Gefeliciteerd Erikquote:
Je moet niet te veel denken, is slecht voor jequote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:40 schreef Cairon het volgende:
Sam ik dacht dat je hetero werd in 2008?
Dat je niet meer gay uitging in 2008?
En nog vijftig goede voornemens in 2008...
hoeveel staan er nog overeind?
waar heb je afgereden?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het ging makkelijker dan verwacht. Weinig last van zenuwen, het verkeer was overal lekker rustig. geen moment twijfel gehad over hoe ik iets moest doen.
En ik begin nog niet aan een eigen auto. Kost me te veel.
En al gewend op je nieuwe dagelijkse stek waar je op kosten van de baas wat uren vrije tijd mag doorbrengen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:20 schreef Sunjammer het volgende:
Oh, bestaat dit ook nog?
't Is nog geen februari.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En al gewend op je nieuwe dagelijkse stek waar je op kosten van de baas wat uren vrije tijd mag doorbrengen?
quote:
Een staatsbanketquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar zie je mij voor aan!!!
Dat is al weer jaren geleden!![]()
Ik zoek een partner/gezelschaps/tafelheer voor een staatsbanket
En moeilijker dan het kerstdiner aan vaders kant van de familie kan het niet zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Iets voor jou.....kun je alvast netwerken.
Zeik nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
En moeilijker dan het kerstdiner aan vaders kant van de familie kan het niet zijn.
Ik heb het recht te zeuren, ik heb net een vreselijk tentamen privaatrecht verknaltquote:
Je hebt daar een reputatie hoog te houden?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
En moeilijker dan het kerstdiner aan vaders kant van de familie kan het niet zijn.
Ik ben erachter gekomen dat het heel voordelig is als mensen in je zien wat ze in je willen zien, en dat ik best goed ben in die schijn ophoudenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt daar een reputatie hoog te houden?
Andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik loop weer eens te hard van stapel dus ?
maar ik was echt in de veronderstelling dat je er al was begonnen
je was ook zo lang weggebleven hier
is de kleefkracht groot genoeg om het behang aan de muur te hechten? want dat gaat met gewone perfax dus nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:45 schreef Vlarp het volgende:
Nog iemand plaksel nodig? Dan snuit ik m'n neus wel even...
Ducttape.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is de kleefkracht groot genoeg om het behang aan de muur te hechten? want dat gaat met gewone perfax dus niet
Hangt ervan af hoe ze je benaderen. Als slanke del of iets anders...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:43 schreef samjustme het volgende:
Het is toch een geweldig gevoel ben door meerdere bedrijven benaderd voor meerdere functies met een aanzienlijke salaris.
Je kan de ducttape ook wit maken. Of het behang donkerder.quote:
Donkerder maken door Van Nelle zware shag te gaan roken ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je kan de ducttape ook wit maken. Of het behang donkerder.
Rokenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Donkerder maken door Van Nelle zware shag te gaan roken ?
Checkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Job description
Supports the monthly closing (actual performance) including an analysis of deviations from budget (sales, cogs, margins, cost of organization, cash-flow)
Checkquote:Provides management reporting
Checkquote:Finance support for business partners, report and comment on business performance on area of responsibility
Checkquote:Communicating financial results to various levels within our company and provide analysis and explanation of monthly trends. You may be required to work on ad hoc projects to investigate and optimize efficiency to the current processes
Checkquote:Monthly revaluation of inventory; applying and calculating inventory reserves, evaluating obsolescence and adjustment to inventory value
BCS... checkquote:Reconciling Operating systems to financial systems (Until SAP)
Neequote:Calculate the sales rebate accruals and ensure correct and timely payout
Nope, ook nietquote:Work with the business organisation to manage the customer returns, incentive programmes
AAAAARGH *ril* Checkquote:Ensure compliance with SOX and follow US GAAP
quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En ik heb gewoon honger.
Had je graag I OBJECT willen roepen dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:03 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Gezondheidsverklaring voor een hypotheek, allemaal vragen over gewicht, lichaamslengte, etc. Maar naar penislengte vragen ze niet eens..
dat betekent dus dat jullie een nieuw stulpje gevonden hebben ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:03 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Gezondheidsverklaring voor een hypotheek, allemaal vragen over gewicht, lichaamslengte, etc. Maar naar penislengte vragen ze niet eens..
En Aids? Of vragen ze daar niet meer naar?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:03 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Chili is toch heet?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, er staat 'hot sweet chilli" op het zakje, maar hoe kan iets nu tegelijkertijd hot én chilli zijn?
Naja ok... hij ziet er best goed uit op deze foto...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan het er wel op hoor.
Ik snap hem nietquote:
Ruilen met buikgriep?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:07 schreef Vlarp het volgende:
Wil er iemand ruilen met m'n verkoudheid?
Oh!quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:44 schreef wonderer het volgende:
Ik ben niet zo'n held met geschreven puns waar de klank belangrijk isIk zie het woord in mijn hoofd, ik hoor het niet echt.
Niet, mij niet!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je hebt alle jongens gehad merk je nu?
Kweenie, volgens mij ligt het gewoon aan mijn kabeltjes. Ik kan ook niet dichten in het Engels omdat het visueel lang niet altijd klopt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Ik vraag me wel eens af of buitenlanders beter zouden kunnen zijn in Engelstalige woordgrapjes dan de Engelstaligen zelf... omdat woorden té gewoon worden voor de laatsten?
Vragen ze wel of je in een Peugeot rijdt? Dat lijkt me een groter risico voor een hypotheekverstrekker nu.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:03 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Je moest eens weten hoe gevaarlijk een penis kan zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:58 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Vragen ze wel of je in een Peugeot rijdt? Dat lijkt me een groter risico voor een hypotheekverstrekker nu.
laatst deed het behoorlijk pijn. leek een dag later of ie er nog in zat...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:09 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe gevaarlijk een penis kan zijn..
TMI.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
laatst deed het behoorlijk pijn. leek een dag later of ie er nog in zat...
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
laatst deed het behoorlijk pijn. leek een dag later of ie er nog in zat...
Ik zou d'r ook geen moeite mee hebben denk ikquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat ziet er interessant uit!quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:02 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ik zou d'r ook geen moeite mee hebben denk ik
Kan iemand me trouwens vertellen wat hier gebeurt?
[ afbeelding ]
quote:Did they give you superstrength when they installed your vagina?
wie is het?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie zijn dat dan weer?quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:02 schreef Weemz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze moeten op die onderste foto wel heel heet zijn want het bad kookt overquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:02 schreef Sunjammer het volgende:
Volgens mij is het hondsdolheid... Moet je al dat schuim zien.
What's up?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo moeilijk is het om je kwetsbaar op te stellen
zo graag wil je aan iedereen laten zien dat je het kunt
dat je slaagt in je leven
dat je er iets van kunt maken
dat er zelfs carieremogelijkheden zijn
zo hard is het als je dan weer terug valt
en weet dat er nog een veel dieper ravijn is
en weten dat je nooit beter zult worden
dat je net zo goed geen toekomstplannen kunt maken
waarom zou je het komt toch nooit meer goed
wat vervelend voor je, net nu er uitverkoop in de koopgoot isquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:07 schreef Zakje het volgende:
Ik heb een week vrij , en ik kom er net pas achter, ik dacht slechts een dag![]()
![]()
![]()
!!
Ik ben gisteren al geweest, en ga morgen weerquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat vervelend voor je, net nu er uitverkoop in de koopgoot is
Dat zijn Ollie en Bas (Idols) in bad. Ollie is hetero, en heeft nu met dat kleine huppelkutje wat ook in Idols zit, Tiffany heet ze toch?quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:02 schreef Weemz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee, dit is Bas uit seizoen 4quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:38 schreef hierissieweer het volgende:
bas? die jongen van Annabel uit seizoen 1? hij lijkt er niet meer op, maar wel lekker, wel mijn type
Over Ollie gingen idd wel wat geruchten, net zoals over Ferry (laatste 16).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |