http://www.telegraaf.nl/b(...)fghanen__.html?p=2,1quote:DEN HAAG - Bij gevechten tussen Nederlandse troepen en de Taliban zijn vrijdag twee Afghanen om het leven gekomen en vijf gewond geraakt. Een van de twee doden is een kind, onder de gewonden zijn drie kinderen.
Dat meldde het ministerie van defensie zondag. Aan Nederlandse zijde vielen geen gewonden.
Vrijdagmorgen werd een Nederlands pantservoertuig bij Khorma, tien kilometer ten noorden van Tarin Kowt, getroffen door een explosief, waarna de troepen met machinegeweren en een raketwerper onder vuur werden genomen vanuit naburige huizen. De Nederlanders hebben toen teruggeschoten.
De volgende dag troffen Nederlandse troepen de doden en gewonden aan in huizen vanwaaruit was geschoten. De drie gewonde kinderen worden verzorgd in het hospitaal in Kamp Holland in Tarin Kowt. Dorpelingen hebben de andere gewonden naar een ziekenhuis in deze plaats gebracht.
dat zijn de slachtoffersquote:Op maandag 7 januari 2008 01:27 schreef Mauro het volgende:
Die zijn al bestraft.
2 dood, 3 in het ziekenhuis.
Nederlanders horen daar niet ...quote:Op maandag 7 januari 2008 01:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan had ie de patrouille mar niet aan moeten vallen.
*proest*quote:Op maandag 7 januari 2008 01:29 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zijn de slachtoffers
de moordenaars die zogenaamde soldaten zijn de daders
Ik wilde graag iets over Marokkanen zeggen maar ik ben even vergeten wat het was.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Nederlanders horen daar niet ...
ze horen in Nederland en niet in iemand anders de land
dus als ik jou kind doodschoot mag ik dit als reden gebruikenquote:Op maandag 7 januari 2008 01:32 schreef Mauro het volgende:
[..]
*proest*
Moeten ze maar niet aanvallen.
Er bestaat een oerhollands spreekwoord (weet niet of jij het kent) dat luid als volgt:
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Bezet gebied? Om hun aanwezigheid is verzocht en dat kost Nederlandse levens en Nederlands geld. Jij moet je eens verdiepen in de vele (mis)daden van de Taliban en hun gedachtegoed. Begrijp niet waar je het gore lef vandaan haalt om hen (Nederlandse troepen) als moordenaars te bestempelen. Schaam je diep.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:18 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)fghanen__.html?p=2,1
Dit is echt absurd.
je bent in een bezet gebied wat niet van jou is .
je bent zogenaamd aan het wederopbouwen.
de bevolking wilt geen bezetters in Afganistan . Wat doen ze daar ??? Haal ze terug... heel snel
het woord Taliban wordt hier misbruikt zodat men het minder erg vinden van de 2 kinderen die dood zijn geschoten in Afganistan.
je bent in iemand anders land . je bent om de kinderen te beschermen en niet te vermoorden.
moordenaars zijn het.
wat wou je zeggenquote:Op maandag 7 januari 2008 01:32 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik wilde graag iets over Marokkanen zeggen maar ik ben even vergeten wat het was.
quote:Op maandag 7 januari 2008 01:33 schreef Meki het volgende:
[..]
dus als ik jou kind doodschoot mag ik dit als reden gebruiken
wat hebben ze bereikt in Afganistan dan alleen als moordenaars te spelen ???quote:Op maandag 7 januari 2008 01:34 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Bezet gebied? Om hun aanwezigheid is verzocht en dat kost Nederlandse levens en Nederlands geld. Jij moet je eens verdiepen in de vele (mis)daden van de Taliban en hun gedachtegoed. Begrijp niet waar je het gore lef vandaan haalt om hen als moordenaars te bestempelen. Schaam je diep.
-edit-quote:Op maandag 7 januari 2008 01:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Met zulke meningen niet echt neequote:Op maandag 7 januari 2008 01:34 schreef Meki het volgende:
[..]
wat wou je zeggen
erken je medelanders hier niet...
Waarom zeg je dat... ik ben hier de enige die voor de onschuldige kinderen opkomt.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wanneer boek jij een enkeltje naar ergens zonder internet? Zijn we eindelijk van je domme gelul af.
dan erken ik jou ook nietquote:
Dat weet ik niet meerquote:
quote:erken je medelanders hier niet...
Lees het door je zelf geplaatste nieuwsbericht nog eens. Er is veel informatie beschikbaar op internet over de inspanningen van de Nederlandse troepen, waaronder het bouwen van publieke voorzieningen. Ook is er op internet veel informatie beschikbaar over de misdaden van de Taliban. Nogmaals schaam je diep.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:35 schreef Meki het volgende:
[..]
wat hebben ze bereikt in Afganistan dan alleen als moordenaars te spelen ???
hebben ze ziekenhuizen gebouwd of scholen gebouwd.
wat the fuck doen ze daar....
hoe kunnen ze dan 2 kinderen die niet eens de daders waren dan doodschieten.
verklaar je nader
Marokkanen horen hier niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie viel wat nou aan vanuit waar?quote:Op maandag 7 januari 2008 01:33 schreef Meki het volgende:
[..]
dus als ik jou kind doodschoot mag ik dit als reden gebruiken
Kan jij mij laten zien waar zij ziekenhuizen hebben gebouwd.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:39 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Lees het door je zelf geplaatste nieuwsbericht nog eens. Er is veel informatie beschikbaar op internet over de inspanningen van de Nederlandse troepen, waaronder het bouwen van publieke voorzieningen. Ook is er op internet veel informatie beschikbaar over de misdaden van de Taliban. Nogmaals schaam je diep.
Appels en deuren vergelijkenquote:Op maandag 7 januari 2008 01:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Marokkanen horen hier niet.
Ze horen in Marokko en niet hier de boel te verzieken.
ze hadden ze niet beschermd en hun taken hebben ze niet gedaanquote:Op maandag 7 januari 2008 01:47 schreef Geerd het volgende:
Dus jij denkt dat de nederlanders daar met opzet op die kinderen hebben geschoten?
Jij kan net zo gemakkelijk zelf zoeken. Zie bijvoorbeeld: http://www.mindef.nl/miss(...)bouw_ziekenhuis.aspxquote:Op maandag 7 januari 2008 01:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Kan jij mij laten zien waar zij ziekenhuizen hebben gebouwd.
met foto en video erbij
zo niet dan jij diep schamen
Terwijl ze beschoten worden met raketwerpers?quote:Op maandag 7 januari 2008 01:49 schreef Meki het volgende:
[..]
ze hadden ze niet beschermd en hun taken hebben ze niet gedaan
ze moeten daar ziekenhuizen bouwen niet soldaten spelen
Ik weet niet in hoeverre je op de hoogte bent van de missie die onze (niet de jouwe) jongens daar uitvoeren.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:49 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 januari 2008 01:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom niet, ze zijn toch dood?quote:Op maandag 7 januari 2008 01:53 schreef thedude0 het volgende:
die waardeloze soldaten daar kunnen dus niet eens goed richten![]()
Als je voor Afghaanse kindertjes wilt opkomen moet je dat in Afghanistan doen.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat... ik ben hier de enige die voor de onschuldige kinderen opkomt.
eentje maar in 4 jaar tijd en met 1200 manquote:Op maandag 7 januari 2008 01:49 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jij kan net zo gemakkelijk zelf zoeken. Zie bijvoorbeeld: http://www.mindef.nl/miss(...)bouw_ziekenhuis.aspx
Schaam je diep.
dat het veranderd is is NIET mijn probleemquote:Op maandag 7 januari 2008 01:54 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je op de hoogte bent van de missie die onze (niet de jouwe) jongens daar uitvoeren.
Het is namelijk een vechtmissie. Dat is iets heel anders dan een opbouwmissie.
In eerste instantie was het inderdaad de bedoeling dat ze daar zouden gaan opbouwen maar dat is in het verloop van de missie veranderd, mede op verzoek van de Afgaanse regering.
goed gedaan inderdaad, van de 7 mensen die beschoten zijn, zijn er 3 kinderen gewond en 1 dood. als je niet kan schieten dan moet je geen soldaat wordenquote:
Als je voor moordenaars wilt opkomen moet je doen bij Bush niet hierquote:Op maandag 7 januari 2008 01:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je voor Afghaanse kindertjes wilt opkomen moet je dat in Afghanistan doen.
Tja, hoe minder baarden hoe beter.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:00 schreef thedude0 het volgende:
[..]
goed gedaan inderdaad, van de 7 mensen die beschoten zijn, zijn er 3 kinderen gewond en 1 dood. als je niet kan schieten dan moet je geen soldaat worden
Nee,quote:Op maandag 7 januari 2008 02:00 schreef Meki het volgende:
[..]
dat het veranderd is is NIET mijn probleem
Als jou soort mensen er niet waren hadden we allemaal een goede hartquote:Op maandag 7 januari 2008 02:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Tja, hoe minder baarden hoe beter.
Bron ??\quote:Op maandag 7 januari 2008 02:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee,
Die onschuldige kinderen die 'per ongeluk' met een granaatwerper vanuit een huis naar Nederlandse militairen hebben geschoten wel zeker?
De moordenaars zijn de Taliban want die zij begonnen.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Als je voor moordenaars wilt opkomen moet je doen bij Bush niet hier
Nee de bezetters bezetten en stelen landquote:Op maandag 7 januari 2008 02:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De moordenaars zijn de Taliban want die zij begonnen.
kijk bron naar bovenquote:Op maandag 7 januari 2008 02:08 schreef Cobra4 het volgende:
Sugestieve TT. Er is nog niet eens bekend door wie de slachtoffers zijn dood geschoten.
Als het aan mij lag was ons leger gewoon hier, en betaalde ik geen rooie cent aan die ondankbare figuren daar.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Als jou soort mensen er niet waren hadden we allemaal een goede hart
heb ik al gedaanquote:Op maandag 7 januari 2008 02:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Lees jij nog maar eens een keer je eigen geposte nieuwsbericht door.
waarom zijn ze daar danquote:Op maandag 7 januari 2008 02:10 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Als het aan mij lag was ons leger gewoon hier, en betaalde ik geen rooie cent aan die ondankbare figuren daar.
ik heb het aan jou uitgelegdquote:Op maandag 7 januari 2008 02:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb je het ook begrepen of moet ik het in Jip-en-Janneketaal uitleggen?
Dan maar even een andere bron voor je:quote:
waarom jij dan zeggen en steunen die militairenquote:Op maandag 7 januari 2008 02:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Omdat ik het niet voor het zeggen heb?
quote:Op maandag 7 januari 2008 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan maar even een andere bron voor je:
Vuurgevecht Uruzgan: 2 Afghanen dood
In Uruzgan zijn bij gevechten tussen Nederlandse militairen en de Taliban, aan Afghaanse kant, twee doden gevallen. Het gaat om een kind en een man. Er zijn geen Nederlandse slachtoffers.
Afgelopen vrijdag werd een Nederlands pantservoertuig tijdens een patrouille ten noorden van Kamp Holland getroffen door een explosief en daarna onder vuur genomen vanuit een paar huizen. Er is teruggeschoten. Toen de Nederlanders een dag later gingen kijken werden de doden gevonden. Het is niet duidelijk of ze door Nederlands vuur zijn omgekomen.
Drie Afghaanse kinderen die gewond zijn geraakt, zijn in Kamp Holland verzorgd.
Bron: NOS
Omdat ik het niet waardeer als onze landgenoten die iets willen opbouwen, beschoten worden?quote:Op maandag 7 januari 2008 02:14 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom jij dan zeggen en steunen die militairen
Nee dat kan echt niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Omdat ik het niet waardeer als onze landgenoten die iets willen opbouwen, beschoten worden?
Het was een ideologische moord, begrijp ik.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:18 schreef Meki het volgende:
zij schoten met gedachtengoed de kinderen dood
Tja....Telegraaf..... altijd sugestief met titels van hun artikelen.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:15 schreef Meki het volgende:
[..]
dus het is nog onderzoek
waarom heeft Telegraaf dat al gemeld
Zij werden beschoten en schoten daarop terug. In jouw nieuwsbericht lees ik niet dat ze dat ze bewust moordden.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat kan echt niet.
zij schoten met gedachtengoed de kinderen dood en gingen geen ziekenhuizen bouwen
Ik wist niet dat ze daarmee iemand konden doodschieten?quote:Op maandag 7 januari 2008 02:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat kan echt niet.
zij schoten met gedachtengoed de kinderen dood en gingen geen ziekenhuizen bouwen
hoe kan je dat nou wetenquote:Op maandag 7 januari 2008 02:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zij werden beschoten en schoten daarop terug. In jouw nieuwsbericht lees ik niet dat ze dat ze bewust moordden.
Dat zijn iig niet de Nederlanders want die komen hun kamp nauwelijks uit, niet eens oom op te bouwenquote:Op maandag 7 januari 2008 02:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee de bezetters bezetten en stelen land
Wat heb je de volgende keer?quote:Op maandag 7 januari 2008 02:21 schreef Meki het volgende:
ik heb nu als telegraaf als bron
Ik kan het mischien beter uitleggen met een kopje theequote:Op maandag 7 januari 2008 02:21 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze daarmee iemand konden doodschieten?
Is dat een nieuw soort wapen?
Een die gedachtengoed kan afvuren?
wat doen ze daar danquote:Op maandag 7 januari 2008 02:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zijn iig niet de Nederlanders want die komen hun kamp nauwelijks uit, niet eens oom op te bouwen
Prima plan.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik kan het mischien beter uitleggen met een kopje thee
ik kan het in mensentaal beter uitleggen
Mooie krant he? De Telegraafquote:Op maandag 7 januari 2008 02:21 schreef Meki het volgende:
ik heb nu als telegraaf als bron
Ook niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:30 schreef Meki het volgende:
jaah want jullie luisteren niet via forum
mischien heb ik meer kans via kopje thee
Van de natuur genieten.quote:
Balkenende op de wereldkaart zetten?quote:Op maandag 7 januari 2008 02:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Van de natuur genieten.
quote:Op maandag 7 januari 2008 02:32 schreef Meki het volgende:
Ik ga slapen
quote:Op maandag 7 januari 2008 01:18 schreef Meki het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)fghanen__.html?p=2,1
quote:Op maandag 7 januari 2008 03:05 schreef pepu het volgende:
Ik snap ook niet wat we er te zoeken hebben. Een beetje de puin ruimen van Bush? Militaire oefeningen? Wel duurder dan op de Veluwe? Wel échter...
Jij was er wel bij?quote:
http://www.blocpot.qc.ca/(...)an_poppy.preview.jpgquote:Op maandag 7 januari 2008 03:32 schreef SpaRood het volgende:
Maar goed, ik heb me erbij neergelegd...wat kun je doen? Niks.
Onnodig , dikke note++, zoiets hoef ik hier niet te pikken.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:30 schreef Meki het volgende:
[..]
Topic maar even sluiten dan maar? heb nog steeds last van nachtmerrie van die filmpjequote:Op maandag 7 januari 2008 04:12 schreef Steve_I. het volgende:
Weet je wat we hier niet zouden moeten pikken, drugshond?
Dat ONZE jongens, worden beschoten, voor de moeilijke taak worden gesteld om mensen te doden, mogelijk met psychische problemen terugkomen, en vervolgens door een RELMAROKKAAN worden uitgescholden voor moordenaar.
Note dat ook maar.
Van mij hadden we er ook niet heen gehoeven; laat bush maar opknappen waar hij aan is begonnen, en buiten dat is het gewoon een hele ondankbare taak dankzij de laffe strategie van die baardmannen.
maargoed, ik zal wel uit dit topic blijven verder hoor
Omdat de scholen die wij daar bouwen binnen 24 uur door de taliban worden verbrand met de afgaanse kinderen erin.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:13 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom bouwen ze geen ziekenhuizen en waarom schieten ze mensen dood
quote:Op maandag 7 januari 2008 01:18 schreef Meki het volgende:
het woord Taliban wordt hier misbruikt zodat men het minder erg vinden van de 2 kinderen die dood zijn geschoten in Afganistan.
je bent in iemand anders land . je bent om de kinderen te beschermen en niet te vermoorden.
moordenaars zijn het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |