abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55824208
ik verschuil me achter de 5 min cos

[ Bericht 43% gewijzigd door blomst op 06-01-2008 15:48:07 ]
Goedemorgen :W
pi_55824238
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:15 schreef Dark het volgende:
Van de "moeilijke persoonlijkheden" is de passief-agressieve persoonlijkheid zeker niet de makkelijkste! Ze lijkt altijd passief voor de dag te komen, wat bij anderen vaak een zekere agressie opwekt. Bovendien is die passiviteit slechts schijn, want het is maar een subtiele manier om haar eigen agressiviteit of vijandigheid te uiten tegenover anderen.
De passief-agressieve persoonlijkheid heeft het namelijk moeilijk om haar eigen agressie te uiten.
Tegelijk kan ze slecht tegen kritiek of bevelen, want zich onderwerpen ervaart ze als een nederlaag. Resultaat: ze kan niet echt zeggen wat ze denkt (vanuit haar standpunt dat mensen te zeer de neiging hebben om te zeggen wat ze denken), dus heeft ze vlug de neiging om te klagen, zich gefrustreerd te voelen en zichzelf te zien als het eeuwige slachtoffer van de boze bedoelingen van anderen.

Gedeelte uit een boek van Dr Catherine Feldman.

Vond bovenstaand wel kenmerkend voor Lieke.
En vervolgens: Tegenover echt passief-agressieve persoonlijkheden die systematisch dergelijk gedrag vertonen, moet u zich tactvol leren te gedragen, ongeacht de context. Probeer vriendelijk te zijn tegen hen, ook al zou u hen liever uitkafferen, en vraag hun om openlijk hun gal te spuwen en hun frustraties te uiten, zodat u niet hun als passiviteit vermomde agressie over u heen krijgt!

"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_55824240
Dus Huub en Brian hebben ruzie gehad.Huub is door de bewaker van de trap gegooid en Brian gaf nog effe een duw na.
pi_55824248
thanx blommetje
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:29 schreef Katewalker het volgende:

[..]

1. Huub

*krater*

2. Amanda
3. Jaap

*grand canyon*

4. Lieke
5. Brian

die vond ik grappig
pi_55824276
Huub zat achter en hoorde Lieke van alles tegen Claire zeggen, en toen nam hij een sprintje.

Brian gaf Huub nog een klap na toen de beveiliging huub meenam.
Dat is echt Brian.
pi_55824297
Volgens Huub gaf Brian hem een klap ofzo toen de beveiliging hem de private uitgooide.

Lieke is definitief het spoor bijster door bij Brian en Amanda in bed te gaan liggen. Brian die haar geslagen en geschopt heeft, uitgescholden heeft voor alles en nog wat, haar begeluurd heeft terwijl ze aan het douchen was, foto's nam terwijl ze onder de zonnebank lag en mee deed aan de groepsaanranding.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 15:38:18 #7
135305 beequeen
Lost.
pi_55824307
Thanx Blomst

Goeie TT, Brian heeft dus wel geslagen. Toen de bewaking Huub meenam heeft hij Huub dus een flinke tik gegeven.
Wat is het toch een held, Huub wordt vastgehouden en Brian deelt een klap uit.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55824322
Word het echt feest mogen we weer niks zien.Er zal vandaag een grimmige sfeer hangen en er zullen wel boetes komen.
  zondag 6 januari 2008 @ 15:39:14 #9
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55824335
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:37 schreef blomst het volgende:
Huub zat achter en hoorde Lieke van alles tegen Claire zeggen, en toen nam hij een sprintje.

Brian gaf Huub nog een klap na toen de beveiliging huub meenam.
Dat is echt Brian.
Boete voor Brian
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 15:39:22 #10
135305 beequeen
Lost.
pi_55824340
Unieke beelden, niet dan?

― Mark Twain
pi_55824344
Huub uit bed..hij loopt mank..Claire zegt dat dat waarschijnlijk komt doordat Huub tegen een muur heeft geschopt..en wijst naar een beschadigde muur.. Neuh..zegt Huub..ik ben van de trap af geduwd.. door een beveiliger.. die geen andere keus had zegt Mike...dat beaamt Huub..hij was erg driftig maar toen Brian hem nog ff een tik na gaf ( terwijl hij al bedwongen werd door een beveiliger) was hij niet meer te houden..

Huub krijgt vast weer een alcoholverbod..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_55824349
Huub zou de stekker eruit getrokken hebben van de telefoon

Toen wilde Huub nog iets kapot slaan, Lieke zei, dat durf je toch niet... waarop Huub een vaas met bloemen kapot sloeg
De beveiliging is naar binnen gekomen, die Huub de trap af hebben gedouwt (terecht zegt Huub) en Brian zou hem nog een klap na gegeven heeft.

Daarna hoorde Huub alle "hypocriete" praatjes van Lieke en wilde hij nogmaals de villa instormen

Mikey: denk je dat het nog gevolgen heeft
Huub: weet ik niet, dat merken we vanmiddag wel

Volgens mij is hij nog steeds behoorlijk pissed....
pi_55824353
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:36 schreef rooie3 het volgende:
Dus Huub en Brian hebben ruzie gehad.Huub is door de bewaker van de trap gegooid en Brian gaf nog effe een duw na.
Het is dus weer eens duidelijk dat zolang Brian en Huub in dat huis zitten er altijd fysiek geweld zal zijn. Tijd om die 2 ventjes te vervangen. Maar de redaktie heeft een kijkcijfer-obsessie, dus er zal nooit wat veranderen daar
pi_55824374
wat wil huub 1 tegen 1 brengen dan tegen brian
pi_55824380
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:38 schreef schatje het volgende:
Volgens Huub gaf Brian hem een klap ofzo toen de beveiliging hem de private uitgooide.

Lieke is definitief het spoor bijster door bij Brian en Amanda in bed te gaan liggen. Brian die haar geslagen en geschopt heeft, uitgescholden heeft voor alles en nog wat, haar begeluurd heeft terwijl ze aan het douchen was, foto's nam terwijl ze onder de zonnebank lag en mee deed aan de groepsaanranding.
En dan moet er ook nog een trio komen, wat een armoe.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_55824426
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef Katewalker het volgende:
Huub uit bed..hij loopt mank..Claire zegt dat dat waarschijnlijk komt doordat Huub tegen een muur heeft geschopt..en wijst naar een beschadigde muur.. Neuh..zegt Huub..ik ben van de trap af geduwd.. door een beveiliger.. die geen andere keus had zegt Mike...dat beaamt Huub..hij was erg driftig maar toen Brian hem nog ff een tik na gaf ( terwijl hij al bedwongen werd door een beveiliger) was hij niet meer te houden..

prima optie... of restrictie van 2 per dag
  zondag 6 januari 2008 @ 15:43:07 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55824449
Wat een eng beeld; Amanda en Lieke in elkaars armen en Brian als gitaarspelende sekteleider ernaast.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 6 januari 2008 @ 15:43:44 #18
114531 TheUnreal
Zo ja, waarom niet?
pi_55824461
Altijd lastig tellen over de 100 ...
pi_55824484
op dit moment bombardeer ik claire tot mijn favoriete bewoner

ik ben heel benieuwd hoe lang ze dat volhoudt... hoewel met die anders verknipte lui moet het niet eens zo moeilijk zijn
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  zondag 6 januari 2008 @ 15:45:17 #20
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55824493
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:43 schreef Copycat het volgende:
Wat een eng beeld; Amanda en Lieke in elkaars armen en Brian als gitaarspelende sekteleider ernaast.
Zou pas echt eng zijn als Brian er tussen in zou liggen
  zondag 6 januari 2008 @ 15:46:07 #21
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55824512
Brian - Die deuren zijn nooit gebroken door fysieke kracht.
Nathalie - Door de scharnieren, begrijp ik......

Brian zingt meteen een ongelooflijk vals zelfgemaakt melodietje over hoe slim Nathalie is.
pi_55824520
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef Desii het volgende:

Toen wilde Huub nog iets kapot slaan, Lieke zei, dat durf je toch niet... waarop Huub een vaas met bloemen kapot sloeg
De beveiliging is naar binnen gekomen, die Huub de trap af hebben gedouwt (terecht zegt Huub) en Brian zou hem nog een klap na gegeven heeft.

Daarna hoorde Huub alle "hypocriete" praatjes van Lieke en wilde hij nogmaals de villa instormen

Huub heeft ook zo weinig zelfbeheersing.
Best een enge vent eigenlijk. Stel dat je zo'n iemand op straat of in de kroeg dronken tegen komt....dan staan er geen camera's op...scarry.
Make my day!
pi_55824523
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef Desii het volgende:

Lieke zei toen de beveiliging er was van nu durf je zeker niet mee, waarop Huub een vaas stuk gooide,schopte.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 15:46:47 #24
135305 beequeen
Lost.
pi_55824534
quote:

Ik mag toch hopen dat dat ook voor Brian geldt. Hij is inmiddels net zo schor als Amanda en dat ligt niet aan een keelontsteking.
― Mark Twain
pi_55824549
Heeft Huub al wat opgevangen van dat trio gebeuren? En ik vind het goed hoor, maak Lieke Brian en AManda maaaaar helemaal gek..
pi_55824550
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Het is dus weer eens duidelijk dat zolang Brian en Huub in dat huis zitten er altijd fysiek geweld zal zijn. Tijd om die 2 ventjes te vervangen. Maar de redaktie heeft een kijkcijfer-obsessie, dus er zal nooit wat veranderen daar
Eens, wat mij betreft zijn ze beiden even erg en hebben ze beide met diverse geweldsaangelegenheden de regels zo vaak overtreden dat ze allerbei exit moeten.
Huub en Brian EXIT!
Make my day!
pi_55824552
Wat toevallig ook weer, na het ideetje van A&B gisteren om een trio met Lieke te doen, gaat Lieke net bij hen in bed liggen om te knuffelen met Amandel!
pi_55824560
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:46 schreef blomst het volgende:

[..]

Lieke zei toen de beveiliging er was van nu durf je zeker niet mee, waarop Huub een vaas stuk gooide,schopte.
oké, dat kan... miste een stukje stond in de keuken
pi_55824562
Huub loopt niet al te best.Zal een beste val geweest zijn van die trap.
  zondag 6 januari 2008 @ 15:48:01 #30
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55824563
Laat die envelop maar op de mat vallen. Neem aan dat Huub een boete krijgt voor het aflikken van Lieke.
  zondag 6 januari 2008 @ 15:48:20 #31
114531 TheUnreal
Zo ja, waarom niet?
pi_55824568
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat dat ook voor Brian geldt. Hij is inmiddels net zo schor als Amanda en dat ligt niet aan een keelontsteking.
Kerel over al jou posts zit echt een anti-brian laag. Praat nou is gewoon over die streams, tering.
pi_55824584
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:47 schreef agter het volgende:

[..]

Eens, wat mij betreft zijn ze beiden even erg en hebben ze beide met diverse geweldsaangelegenheden de regels zo vaak overtreden dat ze allerbei exit moeten.
Huub en Brian EXIT!
daar kan ik me ook in vinden
pi_55824590
Ik begreep al niet dat jullie de slaapkamers beneden konden zien en ik niet...maar nu net zie ik Huub in bed liggen..huh?..ik was dus ff vergeten dat ik stream 3 en 4 op stop had gezet..

Ik hoop 1 ding..dat Claire niet zo'n klef vrouwtje is..(dat geknuffel van die vrouwen onder elkaar..bleeeh...zo overdreven) ..dan heeft ze al 1 punt gewonnen bij mij...
--Einstein
  zondag 6 januari 2008 @ 15:49:56 #34
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55824606
Huub en Brian zijn beide agressieve types, ze doen niet onder voor elkaar er is wat mij betreft slecht 1 verschil: Brian zoekt altijd de schuld bij een ander en Huub kan wel eens toegeven dat hij fout zat.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 15:50:07 #35
135305 beequeen
Lost.
pi_55824609
Brian had toen hij studeerde een OV jaarkaart voor door de week maar ook voor het weekend, hij had een gab gevonden....wat is het toch een slimme bedrieger.
Zou er iets zijn wat Brian op een eerlijke manier heeft verkregen?
― Mark Twain
pi_55824613
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:48 schreef TheUnreal het volgende:

[..]

Kerel over al jou posts zit echt een anti-brian laag. Praat nou is gewoon over die streams, tering.
Kerel!
  zondag 6 januari 2008 @ 15:50:48 #37
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55824625
quote:

[..]

Beequeen is een vrouw
  zondag 6 januari 2008 @ 15:50:56 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55824629
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:45 schreef Marrije het volgende:

Zou pas echt eng zijn als Brian er tussen in zou liggen
Dat gaat mijn verbeelding nog te boven. Gelukkig.
Maar deze scène vind ik ook al enorm verontrustend .
pi_55824643
quote:

[..]

Wat heb jij..
--Einstein
  zondag 6 januari 2008 @ 15:52:10 #40
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55824658
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:50 schreef beequeen het volgende:
Brian had toen hij studeerde een OV jaarkaart voor door de week maar ook voor het weekend, hij had een gab gevonden....wat is het toch een slimme bedrieger.
Amanda. Die was zelf zo stom om voor hem te vallen
pi_55824663
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 15:52:49 #42
135305 beequeen
Lost.
pi_55824670
quote:

[..]

Wel eens een mannelijke queen gezien?
Ik heb het ook over de streams en ja, ik heb een hekel aan Brian. Hier geven we Commentaar op Streams, niet op users, dank je.
― Mark Twain
  zondag 6 januari 2008 @ 15:52:52 #43
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55824671
Mikey vindt het saai worden, zegt ie tegen Huub, het is iedere keer hetzelfde conflict.
  zondag 6 januari 2008 @ 15:53:40 #44
114531 TheUnreal
Zo ja, waarom niet?
pi_55824689
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

Beequeen is een vrouw
Foutje

Maar ligt het nou aan mij of doet die Mikey een poging om Claire in te palmen? Vind ze wel leuk samen hoor dat wel, maar het valt me gewoon een beetje op.
pi_55824692
Hij is achterover van de trap geflikkerd, en Huub was echt onwijs kwaad. Hij is nu nog steeds erg kwaad!
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 15:54:40 #46
135305 beequeen
Lost.
pi_55824719
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:52 schreef Marrije het volgende:

[..]

Amanda. Die was zelf zo stom om voor hem te vallen
Zelfs dat niet eens, daar had hij Natasja voor nodig.
― Mark Twain
pi_55824721
Mickey zegt tegen huub: "Ik ben blij dat ik jouw spelletje niet hoef te spelen."
Mooi gesproken!
Make my day!
pi_55824724
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:48 schreef Marrije het volgende:
Laat die envelop maar op de mat vallen. Neem aan dat Huub een boete krijgt voor het aflikken van Lieke.
Lijkt me duidelijk dat Huub weer een boete moet krijgen, daar kan ie niet onderuit komen. Ik ben echter meer nieuwsgierig naar de actie tegenover Brian, zeker als het waar is dat hij weer eens geslagen heeft.

En de redaktie was destijds zo enorm trots op het boete systeem. In de media werd luid en duidelijk vermeld omtrent het fysieke geweld "maar nu hebben we een boete systeem om het geweld tegen te gaan"
pi_55824731
Volgens Huub zijn geen regels overtreden.
  zondag 6 januari 2008 @ 15:55:09 #50
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55824742
Mikey vond dat die kerel Huub hard aanpakte, niet normaal!
Claire - Je gaf flink tegengas!
Huub - Het was niet onterecht, ik vloog gewoon achteruit de trap af.
Huub - Ik ga op m'n flikker krijgen, niet normaal.
Mikey - Er zal wel een brief komen.
Huub - Er zijn geen regels overtreden.
pi_55824744
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:46 schreef blomst het volgende:

[..]

wat is het toch een vals kreng.
iemand die knetter lam is gaan uitdagen, wetende dat hij toch geen controle meer heeft.

ik lag gisteren wel in een deuk, trouwens.
de villa was zo ontzettend saai toen huub met jaap naar die optreden was,
huub komt thuis en de hele villa ligt meteen op z'n kop!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55824770
Sorry, hij is achterover van het bordes gesodemietert volgens Mike!

Mike: Dan weet je vanaf nu wat je te wachten staat!
pi_55824791
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_55824810
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:56 schreef jassy het volgende:

Leuk die loslippige Mikey.Zo komen wij ook van alles te weten.
  Moderator zondag 6 januari 2008 @ 15:57:34 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55824811
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:50 schreef beequeen het volgende:
Z'n celstraf?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_55824816
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:54 schreef jassy het volgende:
Volgens Huub zijn geen regels overtreden.
Echt weer zo vaag:
Als Lieke spuugt naar Huub omdat ie op 1 cm van haar gezicht aan het schreeuwen is, dan krijgt ze direct een boete...maar als Huub Lieke in haar gezicht likt (wat dezelfde vloeistof is), dan is dat wel okay? En daar krijg je dan geen boete voor...vaag hoor.
Redactie, wees eens consequent!
Make my day!
  zondag 6 januari 2008 @ 15:57:56 #57
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55824822
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:53 schreef TheUnreal het volgende:

[..]

Foutje

Maar ligt het nou aan mij of doet die Mikey een poging om Claire in te palmen? Vind ze wel leuk samen hoor dat wel, maar het valt me gewoon een beetje op.
De anderen zitten allemaal al zo lang in de kooi dat die band met anderen zo sterk is dat ie dar niet tussen komt, bij Claire begint iedereen vanaf nul, dus kan me voorstellen dat ie naar haar toetrekt. Of ie haar echt wil inpalmen. . .hmm, weet ik niet.
pi_55824826
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:55 schreef miesy het volgende:

[..]

iemand die knetter lam is gaan uitdagen, wetende dat hij toch geen controle meer heeft.
Dat is Lieke voluit, min vies wijf .
  zondag 6 januari 2008 @ 15:58:36 #59
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55824833
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:56 schreef jassy het volgende:

Wat ik nog niet begrijp, is waarom brian zich ermee moest bemoeien en Huub een klap na moest geven.
  zondag 6 januari 2008 @ 15:59:10 #60
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_55824849
Bij het teruglezen mis ik iets :

Vorig topic : [COS #3137] Waar smorgens al een streamlock was
Dit topic : [COS]#3139 Brian gaf nog een klap na.

Waarschijnlijk een nummerfoutje ?
Keep the Sunny Side Up
pi_55824863
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:55 schreef miesy het volgende:

[..]

ik lag gisteren wel in een deuk, trouwens.
de villa was zo ontzettend saai toen huub met jaap naar die optreden was,
huub komt thuis en de hele villa ligt meteen op z'n kop!
Lijkt met toch dat Huub zelf verantwoordelijk is voor zijn daden, en niet Lieke.

Toch?
Make my day!
pi_55824865
Gaan ze kijken naar de knie van Huub.
pi_55824871
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:57 schreef agter het volgende:

[..]

Echt weer zo vaag:
Als Lieke spuugt naar Huub omdat ie op 1 cm van haar gezicht aan het schreeuwen is, dan krijgt ze direct een boete...maar als Huub Lieke in haar gezicht likt (wat dezelfde vloeistof is), dan is dat wel okay? En daar krijg je dan geen boete voor...vaag hoor.
dat is afwachten, de brief is nog niet binnen.
De vorige lik is niet door gebeld, en dat moet toch gebeuren, daarom krijgt brian ook geen boete van het douche gebeuren omdat Amanda dat niet door belt
pi_55824875
quote:

het is net een soap
pi_55824880
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:57 schreef agter het volgende:

[..]

Echt weer zo vaag:
Is de redactie ooit consequent geweest?? Zoals het slaan van de pump van Amanda op Huub zn schouder? Of Brian die Amanda mepte, en daarna zijn ook heel veel voorbeelden te noemen waaruit blijkt dat ze iniedergeval NIET consequent zijn..
pi_55824881
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:58 schreef Dark het volgende:
Wat ik nog niet begrijp, is waarom brian zich ermee moest bemoeien en Huub een klap na moest geven.
Heeft ie toch zelf al gezegt? Hij wilde Huub uit gaan lokken nu ie weer dronken was.
  zondag 6 januari 2008 @ 16:01:24 #67
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55824902
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bij het teruglezen mis ik iets :

Vorig topic : [COS #3137] Waar smorgens al een streamlock was
Dit topic : [COS]#3139 Brian gaf nog een klap na.

Waarschijnlijk een nummerfoutje ?
Gert, zou je het willen aanpassen? Dank!
  zondag 6 januari 2008 @ 16:01:31 #68
114531 TheUnreal
Zo ja, waarom niet?
pi_55824908
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:58 schreef Dark het volgende:

[..]

Dat is Brain zijn aard gewoon, hij bemoeit zich (te snel) met dingen. Als er geschreeuwd wordt oid komt hij er al bij. En de laatste tijd zijn de meeste toch al aardig opgefokt, zo komen ze bij mij wel over tenminste.

Huub zit ook nog niet echt lekker in z'n vel, ik denk niet dat hij gerust is over wat er voorgevallen is gister. Hij is nogal kortaf.
pi_55824912
Moet wel lachen dat Huub zo het hokje weer is uitgerend.Zulke beelden zou ik nu graag zien.Dat is pas tv.
pi_55824914
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:00 schreef blomst het volgende:
De vorige lik is niet door gebeld, en dat moet toch gebeuren, daarom krijgt brian ook geen boete van het douche gebeuren omdat Amanda dat niet door belt
Er hoeft niet gebeld te worden, er zijn genoeg momenten geweest dat er niet gebeld is.
pi_55824935
Dus Huub zat al achter..en op de streams daar zag en hoorde hij Brian en Lieke van alles tegen Clair en Mike vertellen/liegen..en daar werd hij kwaad over en sprinte terug naar het huis...niemand kon hem tegen houden..pas in het huis kregen ze hem te pakken..Huub is dus over de stenen trap van boven naar beneden gevallen..Brian: als een rollade rolde hij over de trappen..

--Einstein
pi_55824984
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:01 schreef TheUnreal het volgende:

[..]

Dat is Brain zijn aard gewoon, hij bemoeit zich (te snel) met dingen.
Dat is gelul. Hij zei dat ie Huub wilde uitlokken omdat die dronken was.
  zondag 6 januari 2008 @ 16:04:13 #73
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55824986
Ik heb alles een beetje door zitten bladeren, maar ik snap er helemaal geen hol van wat er allemaal is gebeurt
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55824992
quote:

Lieke is definitief het spoor bijster door bij Brian en Amanda in bed te gaan liggen.
het gaat me allemaal veel te snel om het bij te houden, maar ik droom lekker verder met mijn theorietje dat Lieke het doet om Brian en Amanda uit elkaar te drijven
Zou zo maar eens een snood JaapLieke plannetje kunnen zijn

Ik ga er vanavond eens goed voor zitten om alles na te lezen en filmpjes te kijken
pi_55824998
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:02 schreef Katewalker het volgende:
Dus Huub zat al achter..en op de streams daar zag en hoorde hij Brian en Lieke van alles tegen Clair en Mike vertellen/liegen..en daar werd hij kwaad over en sprinte terug naar het huis...niemand kon hem tegen houden..pas in het huis kregen ze hem te pakken..Huub is dus over de stenen trap van boven naar beneden gevallen..Brian: als een rollade rolde hij over de trappen..

Huub en zelfbeheersing...
Gaat niet goed samen.
Oh ja, en het is natuurlijk allemaal Lieke d'r schuld...
Make my day!
pi_55825007
Weet huub dat Brian hem een trap na gaf?
pi_55825010
quote:

[..]

en dat is zulke onzin van de regie........ Dennis kreeg ook een boete voor het verscheuren van een briefkaart, waar niemand wat vanaf wist
  zondag 6 januari 2008 @ 16:05:15 #78
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_55825012
quote:
ja hoor dat mag , maarrrrrrrrrr dan weet ik er ook nog wel een paar zonder ze te noemen!
  zondag 6 januari 2008 @ 16:06:03 #79
38396 mazaru
pi_55825027
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:02 schreef Katewalker het volgende:

Dus als ik het goed begrijp is het wel toegestaan dat de beveiliging geweld gebruikt?
Je gooit toch niet zomaar iemand van de trap af??? Stelletje imbecielen!! Wat nou als Huub zijn nek had gebroken?
pi_55825032
Het is toch echt niet normaal dat je al dat campingvolk wat nu beneden zit door het hele huis hoort galmen!!! Je hoort ALTIJD Amanda door dat huis schreeuwen! Hoezo asociaal volk...
pi_55825053
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:04 schreef Rotterdammert het volgende:
Weet huub dat Brian hem een trap na gaf?
De beveiliging was er bij, maar maak je niet druk, het was niet op de streams dus Brian krijgt vast geen boete.
pi_55825067
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:01 schreef rooie3 het volgende:
Moet wel lachen dat Huub zo het hokje weer is uitgerend.Zulke beelden zou ik nu graag zien.Dat is pas tv.
lijkt me ook wel hilarisch.... Claire zei nog je bent gewooon door hun benen gekropen en zo weer terug de villa in

pi_55825085
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:06 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp is het wel toegestaan dat de beveiliging geweld gebruikt?
Je gooit toch niet zomaar iemand van de trap af??? Stelletje imbecielen!! Wat nou als Huub zijn nek had gebroken?
Dan was het vast over en uit geweest.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:08:24 #84
135305 beequeen
Lost.
pi_55825096
quote:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt. Huub was hardstikke boos en holde vanuit het hokje terug naar het hok, ik denk dat hij zelf gevallen is met zijn ietwat dronken kop.
― Mark Twain
pi_55825108
quote:
Ik hoop het.. Huub heeft tenslotte ook Lieke genaaid met een boete voor spugen.
  zondag 6 januari 2008 @ 16:09:08 #86
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55825113
quote:

[..]

Voor dat douche gebeuren had Brian ECHT een boete moeten krijgen!
Ook al belt Amanda het niet door.

Er zijn wel vaker boetes uitgedeeld zonder dat iemand belde..........
pi_55825115
quote:

[..]

de meest logische verklaring is dat Huub zo wild was dat de beveiliging moeite had om hem netjes tegen te houden

zou zo maar kunnen dat de klap/duw/trap van Brian in dat kader er eentje van angst/verlate verdediging was.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:09:59 #88
135305 beequeen
Lost.
pi_55825133
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:06 schreef jassy het volgende:
Het is toch echt niet normaal dat je al dat campingvolk wat nu beneden zit door het hele huis hoort galmen!!! Je hoort ALTIJD Amanda door dat huis schreeuwen! Hoezo asociaal volk...
Lang leve de mute knop

Het zijn altijd dezelfde asoverhalen van Amanda, die heb ik nu al tig keer gehoord.
― Mark Twain
pi_55825157
Hoorde van Brian dat hij en Huub elkaar een tijdje MOETEN ontlopen.
Make my day!
pi_55825186
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:04 schreef agter het volgende:

[..]

Huub en zelfbeheersing...
Gaat niet goed samen.
Oh ja, en het is natuurlijk allemaal Lieke d'r schuld...
Dat zeg ik niet!
--Einstein
pi_55825188
Ik snap trouwens niet waarom die dansmeisjes niet gewoon thuis afgezet worden.
Ze voegen toch niets toe in de villa.
pi_55825190
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Lang leve de mute knop

Het zijn altijd dezelfde asoverhalen van Amanda, die heb ik nu al tig keer gehoord.
Ja, ik vind het nog altijd shocking als ze mensen van vroeger met voornaam en achternaam noemt...weet je nog van die leraar op haar school? Amanda beseft echt niet dat dat niet kan...
Make my day!
pi_55825192
Denk dat het en nu echt eens tijd wordt dat REDACTIE/FEBO eens kiest voor het programma en dat boven Huub gaat stellen.
Moet er nu elke keer een streamlock komen als Huub aggressief wordt?
Het is nu zover dat hij gewoon bewakers aanvalt.

Lieke is doodsbang van hem; hij reageert niet op afstand, likt haar nu weer en molt telefoon inde private.

En hij leest structureel haar persoonlijke brieven

Flinke boete en afpakken optredens lijkt me op zijn plaats.

Los van het definitieve alcholverbod natuurlijk, wat nooit opgeheven had mogen worden.
pi_55825195
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:11 schreef agter het volgende:
Hoorde van Brian dat hij en Huub elkaar een tijdje MOETEN ontlopen.
alweer

zo komt Brian de winter door. Even een klein opstootje (tijdens streamlock) en het is weer weken vakantie voor hem
pi_55825215
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:59 schreef agter het volgende:

[..]

Lijkt met toch dat Huub zelf verantwoordelijk is voor zijn daden, en niet Lieke.

Toch?
tuurlijk, maar het blijft vals, toch?
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:14:03 #96
135305 beequeen
Lost.
pi_55825242
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:09 schreef avonne het volgende:

[..]

de meest logische verklaring is dat Huub zo wild was dat de beveiliging moeite had om hem netjes tegen te houden

zou zo maar kunnen dat de klap/duw/trap van Brian in dat kader er eentje van angst/verlate verdediging was.
Je denkt toch niet echt dat Brian bang is voor Huub. Brian gaf zelf aan dat hij Huub aan zou gaan pakken omdat Huub dronken was. De bewaking had Huub vast, toen gaf Brian hem een klap.
― Mark Twain
  zondag 6 januari 2008 @ 16:14:10 #97
38396 mazaru
pi_55825248
quote:

[..]

Dan zijn het dus gewoon een stelletje amateurs.
Iemand met een goede opleiding heeft geen moeite om zo;n klein manneke in bedwang te houden.

En die trap van Brian is heus geen angst trap geweest. Brian is gewoon een sneaky bastard die er op kicked om iemand te trappen en slaan als ze geen kant op kunnen.
Dat zag je ook bij de 6-2 situatie. Jaap had Huub in een houdgreep, en Brian sloeg hem.
pi_55825252
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:12 schreef miesy het volgende:

[..]

tuurlijk, maar het blijft vals, toch?
ja, huub zou zoiets nooit doen he?
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_55825265
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:12 schreef diedirk het volgende:
Denk dat het en nu echt eens tijd wordt dat REDACTIE/FEBO eens kiest voor het programma en dat boven Huub gaat stellen.

Lieke is doodsbang van hem; hij reageert niet op afstand, likt haar nu weer en molt telefoon inde private.

Los van het definitieve alcholverbod natuurlijk, wat nooit opgeheven had mogen worden.
ze moeten gewoon geen streamlock meer doen.Zowel Huub, Brian als Jaap maken daar heel veel gebruik van.
En drinken is ook zijn eigen verantwoordelijkheid. Niet behandelen als kleuters, maar als volwassenen, die weten wat de consequenties zullen zijn.
pi_55825269
Oooh, ik wist niet eens dat het danseresje Amanda en Nena kende van vroeger.
Go hard or go home
  zondag 6 januari 2008 @ 16:15:06 #101
bright side of life
pi_55825270
quote:

[..]

Als ik Mikey goed begreep kreeg Huub een trap van Brian in de private toen de bewaking Huub kwam weghalen. Bij de voordeur heeft Huub zich nogal verzet en 'n paar keer heel hard tegen de deur gestampt. Mikey denkt dat de voordeur dikker is dan de andere deuren. Vervolgens kregen ze Huub buiten en daarbij rolde/viel Huub van het bordes af.

Huub hinkt een beetke met z'n linker been. Dat zou van die val komen. Maar ze wezen ook op een schoenafdruk juist onder de twee plasma's op de muur. Die is van Huub.
Keep the Sunny Side Up
pi_55825271
quote:

Uhmz...vervang Huub door Brian en je krijgt hetzelfde verhaal
En Brian blijft de koning van de streamlocks als het om geweld komt, hij is niet voor niets al 6 keer door de beveiliging afgevoerd
  zondag 6 januari 2008 @ 16:15:14 #103
16715 Mylene
*schatje*
pi_55825273
Wat mij betreft een boete voor Huub wegens likken Lieke, uitlokking tot vernieling door Lieke en Brian die Huub een klap gaf.
pi_55825314
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je denkt toch niet echt dat Brian bang is voor Huub. Brian gaf zelf aan dat hij Huub aan zou gaan pakken omdat Huub dronken was. De bewaking had Huub vast, toen gaf Brian hem een klap.
was het op beeld? Weten we precies wat dat stelletje leugenaars liegen en wat niet?
Weten we precies hoe agressief Huub was dat de beveiliging geweld moet gebruiken?
Ik vind het niet zó vreemd dat Brian geweld gebruikt (bemoeial) als de beveiliging dat ook doet.
  zondag 6 januari 2008 @ 16:17:57 #105
bright side of life
pi_55825316
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:15 schreef noekje het volgende:
Oooh, ik wist niet eens dat het danseresje Amanda en Nena kende van vroeger.
Dat was al bekend bij de eerste kennismaking, de zogenaamde (fake) selectie van de danseressen. Amanda herkende haar meteen.
Keep the Sunny Side Up
pi_55825327
quote:

[..]

Ik begrijp dat ook niet..als beveiliger heb je bepaalde grepen geleerd om iemand in bedwang te houden..
--Einstein
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:18:52 #107
135305 beequeen
Lost.
pi_55825331
Het toekomstige echtpaar Kubatz, miljonairs van de bovenste plank.

― Mark Twain
  zondag 6 januari 2008 @ 16:18:54 #108
38396 mazaru
pi_55825332
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:15 schreef schatje het volgende:
Wat mij betreft een boete voor Huub wegens likken Lieke, uitlokking tot vernieling door Lieke en Brian die Huub een klap gaf.
En ontslag voor de beveiliging
pi_55825347
quote:
Dat zou een terechte straf zijn (exits voor B&H zou nog beter zijn), maar denk dat alleen Huub een boete zal gaan krijgen. Voor uitlokking zijn ze nog nooit streng geweest in het verleden, alleen als Huub het deed.
pi_55825348
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dat was al bekend bij de eerste kennismaking, de zogenaamde (fake) selectie van de danseressen. Amanda herkende haar meteen.
Oké maar ik wist het niet.
Go hard or go home
pi_55825351
quote:

Prima, maar laat die regels dan ook gelden voor Brian.
  zondag 6 januari 2008 @ 16:20:32 #112
38396 mazaru
pi_55825366
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:19 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Dat zou een terechte straf zijn (exits voor B&H zou nog beter zijn), maar denk dat alleen Huub een boete zal gaan krijgen. Voor uitlokking zijn ze nog nooit streng geweest in het verleden, alleen als Huub het deed.
Hij moet de volgende keer gewoon Lieke de douche inrammen, en de doucheslang om haar nek heen wikkelen. Dat schijnt binnen de regels te vallen.
  zondag 6 januari 2008 @ 16:20:50 #113
bright side of life
pi_55825374
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:17 schreef avonne het volgende:

[..]

was het op beeld? Weten we precies wat dat stelletje leugenaars liegen en wat niet?
Weten we precies hoe agressief Huub was dat de beveiliging geweld moet gebruiken?
Ik vind het niet zó vreemd dat Brian geweld gebruikt (bemoeial) als de beveiliging dat ook doet.
Daarom haalde ik de uitspraak van Mikey aan. Ik denk dat hij wel eerlijk vertelde wat er gebuerde.
Keep the Sunny Side Up
pi_55825380
Brian en Amanda lopen er weer echt mooi bij.Op de camping zijn de mensen nog netter gekleed.
Carlos komt zeker weer sporten.
pi_55825381
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:18 schreef Katewalker het volgende:
Ik begrijp dat ook niet..als beveiliger heb je bepaalde grepen geleerd om iemand in bedwang te houden..
Die beveiligers zijn 2 koppen groter dan Huub, dan moet het extra makkelijk zijn om hem in bedwang te houden. Dus ik denk dat het geen professionele opgeleide beveiligers waren, daar zal ook wel op bezuinigt zijn...
  zondag 6 januari 2008 @ 16:21:39 #116
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55825388
quote:

[..]

Dan hadden ze pas echt een piek in de kijkcijfers gehad.

En neeeee ik hoop niet dat Huub zn nek breekt.
pi_55825393
quote:
als je het heel nuchter bekijkt... Huub en Lieke een boete
Brian exit

Maar wat mij betreft, laten ze het zo geven ze een einddatum 01-03-2008 en gaan aan de eindfase beginnen
pi_55825404
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
Het toekomstige echtpaar Kubatz, miljonairs van de bovenste plank.

[ afbeelding ]
Precies! Je bent mij voor!

In een programma waar het woord 'miljonair' hoog in het vaandel staat, is dit toch absoluut geen porem!
  zondag 6 januari 2008 @ 16:22:48 #119
bright side of life
pi_55825416
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:19 schreef noekje het volgende:

[..]

Oké maar ik wist het niet.
Je kunt ook niet alles weten.

Maar als stelregel kun je aanhouden dat als iemand uit Amsterdam komt Amanda die persoon wel kent .....
Keep the Sunny Side Up
pi_55825440
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:21 schreef Desii het volgende:

[..]

als je het heel nuchter bekijkt... Huub en Lieke een boete
Brian exit

Maar wat mij betreft, laten ze het zo geven ze een einddatum 01-03-2008 en gaan aan de eindfase beginnen
Huub boete, terecht
Brian exit, terecht als hij inderdaad nagetrapt heeft terwijl Huub al door de beveiliging werd vastgehouden,
Maar waarom Lieke een boete voor uitlokking? Omdat ze heeft gezegd dat Huub maar iets moest kapotgooien als hij daar zin in had?
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:24:25 #121
135305 beequeen
Lost.
pi_55825442
Amanda tegen Dyanthe: Ken je Solans ( lees Solange)

Dyanthe: Wat is dat?

Die gesprekken gaan echt nergens over.
― Mark Twain
pi_55825453
Heeft Mikey ook gezegd dat Huub geslagen heeft?
  zondag 6 januari 2008 @ 16:25:35 #123
bright side of life
pi_55825461
Diante : "Mensen uit A'dam Noord gaan meestal eerst uit in Zaandam"
Amdanda : "Ik niet hoor, ik ging gewoon in Amsterdam uit"
Diante : "Jij ging meteen voor het grote werk"
Keep the Sunny Side Up
  zondag 6 januari 2008 @ 16:25:59 #124
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55825474
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:20 schreef mazaru het volgende:

[..]

Hij moet de volgende keer gewoon Lieke de douche inrammen, en de doucheslang om haar nek heen wikkelen. Dat schijnt binnen de regels te vallen.
  Moderator zondag 6 januari 2008 @ 16:26:43 #125
184769 crew  Deisyy
pi_55825485
quote:

Goed plan

En wat krijgt Brian?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_55825491
Wow, zet net de streams aan, familie Kubatz in zondags tenue?
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_55825496
quote:

[..]

(ik heb hem even gepikt)
pi_55825515
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:24 schreef mootie het volgende:
Voor zover wij weten is Brian de enige die geslagen heeft, en als Mickey dat zegt geloof ik dat wel in tegenstelling als 1 van de "miljonairs" zoiets zegt. Maar Huub gaat zeker niet vrij uit, hoewel vernielingen van een vaas en een deur mogen tegenwoordig
pi_55825520
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Als ik Mikey goed begreep kreeg Huub een trap van Brian in de private toen de bewaking Huub kwam weghalen. Bij de voordeur heeft Huub zich nogal verzet en 'n paar keer heel hard tegen de deur gestampt. Mikey denkt dat de voordeur dikker is dan de andere deuren. Vervolgens kregen ze Huub buiten en daarbij rolde/viel Huub van het bordes af.

Huub hinkt een beetke met z'n linker been. Dat zou van die val komen. Maar ze wezen ook op een schoenafdruk juist onder de twee plasma's op de muur. Die is van Huub.
Ik heb het anders gehoord.. ja, ik kan het ook niet helpen..
Huub werd door de beveiliging naar buiten gewerkt, door de voordeur..en Huub kreeg van achteren van Brian een tik tegen zijn hoofd..toen werd Huub nog veel kwader en was niet meer te houden..waarna de beveiliging Huub de trap af duwde..Huub viel achterover de trap af en rolde om en om..

Die pijn in Huub zijn been kan ook heel goed komen van de trap tegen die muur..
--Einstein
pi_55825532

De kindjes van God.
pi_55825536
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:14 schreef droomkoningin het volgende:

[..]

ja, huub zou zoiets nooit doen he?
ik zie hem er wel voor aan, ja.
niet dat ik hem ooit deze specifieke actie heb zien doen...

en trouwens, je moet er niet automatisch maar van uit gaan dat omdat ik huub een
leuke speler vind, ik niet de realiteit onder ogen kan zien. het is een keiharde speler.
en als huub, net als de meeste in dat huis, alleen goed over zichzelf zou spreken
zou ik hem nooit zo gewaardeert hebben. ik HAAT schijnheiligheid.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55825544
quote:

[..]

En dan moet Lieke niet al te veel tegensputteren (met concumptie) anders krijgt Lieke nog een boete voor spugen erbij
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:29:46 #133
135305 beequeen
Lost.
pi_55825563
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:24 schreef mootie het volgende:
Nope, Huub heeft een trap tegen de muur gegeven en dit is wat VV dan schrijft.
quote:
Het blijkt nogal een roerige nacht te zijn geweest. Huub en Lieke lagen weer in de clinch en de sporen zijn duidelijk zichtbaar. “Ik weet nu precies welke schoenmaat je hebt”, lacht Mike. Huub kijkt niet-begrijpend hem. “Daar”, wijst Claire. Dan ziet ook Huub zijn vieze voet op de muur. Nou ja, liever een trap tegen de muur dan tegen Lieke!
― Mark Twain
  Moderator zondag 6 januari 2008 @ 16:29:58 #134
184769 crew  Deisyy
pi_55825568
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:28 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
De kindjes van God.
*proest. Wijnspetters om mijn beeldscherm*

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_55825573
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:28 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Huub werd door de beveiliging naar buiten gewerkt, door de voordeur..en Huub kreeg van achteren van Brian een tik tegen zijn hoofd..toen werd Huub nog veel kwader en was niet meer te houden..waarna de beveiliging Huub de trap af duwde..Huub viel achterover de trap af en rolde om en om..

pi_55825617
quote:

[..]

Ik begreep het ook zo.... maar eigenlijk maakt het weinig verschil met het verhaal van BSOL
pi_55825630
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat klinkt nu al dat ALS er een boete komt, dat Huub de enige is die er 1 zal krijgen... maar dat hebben we al vaker meegemaakt...
pi_55825646
Zo vreemd, met je schoenen op de bank gaan zitten...
pi_55825649
quote:
[ afbeelding ]
De kindjes van God.
Vreselijk ..die wil je toch niet zien als winnaars van een programma met miljonairs die De gouden Kooi heet..
--Einstein
pi_55825651
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:28 schreef Verida het volgende:

[..]

En dan moet Lieke niet al te veel tegensputteren (met concumptie) anders krijgt Lieke nog een boete voor spugen erbij
Verida... ik moet je gelijk geven....
uitlokken met woorden mag... dus idd Lieke geen boete
  zondag 6 januari 2008 @ 16:33:36 #141
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55825659
quote:

[..]

Echt Brian.............
Van mij zou hij daarvoor een dubbele boete mogen krijgen, zo laf!
  zondag 6 januari 2008 @ 16:33:43 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55825663
quote:
[ afbeelding ]
De kindjes van God.
Mijn God, wat een pauperplaatje. Ik mis alleen nog een jankend zigeunerkind aan de muur (zo'n schilderij dan, niet een echte).
pi_55825694
Van dat hele boete systeem klopt geen snars. Lieke heeft boetes gekregen voor het lenen zonder toestemming van iets, en het spugen naar Huub.
Huub heeft een boete gekregen voor het gooien van een oorbel.

De situaties waar géén boetes voor zijn gegeven zijn vele malen erger. Er zijn 3 deuren gesneuveld, Huub heeft Lieke behoorlijk geintimideerd door alles om haar heen te schoppen/slaan, hij heeft haar in haar gezicht gelikt... om over de gemiste boetes van Brian maar te zwijgen. Die gozer had al 10x exit moeten gaan.
Overigens, als de regels écht nageleefd werden, waren Huub, Brian en Amanda er al lang niet meer geweest.
pi_55825714
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:33 schreef mootie het volgende:
Zo vreemd, met je schoenen op de bank gaan zitten...
Daar erger ik me al een tijdje aan..hahahaha..ze doen het daar allemaal..met hun schoenen op de bank..maar ze mogen niet zonder schoenen lopen heb ik begrepen..dan krijg je dat..
--Einstein
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:36:29 #145
135305 beequeen
Lost.
pi_55825719
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:32 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Dat klinkt nu al dat ALS er een boete komt, dat Huub de enige is die er 1 zal krijgen... maar dat hebben we al vaker meegemaakt...
De klap van Brian staat niet op camera , daar kun je bijna gif op innemen.
Maar ach, het hokje heeft Brian al gestraft, hij mag niet meer optreden, zoooooo gemeen, Huub wordt altijd voorgetrokken. Wat is het toch een sneu type.
― Mark Twain
pi_55825730
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:36 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Daar erger ik me al een tijdje aan..hahahaha..ze doen het daar allemaal..met hun schoenen op de bank..maar ze mogen niet zonder schoenen lopen heb ik begrepen..dan krijg je dat..
Gisteravond liepen ze allemaal op blote voeten, behalve Lieke...... die sjokte weer rond op gouden pumps
pi_55825755
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:35 schreef Carlaa het volgende:
Overigens, als de regels écht nageleefd werden, waren Huub, Brian en Amanda er al lang niet meer geweest.
De redaktie durft geen risicos te nemen. Het gaat momenteel vrij goed met de kijkcijfers, en dat moment willen ze zo lang mogelijk rekken. Als je een bewoner er uit gooit dan loop je het risico dat de vervangers niet in staat zullen zijn om tv momenten te leveren.
pi_55825762
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:

[..]

[..]
Opvallend dat de VV nu opeens wel verslag doet van dingen die er zich 's nachts hebben afgespeeld. Normaal gesproken verzweigen ze dit soort dingen...
Reality is nothing but a collective hunch.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 16:39:18 #149
135305 beequeen
Lost.
pi_55825790
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:35 schreef Carlaa het volgende:

Dat ben ik helemaal met je eens. De fout die het hokje maakt is dat ze niet consequent zijn in het uitdelen van de boetes.
Ik vind dat boetesysteem sowieso waardeloos, fysiek geweld is exit, dat staat namelijk wel heel duidelijk in de regels.

Oeps, regels veranderen dagelijks, dom van me.
― Mark Twain
pi_55825792
heb een beetje gevolgd en een beetje gekeken naar de filmpjes.

Ja Huub is Lam en hij doet uitspraken die niet kunnen maar ik heb ook het gevoel dat hij juist met een bepaald sarcasme dingen ontkent en bekent uit een stuk frustratie en ik zou ook door het lint gaan als ik nog een trap kreeg van die Rat daar ik hem al niet uit kan staan wat hij allemaal geflikt heeft, en met drank wordt die emotie nog eens versterkt, Verder vindt ik dat Lieke gewoon heel smerig bezig is en willens en wetens huub uitlokt en gek maakt maar ja thats the game maar doe je dan niet zo integer voor want Lieke is alles behalve integer. Rat en Del zitten er weer als wannabe gangsta's bij op de bank en worden zoals velen weten waarschijnlijk zeer goed afgeschermd want als huub in het verleden wat tegen hun wilde doen werd het afgeblazen. Kortom ik denk dat er momenteel heel moeilijk een touw aan vast is te knopen wat wel of niet waar is maar alle ogen nu weer gericht zijn op "slechte huub"en het charme offensief wat opgezet is door achter ten aanzien van Rat en Del onverminderd doorgaat en daarom de meeste kwade dingen over dit stel in de vergetelheid raakt.
Nee ik ben het zeker niet eens met wat huub allemaal zegt en doet maar hij is voor mij nog steeds "DE GOUDEN KOOI"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')