abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 januari 2008 @ 12:41:46 #251
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55870585
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 12:36 schreef MrDice het volgende:

[..]

Mee eens. Dit soort reacties vind ik ook altijd heel erg storend. Omdat iemand anders slechte ervaringen heeft met vergeving en een relatie voortzetten na fouten, wil dit nog niet zeggen dat het zo voor iedereen gaat. Ik vind het eigenlijk nogal lomp om mensen zo duidelijk uit een relatie proberen te praten.

Iedereen moet voor zichzelf besluiten of er een mogelijkheid is om verder te gaan. Er is niemand anders behalve TS zelf die kan bepalen of hij behoort tot de mensen die het wel of niet kan. Afgaande op zijn posts vrees ik trouwens wel dat TS tot de niet vergevingsgezinde groep hoort, maar dat vind ik vooral voor hem heel erg spijtig.
Ik weet het niet, als hij denkt dat het beter is...
Alleen zo'n dingen kun je beter niet bespreken/ beslissen als je kwaad bent.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  dinsdag 8 januari 2008 @ 12:55:42 #252
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_55870873
quote:
Doet me denken aan een aantal andere topics waarin precies dezelfde mensen, precies dezelfde stellingen aan het verdedigen zijn/waren.
Yep, en ze komen er toch nooit uit .
quote:
Afgaande op zijn posts vrees ik trouwens wel dat TS tot de niet vergevingsgezinde groep hoort, maar dat vind ik vooral voor hem heel erg spijtig.
Hij heeft haar proberen te vergeven, zij komt later met nog een bekentenis en zijn vertrouwen is daardoor volledig weg... Lijkt voor mij (!) een uitgemaakte zaak.
There is no rehab for stupidity.
pi_55871194
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 12:28 schreef SicSicSics het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat de 'schuld van het liegen' op het 'slachtoffer' geprojecteerd/geschoven wordt. Als of het de schuld van TS is dat zijn vriendin én vreemdgaat én er over liegt?..
Nee, daar is TS niet schuldig aan.

Wat ik zeg is zoveel als 'als je het niet wilt horen zal ik het je niet vertellen'. Als de vriendin van TS wéét hoe hij gaat reageren (en dat weet ze) vind ik het niet zo vreemd dat ze datgene probeert stil te houden waarvan ze denkt dat hij het niet weet. Ze steekt niet vrijwillig haar arm in de gehaktmolen, zeg maar.
Dat dat later wél uitkwam en juist daardoor dubbel zo hard aankwam is dikke pech.

Waar TS mogelijk schuldig aan is is aan een relatie waarin de onvrede van de vriendin niet bespreekbaar is, en waar geen ruimte is voor begrip voor misstappen.

Waar TS zeker schuldig aan is is aan het uitgaan van de relatie. Dat komt omdat hij zich momenteel laat leiden door zijn heftige emoties. Vriendin ging vreemd, maar uitmaken is niet onvermijdelijk. Uitmaken is een keuze.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:19:33 #254
95788 Electrical-Storm
Ondertitels zijn voor mietjes
pi_55871402
Beste mede-fokkers...

Hoewel het er in het begin niet echt op leek is dit topic echt de goede kant op gegaan. Ik heb dus zeker geen spijt dat ik hier m'n verhaal heb gepost... Er zijn nuttige dingen gezegd en waardevolle adviezen gegeven die echt hebben veranderd hoe ik in deze situatie sta...

Ik heb haar inmiddels een uitgebreid mailtje gestuurd, en daarin laten blijken dat de deur in ieder geval nog op een kiertje staat voor haar... Ik heb haar gezegd dat het verstandig is om het qua contact op een laag pitje te houden, dat ik er niet zal staan op Schiphol, maar dat ik haar de kans wil geven om een keer face-to-face haar boekje open te doen. Mijn besluit om er een punt achter te zetten heb ik niet teruggedraaid, maar ik heb laten blijken dat ik open sta voor de mogelijkheid om het ooit een komma te laten worden.

Ik ben inderdaad te gefrustreerd en opgefokt van verdriet en woede dat zowel vergeven als het andere uiterste, vergeten, me niet nog gaat lukken. Ik ben nog steeds verschrikkelijk gek op haar, hoewel ik niet meer weet welke eigenschappen van haar mijn gevoelens precies 'belichamen'. Ik kan er pas achter komen door haar op den duur weer toe te laten in mijn leven, zodat ik weet wat ik nog in haar kan vinden... Misschien besef ik wel dat ik ook met een minder mooi, spontaan en slim meisje, wellicht 30 kilo zwaarder en met slechtere sex, veel gelukkiger kan worden. Misschien is het voor mij veel belangrijker dat die meid sterk in haar schoenen staat wat mij betreft, en dat ik zeker kan weten dat ze uit liefde voor mij het niet over haar hart zou kunnen verkrijgen om mij iets te flikken...

Misschien zal er nog steeds een persoon uit het vliegtuig stappen die zodanig is veranderd dat ik er nooit gelukkig mee zal worden. Misschien benadert die persoon juist in de verste verten niet de dame met wie ik 2,5 jaar gelukkig ben geweest. Ik weet het niet, en ik zal het al helemaal nooit weten als ik het geen kans meer geef om het tenminste vanuit haar perspectief te bekijken...

Bovendien, en ik weet dat veel mensen vinden dat ik teveel idealiseer en over-romantiseer, ben ik echt gelukkig met haar geweest en hebben we samen supermooie dingen meegemaakt. Een dergelijke relatie verdient tenminste een waardig einde, en als we echt voor elkaar zijn bestemd zijn we gek als we het geen kans meer geven. Sowieso wil ik nog een dag wat leuks doen met haar, want dit is geen manier om na 2,5 jaar het licht uit te doen.

Ik hoop niet dat dit inderdaad voortvloeit uit een angst om weer alleen te zijn, of de valse illusie dat het kan worden zoals het was. Misschien moet ik het wel laten bij de 'waarheid' zoals ik die nu weet, en het mezelf niet aandoen om alle openstaande vragen per sé beantwoord te willen hebben. Maar goed, waarschijnlijk heb ik daar over een paar weken meer inzicht in ...

Tenslotte nog een inbreng van mij over beloften, monogamie en 'natuurlijke driften' van een mens. Tijdens nieuwjaarsnacht heeft een niet-onaantrekkelijke dame mij op een -behoorlijk recht door zeëe manier - proberen te verleiden om bovenop haar te duiken. M'n vrienden waren al naar huis en ze begon zich half uit te kleden op mijn bed. Op dat bewuste moment was ik al op de hoogte van het feit dat mijn vriendin mij niet trouw was geweest. Verder was ik behoorlijk aangeschoten en stond ik dus ook alweer een paar weken droog. Niemand hoefde er ooit achter te komen, het was een perfecte manier om 'wraak' te nemen (hoewel ik niet wraakzuchtig en) etc, maar het heeft me totaal GEEN moeite gekost om haar mijn kamer uit te schoppen.
Het verschil tussen mens en dier is dat een mens een bepaalde ratio heeft om oerdriften te beteugelen. Misschien ben ik op dat gebied iets slimmer dan mijn vriendin, want ik had van tevoren al precies op een rijtje dat de voordelen van zo'n slippertje NOOIT zouden kunnen opwegen tegen de nadelen. Het pleziertje is slechts een fractie vergeleken met de pijn achteraf, allicht wist ik dat omdat ik toen al uit ervaring kon spreken wat die pijn betreft. Het was het toppunt van verleidelijk, maar nogmaals: het koste me helemaal geen moeite om mij aan de belofte van trouw te houden. Juist de rationele afweging die ik kon maken is wat een mens onderscheid van een dier..

Nogmaals bedankt

[ Bericht 1% gewijzigd door Electrical-Storm op 08-01-2008 13:36:40 ]
Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:26:20 #255
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55871567
Sterkte.

En ik heb tot nu toe ook nooit moeite gehad met trouw zijn, genoeg gelegenheden gehad (ben een vrouw ) maar ik zal niet zeggen dat ik het nooit zal doen..
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:28:05 #256
95788 Electrical-Storm
pi_55871606
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:10 schreef mgerben het volgende:

[..]

Waar TS mogelijk schuldig aan is is aan een relatie waarin de onvrede van de vriendin niet bespreekbaar is, en waar geen ruimte is voor begrip voor misstappen.
Dude, heb ik iets getypt waaruit je dit kunt opmaken? Alle woorden die ik hier heb neergezet zijn nog geen miljardste van de woorden die ik met haar heb uitgewisseld tijdens onze relatie. Zelfs op Aruba hebben we het vrij uitgebreid gehad over ons samenzijn, toekomst, vreemdgaan, vergeving etc. Ik heb haar op ons hotelbalkon gezegd dat ik een eventuele misstap van haar best zou kunnen vergeven (niet dat ik het voelde aankomen ). Ze zei resoluut tegen mij dat dat bij haar niet het geval zou zijn... Hoe wrang is dat, nu smeekt ze mij om vergeving terwijl ze het zelf niet eens zou kunnen...

Bovendien, ruimte voor misstappen... Hoeveel misstappen kan een relatie aan? Over het eerste nieuws was ik heen, over de tweede bekentenis nog niet... Het is makkelijk praten, maar als zij een maand geleden in één keer het volledige verhaal had verteld waren wij nu nog een stel, without any doubt.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:30:11 #257
95788 Electrical-Storm
pi_55871649
Trouwens... nog een probleempje

Bij mijn ouders komt ze er (in ieder geval in 2008) niet meer in. Dat gaat nog leuk worden als we elkaar terugvinden
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:36:38 #258
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55871808
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:30 schreef Electrical-Storm het volgende:
Trouwens... nog een probleempje

Bij mijn ouders komt ze er (in ieder geval in 2008) niet meer in. Dat gaat nog leuk worden als we elkaar terugvinden
Sorry hoor, maar je bent oud en wijs genoeg om zelf te beslissen wat je met je leven wil, natuurlijk vinden je ouders het klote voor je, maar JIJ bent degene die er overheen zal moeten komen, niet zij.

Daar zou ik me sowieso geen zak van aantrekken.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:37:30 #259
95788 Electrical-Storm
pi_55871834
Ghehe, het is ook het laatste waar ik mij druk om maak verder...

Edit: nog meer positief nieuws: voor het eerst in 48 uur heb ik de drang om te eten
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:38:19 #260
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_55871855
Laat je niet zo opfokken TS. mgerben heeft natuurlijk wel een punt, maar je moet het wel relativeren. Kennelijk was er een reden waardoor zij ervoor koos niet gelijk het hele verhaal uit de doeken te doen. Of dit nu komt door gebrek aan communicatie, door hoe jij bent, of hoe zij zelf is, maakt op zich niet zoveel uit. Dit is wel belangrijk om tot een keuze te komen of je verder wilt overigens... maar zover wil ik nu nog niet eens gaan.

Vind de lange post hierboven van je al getuigen van wat meer relativeringsvermogen. Laat je niet van de wijs brengen door al die negatievelingen hier. En ja, de kans is nog steeds groot dat jullie nooit meer bij elkaar komen. En dat zou op zich best wel logisch zijn na wat er is gebeurd. Maar dan zal het op basis van verstand zo lopen, en niet zoals nu op basis van extreme woede en verdriet...

En tja, haar opwachten op Schiphol... dan weet je wel gelijk wat je aan haar hebt als je haar blik ziet denk ik. Zeker als het een verrassing is, kan ze zich er niet op voorbereiden.

Ach en je ouders komen er ook wel overheen hoor. Die beschermen hun kroost, dus dat is best wel logisch. Maar als ze een beetje normaal kunnen denken is het toch uiteindelijk jou keus, en niet die van hun.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:43:32 #261
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55871982
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:38 schreef MrDice het volgende:
Laat je niet zo opfokken TS. mgerben heeft natuurlijk wel een punt, maar je moet het wel relativeren. Kennelijk was er een reden waardoor zij ervoor koos niet gelijk het hele verhaal uit de doeken te doen. Of dit nu komt door gebrek aan communicatie, door hoe jij bent, of hoe zij zelf is, maakt op zich niet zoveel uit. Dit is wel belangrijk om tot een keuze te komen of je verder wilt overigens... maar zover wil ik nu nog niet eens gaan.

Vind de lange post hierboven van je al getuigen van wat meer relativeringsvermogen. Laat je niet van de wijs brengen door al die negatievelingen hier. En ja, de kans is nog steeds groot dat jullie nooit meer bij elkaar komen. En dat zou op zich best wel logisch zijn na wat er is gebeurd. Maar dan zal het op basis van verstand zo lopen, en niet zoals nu op basis van extreme woede en verdriet...

En tja, haar opwachten op Schiphol... dan weet je wel gelijk wat je aan haar hebt als je haar blik ziet denk ik. Zeker als het een verrassing is, kan ze zich er niet op voorbereiden.

Ach en je ouders komen er ook wel overheen hoor. Die beschermen hun kroost, dus dat is best wel logisch. Maar als ze een beetje normaal kunnen denken is het toch uiteindelijk jou keus, en niet die van hun.
Heb ik ook gedaan
Hij had die vakantie geboekt en vlak daarvoor kwam ik erachter dat ie vreemdging, we hebben wel een paar keer gebeld terwijl hij weg was, maar niet veel en niet lang, want dat wilde ik niet.
Maar ik was wel op schiphol.

Hij was zo blij
  dinsdag 8 januari 2008 @ 13:53:28 #262
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_55872242
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:43 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan
Hij had die vakantie geboekt en vlak daarvoor kwam ik erachter dat ie vreemdging, we hebben wel een paar keer gebeld terwijl hij weg was, maar niet veel en niet lang, want dat wilde ik niet.
Maar ik was wel op schiphol.

Hij was zo blij
Wij denken best wel een beetje hetzelfde

Misschien dat dit absoluut niet voor TS opgaat, maar ik zou het niet bijvoorbaat wederom uit woede uitsluiten.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:06:28 #263
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_55872609
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:37 schreef Electrical-Storm het volgende:
Ghehe, het is ook het laatste waar ik mij druk om maak verder...

Edit: nog meer positief nieuws: voor het eerst in 48 uur heb ik de drang om te eten
Mooi man, eet smakelijk.

En erg knap dat jij die mail hebt geschreven.
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_55872719
Zou haar niet opwachten bij Schiphol. Soms is het goed om iemand even niet te zien en de gedachten op een rijtje te zetten. Over een paar weken kun je misschien zelf ook rustiger en meer nuchter over de situatie nadenken.

Door haar nu even niet te zien voorkom je emotionele toestanden. Tenminste, zo denk ik erover.

Ze heeft je toch belazerd, en zelfs een langere periode? Jij moest er toch zelf achterkomen, uit zichzelf zou ze het niet vertellen maar lekker doorgaan met vreemdgaan.

Als je haar nu weer wilt zien beloon je haar alleen maar voor haar gedrag (in mijn ogen).
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:11:13 #265
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55872756
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zou haar niet opwachten bij Schiphol. Soms is het goed om iemand even niet te zien en de gedachten op een rijtje te zetten. Over een paar weken kun je misschien zelf ook rustiger en meer nuchter over de situatie nadenken.

Door haar nu even niet te zien voorkom je emotionele toestanden. Tenminste, zo denk ik erover.

Ze heeft je toch belazerd, en zelfs een langere periode? Jij moest er toch zelf achterkomen, uit zichzelf zou ze het niet vertellen maar lekker doorgaan met vreemdgaan.

Als je haar nu weer wilt zien beloon je haar alleen maar voor haar gedrag (in mijn ogen).
Tis geen hond, die ziet heus wel in dat ze fout was.

En ik heb geen idee wanneer ze terug komt trouwens, over een maand ofzo?
pi_55872829
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 13:38 schreef MrDice het volgende:

Vind de lange post hierboven van je al getuigen van wat meer relativeringsvermogen.

Laat je niet van de wijs brengen door al die negatievelingen hier.
En ja, de kans is nog steeds groot dat jullie nooit meer bij elkaar komen.
Dit spreekt elkaar een beetje tegen, denk je niet?
Magoed, ontopic, ik denk dat je nu idd wat relaxter aan het doen bent TS.
Een ieder moet voor zichzelf bepalen of hij het waard vind die deur open te laten staan, daar kan niemand van ons over oordelen. Wel denk ik dat je nog een lange weg hebt te gaan voordat je terug bent op het punt voordat zij vreemdging; namelijk die waarin je haar weer 100% kan vertrouwen.

Mocht je ervoor kiezen toch voor haar te gaan, dan geef ik je als tip mee om het te vergeten en te vergeven. Ga het dan ook niet meer tegen haar gebruiken mochten jullie ruzie hebben, of rakel het niet op als je haar wilt kwetsen. Daar kan je haar veel pijn mee doen.

Succes dude, wat je ook mag beslissen.
pi_55872879
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:11 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Tis geen hond, die ziet heus wel in dat ze fout was.

En ik heb geen idee wanneer ze terug komt trouwens, over een maand ofzo?
Jij gaat wel errug makkelijk uit van het schuldgevoel van haar. Ik denk dat dat eigenlijk wel meevalt. Sommige mensen hebben wat vreemdgaan betreft echt een bord voor hun kop, en zien vaak niet in wat ze fout doen
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:29:41 #268
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_55873228
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dit spreekt elkaar een beetje tegen, denk je niet?
Heb je helemaal gelijk in. Wat ik bedoelde, je kunt proberen realistisch te stellen dat er wel wat moet gebeuren voordat het 'zomaar' weer goed zit tussen die twee. En de kans best aanwezig is dat ze het niet samen gaan redden.

Of je kunt zoals sommigen stellen: "breken met die hoer, nooit meer spreken, eens fout altijd fout!". Dat soort opmerkingen...
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:31:20 #269
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55873263
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij gaat wel errug makkelijk uit van het schuldgevoel van haar. Ik denk dat dat eigenlijk wel meevalt. Sommige mensen hebben wat vreemdgaan betreft echt een bord voor hun kop, en zien vaak niet in wat ze fout doen
Niet dat het zoveel invloed heeft op de ander idd, maar wel dat het niet klopt

Ik vind alleen de manier waarop diegene het zei zo stom: je beloont haar daarmee voor haar gedrag, zij ziet best wel in dat dat geen beloning is voor haar vreenmdgaan, je moet wel een heel groot bord voor je kop hebben, wil je DAT niet begrijpen.
pi_55873321
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:31 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik vind alleen de manier waarop diegene het zei zo stom: je beloont haar daarmee voor haar gedrag, zij ziet best wel in dat dat geen beloning is voor haar vreenmdgaan, je moet wel een heel groot bord voor je kop hebben, wil je DAT niet begrijpen.
Mja, maar er is niks mis mee om haar even te laten merken dat ze fout is, door haar niet op te wachten bij Schiphol. Soms moet je gewoon even dat laten merken, dat heeft iedereen wel eens.
pi_55873361
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:31 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Als je daar staat komt het wel erg snel over dat alles wel weer goedkomt, en dat die persoon wel erg graag z'n vreemdgaande meisje weer terugwilt.

Nee, laat zo iemand maar even lekker alleen nadenken over wat ze gedaan heeft.

Als je iemand die op z'n manier vreemdgaat zo snel vergeeft kan ze wel het gevoel hebben de volgende keer, mocht het nog eens gebeuren, er net zo makkelijk af te komen.
pi_55873814
In dit geval zou ik er niet gaan staan.

TS heeft al medegedeeld aan haar dat het over is, maar dat er nog wel een kans is voor haar. Dan is het haar zaak om actie te ondernemen.
En bovendien geeft hij dubbele signalen af denk ik als hij er zou staan. Hij zegt haar het is over, maar vervolgens gaat hij haar wel staan opwachten. In hoeverre is het dan over?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:10:47 #273
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55874326
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:35 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Als je daar staat komt het wel erg snel over dat alles wel weer goedkomt, en dat die persoon wel erg graag z'n vreemdgaande meisje weer terugwilt.

Nee, laat zo iemand maar even lekker alleen nadenken over wat ze gedaan heeft.

Als je iemand die op z'n manier vreemdgaat zo snel vergeeft kan ze wel het gevoel hebben de volgende keer, mocht het nog eens gebeuren, er net zo makkelijk af te komen.
Dat je er staat, betekent niet dat het vergeven is.

Ik stond daar om hem te laten zien dat ik toch verder wilde, niet om het goed te praten.
We hebben daarna nog heel veel gepraat en ik heb hem duidelijk gemaakt dat ie heel wat moeite zou moeten doen om te zorgen dat ik hem weer vertrouwde, en dat heeft ie gedaan.

En "zo iemand"...
De persoon IS niet het vreemdgaan, daar zit iemand aan vast waar je heel veel van kunt houden en heel graag bij kan willen zijn.

Maar goed, dingen komen bij verschillende mensen anders over, ok ken zijn vriendin niet, maar als ik gedacht had dat mijn vriend zou denken dat alles weer goed was zodra ik daar stond, had ik het ook niet gedaan.
pi_55874331
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:51 schreef JonKeL het volgende:
In dit geval zou ik er niet gaan staan.

TS heeft al medegedeeld aan haar dat het over is, maar dat er nog wel een kans is voor haar. Dan is het haar zaak om actie te ondernemen.
En bovendien geeft hij dubbele signalen af denk ik als hij er zou staan. Hij zegt haar het is over, maar vervolgens gaat hij haar wel staan opwachten. In hoeverre is het dan over?
Juist.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:11:51 #275
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55874349
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mja, maar er is niks mis mee om haar even te laten merken dat ze fout is, door haar niet op te wachten bij Schiphol. Soms moet je gewoon even dat laten merken, dat heeft iedereen wel eens.
Er al aan gedacht dat dat voor hem evengoed een straf kan zijn trouwens.

Ik had het heel erg gevonden om daar niet te zijn, maar: zie post hierboven
pi_55874602
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:11 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Er al aan gedacht dat dat voor hem evengoed een straf kan zijn trouwens.

Ik had het heel erg gevonden om daar niet te zijn, maar: zie post hierboven
Hoezo zou het voor hem een straf moeten zijn? Ik zou sowieso niet blij zijn haar weer te zien, ik zou het een zeer pijnlijk moment vinden elkaar voor het eerst weer te zien. Dat doe ik dan liever op een prive moment, niet met duizenden mensen om mij heen.
Maar goed, de TS moet dat natuurlijk helemaal zelf bepalen. Wat jij zegt is dat je er stond omdat je door wilde gaan met hem, de TS is hier nog lang niet zeker van, dus dan moet hij er ook niet gaan staan.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2008 15:24:30 ]
pi_55874612
ah milagro. heerlijke posts weer !
underground forever baby
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:26:31 #278
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_55874743
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoezo zou het voor hem een straf moeten zijn? Ik zou sowieso niet blij zijn haar weer te zien, ik zou het een zeer pijnlijk moment vinden elkaar voor het eerst weer te zien. Dat doe ik dan liever op een prive moment, niet met duizenden mensen om mij heen.
Maar goed, de TS moet dat natuurlijk helemaal zelf bepalen. Wat jij zegt is dat je er stond omdat je door wilde gaan met hem, de TS is hier nog lang niet zeker van, dus dan moet hij er ook niet gaan staan.
maar we weten niet wanneer z'n vriendin weer terugkomt, dus wellicht tegen die tijd ligt het wat anders... Kijk als ze morgen aankomt zou ik het ook afraden. En ja het is best een pijnlijk moment, maar je weet denk ik wel vrij snel waar je allebei staat. En wellicht is het juist precies wat ze beiden nodighebben om bij die eerste blik te realiseren dat ze nog wel heel veel van elkaar houden...
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:28:25 #279
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55874796
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:26 schreef MrDice het volgende:

[..]

maar we weten niet wanneer z'n vriendin weer terugkomt, dus wellicht tegen die tijd ligt het wat anders... Kijk als ze morgen aankomt zou ik het ook afraden. En ja het is best een pijnlijk moment, maar je weet denk ik wel vrij snel waar je allebei staat. En wellicht is het juist precies wat ze beiden nodighebben om bij die eerste blik te realiseren dat ze nog wel heel veel van elkaar houden...
Nou ja, ik had hem gewoon ook heel erg gemist...

En het was wel pijnlijk, maar ook heel fijn.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:30:58 #280
95788 Electrical-Storm
pi_55874854
quote:

[..]

maar we weten niet wanneer z'n vriendin weer terugkomt
Nog precies een maand...
pi_55874865
quote:

[..]

Of hij slaat door bij het aangezicht van zijn vriendin hand in hand met een grote neger die ze meegenomen heeft , omdat ze toch niet verwachtte dat hij er zou staan met zijn bosje bloemen en bonbons

Oke, we moetne maar zien wat de TS gaat doen
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:34:54 #282
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55874940
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Of hij slaat door bij het aangezicht van zijn vriendin hand in hand met een grote neger die ze meegenomen heeft , omdat ze toch niet verwachtte dat hij er zou staan met zijn bosje bloemen en bonbons

o ja...

pi_55875016
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:34 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

o ja...

Kom op zeg, beetje humor mag ook wel
We weten gewoon echt niet wat de TS zal beslissen, er zijn voors en tegens, hij moet het zelf weten, ja toch?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:41:16 #284
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55875077
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kom op zeg, beetje humor mag ook wel
We weten gewoon echt niet wat de TS zal beslissen, er zijn voors en tegens, hij moet het zelf weten, ja toch?
Ik moest lachen.

Alleen als je me niet ziet, moet ik eigenlijk zo'n stomme PI gebruiken, of twintig smileys om dat duidelijk te maken en dat doe ik vaak niet in de hoop dat mensen het wel begrijpen, want als ze het niet begrijpen moet ik het uit gaan leggen zoals nu
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:41:39 #285
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_55875092
Fuck haar, neem 400 van de bank, ga een week helemaal los aan de drank en de hoeren. En beslis dan wat je gaat doen.

Dit klinkt uber-puberaal maar ik weet zeker dat het enigsins helpt.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:42:55 #286
95788 Electrical-Storm
pi_55875121
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mocht ik besluiten om toch te gaan dan zal ik in ieder geval een mes meenemen
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:41 schreef Paramnesia het volgende:
Fuck haar, neem 400 van de bank, ga een week helemaal los aan de drank en de hoeren. En beslis dan wat je gaat doen.

Dit klinkt uber-puberaal maar ik weet zeker dat het enigsins helpt.
Ik heb vijf tentamens deze maand...
pi_55875160
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:41 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik moest lachen.

Alleen als je me niet ziet, moet ik eigenlijk zo'n stomme PI gebruiken, of twintig smileys om dat duidelijk te maken en dat doe ik vaak niet in de hoop dat mensen het wel begrijpen, want als ze het niet begrijpen moet ik het uit gaan leggen zoals nu
Ah oke duidelijk meid
pi_55875355
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:42 schreef Electrical-Storm het volgende:

Probeer je daar zoveel mogelijk op te concentreren, ook al is dat fucking moelijk! Dat is toch wel even wat belangrijker!!

Weet dat het nu ff kut is, ken het gevoel. Meer vrouwen dan kerken, ook al heb je daar nu geen behoefte aan, komt wel weer.

Succes pik.
ARGH?!
pi_55882477
Kortom, je hebt een vriendinnetje gehad. Niet je eerste en vast ook niet je laatste. De pijn hoort erbij en ook dát zal niet de laatste keer zijn. Geloof me.

Life is a bitch.
Enjoy your misery for a while and get on with it...
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  dinsdag 8 januari 2008 @ 23:30:16 #290
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55887356
Leef voort en probeer te vergeten
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  dinsdag 8 januari 2008 @ 23:51:47 #291
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_55887951
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 20:39 schreef SadKingBilly het volgende:
Kortom, je hebt een vriendinnetje gehad. Niet je eerste en vast ook niet je laatste. De pijn hoort erbij en ook dát zal niet de laatste keer zijn. Geloof me.

Life is a bitch.
Enjoy your misery for a while and get on with it...
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_55889881
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:42 schreef Electrical-Storm het volgende:

[..]

Mocht ik besluiten om toch te gaan dan zal ik in ieder geval een mes meenemen
[..]

DUS!! gewoon helemaal naar de maan en weer terug! Je bent geen hondje wat staat te wachten! right in the face wat ze wil ! Take it .... or Leave me please! basta! Als het overwaait denk je over 5 jaar opeens terug en word je wakker .. ben je erg blij dat je haar voor iemand anders hebt verruilt
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:42:19 #293
58560 Oksel
Gezellig.
pi_55893872
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:02 schreef sanger het volgende:
Sommige relaties worden beter door vreemdgaan....

Als het echt je droomvrouw is zou ik proberen het haar te vergeven
Komt me bekend voor.

Ik weet zeker dat mijn vriendin niet bij mij weg gaat als ik een slippertje maak..
pi_55894431
Wat een herkenning lees ik in je verhaal zeg, gewoon om eng van te worden. Je hebt de juiste keuze gemaakt, net als ik dat deed 4 jaar geleden. Weglopen en niet meer omkijken.

Edit: niet alles gelezen, als je der terug neemt ben je niet goed bezig.

[ Bericht 19% gewijzigd door EggsTC op 09-01-2008 12:14:03 ]
Lambo of Rekt
pi_55894665
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:42 schreef Oksel het volgende:

[..]

Komt me bekend voor.

Ik weet zeker dat mijn vriendin niet bij mij weg gaat als ik een slippertje maak..
dat weet je helemaal niet.
underground forever baby
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:15:12 #296
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55894683
De TT had beter kunnen zijn "13 in een dozijn eerste liefde komt op voorspelbare clichematige manier aan zijn einde" .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:16:06 #297
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55894701
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:42 schreef Oksel het volgende:

[..]

Komt me bekend voor.

Kapitale denkfout nummer 1: "mijn partner gaat toch nooit bij me weg".
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:18:27 #298
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55894767
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:04 schreef EggsTC het volgende:
Wat een herkenning lees ik in je verhaal zeg, gewoon om eng van te worden. Je hebt de juiste keuze gemaakt, net als ik dat deed 4 jaar geleden. Weglopen en niet meer omkijken.

Edit: niet alles gelezen, als je der terug neemt ben je niet goed bezig.
En jij bent degene die dat beslist?
pi_55895159
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 12:18 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

En jij bent degene die dat beslist?
Ik ben degene die dat advies geeft.
Lambo of Rekt
pi_55895251
quote:
Tenslotte nog een inbreng van mij over beloften, monogamie en 'natuurlijke driften' van een mens. Tijdens nieuwjaarsnacht heeft een niet-onaantrekkelijke dame mij op een -behoorlijk recht door zeëe manier - proberen te verleiden om bovenop haar te duiken. M'n vrienden waren al naar huis en ze begon zich half uit te kleden op mijn bed. Op dat bewuste moment was ik al op de hoogte van het feit dat mijn vriendin mij niet trouw was geweest. Verder was ik behoorlijk aangeschoten en stond ik dus ook alweer een paar weken droog. Niemand hoefde er ooit achter te komen, het was een perfecte manier om 'wraak' te nemen (hoewel ik niet wraakzuchtig en) etc, maar het heeft me totaal GEEN moeite gekost om haar mijn kamer uit te schoppen.
Het verschil tussen mens en dier is dat een mens een bepaalde ratio heeft om oerdriften te beteugelen. Misschien ben ik op dat gebied iets slimmer dan mijn vriendin, want ik had van tevoren al precies op een rijtje dat de voordelen van zo'n slippertje NOOIT zouden kunnen opwegen tegen de nadelen. Het pleziertje is slechts een fractie vergeleken met de pijn achteraf, allicht wist ik dat omdat ik toen al uit ervaring kon spreken wat die pijn betreft. Het was het toppunt van verleidelijk, maar nogmaals: het koste me helemaal geen moeite om mij aan de belofte van trouw te houden. Juist de rationele afweging die ik kon maken is wat een mens onderscheid van een dier..
Zo denk ik er ook over. Jammer genoeg het merendeel van de bevolking niet en ze hoeven maar een stijve pik of een natte kut van een ander te krijgen en dan liggen ze al te neuken. Vaak is het al een leugen dat er alleen maar gezoent is, let er maar eens op hoe ze het vertellen

"schat! Ik heb gezoent met een ander, maar er is echt niets meer gebeurt dan dat! Geloof me! ik wil je niet kwijt!" waarna ze in een huilbui uitbarst en je zo probeert te manipuleren. Ze heeft gewoon toegegeven aan d'r lusten, kan me ook wel een beetje voorstellen; 5 maanden een natte kut krijgen van een gozer terwijl je vriend ergens ver weg zit en je van alles kan vertellen terwijl het toch niet waar is. Je wordt immers door niemand gecontroleerd. Zij was zo stom om erin te trappen en kreeg daarna toch schuldgevoelens waardoor ze het heeft opgebiecht. Maar ach; naar mijn ervaring durven de meeste het nog niet eens te vertellen

Ik zou d'r nog een keer keihard neuken en d'r dan het huis uit flikkeren, just for the fun of it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')