Ja dat doe ik ook zo ongeveer elke 10 minutenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:51 schreef k_i_m het volgende:
Joh, als het zo moet ga ik wel gewoon naar het toilet.
quote:
En anders wordt het echt tijd voor regel 1.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Lekker in de kak laten zakken die a.s. oma's
O ik hoor het mijn moeder zo zeggen haha!quote:Op zondag 6 januari 2008 23:54 schreef k_i_m het volgende:
"Maar dan kunnen we misschien toch helpen met hoe het moet staan?"
NEEEEEEEEEE!!!!. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2008 07:41 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Tan, hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht.
welnee, je bent gewoon je territorium aan het verdedigen.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:53 schreef k_i_m het volgende:
We hebben alle meubeltjes voor het kamertje in elkaar geschroefd, maar op de één of andere manier staat het na 6x schuiven nog steeds niet "helemaal lekker". Helaas weten de oma's dat de spullen reeds bezorgd zijn, waardoor ze zichzelf meer dan graag willen uitnodigen om te komen kijken. Maar ik wķl helemaal niet dat er iemand komt kijken voordat ik vind dat het goed staat. Ik kan er zelfs een beetje sjagerijnig van worden. Zijn dat hormonen?.
quote:Op maandag 7 januari 2008 08:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
welnee, je bent gewoon je territorium aan het verdedigen.
en hoe eerder je daar mee begint, hoe beter.
Nou eerlijk gezegd zou me dat ook mateloos irriteren als ik geen last van m'n hormonen zou hebbenquote:Op maandag 7 januari 2008 00:32 schreef k_i_m het volgende:
Maar ik heb ze nog steeds. Kom nou. De eerste rompertjes die ik zelf heb uitgezocht ruilen. Ik flikker ze nog liever ongebruikt weg. Hormonen he? Jatoch?
.
Nou volgende week ben ik pas 19 weken zwanger.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:43 schreef appelsap het volgende:
Tan, sterkte vandaag! Er wordt aan je gedacht.
Silmarwen hoezo nou al met 20 weken? Dat is toch standaard?
Als je al die moeders moet geloven kregen ze vroeger allemaal 8 en 9 ponders. Tenminste dat idee krijg ik ervan.
De echo moet gemaakt worden rond de 20e week. 19 weken is dus prima...quote:Op maandag 7 januari 2008 09:38 schreef Silmarwen het volgende:
Volgende week voor de 20 weken echo, met 19 weken.Nou goed, erg spannend dus, maar waarom nou al met 20 weken mag Joost weten.
"Gewoon" maat 50. Dat schijnen de meeste kinderen toch wel even te passenquote:Op maandag 7 januari 2008 07:54 schreef hestria het volgende:
Tan sucses vandaag!
Kim ik ben nu wel benieuwt welke maat die rompertjes dan zijn?
Vandaag wordt besloten wat ze verder gaan doen, vorige week vrijdag en de week ervoor werd al getwijfeld over een inleiding omdat zonder vruchtwater en mét een volgroeid kind geen reden meer is om me langer rond te laten lopen. Maar ze gaan het vandaag opnieuw bekijken, met een andere gynaecoloog erbij. (wat ik wel fijn vind, is toch een soort second opinion - een frisse blik van een ander). Maar ik weet pas meer aan het eind van de middag, neem aan dat ik zo rond een uur of vijf wel weer terugben voor een update, tenzij mijn bloeddruk zo hoog is dat ze me op willen nemen.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:45 schreef dutchie het volgende:
Tan, ik ga zo even verder teruglezen. Maar ik begrijp dat vandaag een belangrijke dag is. Ook vanaf hier heel veel sterkte en ik denk aan je.
Ik ken je verhaal zo goed. Mijn moeder kwam alleen maar met maat 62/68 aanzetten. Ja uit 50/56 zijn ze toch zo gegroeid. Ik heb zelf een hoop zooi in maat 50 gekocht, ik kan die kleine moeilijk de eerste 2 maanden niets aandoen, omdat ze er toch zo zijn uitgegroeid...quote:Op maandag 7 januari 2008 09:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
"Gewoon" maat 50. Dat schijnen de meeste kinderen toch wel even te passen.
Ook van hier heel veel succes gewenst Tan!.
Van mijn vader kreeg ik laatst een vestje, maatje 82. Had ie helemaal zelf uitgezochtquote:Op maandag 7 januari 2008 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ken je verhaal zo goed. Mijn moeder kwam alleen maar met maat 62/68 aanzetten. Ja uit 50/56 zijn ze toch zo gegroeid. Ik heb zelf een hoop zooi in maat 50 gekocht, ik kan die kleine moeilijk de eerste 2 maanden niets aandoen, omdat ze er toch zo zijn uitgegroeid...
Met een beetje mazzel op de eerste verjaardagquote:Op maandag 7 januari 2008 11:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Van mijn vader kreeg ik laatst een vestje, maatje 82. Had ie helemaal zelf uitgezocht.
.
.
Das gewoon lief en aandoenlijk. Mijn vader heeft ook al een paar keer zelf iets uitgezocht. ( En ik moet zeggen dat hij goede smaak heeftquote:Op maandag 7 januari 2008 11:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Van mijn vader kreeg ik laatst een vestje, maatje 82. Had ie helemaal zelf uitgezocht.
.
.
Alles staat klaar, ik hoef alleen nog maar de spullen te wassen dus dat moet wel lukken.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:02 schreef wenneke1 het volgende:"baby maneki streng toespreekt... draaien jij"
![]()
Gaat het je lukken om alles op tijd af te hebben???
Ticootje, er word afgeraden om reflex spray tijdens de zwangerschap te gebruiken, kun je beter even iets anders voor halenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:51 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb er maar wat reflex op gespoten, slapen ging echt niet meer. Later bedacht ik me dat dat niet zo handig was.
Is er nog wel een grote kans dat het gaat gebeuren??quote:Op maandag 7 januari 2008 11:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Alles staat klaar, ik hoef alleen nog maar de spullen te wassen dus dat moet wel lukken.
Bed een beetje ophogen en dat soort ongein mag mijn wederhelft lekker doen
Ik word er wel een beetje moedeloos van ondertussen, zolang heeft Saar de tijd niet meer om te draaien
Ik zei al, achteraf bedacht ik me dat dat niet zo handig was. Maar het deed zo vreselijk veel pijn. Het stroomt echt helemaal door naar mn been.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ticootje, er word afgeraden om reflex spray tijdens de zwangerschap te gebruiken, kun je beter even iets anders voor halen
Daarom ruim ik mijn kast zeker 1 keer per jaar flink uit.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:55 schreef k_i_m het volgende:
Zo heb ik laatst bij Oprah geleerd; "Het is niet okaye om kleren van 20 jaar geleden aan te hebben, omdat ze nog steeds passen".
Verloskundige vindt het bij 36 weken pas interessant hoe Saar ligt, dus tot die tijd is er nog wel behoorlijke kans denk ikquote:Op maandag 7 januari 2008 11:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Is er nog wel een grote kans dat het gaat gebeuren??
Sjit, nu je het zegt. Ik heb in de kelder nog mijn bomberjack hangen... Jeugdsentimentquote:Op maandag 7 januari 2008 12:02 schreef k_i_m het volgende:
Ik had nog een jas hangen die ik aanhad in de brugklas. En ook minstens zolang al niet gedragen
.
Zit mijn kind er straks piekfijn bij, zie ik eruit als een zwerver. Dus die heb ik maar weggedaan
.
Verheug je niet te hard op het shoppen voor jezelf aan eht eind van je verlof. Je bent dan echt nog niet uitgeduikt. Een tijdje nadat je gestopt bent met borstvoeding geven voor je zelf gaan shoppen is waarschijnlijk slimmer.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sjit, nu je het zegt. Ik heb in de kelder nog mijn bomberjack hangen... Jeugdsentiment![]()
Ik heb nu al lief gewaarschuwd dat ik in mn verlof nog een keer heerlijk naar de outlet ga met mijn moeder! Kan ik lekker voor mezelf shoppen, en natuurlijk voor de frummel!
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:08 schreef _evenstar_ het volgende:
buiten die blauwe plek, ze hangen met 6 man aan je lijf, 2 om je bekken uit elkaar te rukken, een om de ctg in de gaten te houden, een om je benen plat te houden ( lees: die hangt boven op je benen) en 2 die met hun handen proberen het kindje te grijpen en op allerlei mogelijke manier je kind proberen te draaien door van alle kanten te duwen![]()
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:15 schreef Silmarwen het volgende:
[..]Is dat om de baby in je buik te draaien? Jeutje..... Leeloo moet gewoon goed liggen hoor. Men dat doet toch pijn?
Dit klinkt niet prettig!!!quote:Op maandag 7 januari 2008 12:08 schreef _evenstar_ het volgende:
buiten die blauwe plek, ze hangen met 6 man aan je lijf, 2 om je bekken uit elkaar te rukken, een om de ctg in de gaten te houden, een om je benen plat te houden ( lees: die hangt boven op je benen) en 2 die met hun handen proberen het kindje te grijpen en op allerlei mogelijke manier je kind proberen te draaien door van alle kanten te duwen![]()
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:08 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
Oops! Dat wist ik niet!. Ik dacht al wel dat het iets meer dan een flinke massage zou zijn maar zo'n beeld had ik er niet vanquote:Op maandag 7 januari 2008 12:08 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |