Gefeliciteerd Erikquote:
Je moet niet te veel denken, is slecht voor jequote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:40 schreef Cairon het volgende:
Sam ik dacht dat je hetero werd in 2008?
Dat je niet meer gay uitging in 2008?
En nog vijftig goede voornemens in 2008...
hoeveel staan er nog overeind?
waar heb je afgereden?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het ging makkelijker dan verwacht. Weinig last van zenuwen, het verkeer was overal lekker rustig. geen moment twijfel gehad over hoe ik iets moest doen.
En ik begin nog niet aan een eigen auto. Kost me te veel.
En al gewend op je nieuwe dagelijkse stek waar je op kosten van de baas wat uren vrije tijd mag doorbrengen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:20 schreef Sunjammer het volgende:
Oh, bestaat dit ook nog?
't Is nog geen februari.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En al gewend op je nieuwe dagelijkse stek waar je op kosten van de baas wat uren vrije tijd mag doorbrengen?
quote:
Een staatsbanketquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar zie je mij voor aan!!!
Dat is al weer jaren geleden!![]()
Ik zoek een partner/gezelschaps/tafelheer voor een staatsbanket
En moeilijker dan het kerstdiner aan vaders kant van de familie kan het niet zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Iets voor jou.....kun je alvast netwerken.
Zeik nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
En moeilijker dan het kerstdiner aan vaders kant van de familie kan het niet zijn.
Ik heb het recht te zeuren, ik heb net een vreselijk tentamen privaatrecht verknaltquote:
Je hebt daar een reputatie hoog te houden?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
En moeilijker dan het kerstdiner aan vaders kant van de familie kan het niet zijn.
Ik ben erachter gekomen dat het heel voordelig is als mensen in je zien wat ze in je willen zien, en dat ik best goed ben in die schijn ophoudenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt daar een reputatie hoog te houden?
Andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik loop weer eens te hard van stapel dus ?
maar ik was echt in de veronderstelling dat je er al was begonnen
je was ook zo lang weggebleven hier
is de kleefkracht groot genoeg om het behang aan de muur te hechten? want dat gaat met gewone perfax dus nietquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:45 schreef Vlarp het volgende:
Nog iemand plaksel nodig? Dan snuit ik m'n neus wel even...
Ducttape.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is de kleefkracht groot genoeg om het behang aan de muur te hechten? want dat gaat met gewone perfax dus niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |