1 februari.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:04 schreef Schanulleke het volgende:
Hoelang duurt die transferperiode eigenlijk?
Bijna, ze zijn nog in de test fase van het gras.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:53 schreef Pritt het volgende:
Is het nieuwe stadion er al?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:06 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Bijna, ze zijn nog in de test fase van het gras.
Gaat echt vet worden, hoop op 80.000/90.000 plaatsenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:48 schreef toma het volgende:
Het nieuwe stadion van Feyenoord krijgt een capaciteit van min. 75.000
Daar moeten wij toch minsten overheen
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:52 schreef Houniet het volgende:
nieuw stadion voor ons zie ik echt niet komen hoor
Simpel.. er is maar 1 goede scheidsrechter in nederland en dat is Jolquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Noem eens een goede Nederlandse scheidsrechter dan
Dat zei die vent toch ook, als er een nieuw stadion komt wordt 80 a 90000 plaatsenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:48 schreef toma het volgende:
Daar moeten wij toch minsten overheen
als onze leiding al te beroerd is om spelers te kopen, laat staan een heel nieuw stadionquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:55 schreef Fiskus het volgende:
[..]
![]()
Twente dat straks zowat een even groot stadion heeft, lekker verantwoord
Nog meer lege plekken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:48 schreef toma het volgende:
Nou een ventquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:56 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zei die vent toch ook, als er een nieuw stadion komt wordt 80 a 90000 plaatsen
daar ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Simpel.. er is maar 1 goede scheidsrechter in nederland en dat is Jol
Jol..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Simpel.. er is maar 1 goede scheidsrechter in nederland en dat is Jol
quote:Ik neem hier graag de ruimte om Davids persoonlijk aan te spreken op een langer verblijf bij Ajax:
Beste Edgar,
Ik weet dat jij een trouwe lezer bent van mijn columns.
Als jij nog voor een jaar bijtekent, heb ik voor jou een prachtig cadeau! Je krijgt van mij mijn oude scheenbeschermers van het merk Umbro, waar ik drie jaar geleden kampioen mee ben geworden in de reserve 5e klasse van district West 1. Misschien trekt dit je nog niet helemaal over de streep, maar please, laat mij en anderen nog eenmaal een heel seizoen van je genieten.
In afwachting van je antwoord,
Remko van der Ploeg
Is een stuk van het ADquote:Ver voor de eventuele oplevering van dat nieuwe stadion is de Amsterdam Arena vermoedelijk al uitgebreid. Henk Markerink, de directeur van het stadion, openbaarde gisteren zijn expansieplannen . Binnenkort vindt overleg plaats tussen de bij de Arena betrokken partijen: het stadion, de gemeente en Ajax.
Als de uitkomst van die ontmoeting positief is, wil Markerink zo snel mogelijk met de uitbreiding beginnen. ,,Het moet zeker in 2012 klaar kunnen zijn. En als ik me kwaad maak, dan is het in 2010 gepiept.’’
De operatie wordt wél peperduur, het dak moet immers tijdelijk van de Arena worden gehaald. Het project zal 60 tot 80 miljoen euro kosten, geeft Markerink aan.
De directeur doet graag mee aan de wedloop om het grootste stadion. ,,We kunnen één ring extra bouwen, maar als het dak er toch af is, kunnen we ook meer ringen extra creëren. Ik denk dat de vernieuwde Arena straks zeker een capaciteit krijgt van 70.000.’’
pleur dat dan meteen maar in het ijsselmeer..quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:55 schreef twi het volgende:
Als ze het dak er toch vanaf halen...
Waarom triest? Jol is iemand de een wedstrijd kan lezen.. Iemand met ervaring.. DE persoon die toppers moet fluitenquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jol... Het is toch triest dat hij de beste is.
Van der Ende en Blankenstein, die waren goed.
Hoe wil je daar 600 man inpleuren daar rechts?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een zicht hebben jullie tegen nac in de beker, jullie staan in dat rechtse vak op de foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |