abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55841972
Deze zwangerschap is vergeleken met die van Merlijn eigenlijk best een eitje. Bij Merlijn had ik zoveel bandenpijn en kon ik niet meer lekker boven in bed slapen, nu helemaal geen last van. De rare bloeddruk en aambeien had ik bij Merlijn ook wel, alleen kwam die bloeddruk later en de aambeien bij mijn ijzertekort. Bij Merlijn kon ik deze tijd niet meer op of om, toch wel raar ook de verschillen.

Ik heb eigenlijk niets in mt 50, maar als er 50 in staat is het mt 50/56 en daar gaan twee pakjes van mee in mijn tas, net als rompertjes. Ligt allemaal klaar. Vorige keer heeft Merlijn eigenlijk ook helemaal geen mt 50 aangehad alleen die combi's.
pi_55841998
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:52 schreef k_i_m het volgende:

[..]

"Gewoon" maat 50. Dat schijnen de meeste kinderen toch wel even te passen .

Ook van hier heel veel succes gewenst Tan! .
Ik ken je verhaal zo goed. Mijn moeder kwam alleen maar met maat 62/68 aanzetten. Ja uit 50/56 zijn ze toch zo gegroeid. Ik heb zelf een hoop zooi in maat 50 gekocht, ik kan die kleine moeilijk de eerste 2 maanden niets aandoen, omdat ze er toch zo zijn uitgegroeid...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55842014
Ik heb alles maatje 50-56 klaarliggen, maar heb in mijn achterhoofd toch nog altijd het beeld van Noortje in maatje 44. Alhoewel ze ervan uitgaan dat deze iets groter gaat zijn.
pi_55842181
Merlijn was maar 3075 gram met de geboorte en was met twee maanden eigenlijk al naar 62 dus 56 heeft hij niet lang aangehad. Althans truitjes was hij vlug uitgegroeid, broekjes duurt iets langer.
pi_55842243
Ik heb echt superlang met die kleine pakjes gedaan toen. Maar Noortje was ook maar 2730 toen ze geboren werd.
pi_55842252
Oh, wat heb ik vandaag een honger!!

Ik heb net al 6 boterhammen gegeten, maar nog steeds trek. Ongelofelijk!

Vannacht ook weer rugpijn hier. Ik ben er om 5 uur nog uit geweest en om 7 uur. Ik heb er maar wat reflex op gespoten, slapen ging echt niet meer. Later bedacht ik me dat dat niet zo handig was.

Verder moet ik vanmiddag weer langs de verloskundige. Ik ben benieuwd of de kleine al is ingedaald, ik heb namelijk zelf het idee van wel.
pi_55842405
Nou mijn guppie is gedraaid hoor! Van dwarsligging naar stuitligging
Verder begin ik hier toch wel weer flink last te krijgen van m`n bekken, dus ga ik het nóg maar rustiger aan doen. Ben ook maar weer begonnen met extra Roosvicee Ferro want m`n ijzer is te laag, waardoor ik helemaal futloos ben, bwegh.
Verder nog steeds veel harde buiken, nu ook met een beurs gevoel aan m`n baarmoedermond. De boel zal wel alvast aan het verweken zijn denk ik. Ik streef er nu wel naar om met 37 weken alles klaar te hebben staan, heb geen zin in verrassingen.
Saartje
  maandag 7 januari 2008 @ 11:01:21 #68
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55842444
quote:
Op maandag 7 januari 2008 10:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik ken je verhaal zo goed. Mijn moeder kwam alleen maar met maat 62/68 aanzetten. Ja uit 50/56 zijn ze toch zo gegroeid. Ik heb zelf een hoop zooi in maat 50 gekocht, ik kan die kleine moeilijk de eerste 2 maanden niets aandoen, omdat ze er toch zo zijn uitgegroeid...
Van mijn vader kreeg ik laatst een vestje, maatje 82. Had ie helemaal zelf uitgezocht . . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_55842464
"baby maneki streng toespreekt... draaien jij"

Gaat het je lukken om alles op tijd af te hebben???
  maandag 7 januari 2008 @ 11:03:27 #70
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55842489
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:01 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Van mijn vader kreeg ik laatst een vestje, maatje 82. Had ie helemaal zelf uitgezocht . . .
Met een beetje mazzel op de eerste verjaardag
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55842496
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:01 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Das gewoon lief en aandoenlijk. Mijn vader heeft ook al een paar keer zelf iets uitgezocht. ( En ik moet zeggen dat hij goede smaak heeft )
  maandag 7 januari 2008 @ 11:04:15 #72
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55842501
Maneki, dat is wel van de wal in de sloot zeg

IK hoop voor je dat Saartje nog wel even goed draait
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55842516
Maatje 82
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 7 januari 2008 @ 11:07:49 #74
14746 k_i_m
pi_55842563
Oh sorry . 86. Ik ben nog niet zover qua maten .
In my life
Why do I smile
pi_55842694
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:02 schreef wenneke1 het volgende:
"baby maneki streng toespreekt... draaien jij"

Gaat het je lukken om alles op tijd af te hebben???
Alles staat klaar, ik hoef alleen nog maar de spullen te wassen dus dat moet wel lukken.
Bed een beetje ophogen en dat soort ongein mag mijn wederhelft lekker doen

Ik word er wel een beetje moedeloos van ondertussen, zolang heeft Saar de tijd niet meer om te draaien
Saartje
pi_55842739
quote:
Op maandag 7 januari 2008 10:51 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb er maar wat reflex op gespoten, slapen ging echt niet meer. Later bedacht ik me dat dat niet zo handig was.
Ticootje, er word afgeraden om reflex spray tijdens de zwangerschap te gebruiken, kun je beter even iets anders voor halen
pi_55842757
Snelle TVP, heb me verslapen moet eigenlijk al weg zijn
Lees vanavond bij
pi_55842768
Dat gaat wel lukken dan. Ik ben overmorgen uitgerekend en ik heb die gek van mij dit weekend zo ver gekregen dat ie met me de slaapkamer heeft opgeruimd.
Het lekkertje roept doodleuk dat ie blindelings vertrouwt op mijn gevoel dat ik pas eind deze week begin volgende week ga bevallen.
pi_55842788
Ja haha dat is lekker Mag je zelf bepalen of je het aan voelt komen of niet?
Saartje
pi_55842852
Idd. Ik word er af en toe gek van dat ie zo rustig blijft terwijl ik als een kip zonder kop rondren. ( tenminste een iemand die nog rustig blijft want ik poets alleen maar als een gek.)
  maandag 7 januari 2008 @ 11:21:56 #81
14746 k_i_m
pi_55842882
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:14 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Alles staat klaar, ik hoef alleen nog maar de spullen te wassen dus dat moet wel lukken.
Bed een beetje ophogen en dat soort ongein mag mijn wederhelft lekker doen

Ik word er wel een beetje moedeloos van ondertussen, zolang heeft Saar de tijd niet meer om te draaien
Is er nog wel een grote kans dat het gaat gebeuren??
In my life
Why do I smile
  maandag 7 januari 2008 @ 11:24:25 #82
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_55842948
Tan ik wilde je even laten weten dat er hier vandaan ook aan jullie gedacht word, heel veel sterkte succes
pi_55843422
Tan, heel veel succes en sterkte vandaag. De duimen draaien op volle toeren voor jullie.

Maatje 50 mijn guppie (3 weken oud) draagt maatje 62 van kleding (rompers maat 56 krijg ik nog net aan dicht) ik heb een bak vol met kleding maat 56 wat ongedragen is en spiksplinternieuw. Nooit gedacht zo een groot kind te krijgen.
  maandag 7 januari 2008 @ 11:45:55 #84
14746 k_i_m
pi_55843445
Ja, maar jongens worden toch ook vaak groter dan meisjes?
In my life
Why do I smile
pi_55843535
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Ticootje, er word afgeraden om reflex spray tijdens de zwangerschap te gebruiken, kun je beter even iets anders voor halen
Ik zei al, achteraf bedacht ik me dat dat niet zo handig was. Maar het deed zo vreselijk veel pijn. Het stroomt echt helemaal door naar mn been.

Ik zal het er eens over hebben straks. Het is een tijdje weggeweest, maar nu komt het dus gewoon weer terug. Anders ga ik 's nachts maar op de bank liggen ofzo, met al mn gedraai hou ik ook lief wakker, steeds weer opstaan, licht aan (bang in het donker) doet zijn nachtrust ook geen goed.

Ik heb net maar lekker een warmbad genomen, dat luchtte ook wel heerlijk op. De kleine frummel vind in bad gaan ook wel leuk denk ik, ze wordt altijd helemaal enthousiast als ik in bad zit.

@K-i-m, ik had ook een hoop kleertjes van mn oom gekregen (van mn nichtje geweest) maat 86/92... Die heb ik voorlopig maar aan de buurvrouw gegeven, die heeft een kleindochtertje van 1,5. Als ze er weer uit is gegroeit zie ik de kleertje wel weet terug.
  maandag 7 januari 2008 @ 11:52:01 #86
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_55843609
Jeej Maneki, wat een eigenwijsje is Saar zeg!

Robin was bijna 7 pond en iets van 48 cm, maar maat 56 gleed echt van z'n kontje af, veel te groot! Hij zat met 6 weken ofzo pas op maat 56.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  maandag 7 januari 2008 @ 11:53:40 #87
14746 k_i_m
pi_55843647
Tja, weet je wat het is met die kleren? Tegen de tijd dat het past is het misschien wel niet meer leuk ook. Of dat het niet bij het kind past. Je kan het wel bewaren, maar dat is ook zo zonde als het voor niks is en niemand er meer wat aan gehad heeft.

Zo zat ik gisteren trouwens ook in mijn eigen kledingkast op te ruimen. "Tegen de tijd dat ik dat weer aan kan..." eh, ja . Tegen de tijd dat ik het weer aankan is het niet leuk meer, gezien het feit dat ik het al 4 jaar in de kast heb liggen. Tel daar nog een jaar bij op, en het is al bijna antiek .
In my life
Why do I smile
  maandag 7 januari 2008 @ 11:55:39 #88
14746 k_i_m
pi_55843700
Zo heb ik laatst bij Oprah geleerd; "Het is niet okaye om kleren van 20 jaar geleden aan te hebben, omdat ze nog steeds passen"

.
In my life
Why do I smile
  maandag 7 januari 2008 @ 11:57:37 #89
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55843749
Maneki hoop dat saartje zich echt nog omdraait, ik zou in jou geval, zeker omdat je bekken e.d. al gevoelig zijn geen versie ( draaing) doen.
ik vond dat echt een hel, nu was ik wel al 40 weken, en is ze zelf wel gedraaid geweest.
ik herken wel veel in in die heel veel harde buiken. niet fijn
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_55843859
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:55 schreef k_i_m het volgende:
Zo heb ik laatst bij Oprah geleerd; "Het is niet okaye om kleren van 20 jaar geleden aan te hebben, omdat ze nog steeds passen"

.
Daarom ruim ik mijn kast zeker 1 keer per jaar flink uit.

De zwangerschap was een hele goede! Ik heb echt zo vreselijk veel weggedaan. Als ik straks weer mn eigen lijf terug heb, moet ik echt nodig de stad in.

Ik heb wel een paar mooie spijkerbroeken en wat truitjes bewaard, ik was niet zo rigoreus om meteen alles maar weg te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')