neuh, viel wel mee. prettig is anders. en het heeft daarna nog even een uurtje of zo echt wel gezeurd van onder, maar daarna was het wel weer goed.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:02 schreef Wurpje het volgende:
[..]
![]()
Voor hun natuurlijk leuk om te zien, maar voor jou behoorlijk typisch!
Deed het erg veel pijn?
Ja, ik koop zo'n boekje pas als het ook echt zo ver zou komen, natuurlijk hopen we allemaal nog steeds dat het goed afloopt en ook daar houden de kinderen goed rekening mee. Het is voor hen ook spannend, maar omdat het allemaal zo abstract is nog merk ik weinig van de spanning, ze spelen net zo lief en vrolijk als anders.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:56 schreef Ticootje het volgende:
Tan, je ziet wel bij jouw kinderen heel goed de leeftijd en de manier waarop kinderen naar de dood kijken. Jonge kinderen hebben nog niet zoveel met de dood, en het lijkt dan ook niet iets definitiefs.
Daarna komt het besef pas dat dood wel iets definitiefs is en komt pas de angst/verdriet.
Je hebt volgens mij ook boekjes voor kinderen over de dood. Misschien is dat iets voor de jongsten. Om het beter een plekje te kunnen geven? Of om het gesprek open te houden?
Nou ik wilde aanvankelijk vragen of ze me wilde strippen, maar omdat mijn vriend sinds gisterenavond niet zo lekker is, heb ik dat maar niet gevraagd, eerst maar afwachten of hij niet ook alsnog de buikgriep krijgt, lijkt me geen fijne timing. Dus in die zin vind ik het niet erg. Maar verder ben ik er lichamelijk wel aan toe om te bevallen. Geestelijk niet echt, maar dat zal wel nooit nu het allemaal zo onzeker isquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:58 schreef Silmarwen het volgende:
Tan, baal je ervan dat je vandaag nog niet wordt ingeleid? Wel spannend zo hoor, het komt nu steeds dichterbij. Succes en sterkte meid!
Ja, dat was ook mijn gedachte, zie ook de posts hierboven.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:14 schreef YPPY het volgende:
Ik zou niet met boekjes over 'de dood' beginnen. Het kan toch ook goed gaan Tan? Dan de baby wel ziek is, maar wel blijft leven en op kan groeien (met dialyse/transplantatie oid) zeg maar. Sorry dat ik het zo verwoord, maar ik weet niet goed hoe je zoiets zegt.
Het lijkt me toch best naar!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:14 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
neuh, viel wel mee. prettig is anders. en het heeft daarna nog even een uurtje of zo echt wel gezeurd van onder, maar daarna was het wel weer goed.
heb me daarna hartelijk liggen aanstellen op de bankach, daar is de kraamweek toch voor?
Trouwens Tan, wat betekent je sig?
(fipo)
Dat is mijn echte naam in LOTRelventaal, ooit een keer eronder gezet en nooit meer weggehaaldquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:14 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Trouwens Tan, wat betekent je sig?
Dat is persoonlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:16 schreef Wurpje het volgende:
[..]
Het lijkt me toch best naar!
En zeuren mag natuurlijk in de kraamweek![]()
Even een vraagje tussendoor:
Vanaf wanneer beginnen je (goed passende) broeken eigenlijk te strak te zitten in de zwangerschap?
ik vond wel toen ik eenmaal de positiekleding aan had, het zat echt zo lekker!!! Echt veel beter dan jezelf in een te strakke broek willen proppen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bij de eerste heb ik tot week 25 m`n gewone broeken aangehad..deze zwangerschap loop ik al vanaf 6 weken in positiekledingAls je voelt dat je er aan toe bent moet je het doen
toen zwanger was van de eerste hebben we iedereen(familie) verteld dat ik 5 weken zwanger was.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:16 schreef Wurpje het volgende:
[..]
Even een vraagje tussendoor:
Vanaf wanneer beginnen je (goed passende) broeken eigenlijk te strak te zitten in de zwangerschap?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:41 schreef OooLizaooO het volgende:
Zou iemand me in het lijstje willen bijzetten? Ons kleintje wordt op 4 september verwacht.
Ik ben dus nog maar een paar weken ver, dus nog helemaal geen broekenprobleem, maar ik kan niet wachten tot ik eindelijk een duidelijk buikje krijg.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:17 schreef Tan het volgende:
[..]
Dat is mijn echte naam in LOTRelventaal, ooit een keer eronder gezet en nooit meer weggehaald
Die ja. Mijn ouders hadden dat boek vroeger en daar was ik enorm van onder de indruk altijd. Toen we verteld hadden dat ik zwanger was heeft mn moeder het hele huis overhoop gehaald om dat boek te vinden, zonder resultaat. Toen hebben ze een nieuwe besteldquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:53 schreef Wurpje het volgende:
Met die mooie platen? Het grote wonder? Dat vind ik zo'n mooi boek!Alleen wel erg duur.
Idee voor kado van (schoon)ouders?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:53 schreef Wurpje het volgende:
Met die mooie platen? Het grote wonder? Dat vind ik zo'n mooi boek!Alleen wel erg duur.
Ik las hem vroeger thuis ook regelmatig toen ik klein was, verschrikkelijk fascinerend boekquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:59 schreef Nijna het volgende:
[..]
Die ja. Mijn ouders hadden dat boek vroeger en daar was ik enorm van onder de indruk altijd. Toen we verteld hadden dat ik zwanger was heeft mn moeder het hele huis overhoop gehaald om dat boek te vinden, zonder resultaat. Toen hebben ze een nieuwe besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |