ze moeten op die onderste foto wel heel heet zijn want het bad kookt overquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:02 schreef Sunjammer het volgende:
Volgens mij is het hondsdolheid... Moet je al dat schuim zien.
What's up?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo moeilijk is het om je kwetsbaar op te stellen
zo graag wil je aan iedereen laten zien dat je het kunt
dat je slaagt in je leven
dat je er iets van kunt maken
dat er zelfs carieremogelijkheden zijn
zo hard is het als je dan weer terug valt
en weet dat er nog een veel dieper ravijn is
en weten dat je nooit beter zult worden
dat je net zo goed geen toekomstplannen kunt maken
waarom zou je het komt toch nooit meer goed
wat vervelend voor je, net nu er uitverkoop in de koopgoot isquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:07 schreef Zakje het volgende:
Ik heb een week vrij , en ik kom er net pas achter, ik dacht slechts een dag![]()
![]()
![]()
!!
Ik ben gisteren al geweest, en ga morgen weerquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat vervelend voor je, net nu er uitverkoop in de koopgoot is
Dat zijn Ollie en Bas (Idols) in bad. Ollie is hetero, en heeft nu met dat kleine huppelkutje wat ook in Idols zit, Tiffany heet ze toch?quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:02 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ik zou d'r ook geen moeite mee hebben denk ik
Kan iemand me trouwens vertellen wat hier gebeurt?
[ afbeelding ]
nee, dit is Bas uit seizoen 4quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:38 schreef hierissieweer het volgende:
bas? die jongen van Annabel uit seizoen 1? hij lijkt er niet meer op, maar wel lekker, wel mijn type
Over Ollie gingen idd wel wat geruchten, net zoals over Ferry (laatste 16).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |