abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55842925
Nee mensen, dit is geen persoonlijk dilemma - het valt me op dat ik regelmatig dit soort posts tegen kom:
quote:
Op zondag 6 januari 2008 02:23 schreef baskabel4 het volgende:
Wat jij beschrijft (jouw situatie) was precies mijn situatie......

Ik vond een meisje in de kroeg(dronken) en dacht...ach ik kan haar wel een keer neuken...
ik viel niet echt op haar...

Nu ben ik er achter(7 jaar later en een goede relatie met haar)dat je niet perse op een meisje
hoeft te geilen de hele dag of dat ze pamela anderson moet zijn...
Deze vrouw (inmiddels) vond ik eigenlijk niks maar ik zou haar nu niet willen ruilen

ik bedoel......als je nu al twijfelt om haar te neuken...zoek je voor jezelf gewoon een exuus
omdat ze niet voldoet aan jouw droomvrouw en je vrienden vinden haar waarschijnlijk niks..
Ikl denk dat je eigenlijk wel iets met haar wil...
en langzaam kan dat gewoon groeien.

laat haar niet lopen om het feit dat ze niet SUPER-aantrekkelijk is......
Ik snap dat niet zo goed. Ik zeg niet dat je partner fotomodellenmooi moet zijn, maar ik heb het toch wel echt nodig dat ik me aangetrokken voel tot diegene. Als ik naar mijn liefje kijk (nu, maar ook in het begin) kan ik amper van hem afblijven en ik heb het idee dat dat ook normaal is in een beginnende relatie. Niet: goh, hij ziet er niet uit, maar we hebben het wel leuk samen.

Ik ben het eens dat uiterlijk niet alles is en ik hecht ook veel meer aan innerlijk - maar aantrekkingskracht is wat anders.

Your thoughts?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 7 januari 2008 @ 11:26:36 #2
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_55843004
Het gaat hier niet om het wel of niet aantrekkelijk vinden van een partner denk ik, maar meer het idee dat je niet helemaal ondersteboven bent van zijn of haar looks.
Dan kan je absoluut het lekker vinden om aan je partner te zitten, je hebt alleen niet dat roze "ik vind mijn partner de lekkerste man/vrouw die ik ooit heb gezien".
  maandag 7 januari 2008 @ 11:29:08 #3
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_55843073
Er moet gewoon chemie zijn vind ik. Niet van elkaar af kunnen blijven. Elkaar opvreten. Als dat er niet is dan hoeft het voor mij niet.
pi_55843077
Kijk, de knapste man die ik ken (imho) is natuurlijk McDreamy (Grey's Anatomy)
Maar dat is een ideaalbeeld en bovendien vind je zo'n man alleen maar mooi (je kent die persoon immers niet).

Maar de man waar ik nu een relatie mee heb, heeft veel meer. Hij is niet alleen knap, maar ook leuk, gezellig, humoristisch, gevat, eigenwijs ( ), zorgzaam, trouw, etc.
Wat ik hier mee bedoel te zeggen is dat good looks het niet alleen doen, diegene waar je mee samen bent heeft, als het goed is, veel meer eigenschappen waar je op valt. Het is het totaalplaatje waar je voor gaat
pi_55843079
Het gaat erop dat het niet puur op lust is gebaseerd. maar ook op innerlijk,
Tussen niet aantrekkelijk vinden en geen sexsymbool zijn zit een verschil
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op maandag 7 januari 2008 11:26 schreef Untouchables het volgende:
Het gaat hier niet om het wel of niet aantrekkelijk vinden van een partner denk ik, maar meer het idee dat je niet helemaal ondersteboven bent van zijn of haar looks.
Dan kan je absoluut het lekker vinden om aan je partner te zitten, je hebt alleen niet dat roze "ik vind mijn partner de lekkerste man/vrouw die ik ooit heb gezien".
Maar baskabel zegt letterlijk dta ie zijn vriendin eigenlijk niks vond - dan heb je dus de eerste keer al geen enkele chemie kennelijk en vind je iemand totaal niet aantrekkelijk. Waarom zou je dan toch uitproberen of je er een relatie mee wilt?
pi_55843122
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:29 schreef Ripley het volgende:

[..]

Maar baskabel zegt letterlijk dta ie zijn vriendin eigenlijk niks vond - dan heb je dus de eerste keer al geen enkele chemie kennelijk en vind je iemand totaal niet aantrekkelijk. Waarom zou je dan toch uitproberen of je er een relatie mee wilt?
kwa uiterlijk niet om er meteen op te duiken, een beetje tussen de regels door lezen he.

denk niet dat je je vrouw nog steeds zo mooi vind als ze eenmaal 70 is.
pi_55843216
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:31 schreef het.ismij het volgende:

[..]

kwa uiterlijk niet om er meteen op te duiken, een beetje tussen de regels door lezen he.
Qua uiterlijk hoeft een man voor mij geen fotomodel te zijn - sterker nog, ik vind een litteken of een grote neus oid - een "foutje" - juist heel erg aaantrekkelijk. Maar of een man nu beeldschoon of oerlelijk is, ik moet toch wel gelijk het gevoel hebben "dat ik het er op kan", om maar even in de mannenpraat te blijven
pi_55843251
Hmmz, wat is mooi.
Mooi is voor iedereen anders denk ik.

Maar als je je eigen vriend(in) onaantrekkelijk vind... Tja het woord zegt het al.. onaantrekkelijk, niet aangetrokken tot..

Kap er dan mee. Of beter nog, was er gewoon nooit iets mee begonnen.
  maandag 7 januari 2008 @ 11:37:33 #11
185631 Guncta
En un momento dado
pi_55843267
Dan kan je die toch gewoon als goede vriendin hebben?
Waarom zal je altijd bij iemand willen wezen die gewoon leuk in omgang is?

Ik zou zo ook wel homo kunnen worden.

Je wil toch graag iemand die je echt niet kwijt wil?
Of zou juist dit bezitterig gedrag zijn, haar gewoon willen hebben/niet kwijt willen?

Of is het zo, dat je zo denkt dat je iemand minder snel kwijt raakt, omdat jij leuker bent dan die ander?
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_55843295
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:35 schreef Ripley het volgende:

[..]

Qua uiterlijk hoeft een man voor mij geen fotomodel te zijn - sterker nog, ik vind een litteken of een grote neus oid - een "foutje" - juist heel erg aaantrekkelijk. Maar of een man nu beeldschoon of oerlelijk is, ik moet toch wel gelijk het gevoel hebben "dat ik het er op kan", om maar even in de mannenpraat te blijven
de 1 heeft een hogere lat dan de ander?

Ah, het stond in SEX. (Jongen kreeg slappe bij de eerste keer, maar hij vond het meisje ook niet mooi. Wat kon nou het probleem zijn? . )

Anyway, ook al ging het toen over seks, mijn post van toen past hier ook wel.
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 21:09 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ho, wacht, stop, back up, stil, even terugspoelen....

Luistert.
Een mens neukt om twee redenen:

1) Omdat je verliefd bent. Dan maakt het niet uit of die persoon voor de buitenwereld op Quasimodo lijkt, jij vindt diegene mooi en dan neuk je.
2.) Uit lust. Dan maakt het niet uit of die persoon voor de buitenwereld op Quasimodo lijkt, jij vindt diegene lekker en dan neuk je.

Fuck logica, zo is het.

Als jij deze persoon niet aantrekkelijk vindt ben je dus én niet verliefd én niet geil.
Kortom, geen stijve leuter. Neuken is dan hopeloos.
Neem dan een hond, die zijn ook leuk en lief, maar die hoef je ook niet te neuken.

Capice?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 7 januari 2008 @ 11:48:34 #14
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55843523
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:41 schreef MUUS het volgende:
Oh, hier had ik laatst al iets over gezegd. Even zoeken...

Ah, het stond in SEX. (Jongen kreeg slappe bij de eerste keer, maar hij vond het meisje ook niet mooi. Wat kon nou het probleem zijn? . )

[..]
Ja zie je, er zijn er meer! Ik zou graag van zo'n man/vrouw willen horen wat de beweegreden dan is om voor een relatie te gaan?
  maandag 7 januari 2008 @ 11:49:53 #15
2964 Armageddon
pi_55843557
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:41 schreef MUUS het volgende:
Oh, hier had ik laatst al iets over gezegd. Even zoeken...

[..]
*stil*

*mooi*

pi_55843601
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:37 schreef Guncta het volgende:
Dan kan je die toch gewoon als goede vriendin hebben?
Waarom zal je altijd bij iemand willen wezen die gewoon leuk in omgang is?

Ik zou zo ook wel homo kunnen worden.

Je wil toch graag iemand die je echt niet kwijt wil?
Of zou juist dit bezitterig gedrag zijn, haar gewoon willen hebben/niet kwijt willen?

Of is het zo, dat je zo denkt dat je iemand minder snel kwijt raakt, omdat jij leuker bent dan die ander?
Ik denk idd. dat, of omdat de persoon in kwestie met minder genoegen neemt omdat hij denkt niet beter te kunnen krijgen, dat zijn volgens mij de 2 meest logische redenen.

Ik vind zelf uiterlijk tot zo ver belangrijk dat ik het gevoel moet/wil hebben dat als ik naar mijn vriend kijk echt geniet van hoe mooi hij is, of anderen hem mooi vinden boeit me geen reet, als ik dat maar vind. Op het moment dat ik dat gevoel niet heb bij een kerel is wat mij betreft "romantiek" out of the question .
  maandag 7 januari 2008 @ 11:57:17 #17
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55843739
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:48 schreef Ripley het volgende:

Ja zie je, er zijn er meer! Ik zou graag van zo'n man/vrouw willen horen wat de beweegreden dan is om voor een relatie te gaan?
Er zijn er die genoegen nemen met 'minder' omdat ze weten of (iig niet geloven) dat ze ooit een echt mooie vrouw gaan krijgen. En dat zijn er meer dan je kunt bevatten.

Er zijn er ook die in hun leven het hoofdstuk 'partner / relatie' gewoon afgevinkt willen hebben, dus eigenlijk zo ongeveer de eerste sollicitant aannemen voor deze positie. Dan hoef je je niet meer druk te maken over dit vraagstuk; het is afgedekt, kun je je lekker concentreren op carriere of zo.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55843773
Dat je na een tijd niet meer spontaan wild van je partner wordt, dat kan gebeuren natuurlijk. Sleur, gewenning, smaak verandert, weet ik wat dat is.

Maar aan een relatie (of seks) BEGINNEN met iemand die je niet aantrekkelijk vindt, snap ik ook niet. Wanhoop omdat je niks anders kan krijgen? Hopen dat het vanzelf wel komt?

Dat kleffe in het begin, elkaar opvreten idd, plukken, frunniken, blikken die al zoveel zeggen, handen en tijd tekort komen, constant IN elkaar willen kruipen en de eerste weken/maanden als een stel konijnen op elkaars lip zitten. Da's juist zo lekker. .
Oi!
pi_55843803
feit is gewoon dat niet iedereen een brad pitt of jessica biel is. Een super aantrekkelijke vriendin/vriend hebben is dan over het algemeen gewoon niet mogelijk. Nou ja, dan neem je genoegen met minder lijkt me, en om niet helemaal ongelukkig te zijn doe je alsof je er tevreden mee bent.

(ja dit is even kort door de bocht, blabla, innerlijk etc)
pi_55843870
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:59 schreef Viper88 het volgende:
feit is gewoon dat niet iedereen een brad pitt of jessica biel is. Een super aantrekkelijke vriendin/vriend hebben is dan over het algemeen gewoon niet mogelijk. Nou ja, dan neem je genoegen met minder lijkt me, en om niet helemaal ongelukkig te zijn doe je alsof je er tevreden mee bent.

(ja dit is even kort door de bocht, blabla, innerlijk etc)
Het gaat er toch ook niet om of die ander aantrekkelijk IS, het gaat erom of jij die ander aantrekkelijk VINDT.

De mening van de rest van de wereld boeit niet, het gaat erom wat jij voelt.
Oi!
pi_55843889
och, fysieke aantekkelijkheid is een ding, bij een goede relatie komt heel wat meer kijken.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 7 januari 2008 @ 12:02:25 #22
2964 Armageddon
pi_55843915
Die MUUS zegt zulke wijze woorden.
  maandag 7 januari 2008 @ 12:03:30 #23
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_55843930
Whehe ... da's fokked up als je niet geil kan worden van je eigen wijffie (of gozer )
Zelfs mijn neukertjes voldoen wel aan een standaard ideaalbeeld waar ik 'm wel in kan hangen.
Tegen iedereen die nu aan zijn/haar partner denkt en kokhalsneigingen krijgt zeg ik :
ik hoop dat hij/zij lief voor je is
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
  maandag 7 januari 2008 @ 12:03:40 #24
172358 oddman
Introspecteur
pi_55843932
Nog een toevoeging: het is niet alleen nodig dat jij je partner 'om op te vreten' / aantrekkelijk / sexy / aanbidbaar vindt, het is ook nodig dat dat andersom ook zo is, dat je partner [i]jou[i] smakelijk en de moeite van het neuken waard vindt.

Als die ander dat idee bij mij niet heeft, voel ik me niet gewaardeerd en dus niet fijn in de relatie. Dat is misschien nog wel belangrijker dan andersom; als ik de ander niet het summum van aantrekkelijkheid vind valt daar nog wel mee te leven, maar als de ander mij niet ziet zitten, tja. Dan heb ik niet zo veel meer te zoeken in die relatie.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_55844005
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:03 schreef oddman het volgende:
Nog een toevoeging: het is niet alleen nodig dat jij je partner 'om op te vreten' / aantrekkelijk / sexy / aanbidbaar vindt, het is ook nodig dat dat andersom ook zo is, dat je partner [i]jou[i] smakelijk en de moeite van het neuken waard vindt.
Ja hèhè, ook je partner moet idd niet alleen 'genoegen nemen met', maar dat lijkt me logisch.

Ik wil woest aantrekkelijk, mooi, goddelijk en sexy gevonden worden en als dat niet het geval is, mag hij opbokken.
Oi!
pi_55844075
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:02 schreef Armageddon het volgende:
Die MUUS zegt zulke wijze woorden.
wat nou Muus, ik was eerder
pi_55844098
In een langere relatie (zelf bijna 14 jaar) zijn er altijd periodes dat je je partner meer of minder aantrekkelijk vindt. Dat heeft niets te maken met de objectieve aantrekkelijkheid van die persoon.

Maar een relatie met iemand waarvoor je in het begin al weinig fysieke aantrekkingskracht voelt, dat lijkt mij echt helemaal niet handig.
pi_55844101
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:10 schreef Logician het volgende:

[..]

Ja maar lieverd, jij mag niet mee praten hier. Jij bent te mooi
  maandag 7 januari 2008 @ 12:11:47 #29
94676 Garisson72
pi_55844106
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:01 schreef MUUS het volgende:

Het gaat er toch ook niet om of die ander aantrekkelijk IS, het gaat erom of jij die ander aantrekkelijk VINDT.

jaja, beauty is in the eye of the beholder, etceterazovoort.

Toch zie je ook veel stellen waarvan je gewoon zeker weet dat hier nooit lust in het spel KAN zijn geweest, want mensen vallen nou eenmaal niet op gnoes. In dergelijke gevallen denk ik dat er een tot nu toe over het hoofd geziene manier in het spel is, opwelke betrokkenen het toch met elkaar presteren: die van alcohol in grote hoeveelheden en de afwezigheid van licht.
pi_55844135
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:11 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

jaja, beauty is in the eye of the beholder, etceterazovoort.

Toch zie je ook veel stellen waarvan je gewoon zeker weet dat hier nooit lust in het spel KAN zijn geweest, want mensen vallen nou eenmaal niet op gnoes. In dergelijke gevallen denk ik dat er een tot nu toe over het hoofd geziene manier in het spel is, opwelke betrokkenen het toch met elkaar presteren: die van alcohol in grote hoeveelheden en de afwezigheid van licht.
En die mensen hebben na één nacht al een relatie of zijn ze maanden achter elkaar dronken met het licht uit?
Oi!
  maandag 7 januari 2008 @ 12:14:17 #31
94676 Garisson72
pi_55844158
ik vrees het ergste, MUUS. Ik vrees het ergste.
pi_55844159
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:11 schreef santax het volgende:

[..]

Ja maar lieverd, jij mag niet mee praten hier. Jij bent te mooi
BS MUUS is veul mooier

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2008 12:15:06 ]
pi_55844165
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:29 schreef Ripley het volgende:
Waarom zou je dan toch uitproberen of je er een relatie mee wilt?
beggars can´t be choosers.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_55844312
Ach ja.. Ze zullen een lange tijd droog gestaan hebben, toen een keer dronken een walvis of varken mee naar huis genomen hebben. Met het licht uit was het toch best lekker en leuk, zon onervaren iemand. Paar keer blijven hangen, ze ontdekken dat ze best grappig is en ze alles doet voor je omdat ze bang zijn weer zonder komen te zitten, et voila. Na een tijdje ga je vanzelf van dr houden en zie je niet meer dat ze lelijk is.

Tot zo ver mijn theorie Je hebt zelf vast ook wel eens ervaren dat je na een tijdje niet meer verliefd bent op een meisje, maar je toch bij haar blijft? Dat zal bij hun wel hetzelfde gaan Maar voor mij persoonlijk is het ook niks, ik wacht liever wat langer. Sex met het licht uit vind ik dan ook enorm saai
  maandag 7 januari 2008 @ 12:31:20 #35
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_55844560
quote:
Jongen kreeg slappe bij de eerste keer, maar hij vond het meisje ook niet mooi. Wat kon nou het probleem zijn? .
Dat meen je toch niet he?
There is no rehab for stupidity.
  maandag 7 januari 2008 @ 12:44:43 #36
2964 Armageddon
pi_55844917
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:10 schreef Logician het volgende:

[..]

Ow sorry!
pi_55845232
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:38 schreef het.ismij het volgende:
de 1 heeft een langere lat dan de ander?
.
  maandag 7 januari 2008 @ 13:03:39 #38
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_55845374
Tja, ik ben het er helemaal mee eens, maar het lijkt niet de normale manier te zijn. Nu fantaseerde ik ook nog eens over mijn ex ($%#^%*#@), maar dat schijnt helemaal raar te zijn.

Nu het uit is merk ik sterk dat ik het gevoel heb van "ze krijgt zo een andere vent", omdat ze zo mooi is. Dat is niet bepaald een leuk gevoel kan ik je vertellen. Dus misschien 'nemen' mensen genoegen met minder vanuit een gevoel van zekerheid?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_55845379
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:57 schreef Modus het volgende:

[..]

.
  maandag 7 januari 2008 @ 13:05:50 #40
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55845427
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:03 schreef kingmob het volgende:
Tja, ik ben het er helemaal mee eens, maar het lijkt niet de normale manier te zijn. Nu fantaseerde ik ook nog eens over mijn ex ($%#^%*#@), maar dat schijnt helemaal raar te zijn.

Nu het uit is merk ik sterk dat ik het gevoel heb van "ze krijgt zo een andere vent", omdat ze zo mooi is. Dat is niet bepaald een leuk gevoel kan ik je vertellen. Dus misschien 'nemen' mensen genoegen met minder vanuit een gevoel van zekerheid?
Net of je bij een lelijker iemand meer zekerheid hebt - die kunnen ook gewoon kappen met een relatie of vreemd gaan of wat dan ook.
  maandag 7 januari 2008 @ 13:05:54 #41
2964 Armageddon
pi_55845430
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:03 schreef kingmob het volgende:

Dan ben je helemaal lekker slim bezig maar niet heus.
pi_55845462
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:58 schreef MUUS het volgende:

Dat kleffe in het begin, elkaar opvreten idd, plukken, frunniken, blikken die al zoveel zeggen, handen en tijd tekort komen, constant IN elkaar willen kruipen en de eerste weken/maanden als een stel konijnen op elkaars lip zitten. Da's juist zo lekker. .

Kan me dus ook werkelijk niet voorstellen dat een relatie werkt als een van twee er niet zo in staat in het begin, of langer

(dit buiten het feit dat het eigenlijk best sneu en ook oneerlijk is al je partner er wel zo in staat en jij niet.....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 7 januari 2008 @ 13:09:45 #43
2964 Armageddon
pi_55845525
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:06 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Kan me dus ook werkelijk niet voorstellen dat een relatie werkt als een van twee er niet zo in staat in het begin, of langer

(dit buiten het feit dat het eigenlijk best sneu en ook oneerlijk is al je partner er wel zo in staat en jij niet.....
Je moet er allebij zo in staan anders werkt het ook niet gekkie.
pi_55845542
pffff, wat een nare nare door uiterlijk geobserdeerde mensen hiero. bahbah..

ik herhaal: liefde heeft weinig tot niets te maken met looks. sommige mensen hebben dat gelukkig wel door (en nee: zowel sangdrax als ik zijn niet ultra spuuglelijk, danwel niet aan de man/vrouw te krijgen)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 7 januari 2008 @ 13:10:52 #45
185631 Guncta
En un momento dado
pi_55845555
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:05 schreef Ripley het volgende:

[..]

Net of je bij een lelijker iemand meer zekerheid hebt - die kunnen ook gewoon kappen met een relatie of vreemd gaan of wat dan ook.
tuurlijk, maar de kans is toch minder groot, of iig voor je gevoel een stuk minder groot.
Net als vreemdgaan enzo.
Tuurlijk is dat onzin, maar ja, een relatie zonder gevoel of zulke inrationele gevoelens is als een zakenrelatie.
Damn, door die laatste zin krijg ik een loverboybeeld..
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_55845587
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:10 schreef simmu het volgende:

ik herhaal: liefde heeft weinig tot niets te maken met looks. sommige mensen hebben dat gelukkig wel door (en nee: zowel sangdrax als ik zijn niet ultra spuuglelijk, danwel niet aan de man/vrouw te krijgen)
* het.ismij vindt zichzelf dan liever een oppervlakkige lul, die zijn luste graag botviert, op iets dat later ook nog is relatiemateriaal blijkt te zijn.
  maandag 7 januari 2008 @ 13:12:49 #47
2964 Armageddon
pi_55845603
quote:

Jij kan duidelijk niet lezen.
pi_55845632
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:01 schreef MUUS het volgende:

[..]

Dit is denk ik de kern van de zaak. De chemie tussen twee mensen die elkaar aantrekkelijk vinden.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 7 januari 2008 @ 13:13:55 #49
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55845636
quote:

Volgens mij zie je nu iets verkeerd dus. Liefde heeft misschien niet alles te maken met looks, maar wel met aantrekkingskracht. Als dat er niet is, maar ik vind iemand innerlijk wel heel leuk, dan wordt diegene gewoon een vriend. Voor een relatie heb ik toch een extra gevoel nodig.
pi_55845643
Doet me denken aan een tijdje terug toen ik nog in een ander studentenhuis woonde. Woonde daar pas net en toen kwam ik 's morgens op de gang een meisje tegen in d'r string met het uiterlijk waar ik niet bepaald voor viel (vertrollen die over d'r string kwamen, chagrijnige blik, etc).
Toen ik even later mijn huisgenoot (figuur sprietje) met haar zag lopen kreeg ik wel even medelijden... Ik kan me niet voorstellen dat je zo'n figuur aantrekkelijk kunt vinden. Een beetje dik is niet erg, maar zij keek erbij alsof ze al jaren depressief was.
  maandag 7 januari 2008 @ 13:15:28 #51
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_55845671
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:14 schreef Sport_Life het volgende:
Doet me denken aan een tijdje terug toen ik nog in een ander studentenhuis woonde. Woonde daar pas net en toen kwam ik 's morgens op de gang een meisje tegen in d'r string met het uiterlijk waar ik niet bepaald voor viel (dik, chagrijnige blik, etc).
Toen ik even later mijn huisgenoot (figuur sprietje) ermee zag lopen kreeg ik wel even medelijden...
Maar goed, jij hoeft haar ook niet aantrekkelijk te vinden - jij hebt immers geen relatie met haar. Maar ik hoop voor hun dat hij dat wel vindt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')