Ik ben benieuwd Edgar.quote:
Davids verwacht veel van het nieuwe jaar. 'De tweede seizoenshelft zal er voor Ajax anders uitzien dan de eerste. Perez staat garant voor doelpunten. Hij is een rustfactor die Ajax nodig heeft. En mijn rol? Als ik weer op mijn oude niveau ben dan moet het lukken. We moeten vlammen om landskampioen te worden.'
Toen Perez scoorde tegen Inter was Davids een van de eerste die het feliciteerde en omhelste hem echt met blijdschapquote:
Mjah, Davids heeft ook op Huntelaar ingepraat hoe leuk het allemaal wel niet is in de Italiaanse competitie bij Juventus.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:39 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Toen Perez scoorde tegen Inter was Davids een van de eerste die het feliciteerde en omhelste hem echt met blijdschap
En hij heeft gister ofzo gezegd dat Perez een speler was die Ajax nodig had.
Ja, grappig.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gentenaar laten keepen. Of dacht jij er ook aan om Drogba te halen voor als Huntelaar uitvalt, Puyol te halen als Vermaelen uitvalt en Lampard te halen voor als Gabri uitvalt?
[..]
Wilhelmson wel dacht ik.quote:
Ja Lehmann zal wel geinteresseerd zijn om van bankzitter bij Arsenal naar bankzitter bij Ajax te verhuizen.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:51 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja, grappig.Lehmann komt niet in actie bij Arsenal en mag weg. Dortmund is geinteresseerd, dus doe niet alsof hij geen optie voor Ajax is.
Gerucht?quote:
Uit 1993, ja.quote:
Oh, dan hoef ik me er geen zorgen over te makenquote:
Sterker nog voor Klaas-Jan is het gewoon een (sterke) achteruitgang.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:05 schreef xFriendx het volgende:
Huntelaar is een betere investering dan Alves, dunkt me. Geen gezeur met zaakwaarnemers, prima spits en daarnaast jonger en kan zich nog volop ontwikkelen. Ik zou liever zien dat AZ voor hem 20 mil zou neerleggen. Alleen is van Ajax naar AZ niet echt een verbetering te noemen (ook al zou AZ met hem als een malle scoren en winnen) aangezien hij gewoon klaar is voor een grotere stap naar het buitenland.
Alves zou leuk zijn bij Ajax voor 1 of 2 jaar, alleen je restwaarde is niet heel veel meer. Sowieso moet je afwachten of hij bij Ajax hetzelfde blijft presteren (denk van wel). Daarna kan je dan weer op zoek naar een nieuwe spits. En die 18-19 mil verdien je dan alleen terug als je CL speelt en mede door hem wat verder komt. Maar goed, daar had Heerenveen in de UEFA ook weinig aan.
Valt heel erg mee hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:03 schreef Badabingea het volgende:
Er loopt in Jong Ajax genoeg talent rond.
Wat was de gedachte achter die verdwaalde verhuis opmerking van jou nou precies?quote:
Ach, heb wel een vermoedenquote:
Dat dacht ik ja, maar dat had ik dus fout. Nog eventjes geduldquote:Op maandag 7 januari 2008 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, heb wel een vermoeden.
heb trouwens precies een week gewacht met er naar vragen, aangezien we binnen een week het antwoord zouden horen
Net alsof ie anders niet weggegaan was..quote:Op maandag 7 januari 2008 11:43 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Mjah, Davids heeft ook op Huntelaar ingepraat hoe leuk het allemaal wel niet is in de Italiaanse competitie bij Juventus.
Met alle nieuwe aankopen van de winterstopquote:
Senderos is comming.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met alle nieuwe aankopen van de winterstop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |