quote:
Een van mijn neefjes heeft zich ingeschreven heb ik gehoordquote:Op maandag 7 januari 2008 14:59 schreef BonJovi het volgende:
Hebben jullie geen kinderen die voetballen? Ajax zoekt talenten
Op dit moment kunnen ze alleen nog maar heel goed zwemmenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:59 schreef BonJovi het volgende:
Hebben jullie geen kinderen die voetballen? Ajax zoekt talenten
dat is wel leuk jaquote:Op maandag 7 januari 2008 15:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Een van mijn neefjes heeft zich ingeschreven heb ik gehoord
En het leuke is dat ie ook nog echt redelijk kan voetballen voor zo'n jong kind. Hij is de beste in zijn team en scoort ook nog eens redelijk wat. ik zou het wel helemaal de shit vinden als ik familie in Ajax zou hebbenquote:
Ziet er niet uit neequote:Op maandag 7 januari 2008 15:04 schreef Jasza het volgende:
Wat een schijtkwaliteit, geen zin om naar te kijken hehe.
? serieus?quote:
Doorgebroken speler neerhalen, en Gentenaar daarvoor ook al bijna, al kreeg hij alleen maar geel.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:10 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja, liep doorgebroken speler omver.
ja man wel leuk succesquote:Op maandag 7 januari 2008 15:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En het leuke is dat ie ook nog echt redelijk kan voetballen voor zo'n jong kind. Hij is de beste in zijn team en scoort ook nog eens redelijk wat. ik zou het wel helemaal de shit vinden als ik familie in Ajax zou hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |