* DaMart voelt zich vergetenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:21 schreef Houniet het volgende:
ernstig he
Muck
eer-ik
Houniet
BrandX
Sjowhan
Als je niet solliciteert of spontaan gevraagd wordt niet neequote:Op maandag 7 januari 2008 20:23 schreef Pheno het volgende:
Ik word geen mod, er is geen kans.
Geen melk en suiker dus in je koffie?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:23 schreef OA het volgende:
Vanaf nu is het juist "in" om zwart te zijn!
Minderheid rules.
Ik ook niet, want ik solliciteer niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:23 schreef Pheno het volgende:
Ik word geen mod, er is geen kans.
Ja johquote:Op maandag 7 januari 2008 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart voelt zich vergeten![]()
O wacht, ik kwam pas hier toen ik al mod was.
Nee!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen melk en suiker dus in je koffie?
wie zegt dat....quote:Op maandag 7 januari 2008 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je niet solliciteert of spontaan gevraagd wordt niet nee.
Uberhaupt. koffiequote:
Ja, ik ben Frutsel er nog steeds dankbaar voor dat hij me achter de schermen naar de leukste SC van FOK! heeft doorverwezenquote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ben Frutsel er nog steeds dankbaar voor dat hij me achter de schermen naar de leukste SC van FOK! heeft doorverwezen.
Not my cup of teaquote:
quote:
Wat een joker...quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 7 januari 2008 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen melk en suiker dus in je koffie?
Ja, ik pers dagelijks een smurf uitquote:Op maandag 7 januari 2008 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook niet
En jij? Doe jij blauwe kleurstof in je koffie/thee?
quote:
Ik zet elke dag weer zo'n zwarte op de treinquote:
richting?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zet elke dag weer zo'n zwarte op de trein
Unheimischquote:Op maandag 7 januari 2008 20:56 schreef Het_hupt het volgende:
je voelt je hier als zwarte unheimlich tussen al dat blauw
Ach, het went welquote:Op maandag 7 januari 2008 20:56 schreef Het_hupt het volgende:
je voelt je hier als zwarte unheimlich tussen al dat blauw
Waarom pers jij M-M?quote:
Wel een meer ontopic kleurquote:Op maandag 7 januari 2008 21:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, het went wel
Toen de KSC begon waren ze allemaal nog zwart
fruts en boes volgens mij niet....quote:Op maandag 7 januari 2008 21:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, het went wel
idd, het is maar een kleurtje.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, het went wel
quote:
val ik buiten de bootquote:Op maandag 7 januari 2008 21:18 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
![]()
Enne zullen wij zwarten maar een minderheidsclubke oprichten??
Zo eentje van: we hebben een clubke opgericht voor mensen met een mooi gezicht....
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:21 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen mooi gezicht'. In het echt ben ik een dooie hark.
De japanse vendingmachines. Komt vrij vaak voor in het landschap. Zoiets als een boom in ons landquote:
en je sig dan ?? welkom bij de club...quote:Op maandag 7 januari 2008 21:21 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen mooi gezicht'. In het echt ben ik een dooie hark.
Toen was er nog geen KSCquote:Op maandag 7 januari 2008 21:24 schreef Frutsel het volgende:
We hebben een klupske opgericht tegen het blauw overheersingsgewicht
je bent er bij
ik gaf toch duidelijk aan dat ik nie bij dat cluppie wens te zijn?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:26 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
en je sig dan ?? welkom bij de club...en huppelding ook
![]()
zwart is MOOI !!!!!!!!!!!!!!!
In het echt val ik ernstig tegen. Als ik uberhaupt ene positieve indruk maakquote:Op maandag 7 januari 2008 21:24 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ?
en wat is het in de buurt van de HAN een doolhof man
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
De japanse vendingmachines. Komt vrij vaak voor in het landschap. Zoiets als een boom in ons land
Je beklimt een berg en dan staan die dingen er ook
Afwijkend positief is ook positiefquote:Op maandag 7 januari 2008 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het echt val ik ernstig tegen. Als ik uberhaupt ene positieve indruk maak
Valt wel mee. Je bent langs de huisartsenpost geweest, de eerste keer toen ik daar heen moest in het donker lag in bijna in de huisartsenpost ipb op de parkeerplaats
Boes ken ik ook niequote:Op maandag 7 januari 2008 21:28 schreef OA het volgende:
[..]
Toen was er nog geen KSC![]()
Wie is Boes trouwens?![]()
cross was ook al blauw
Die niet nee, en Mart ook niet....quote:
Afwijkend lukt wel. Dat ben ik vandaag alweer genoemd.quote:
Toen bestond KSC ook nog nietquote:Op maandag 7 januari 2008 21:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik was per 1-1 blauw, toen was ik nog niet in de KSC
beats mequote:Op maandag 7 januari 2008 21:32 schreef Pheno het volgende:
Who fucking cares
Boes ken je welquote:
Block rockin'beatsquote:
neequote:
buzzzquote:Wie is Boes trouwens?![]()
die ook jaquote:cross was ook al blauw
wat dacht je van mij dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het echt val ik ernstig tegen. Als ik uberhaupt ene positieve indruk maak
whehehequote:Valt wel mee. Je bent langs de huisartsenpost geweest, de eerste keer toen ik daar heen moest in het donker lag in bijna in de huisartsenpost ipb op de parkeerplaats
ook goedquote:Op maandag 7 januari 2008 21:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik gaf toch duidelijk aan dat ik nie bij dat cluppie wens te zijn?![]()
Meld het daar: [CUL SC #75] Albasten jubileumquote:Op maandag 7 januari 2008 22:02 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk weer kookprogramma's
Nog meer sc's, nee, even nietquote:Op maandag 7 januari 2008 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Meld het daar: [CUL SC #75] Albasten jubileum
Kom je dan op 400 posts per dagquote:
vind ik ook altijd tofquote:Op maandag 7 januari 2008 22:02 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk weer kookprogramma's
Bobby Chin ftwquote:Op maandag 7 januari 2008 22:06 schreef Muck het volgende:
[..]
vind ik ook altijd tof
jamie oliver, ready steady cook, stomme duitse dingen....
Whehequote:
Dat is niet zo lastig, het was een ruim half jaar mijn gemiddelde met 1 sc. Maar die snelheden worden niet meer gehaald. Ook door die baggere serversnelheid van tegenwoordigquote:
Ik ook niet, en als ik het zou willen zou ik er ook nog duizend kunnen makenquote:Op maandag 7 januari 2008 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Zó bont heb ik het gelukkig nog nooit gemaakt...
Datis de belangrijkste reden denk ikquote:Op maandag 7 januari 2008 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastig, het was een ruim half jaar mijn gemiddelde met 1 sc. Maar die snelheden worden niet meer gehaald. Ook door die baggere serversnelheid van tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |