Dat doet Van Geel dan ook helemaal verkeerd.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld. Van Geel riep in de zomerstop al "let maar eens op" wat aankopen betreft. Toen ging het toch niet helemaal zoals Martin hoopte. De transferperiode was voorbij en Van Geel schreeuwde dat er in de winter vervangers zouden worden gehaald. Helaas begint hij zich daar nu ook al weer voor in te dekken.

.
.

Denk dat Hans daar wel mee akkoord gaat. En anders gewoon een arbitragezaak aanspannen!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:44 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Ik vind Stefan Nijland van Grun ook een optie voor de toekomst.

had je in de zomer al moeten doen. hoop invalbeurten geven zodat hij kon wennen aan het voetbal bij Ajax en de hele sfeer erom heen. Als Huntelaar dan vertrekt staat zo'n jongen er gelijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:21 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik zou gewoon Suarez als diep spits opstellen als Huntelaar weg is en in de zomer Marcus Berg aantrekken.

.
.

Onze aanval danquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Winnen van AZ is ook niet echt gemakkelijk. Al heb ik wel meer vertrouwen in de scorend vermogen nu. Maar die verdediging.
 Battle of the Worst, Ajax verdediging vs AZ aanval. Ik zou er mijn geld niet op durven inzetten
 Battle of the Worst, Ajax verdediging vs AZ aanval. Ik zou er mijn geld niet op durven inzetten   

1 Februariquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:04 schreef ub40_bboy het volgende:
Wanneer is de transfer periode afgelopen?

Denk dat we de slag gaan slaan op het middenveld.. dan moet het wel goed komen... Ik heb er in ieder geval best een vertrouwen over..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Winnen van AZ is ook niet echt gemakkelijk. Al heb ik wel meer vertrouwen in de scorend vermogen nu. Maar die verdediging [afbeelding].

Lol idd ja, dat gaat een wedstrijd worden tussen de lamme en de blindequote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Onze aanval danBattle of the Worst, Ajax verdediging vs AZ aanval. Ik zou er mijn geld niet op durven inzetten

Koster ziet Leonardo toch ook vooral als stand in voor Huntelaar?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:21 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wat is er met Suarez aan de hand dat hij geen vervanger van Huntelaar kan zijn? Ik zou gewoon Suarez als diep spits opstellen als Huntelaar weg is en in de zomer Marcus Berg aantrekken. Om nu nog een spits erbij te kopen zou gekkenwerk zijn dan hebben we voorin: Huntelaar, Suarez, Leonardo, Urzaiz en zelfs Donald.

We kunnen toch wel spelers van Rapid Boekarest binnen halen ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:26 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Inderdaad van die Constatin waren in de zomer ook al geruchten over, is hij zo onhaalbaar dan??
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dan van Geel gewoon geen geld mag uitgeven en alles wordt opgespaard voor Hiddink in de zomer

Doe maar tussen Noord en Zaanstad.quote:AMSTERDAM - Er komt geen nieuw Ajaxstadion in het IJmeer. Het plan van sportwethouder Carolien Gehrels (PvdA) is geblokkeerd door wethouder Maarten van Poelgeest (GroenLinks).
In plaats daarvan worden vier alternatieven bestudeerd voor de bouw van een groot stadion in de regio.
Dat kan gaan om de uitbreiding van de Arena met 20.000 plaatsen, waardoor er 70.000 toeschouwers in kunnen. Andere opties zijn een nieuw stadion op het vasteland tussen Amsterdam en Almere of tussen Noord en Zaanstad. Daar zou het stadion een aansluiting op de in aanbouw zijnde Noord-Zuidlijn kunnen krijgen.

Tussen Almere en Amsterdam is beter bereikbaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Doe maar tussen Noord en Zaanstad.

Op welk vast land, Pampus?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Tussen Almere en Amsterdam is beter bereikbaar.

quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:44 schreef BigKahuna het volgende:
Doe maar langs de snelweg tussen Purmerend en Amsterdam

Huntelaar klaagde toch dat spelers de grens niet opzochten?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:36 schreef M0NTANA het volgende:
Marius Constantin is sowieso een held, een echte leider. Leuk centrum, hij en Johnny.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door w00h00 op 08-01-2008 15:02:39 ]

Oh, daar is ook goed. Ben ik er ook binnen een kwartier. Op de fiets.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..].
Binnen een kwartier bij het stadion zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |