Ik ken je verhaal zo goed. Mijn moeder kwam alleen maar met maat 62/68 aanzetten. Ja uit 50/56 zijn ze toch zo gegroeid. Ik heb zelf een hoop zooi in maat 50 gekocht, ik kan die kleine moeilijk de eerste 2 maanden niets aandoen, omdat ze er toch zo zijn uitgegroeid...quote:Op maandag 7 januari 2008 09:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
"Gewoon" maat 50. Dat schijnen de meeste kinderen toch wel even te passen.
Ook van hier heel veel succes gewenst Tan!.
Van mijn vader kreeg ik laatst een vestje, maatje 82. Had ie helemaal zelf uitgezochtquote:Op maandag 7 januari 2008 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ken je verhaal zo goed. Mijn moeder kwam alleen maar met maat 62/68 aanzetten. Ja uit 50/56 zijn ze toch zo gegroeid. Ik heb zelf een hoop zooi in maat 50 gekocht, ik kan die kleine moeilijk de eerste 2 maanden niets aandoen, omdat ze er toch zo zijn uitgegroeid...
Met een beetje mazzel op de eerste verjaardagquote:Op maandag 7 januari 2008 11:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Van mijn vader kreeg ik laatst een vestje, maatje 82. Had ie helemaal zelf uitgezocht.
.
.
Das gewoon lief en aandoenlijk. Mijn vader heeft ook al een paar keer zelf iets uitgezocht. ( En ik moet zeggen dat hij goede smaak heeftquote:Op maandag 7 januari 2008 11:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Van mijn vader kreeg ik laatst een vestje, maatje 82. Had ie helemaal zelf uitgezocht.
.
.
Alles staat klaar, ik hoef alleen nog maar de spullen te wassen dus dat moet wel lukken.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:02 schreef wenneke1 het volgende:"baby maneki streng toespreekt... draaien jij"
![]()
Gaat het je lukken om alles op tijd af te hebben???
Ticootje, er word afgeraden om reflex spray tijdens de zwangerschap te gebruiken, kun je beter even iets anders voor halenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:51 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb er maar wat reflex op gespoten, slapen ging echt niet meer. Later bedacht ik me dat dat niet zo handig was.
Is er nog wel een grote kans dat het gaat gebeuren??quote:Op maandag 7 januari 2008 11:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Alles staat klaar, ik hoef alleen nog maar de spullen te wassen dus dat moet wel lukken.
Bed een beetje ophogen en dat soort ongein mag mijn wederhelft lekker doen
Ik word er wel een beetje moedeloos van ondertussen, zolang heeft Saar de tijd niet meer om te draaien
Ik zei al, achteraf bedacht ik me dat dat niet zo handig was. Maar het deed zo vreselijk veel pijn. Het stroomt echt helemaal door naar mn been.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ticootje, er word afgeraden om reflex spray tijdens de zwangerschap te gebruiken, kun je beter even iets anders voor halen
Daarom ruim ik mijn kast zeker 1 keer per jaar flink uit.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:55 schreef k_i_m het volgende:
Zo heb ik laatst bij Oprah geleerd; "Het is niet okaye om kleren van 20 jaar geleden aan te hebben, omdat ze nog steeds passen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |