quote:Geslaagde rentree voor Edgar Davids
Edgar Davids was na afloop van het duel tegen Inter te spreken over zijn rentree. Hij speelde de eerste 35 minuten mee en was direct aanvoerder.
"Het ging goed. Ik heb totaal geen last gehad van mijn been. Vooraf had ik al met de technische staf doorgenomen dat ik niet te lang zou spelen. Ik ben er natuurlijk wel lang uit geweest. Maandag doe ik weer mee."
Met penalty'squote:Op zondag 6 januari 2008 19:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
Goeie moed? Er is verloren!!
Is Rozehnal niks? (ploetert nu op BBC1 tegen Stoke met Newcastle)quote:Op zondag 6 januari 2008 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Doe mij maar een rechtsback en een centrale verdediger
Ik hoef geen spelers van dat stront team uit Newcastlequote:Op zondag 6 januari 2008 19:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is Rozehnal niks? (ploetert nu op BBC1 tegen Stoke met Newcastle)
Vond je het zeker ook jammer dat Luque kwam?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik hoef geen spelers van dat stront team uit Newcastle
Die moeten iedere week LETTERLIJK ploeteren![]()
![]()
Wie wil je dan wel zien?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik hoef geen spelers van dat stront team uit Newcastle
Die moeten iedere week LETTERLIJK ploeteren![]()
![]()
ik vertrouw op je woordquote:Op zondag 6 januari 2008 19:59 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich heb ik nog best vertrouwen in het kampioenschap, januari en februari worden cruciale maanden.
quote:
Vorig jaar stonden we 11 punten achter, toen haalden we het ook nog bijna.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:59 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich heb ik nog best vertrouwen in het kampioenschap, januari en februari worden cruciale maanden.
Ik hoop alleen dat Vermaelen en VD Wiel er vanaf het eerste moment na de winterstop weer bij zijn. Gisteren hebben beiden geen minuut gespeeld, volgens mij. En Davids ook maar een half uur.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:17 schreef Nashje het volgende:
Ik zie het ook best rooskleurig in. Ons middenveld is ijzersterk nu met Davids en Perez. En voorin zit het ook goed. Met Leonardo, Huntelaar en Suarez heb je een beweeglijke en veelscorende aanval. Met de terugkeer van Vermaelen en V/d Wiel zit het achterin alweer wat beter. Eentje erbij zou wel lekker zijn.
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
met wat voor extern teken ding maakte je dit ook alweer?
quote:Klaas-Jan Huntelaar wil graag naar Juventus als het huidige seizoen voorbij is. De aanvaller van Ajax zei dit na het verloren vriendschappelijke duel met Internazionale.
"Edgar Davids heeft me veel goede dingen verteld over Juventus en het Italiaanse voetbal in het algemeen", zegt Huntelaar tegen Corriere Dello Sport. "Het is een eer om in verband met zo'n club te worden gebracht, maar er is nog geen contact geweest."
"Maar ik wil naar een grote club en Juventus is zo'n ploeg. Ik wacht alles rustig af", vervolgt The Hunter in het Italiaanse sportdagblad.
Met zo'n middenveld en aanval is de druk op de verdediging een stuk minder natuurlijk. Laatste wedstrijden in de competitie kon de bal voorin en ook het middenveld totaal niet worden vastgehouden. Alle ballen naar voren kwamen even hard weer terug.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat Vermaelen en VD Wiel er vanaf het eerste moment na de winterstop weer bij zijn. Gisteren hebben beiden geen minuut gespeeld, volgens mij. En Davids ook maar een half uur.
Op het juiste moment aangetrokkenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:51 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Vond je het zeker ook jammer dat Luque kwam?
Ik zou een duurdere kopen, of meer oefenen.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:27 schreef toma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wacom tablet, voor 25 euro ofzo bij de Aldi gekocht een tijdje terug
laat maar eens zien dan dat jij het beter kunt.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:41 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik zou een duurdere kopen, of meer oefenen.
De spuitbussen zijn helaas op.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:43 schreef toma het volgende:
[..]
laat maar eens zien dan dat jij het beter kunt.
Waar zullen we het dan over hebben?quote:Op zondag 6 januari 2008 20:48 schreef BigKahuna het volgende:
Laten we het anders even over Ajax hebben.
zullen die verhalen over Van Geel waar zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 20:48 schreef BigKahuna het volgende:
Laten we het anders even over Ajax hebben.
dit dus bijvoorbeeldquote:Volgens Jaap de Groot, medewerker en columnist bij de Telegraaf, verkeert de positie van Martin van Geel in gevaar. Een aantal maanden geleden moest de Amsterdamse club zelfs een evaluatiecommissie inschakelen. Volgens Sportweek moeten zij bij Ajax de gehele organisatie grondig bestuderen.
Jaap de Groot, die wekelijks een column schrijft bij de Telegraaf, vertelt deze week dat Martin van Geel in zwaar weer verkeert. "Niet alleen is er de afgelopen weken door de onderzoekers flink gas gegeven, uit alle interviews is een dikke rode draad zichtbaar geworden. Namelijk de conclusie dat de huidige organisatie van Ajax niet deugt. Bovendien krijgt de leiding er flink van langs. Vooral Van Geel moet het ontgelden, waarbij termen als ‘solistisch’ en ‘ongrijpbaar’ meer dan eens zijn gevallen, " aldus de Groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |