dan mag jojo eerst nog even de scorelijst van 1117 bij gaan werken...quote:Op zondag 6 januari 2008 17:01 schreef Amokzaaier het volgende:
ja
Bij mijn weten is deze bijgewerkt. als ik iets vergeten ben moet u maar roepenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:04 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dan mag jojo eerst nog even de scorelijst van 1117 bij gaan werken...
zo te zien na een flink aantal botox behandelingen... ga je de punten van 1116 nog even doen jojo?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ray Cookes
ik kijk niet goed geloof ik, sorry, ben niet helemaal helder... maar je bent wel vergeten een link naar de vorige topic te zettenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat klopt er niet dan?
Ja, met 1 "o"quote:Op zondag 6 januari 2008 17:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ray Cookes
quote:Op zondag 6 januari 2008 17:46 schreef Amokzaaier het volgende:
ukelele?
quote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Nope.
Jawel dusquote:Op zondag 6 januari 2008 18:07 schreef Amokzaaier het volgende:
ps: volgens de film 'Hotel Rwanda'
PhysicsRules +1quote:Op zondag 6 januari 2008 18:16 schreef PhysicsRules het volgende:
Brooklin
Harlem
Flussing Meadows
Coney Island
Staten Island
ja, dahag, wat wil je dan horen, waterloo?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:56 schreef PhysicsRules het volgende:
Dat is te algemeen
die duurde van februari 1812 tot september 1812 toch?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
80 jarige oorlog?
Nee.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef Tennessee het volgende:
[..]
die duurde van februari 1812 tot september 1812 toch?
volgens mij haal je oorlog en slag door de war... maar goed, ik ga nu toch Titans Football kijken dus laat maarquote:Op zondag 6 januari 2008 18:56 schreef PhysicsRules het volgende:
Dat is te algemeen
Foei, geen twee antwoorden gevenquote:Op zondag 6 januari 2008 18:58 schreef Tennessee het volgende:
of de inval in Rusland?
ach, 250 jaar meer of minder moet je niet moeilijk over doenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee.
Ik dacht zelf dat de slag bij Waterloo later was maar ik zit er dus vet naast.
sorry als wat ik zei een beetje lullig overkwam, zo was het niet bedoeld! Ben een beetje moe en dan komt het er soms wat rot uit bij mij...quote:Op zondag 6 januari 2008 19:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee.
Ik dacht zelf dat de slag bij Waterloo later was maar ik zit er dus vet naast.
oei... uhm, ik moet even sigaretten halen! wél vuur maar geen tabak heb je ook niks aan hequote:Op zondag 6 januari 2008 19:17 schreef Amokzaaier het volgende:
Wat verloor Prometheus dagelijks tijdens zijn straf voor het geven van vuur aan de mensheid?
Sjaaknogwatquote:Op zondag 6 januari 2008 19:28 schreef RoofingBurner het volgende:
Iets met Sjaakasvilli ofzo
No mên.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:43 schreef Tennessee het volgende:
een boom?
Die zeggen pokquote:Op zondag 6 januari 2008 19:38 schreef Tennessee het volgende:
ik vat de betekenis van die kuikentjes niet, kan iemand me dat uitleggen?
![]()
Qua naam ontleding ga je de goede kant op.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:44 schreef Tennessee het volgende:
een schotse concurrent van macdonalds?
hmm, zonder arrogant te willen zijn, issie niet erg moeilijk dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Nee, ik vrees dat deze niet valt te gokken.
nee he, niet weer een bellug he!??!!?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Nee, als je het weet is het makkelijk en ook makkelijk te onthouden, maar zo is het maar net. Kennis van het Vlaams en met name Antwerps helpt ook.Het is een wat ouderwets begrip.
jawel, je bent wel een bellug!!!! je hebt je slinks vermomd als fighting irish maar je bent een bellug, geef het maar toe!!!quote:
Een ex van Paul McCartney ?quote:Op zondag 6 januari 2008 20:15 schreef Tennessee het volgende:
tong, wat is een macadam?
Sort of, een primitief soort wegverharding. Flits +1 en nu kan ik eindelijk Red Dragon kijken.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:55 schreef Flitspaal het volgende:
Beton-asfalt
NanKing +1quote:Op zondag 6 januari 2008 21:17 schreef NanKing het volgende:
Fruit.
Nope,het is niet een positieve prijs.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:31 schreef ChrisJX het volgende:
Grootste stommiteit?
Een prijs voor de grootste stommiteit is ook niet positief bedoeldquote:Op zondag 6 januari 2008 21:32 schreef NanKing het volgende:
Nope,het is niet een positieve prijs.
Vergelijk het met de Rasberry maar dan voor iets anders.
OMGquote:Op zondag 6 januari 2008 21:53 schreef ChrisJX het volgende:
De slechtste Nederlandse literaire roman
De verloedering van de AKQ is een feitquote:Op zondag 6 januari 2008 21:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
OMGik wilde die eerste zin weghalen
.
Maar omdat je de eerste was krijg je toch 't punt.
dat hangt nog altijd van de vragensteller opquote:Op zondag 6 januari 2008 22:11 schreef starla het volgende:
[..]
De verloedering van de AKQ is een feit
Afquote:Op zondag 6 januari 2008 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat hangt nog altijd van de vragensteller op
Zal best, ik draai nog niet honderden delen mee. Dit gaat alleen nergens meer over; een antwoord per ongeluk geven en een punt toekennen aan degene die het antwoord het snelst kan overtypen.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat soort fouten komen al honderden delen voor, het is niet nu voor het eerst of zo
Nounou, het was mijn stomme fout, had ik maar die zin weg moet halen.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:32 schreef starla het volgende:
[..]
Zal best, ik draai nog niet honderden delen mee. Dit gaat alleen nergens meer over; een antwoord per ongeluk geven en een punt toekennen aan degene die het antwoord het snelst kan overtypen.
Dat is het zeker, maar dat houdt toch niet automatisch in dat je ook gelijk hebt?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is mijn keus toch dat ik 't punt toe ken.
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:42 schreef starla het volgende:
[..]
Dat is het zeker, maar dat houdt toch niet automatisch in dat je ook gelijk hebt?
En we kunnen nu een heel topic vol praten over of het terecht is of niet maar je kunt het ook allemaal net iets lichter opvatten en gewoon verder quizzenquote:Punten
De vraagsteller beslist wie het punt toebedeeld krijgt.
Voor elk goed antwoord krijg je een punt dat wordt uitgedeeld door de vragensteller. Zo krijgen we een mooie ranglijst van de beste spelers. Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen). Maar de vraagsteller neemt de uiteindelijke beslissing.
Het spreekt voor zich dat degene die het antwoord als eerst goed heeft het punt krijgt. Als je een punt
uitdeelt doe je dit door de naam neer te zetten van degene die het goed had, gevolgd door +1 en dit
dikgedrukt. Geef ook de tussenstand van de (in dat topic) behaalde punten, op deze manier kan het
makkelijker geteld worden. In elk tiende topic worden er 2 punten uitgedeeld
Volgens de regels heb je gelijk, maar je snapt neem ik aan wel dat dit meer impliceert dan wat er daadwerkelijk staat? Dat houdt ook in dat ik een punt kan geven aan iemand die een fout antwoord geeft terwijl iemand anders een goed antwoord gaf, om maar een cru voorbeeld te geven.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
[..]
En we kunnen nu een heel topic vol praten over of het terecht is of niet maar je kunt het ook allemaal net iets lichter opvatten en gewoon verder quizzen.
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:04 schreef PhysicsRules het volgende:
Atari
Nog één? WAar Haal Ik Die vandaan???quote:Op maandag 7 januari 2008 10:14 schreef SaskiaR het volgende:
doe es een hint dan?
Uh, hu, zo werkt het niet, als je weet dat je geen vraag kan stellen, antwoord niet:')quote:Op maandag 7 januari 2008 10:21 schreef AryaMehr het volgende:![]()
Iemand anders mag trouwens een vraag stellen, ik moet gaan. Veel plezier nog allemaal.
Ok. Even wachten.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:22 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Uh, hu, zo werkt het niet, als je weet dat je geen vraag kan stellen, antwoord niet:')
Stel dus een vraag, dan controleert ieamand anders het wel.
Of daarom juist welquote:Op maandag 7 januari 2008 10:26 schreef tong80 het volgende:
Niet in de kinderkamer want die haatte hij
tong80 +1quote:
RoofingBurner + 1quote:Op maandag 7 januari 2008 10:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Met de assistente van Dr. van de Ploeg
Als een Chinees dit zou vragen zou ik zeggen : 'Heel heet'quote:
Wil je hetel saus of hele hetel sausquote:Op maandag 7 januari 2008 11:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als een Chinees dit zou vragen zou ik zeggen : 'Heel heet'
Lijkt me van welquote:Op maandag 7 januari 2008 11:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Niemand ooit Jambo gegeten?
Is dat een halve jamboterham?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Niemand ooit Jambo gegeten?
Yup, en we hebben een winnaar. MM +1quote:Op maandag 7 januari 2008 12:03 schreef MadMaster het volgende:
Okra
Als ex-bewoner van de Amsterdamse Bijlmermeer, regelmatig bezoeker van het Kwakoe-toernooi aldaar en de Antilliaanse eilanden niet...quote:Op maandag 7 januari 2008 12:08 schreef RoofingBurner het volgende:
Bedankt Mad, was dat nou zo moeilijk??
shamuquote:Op maandag 7 januari 2008 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ex-bewoner van de Amsterdamse Bijlmermeer, regalmatig bezoeker van het Kwakoe-toernooi en de Antilliaanse eilanden niet...
En dit is?
[ afbeelding ]
quote:
Slecht, slecht, vrouwen: die zijn pas slecht!quote:Op maandag 7 januari 2008 12:22 schreef Flitspaal het volgende:
En dat was me toch een slechte film.
Persoon uit The Silence of the Lambs?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Wie is Frederick Chilton
inderdaad. AM +1quote:Op maandag 7 januari 2008 13:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Persoon uit The Silence of the Lambs?
Khaled Hosseini inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:31 schreef Flitspaal het volgende:
Hosseini
Mark zat er net iets te ver naastquote:Op maandag 7 januari 2008 14:38 schreef SaskiaR het volgende:
tatabanya dan
JIJ HEBT GE-EDITquote:Op maandag 7 januari 2008 15:17 schreef latislos het volgende:
blu ray en hd dvd
Wij hebben onze HD-speler al weggegeven, dag 800 euroquote:Op maandag 7 januari 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
Blu-Ray en HD-DVD waarbij HD-DVD redelijk dood is verklaard...
is dat hetzelfde als een harddisk recorder? Ik volg het allemaal niet helemaal meer geloof ik. Kan je op een Blu Ray ook opnemen dan???quote:Op maandag 7 januari 2008 15:23 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Wij hebben onze HD-speler al weggegeven, dag 800 euro.
Gij zult niet editten, maar aangezien ik toch niet zo op spelvauden let krijg je deze keer het punt.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:22 schreef latislos het volgende:
ja en daarvoor stond er al blu-ray zonder e, ik dacht dat verander ik naar blue, maar toen ik dat zag dacht ik nee, da klopt niet, moet toch zonder e
Je moet ook nooit aan het begin van een format/nieuw apparaat erin stappen. Dan zijn ze sowieso al mega overpriced.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:23 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Wij hebben onze HD-speler al weggegeven, dag 800 euro.
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:35 schreef PhysicsRules het volgende:
Gilzen-Rije?
pulletje +1quote:Op maandag 7 januari 2008 15:37 schreef pulletje het volgende:
denk dat je Welschap bedoeld?
Het was een aanbiedingquote:Op maandag 7 januari 2008 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet ook nooit aan het begin van een format/nieuw apparaat erin stappen. Dan zijn ze sowieso al mega overpriced.
Mijn eerste CD-brander(2 speed) van HP van 1200 gulden. Tegenwoordig is een brander van ¤80 al duur te noemen.
Dus 800 uitgeven aan een speler is gewoon gekkenwerk want als het aanslaat zijn ze binnen mum van tijd 200-300.
Het is of Gilze of Rijen.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:35 schreef PhysicsRules het volgende:
Gilzen-Rije?
SaskiaR +1quote:Op maandag 7 januari 2008 15:48 schreef SaskiaR het volgende:
bidsprinkhanen?
quote:....Varieer de vragen
Probeer wat variatie in de vragen aan te brengen. Het is verleidelijk om door te vragen op het vorige onderwerp, maar dat is minder leuk voor de medequizzers die dat onderwerp net niet interessant vinden.....
aah had ik moeten weten, ons dorp heet het veenmollenrijk tijdens Carnavalquote:Op maandag 7 januari 2008 16:42 schreef SaskiaR het volgende:
het was een veenmol, en nu moet ik ook weg
Iets specefieker wil ik 't horen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:09 schreef Houtspeer het volgende:
Laat me raden, plekken/groepen die hoeren 'genezen'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |