Ik snap hem nietquote:
Ruilen met buikgriep?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:07 schreef Vlarp het volgende:
Wil er iemand ruilen met m'n verkoudheid?
Oh!quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:44 schreef wonderer het volgende:
Ik ben niet zo'n held met geschreven puns waar de klank belangrijk isIk zie het woord in mijn hoofd, ik hoor het niet echt.
Niet, mij niet!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je hebt alle jongens gehad merk je nu?
Kweenie, volgens mij ligt het gewoon aan mijn kabeltjes. Ik kan ook niet dichten in het Engels omdat het visueel lang niet altijd klopt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Ik vraag me wel eens af of buitenlanders beter zouden kunnen zijn in Engelstalige woordgrapjes dan de Engelstaligen zelf... omdat woorden té gewoon worden voor de laatsten?
Vragen ze wel of je in een Peugeot rijdt? Dat lijkt me een groter risico voor een hypotheekverstrekker nu.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:03 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Gezondheidsverklaring voor een hypotheek, allemaal vragen over gewicht, lichaamslengte, etc. Maar naar penislengte vragen ze niet eens..
Je moest eens weten hoe gevaarlijk een penis kan zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:58 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Vragen ze wel of je in een Peugeot rijdt? Dat lijkt me een groter risico voor een hypotheekverstrekker nu.
laatst deed het behoorlijk pijn. leek een dag later of ie er nog in zat...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:09 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe gevaarlijk een penis kan zijn..
TMI.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
laatst deed het behoorlijk pijn. leek een dag later of ie er nog in zat...
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
laatst deed het behoorlijk pijn. leek een dag later of ie er nog in zat...
Ik zou d'r ook geen moeite mee hebben denk ikquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan het er wel op hoor.
dat ziet er interessant uit!quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:02 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ik zou d'r ook geen moeite mee hebben denk ik
Kan iemand me trouwens vertellen wat hier gebeurt?
[ afbeelding ]
quote:Did they give you superstrength when they installed your vagina?
wie is het?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan het er wel op hoor.
wie zijn dat dan weer?quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:02 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ik zou d'r ook geen moeite mee hebben denk ik
Kan iemand me trouwens vertellen wat hier gebeurt?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |