Hoezo zou het voor hem een straf moeten zijn? Ik zou sowieso niet blij zijn haar weer te zien, ik zou het een zeer pijnlijk moment vinden elkaar voor het eerst weer te zien. Dat doe ik dan liever op een prive moment, niet met duizenden mensen om mij heen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:11 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Er al aan gedacht dat dat voor hem evengoed een straf kan zijn trouwens.
Ik had het heel erg gevonden om daar niet te zijn, maar: zie post hierboven
maar we weten niet wanneer z'n vriendin weer terugkomt, dus wellicht tegen die tijd ligt het wat anders... Kijk als ze morgen aankomt zou ik het ook afraden. En ja het is best een pijnlijk moment, maar je weet denk ik wel vrij snel waar je allebei staat. En wellicht is het juist precies wat ze beiden nodighebben om bij die eerste blik te realiseren dat ze nog wel heel veel van elkaar houden...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo zou het voor hem een straf moeten zijn? Ik zou sowieso niet blij zijn haar weer te zien, ik zou het een zeer pijnlijk moment vinden elkaar voor het eerst weer te zien. Dat doe ik dan liever op een prive moment, niet met duizenden mensen om mij heen.
Maar goed, de TS moet dat natuurlijk helemaal zelf bepalen. Wat jij zegt is dat je er stond omdat je door wilde gaan met hem, de TS is hier nog lang niet zeker van, dus dan moet hij er ook niet gaan staan.
Nou ja, ik had hem gewoon ook heel erg gemist...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:26 schreef MrDice het volgende:
[..]
maar we weten niet wanneer z'n vriendin weer terugkomt, dus wellicht tegen die tijd ligt het wat anders... Kijk als ze morgen aankomt zou ik het ook afraden. En ja het is best een pijnlijk moment, maar je weet denk ik wel vrij snel waar je allebei staat. En wellicht is het juist precies wat ze beiden nodighebben om bij die eerste blik te realiseren dat ze nog wel heel veel van elkaar houden...
Nog precies een maand...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:26 schreef MrDice het volgende:
[..]
maar we weten niet wanneer z'n vriendin weer terugkomt
Of hij slaat door bij het aangezicht van zijn vriendin hand in hand met een grote neger die ze meegenomen heeftquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:26 schreef MrDice het volgende:
[..]
maar we weten niet wanneer z'n vriendin weer terugkomt, dus wellicht tegen die tijd ligt het wat anders... Kijk als ze morgen aankomt zou ik het ook afraden. En ja het is best een pijnlijk moment, maar je weet denk ik wel vrij snel waar je allebei staat. En wellicht is het juist precies wat ze beiden nodighebben om bij die eerste blik te realiseren dat ze nog wel heel veel van elkaar houden...
o ja...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of hij slaat door bij het aangezicht van zijn vriendin hand in hand met een grote neger die ze meegenomen heeft, omdat ze toch niet verwachtte dat hij er zou staan met zijn bosje bloemen en bonbons
![]()
Oke, we moetne maar zien wat de TS gaat doen
Kom op zeg, beetje humor mag ook welquote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kom op zeg, beetje humor mag ook wel
We weten gewoon echt niet wat de TS zal beslissen, er zijn voors en tegens, hij moet het zelf weten, ja toch?
Mocht ik besluiten om toch te gaan dan zal ik in ieder geval een mes meenemenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of hij slaat door bij het aangezicht van zijn vriendin hand in hand met een grote neger die ze meegenomen heeft, omdat ze toch niet verwachtte dat hij er zou staan met zijn bosje bloemen en bonbons
![]()
Oke, we moetne maar zien wat de TS gaat doen
Ik heb vijf tentamens deze maand...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:41 schreef Paramnesia het volgende:
Fuck haar, neem 400 van de bank, ga een week helemaal los aan de drank en de hoeren. En beslis dan wat je gaat doen.
Dit klinkt uber-puberaal maar ik weet zeker dat het enigsins helpt.
Ah oke duidelijk meidquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Alleen als je me niet ziet, moet ik eigenlijk zo'n stomme PI gebruiken, of twintig smileys om dat duidelijk te maken en dat doe ik vaak niet in de hoop dat mensen het wel begrijpen, want als ze het niet begrijpen moet ik het uit gaan leggen zoals nu
Probeer je daar zoveel mogelijk op te concentreren, ook al is dat fucking moelijk! Dat is toch wel even wat belangrijker!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:42 schreef Electrical-Storm het volgende:
Ik heb vijf tentamens deze maand...
Avatar buddyquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:39 schreef SadKingBilly het volgende:
Kortom, je hebt een vriendinnetje gehad. Niet je eerste en vast ook niet je laatste. De pijn hoort erbij en ook dát zal niet de laatste keer zijn. Geloof me.
Life is a bitch.
Enjoy your misery for a while and get on with it...
DUS!! gewoon helemaal naar de maan en weer terug! Je bent geen hondje wat staat te wachten! right in the face wat ze wil ! Take it .... or Leave me please! basta! Als het overwaait denk je over 5 jaar opeens terug en word je wakker .. ben je erg blij dat je haar voor iemand anders hebt verruiltquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:42 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
Mocht ik besluiten om toch te gaan dan zal ik in ieder geval een mes meenemen
[..]
Ik heb vijf tentamens deze maand...
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:02 schreef sanger het volgende:
Sommige relaties worden beter door vreemdgaan....
Als het echt je droomvrouw is zou ik proberen het haar te vergeven
dat weet je helemaal niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:42 schreef Oksel het volgende:
[..]Komt me bekend voor.
Ik weet zeker dat mijn vriendin niet bij mij weg gaat als ik een slippertje maak..
Kapitale denkfout nummer 1: "mijn partner gaat toch nooit bij me weg".quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:42 schreef Oksel het volgende:
[..]Komt me bekend voor.
Ik weet zeker dat mijn vriendin niet bij mij weg gaat als ik een slippertje maak..
En jij bent degene die dat beslist?quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:04 schreef EggsTC het volgende:
Wat een herkenning lees ik in je verhaal zeg, gewoon om eng van te worden. Je hebt de juiste keuze gemaakt, net als ik dat deed 4 jaar geleden. Weglopen en niet meer omkijken.
Edit: niet alles gelezen, als je der terug neemt ben je niet goed bezig.
Ik ben degene die dat advies geeft.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
En jij bent degene die dat beslist?
Zo denk ik er ook over. Jammer genoeg het merendeel van de bevolking niet en ze hoeven maar een stijve pik of een natte kut van een ander te krijgen en dan liggen ze al te neuken. Vaak is het al een leugen dat er alleen maar gezoent is, let er maar eens op hoe ze het vertellenquote:Tenslotte nog een inbreng van mij over beloften, monogamie en 'natuurlijke driften' van een mens. Tijdens nieuwjaarsnacht heeft een niet-onaantrekkelijke dame mij op een -behoorlijk recht door zeëe manier - proberen te verleiden om bovenop haar te duiken. M'n vrienden waren al naar huis en ze begon zich half uit te kleden op mijn bed. Op dat bewuste moment was ik al op de hoogte van het feit dat mijn vriendin mij niet trouw was geweest. Verder was ik behoorlijk aangeschoten en stond ik dus ook alweer een paar weken droog. Niemand hoefde er ooit achter te komen, het was een perfecte manier om 'wraak' te nemen (hoewel ik niet wraakzuchtig en) etc, maar het heeft me totaal GEEN moeite gekost om haar mijn kamer uit te schoppen.
Het verschil tussen mens en dier is dat een mens een bepaalde ratio heeft om oerdriften te beteugelen. Misschien ben ik op dat gebied iets slimmer dan mijn vriendin, want ik had van tevoren al precies op een rijtje dat de voordelen van zo'n slippertje NOOIT zouden kunnen opwegen tegen de nadelen. Het pleziertje is slechts een fractie vergeleken met de pijn achteraf, allicht wist ik dat omdat ik toen al uit ervaring kon spreken wat die pijn betreft. Het was het toppunt van verleidelijk, maar nogmaals: het koste me helemaal geen moeite om mij aan de belofte van trouw te houden. Juist de rationele afweging die ik kon maken is wat een mens onderscheid van een dier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |