quote:Op maandag 7 januari 2008 12:52 schreef Damzkieee het volgende:
Hij verhuist naar HAFC i.p.v. AFCA
niet dat ik verder ook maar enig idee heb waar het over gaat, maar toch
Inderdaad. Prima speler. Zou niet gek zijn als hij zou komen.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:02 schreef w00h00 het volgende:
Ik zal eens een balletje opgooien:
Bruno Silva
Nemen die gasten zichzelf nou serieus?quote:
Inderdaad, halen die gast!quote:
Silva niet? Bron?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij komt niet. Niet dit seizoen in ieder geval.
quote:
quote:Groningen wars van tussentijdse verkopen
FC Groningen zal in de huidige transferperiode geen enkele speler van de hand doen. Dat maakte Hans Nijland, algemeen directeur bij de Noorderlingen, maandag bekend in een reactie van RTV Noord. “Alle spelers zijn nodig”, benadrukte de bestuurder.
De reactie van Nijland is naar aanleiding van de vermeende interesse van Feyenoord in Bruno Silva. “Het heeft geen zin om een bod uit te brengen”, liet Nijland weten. “Groningen wil dit seizoen opnieuw bij de eerste negen eindigen en heeft daarvoor alle spelers nodig. De winterstop is veel te kort om adequate vervangers te vinden.”
Groningen toonde vorig jaar zomer bij de soap romdom Luis Suárez en zijn transfer naar Ajax al aan niet voor een kleintje vervaard te zijn. Met een huidige vierde plaats mogen de verrichtingen van de manschappen van Ron Jans dit seizoen uitstekend worden genoemd.
Alleen ff stoken van een ambtenaar richting rottedam.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:26 schreef Ordinair het volgende:
90.000 plaatsen voor een nieuw stadion? Gaat dat het worden dan?
AJAX is mooier dan Lens, wegkopen dus.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Er staat toch dat hij naar Lens vertrekt?
quote:Op maandag 7 januari 2008 13:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Babangida komt terug.
ik hoop stiekem op Chivu. maar dat kan alleen maar op me Xbox ben ik bangquote:Op maandag 7 januari 2008 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]![]()
Het gonst in ieder geval weer van de namen. Maar de ultieme opvolger van Stam heb ik nog niet voorbij zien komen.
Was Stam linksbenig dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik hoop stiekem op Chivu. maar dat kan alleen maar op me Xbox ben ik bang
quote:Op maandag 7 januari 2008 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]![]()
Het gonst in ieder geval weer van de namen. Maar de ultieme opvolger van Stam heb ik nog niet voorbij zien komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |