Als er geen verdediger komt heeft ie voor mij afgedaan jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Waar blijft "de Ananas" om het voor ons Martin op te nemen?

Dat is ook zo'n onzin jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:20 schreef F1Bas het volgende:
Ja laten we Martin maar weer gaan vervangen, daar worden we weer een stuk beter van

Yup opzich heb je daar gelijk in maar mischien zou het bij Ajax niet goed uitpakken om hem gelijk aan te trekken zie Rosenberg en Charisteas. Met Huntelaar die we voor 9 miljoen hebben gekocht gaan we deze zomer ook dikke winst maken. Dus waarom zou dat niet kunnen lukken met Suarez en Berg eventueel. Tenzij de scuots dusdanig overtuigd vinden dat ze een nieuwe Ibrahimovic weten maar hoeland is het geleden dat Ajax een goede spits zelf heeft gescout.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Marcus Berg, weer zo'n speler die ze van de zomer al hadden moeten aantrekken toen ie nog betaalbaar was!! Wanbeleid..

Iedereen wil iemand zodat we niet met dezelfde verdedigende problemen kampen als de afgelopen weken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:28 schreef stefmans het volgende:
Iedereen wil die constantin maar wie heeft hem ooit zien spelen?

Punt is dat je 'm toen voor een habbekrats had kunnen halen, dus echt veel risico was er niet. Nu koop je 'm voor 7 of 9 miljoen en heb je alsnog risico. Zie bijvoorbeeld hoe het met Machlas ging of een Rosenberg. Misschien dat het risico nu zelfs wel groter is.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:28 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Yup opzich heb je daar gelijk in maar mischien zou het bij Ajax niet goed uitpakken om hem gelijk aan te trekken zie Rosenberg en Charisteas. Met Huntelaar die we voor 9 miljoen hebben gekocht gaan we deze zomer ook dikke winst maken. Dus waarom zou dat niet kunnen lukken met Suarez en Berg eventueel. Tenzij de scuots dusdanig overtuigd vinden dat ze een nieuwe Ibrahimovic weten maar hoeland is het geleden dat Ajax een goede spits zelf heeft gescout.

Alsof jij veel van Mexés heb gezien.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:28 schreef stefmans het volgende:

Het gaat niet om die Constantin, maar het type voetballer wat hij is.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:28 schreef stefmans het volgende:

Denk wel meer dan jij van Constantinquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:37 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Alsof jij veel van Mexés heb gezien.

Waarschijnlijk, maar ik ken wel nederlanders in Roemenie die hem wekelijks zien spelen. En deze mensen zijn zeer lovend over hem, vandaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Denk wel meer dan jij van Constantin

Zal wel wat bij moeten aangezien hij midden in het seizoen zou vertrekken anders. Maar waar is zijn gerucht op gebaseerd?
 Zal wel wat bij moeten aangezien hij midden in het seizoen zou vertrekken anders. Maar waar is zijn gerucht op gebaseerd?

bestaat die site nog steedsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:01 schreef Damzkieee het volgende:
900k volgens Transfermarkt.deZal wel wat bij moeten aangezien hij midden in het seizoen zou vertrekken anders. Maar waar is zijn gerucht op gebaseerd?

quote:

Tsjah transfersommen zijn altijd schattingen of de club moet het zelf naar buiten brengen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze houden nog steeds alles bij zo te zien. Alleen de bedragen lijken me niet helemaal kloppend.

Was het maar zo'n feest dat wij Everton Ramos da Silva voor 100.000 hadden gekocht afgelopen zomerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:09 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Tsjah transfersommen zijn altijd schattingen of de club moet het zelf naar buiten brengen.

Wel verder lezen hequote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:03 schreef Jasza het volgende:
Opstapplaats
Alle supporters vertrekken vanaf de alternative opstapplaats. Hier zal worden omgewisseld. Alle supporters die een kaartje hebben gekocht krijgen in de week van 7 januari persoonlijk bericht over deze opstapplaats en de vertrektijden.
Hmm, tegen NAC dus, komen ze ook nu pas mee, eerst was het gewoon vanuit A'dam?
Naja gelukkig heeft er iemand een auto

quote:Indien je vanuit Amsterdam, Leiden of Den Bosch wilt afreizen, kun je gebruik maken van AXIOS / Lijn 12. AXIOS / LIJN 12 verzorgd naar deze wedstrijd het busvervoer. Voor de opstapplaatsen Amsterdam, Leiden en Den Bosch worden geen kosten in rekening gebracht bij deze wedstrijd. Zie voor meer informatie en aanmeldingen www.axios.nl

Ja weet ik maar als iemand een auto heeft ga ik wel met de auto naar de alternatieve opstapplaats?quote:

Ja ik ook waarschijnlijk, maar voor de geen auto-hebbers is er dus nog die mogelijkheidquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja weet ik maar als iemand een auto heeft ga ik wel met de auto naar de alternatieve opstapplaats?

Dat is waar jaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:26 schreef Riro het volgende:
[..]
Ja ik ook waarschijnlijk, maar voor de geen auto-hebbers is er dus nog die mogelijkheid

quote:Koster: rustig aandoen met Davids
Het is nog onduidelijk hoe lang Edgar Davids komende zondag in actie zal komen tegen AZ, zo liet Adrie Koster tegenover Sportweek weten. "Hij is honderd procent fit, maar heeft nog geen volledige wedstrijd gespeeld. We wilden het rustig aan doen met Edgar. Momenteel hebben we nog geen idee hoe lang hij zondag aan de bak kan."

In dit geval is het niet echt aan de orde.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:48 schreef S-Two het volgende:
Ik hoop trouwens dat die commissie de medische staf ook meeneemt in hun analyse.

Ik doel niet op Davids maar onder meer op Van der Wiel en Vermaelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
In dit geval is het niet echt aan de orde.

Topgozer. Kerel met karakter.quote:"De voorzitter kwam naar me toe en zei me dat Ajax in de winter een grote inspanning wilde doen waarvan Standard en ik financieel een pak beter zouden worden, aan mij de keuze.
Ik blijf, niet omdat het te vroeg is maar omdat ik blijf bij mijn eerdere beslissing: Standard moet en zal kampioen worden dit jaar."

zo hoort het ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:03 schreef Nashje het volgende:
Defour in het Gazet van Antwerpen:
[..]
Topgozer. Kerel met karakter.

In de zomer dan maar deze kant op, zo'n karaktervent kunnen we altijd gebruiken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:03 schreef Nashje het volgende:
[..]

Jij maakt het helemaal mooi.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
2 verdedigers, een opvolger van Huntelaar en een jonge #10 aub...

Nu maar hopen dat in de zomer niet eens of andere Duitse/Engelse club aanklopt met een grotere zak geld.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:03 schreef Nashje het volgende:
[..]

Noem eens een goede Nederlandse scheidsrechter danquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Jahaaaaaaaaaa LUINGE fluit zondag!!!!

quote:Ajax wil Groningen-verdediger Bruno Silva zo snel mogelijk naar Amsterdam halen. De club zou al een bod van tweeen-een-half miljoen euro hebben gedaan op de Uruguayaan.
Voor Groningen is een transfer van Silva dit seizoen onbespreekbaar. "Van Geel heeft zich gemeld maar wij laten op dit moment niemand gaan", aldus Hans Nijland, algemeen directeur van FC Groningen.
Ajax is hard op zoek naar een verdediger. De Amsterdammers kampen door het wegvallen van Jaap Stam en de blessures van Vermaelen en Van der Wiel met defensieve problemen.

Kunnen vele Ajax-spelers een voorbeeld aannemen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:03 schreef Nashje het volgende:
[..]

Wie gaan er tijdens het seizoen weg dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kunnen vele Ajax-spelers een voorbeeld aannemen.

wie?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:44 schreef Dennus-F het volgende:
Ajax informeerde naar D'Alessandro'
In de zoektocht naar een aanvallende middenvelder is Ajax terecht gekomen bij onder meer Real Zaragoza-speler Andrés d'Alessandro. Dit meldt het Spaanse El Periodico de Aragon.
Technisch directeur Martin van Geel heeft zo'n tien dagen geleden naar de voorwaarden van een transfer gevraagd. De Argentijnse middenvelder werd afgelopen zomer na een huurperiode definitief aangetrokken, maar heeft problemen met trainer Fernandez.
Inmiddels hebben de Amsterdammers zoals bekend in Kenneth Perez een aanvallende middenvelder gevonden.
bron voetbalprimeur

fucking goede voetballer...zie hem graag komen...onhaalbaarquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |