kijk bron naar bovenquote:Op maandag 7 januari 2008 02:08 schreef Cobra4 het volgende:
Sugestieve TT. Er is nog niet eens bekend door wie de slachtoffers zijn dood geschoten.
Als het aan mij lag was ons leger gewoon hier, en betaalde ik geen rooie cent aan die ondankbare figuren daar.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Als jou soort mensen er niet waren hadden we allemaal een goede hart
heb ik al gedaanquote:Op maandag 7 januari 2008 02:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Lees jij nog maar eens een keer je eigen geposte nieuwsbericht door.
waarom zijn ze daar danquote:Op maandag 7 januari 2008 02:10 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Als het aan mij lag was ons leger gewoon hier, en betaalde ik geen rooie cent aan die ondankbare figuren daar.
ik heb het aan jou uitgelegdquote:Op maandag 7 januari 2008 02:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb je het ook begrepen of moet ik het in Jip-en-Janneketaal uitleggen?
Dan maar even een andere bron voor je:quote:
waarom jij dan zeggen en steunen die militairenquote:Op maandag 7 januari 2008 02:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Omdat ik het niet voor het zeggen heb?
quote:Op maandag 7 januari 2008 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan maar even een andere bron voor je:
Vuurgevecht Uruzgan: 2 Afghanen dood
In Uruzgan zijn bij gevechten tussen Nederlandse militairen en de Taliban, aan Afghaanse kant, twee doden gevallen. Het gaat om een kind en een man. Er zijn geen Nederlandse slachtoffers.
Afgelopen vrijdag werd een Nederlands pantservoertuig tijdens een patrouille ten noorden van Kamp Holland getroffen door een explosief en daarna onder vuur genomen vanuit een paar huizen. Er is teruggeschoten. Toen de Nederlanders een dag later gingen kijken werden de doden gevonden. Het is niet duidelijk of ze door Nederlands vuur zijn omgekomen.
Drie Afghaanse kinderen die gewond zijn geraakt, zijn in Kamp Holland verzorgd.
Bron: NOS
Omdat ik het niet waardeer als onze landgenoten die iets willen opbouwen, beschoten worden?quote:Op maandag 7 januari 2008 02:14 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom jij dan zeggen en steunen die militairen
Nee dat kan echt niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Omdat ik het niet waardeer als onze landgenoten die iets willen opbouwen, beschoten worden?
Het was een ideologische moord, begrijp ik.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:18 schreef Meki het volgende:
zij schoten met gedachtengoed de kinderen dood
Tja....Telegraaf..... altijd sugestief met titels van hun artikelen.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:15 schreef Meki het volgende:
[..]
dus het is nog onderzoek
waarom heeft Telegraaf dat al gemeld
Zij werden beschoten en schoten daarop terug. In jouw nieuwsbericht lees ik niet dat ze dat ze bewust moordden.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat kan echt niet.
zij schoten met gedachtengoed de kinderen dood en gingen geen ziekenhuizen bouwen
Ik wist niet dat ze daarmee iemand konden doodschieten?quote:Op maandag 7 januari 2008 02:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat kan echt niet.
zij schoten met gedachtengoed de kinderen dood en gingen geen ziekenhuizen bouwen
hoe kan je dat nou wetenquote:Op maandag 7 januari 2008 02:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zij werden beschoten en schoten daarop terug. In jouw nieuwsbericht lees ik niet dat ze dat ze bewust moordden.
Dat zijn iig niet de Nederlanders want die komen hun kamp nauwelijks uit, niet eens oom op te bouwenquote:Op maandag 7 januari 2008 02:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee de bezetters bezetten en stelen land
Wat heb je de volgende keer?quote:Op maandag 7 januari 2008 02:21 schreef Meki het volgende:
ik heb nu als telegraaf als bron
Ik kan het mischien beter uitleggen met een kopje theequote:Op maandag 7 januari 2008 02:21 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze daarmee iemand konden doodschieten?
Is dat een nieuw soort wapen?
Een die gedachtengoed kan afvuren?
wat doen ze daar danquote:Op maandag 7 januari 2008 02:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zijn iig niet de Nederlanders want die komen hun kamp nauwelijks uit, niet eens oom op te bouwen
Prima plan.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik kan het mischien beter uitleggen met een kopje thee
ik kan het in mensentaal beter uitleggen
Mooie krant he? De Telegraafquote:Op maandag 7 januari 2008 02:21 schreef Meki het volgende:
ik heb nu als telegraaf als bron
Ook niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:30 schreef Meki het volgende:
jaah want jullie luisteren niet via forum
mischien heb ik meer kans via kopje thee
Van de natuur genieten.quote:
Balkenende op de wereldkaart zetten?quote:Op maandag 7 januari 2008 02:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Van de natuur genieten.
quote:Op maandag 7 januari 2008 02:32 schreef Meki het volgende:
Ik ga slapen
quote:Op maandag 7 januari 2008 01:18 schreef Meki het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)fghanen__.html?p=2,1
quote:Op maandag 7 januari 2008 03:05 schreef pepu het volgende:
Ik snap ook niet wat we er te zoeken hebben. Een beetje de puin ruimen van Bush? Militaire oefeningen? Wel duurder dan op de Veluwe? Wel échter...
Jij was er wel bij?quote:
http://www.blocpot.qc.ca/(...)an_poppy.preview.jpgquote:Op maandag 7 januari 2008 03:32 schreef SpaRood het volgende:
Maar goed, ik heb me erbij neergelegd...wat kun je doen? Niks.
Onnodig , dikke note++, zoiets hoef ik hier niet te pikken.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Nederlanders horen daar niet ...
ze horen in Nederland en niet in iemand anders de land
Topic maar even sluiten dan maar? heb nog steeds last van nachtmerrie van die filmpjequote:Op maandag 7 januari 2008 04:12 schreef Steve_I. het volgende:
Weet je wat we hier niet zouden moeten pikken, drugshond?
Dat ONZE jongens, worden beschoten, voor de moeilijke taak worden gesteld om mensen te doden, mogelijk met psychische problemen terugkomen, en vervolgens door een RELMAROKKAAN worden uitgescholden voor moordenaar.
Note dat ook maar.
Van mij hadden we er ook niet heen gehoeven; laat bush maar opknappen waar hij aan is begonnen, en buiten dat is het gewoon een hele ondankbare taak dankzij de laffe strategie van die baardmannen.
maargoed, ik zal wel uit dit topic blijven verder hoor
Omdat de scholen die wij daar bouwen binnen 24 uur door de taliban worden verbrand met de afgaanse kinderen erin.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:13 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom bouwen ze geen ziekenhuizen en waarom schieten ze mensen dood
quote:Op maandag 7 januari 2008 01:18 schreef Meki het volgende:
het woord Taliban wordt hier misbruikt zodat men het minder erg vinden van de 2 kinderen die dood zijn geschoten in Afganistan.
je bent in iemand anders land . je bent om de kinderen te beschermen en niet te vermoorden.
moordenaars zijn het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |