Van Geel wil alleen een centrale verdediger halen. Dat is toch te gek voor woorden? In de zomer gaat Huntelaar weg. Dat weet jij, dat weet ik en dat weet Martin. Als je slim bent, dan haal je nu een vervanger voor Klaas Jan. Die kan dan een half jaartje aan Ajax wennen, zodat hij er in het nieuwe seizoen staat. Nee, wat doet Van Geel? Die wacht eerst tot Huntelaar daadwerkelijk verkocht is. Dan weten andere clubs dat wij ontzettend veel geld hebben en kun je overal de hoofdprijs voor betalen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:17 schreef BoNi het volgende:
De beste stuurlui aan wal enzo...
Het is voor ons lekker makkelijk om massaal af te geven op van Geel, maar in deze fase kan hij het alleen goed doen door een naam te kopen waarvan eigenlijk iedereen toch wel weet dat deze niet haalbaar zijn.
Probleem is gewoon dat het een voetballer moet zijn die er eigenlijk direct staat. Het halen van een talent is op dit moment helemaal niet interessant.

Die transfer van Perez kwam vooral op aandringen van Perez zelf tot stand. Van Geel heeft hier eigenlijk niets voor hoeven doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:22 schreef twi het volgende:
Ik wilde dat stuk wat M0NTANA postte eigenlijk met de grond gelijk maken: wat een randdebiel zeg, die Peter van de Rijt.
Helaas las ik daarna de opmerking van Van Geel, waardoor die behoefte ineens weg was. Ik heb nog steeds vertrouwen in de beste man hoor, maar hij moet nu eindelijk wel eens wat gaan aantrekken. Met veel mokken hebben we het afgelopen zomer geaccepteerd dat er in de winterstop versterkingen zouden komen. Alleen Perez aantrekken voor 1.7 miljoen is dan gewoon niet acceptabel. Het hoeft allemaal echt niet voor AZ rond te zijn wat mij betreft, maar deze maand moet er qua verdediging gewoon niets bij.
Hij verdient het niet om opgehangen te worden door zo'n trieste kut commissie, maar dan moet hij wel even realiseren dat het doen van goede aankopen - als ze nodig zijn - het minste is wat er van hem verwacht wordt. Zeker als hij een half jaar de tijd krijgt.

Dit is natuurlijk waar. En komt Van Geel straks met twee spelers die nog geen naam hebben, dan beginnen veel lui hier weer te zeiken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:17 schreef BoNi het volgende:
De beste stuurlui aan wal enzo...
Het is voor ons lekker makkelijk om massaal af te geven op van Geel, maar in deze fase kan hij het alleen goed doen door een naam te kopen waarvan eigenlijk iedereen toch wel weet dat deze niet haalbaar zijn.

Ik mag toch hopen dat Van Geel dat ook in ziet en een verdediger met kwaliteit haalt. Anders mag hij echt op de schopstoel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:49 schreef Scorpie het volgende:
Geen nieuwe verdediger -> einde seizoen.
Zullen wel derde ofzo worden, lekker play offs spelen enzo

MAAR WIE WIL JE HALEN DAN?!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:57 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Van Geel dat ook in ziet en een verdediger met kwaliteit haalt. Anders mag hij echt op de schopstoel.

Op zich waar, maar aan de andere kant ken je ook de situatie van het huidige (beursgenoteerde) Ajax. Er kan pas geld uitgegeven worden op het moment dat er iets binnen is gekomen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van Geel wil alleen een centrale verdediger halen. Dat is toch te gek voor woorden? In de zomer gaat Huntelaar weg. Dat weet jij, dat weet ik en dat weet Martin. Als je slim bent, dan haal je nu een vervanger voor Klaas Jan. Die kan dan een half jaartje aan Ajax wennen, zodat hij er in het nieuwe seizoen staat. Nee, wat doet Van Geel? Die wacht eerst tot Huntelaar daadwerkelijk verkocht is. Dan weten andere clubs dat wij ontzettend veel geld hebben en kun je overal de hoofdprijs voor betalen.
Helaas heb ik nog nooit kunnen kijken wat van Geel dagelijks doet en hoe hij aan het werk is, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat de technische staf niet constant een lijstje met interessante spelers bijhoudt en update voor elke positie en constant bezig is met het informeren naar deze spelers, maar het lijkt inderdaad allemaal erg kortzichtig.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:28 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk waar. En komt Van Geel straks met twee spelers die nog geen naam hebben, dan beginnen veel lui hier weer te zeiken.
Het gaat mij ook niet eens meer zozeer om namen, maar de manier waarop er blijkbaar wordt gescout (op zijn Bayerns) en het feit dat een half jaar tijd dus blijkbaar niet voldoende is voor het scoutingsorgaan om een goede, betaalbare en het liefste jonge speler te vinden.
Als je dan toch op die makkelijke manier scout, haal dan die knul van Slavia. Die Suchy. Of zou die ironisch genoeg al zijn verkocht?

Wat is er met Suarez aan de hand dat hij geen vervanger van Huntelaar kan zijn? Ik zou gewoon Suarez als diep spits opstellen als Huntelaar weg is en in de zomer Marcus Berg aantrekken. Om nu nog een spits erbij te kopen zou gekkenwerk zijn dan hebben we voorin: Huntelaar, Suarez, Leonardo, Urzaiz en zelfs Donald.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van Geel wil alleen een centrale verdediger halen. Dat is toch te gek voor woorden? In de zomer gaat Huntelaar weg. Dat weet jij, dat weet ik en dat weet Martin. Als je slim bent, dan haal je nu een vervanger voor Klaas Jan. Die kan dan een half jaartje aan Ajax wennen, zodat hij er in het nieuwe seizoen staat. Nee, wat doet Van Geel? Die wacht eerst tot Huntelaar daadwerkelijk verkocht is. Dan weten andere clubs dat wij ontzettend veel geld hebben en kun je overal de hoofdprijs voor betalen.

Boulahrouz, Constantin, en zo zijn er nog GENOEG verdedigers. Scouting heeft vast nog wel iets in de aanbieding en daarnaast heeft Van Geel genoeg tijd gehad.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
MAAR WIE WIL JE HALEN DAN?!
Ik vind dat er te makkelijk over gedacht wordt..

Volgende vraag.. willen ze ook komen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Boulahrouz, Constantin, en zo zijn er nog GENOEG verdedigers. Scouting heeft vast nog wel iets in de aanbieding en daarnaast heeft Van Geel genoeg tijd gehad.

Inderdaad van die Constatin waren in de zomer ook al geruchten over, is hij zo onhaalbaar dan??quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Boulahrouz, Constantin, en zo zijn er nog GENOEG verdedigers. Scouting heeft vast nog wel iets in de aanbieding en daarnaast heeft Van Geel genoeg tijd gehad.

We hoeven toch niet alles voor te zeggen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
MAAR WIE WIL JE HALEN DAN?!
Ik vind dat er te makkelijk over gedacht wordt..

Donald vind ik geen optie voor de spitspositie. Urzaiz moeten ze snel met pensioen sturen. Leo zie ik liever als buitenspeler. Hou je Suárez over. Marcus Berg hoeft van mij niet te komen. Geef mij maar een talentje uit Zuid-Amerika. Daar loopt Van der Zee toch ergens rond?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:21 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wat is er met Suarez aan de hand dat hij geen vervanger van Huntelaar kan zijn? Ik zou gewoon Suarez als diep spits opstellen als Huntelaar weg is en in de zomer Marcus Berg aantrekken. Om nu nog een spits erbij te kopen zou gekkenwerk zijn dan hebben we voorin: Huntelaar, Suarez, Leonardo, Urzaiz en zelfs Donald.

Scouts? Ajax en scouts.. hahaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
We hoeven toch niet alles voor te zeggen? [afbeelding]
Daar hebben we toch scouts voor?

Marcus Berg, weer zo'n speler die ze van de zomer al hadden moeten aantrekken toen ie nog betaalbaar was!! Wanbeleid..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:21 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wat is er met Suarez aan de hand dat hij geen vervanger van Huntelaar kan zijn? Ik zou gewoon Suarez als diep spits opstellen als Huntelaar weg is en in de zomer Marcus Berg aantrekken. Om nu nog een spits erbij te kopen zou gekkenwerk zijn dan hebben we voorin: Huntelaar, Suarez, Leonardo, Urzaiz en zelfs Donald.

De werkneemsters van Yab Yum, die nu op straat staan.quote:"We waren altijd trots om in Yab Yum te werken, het gaf ons toch een soort Ajaxgevoel."

Belofte maakt schuld. Van Geel riep in de zomerstop al "let maar eens op" wat aankopen betreft. Toen ging het toch niet helemaal zoals Martin hoopte. De transferperiode was voorbij en Van Geel schreeuwde dat er in de winter vervangers zouden worden gehaald. Helaas begint hij zich daar nu ook al weer voor in te dekken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat een aantal hier onderschatten hoe moeilijk het is om tussentijds spelers aan te trekken. Clubs die midden in een competitie zitten willen niet graag verkopen en als ze willen verkopen dan doen ze dat tegen een hoge prijs. Verder zie je aan een Defour bijvoorbeeld ook dat spelers vaak liever het seizoen afmaken bij hun club. Een tussentijdse overstap is niet makkelijk.

Dan moeten we Leo maar terughalen. Die kwam toch maar mooi met Trabelsi, Maxwell, Mido en Zlatan aanzetten. Toch niet de minsten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Scouts? Ajax en scouts.. haha [ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wij kunnen niet scouten..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |