En vervolgens: Tegenover echt passief-agressieve persoonlijkheden die systematisch dergelijk gedrag vertonen, moet u zich tactvol leren te gedragen, ongeacht de context. Probeer vriendelijk te zijn tegen hen, ook al zou u hen liever uitkafferen, en vraag hun om openlijk hun gal te spuwen en hun frustraties te uiten, zodat u niet hun als passiviteit vermomde agressie over u heen krijgt!quote:Op zondag 6 januari 2008 15:15 schreef Dark het volgende:
Van de "moeilijke persoonlijkheden" is de passief-agressieve persoonlijkheid zeker niet de makkelijkste! Ze lijkt altijd passief voor de dag te komen, wat bij anderen vaak een zekere agressie opwekt. Bovendien is die passiviteit slechts schijn, want het is maar een subtiele manier om haar eigen agressiviteit of vijandigheid te uiten tegenover anderen.
De passief-agressieve persoonlijkheid heeft het namelijk moeilijk om haar eigen agressie te uiten.
Tegelijk kan ze slecht tegen kritiek of bevelen, want zich onderwerpen ervaart ze als een nederlaag. Resultaat: ze kan niet echt zeggen wat ze denkt (vanuit haar standpunt dat mensen te zeer de neiging hebben om te zeggen wat ze denken), dus heeft ze vlug de neiging om te klagen, zich gefrustreerd te voelen en zichzelf te zien als het eeuwige slachtoffer van de boze bedoelingen van anderen.
Gedeelte uit een boek van Dr Catherine Feldman.
Vond bovenstaand wel kenmerkend voor Lieke.
die vond ik grappigquote:Op zondag 6 januari 2008 15:29 schreef Katewalker het volgende:
[..]
1. Huub
*krater*
2. Amanda
3. Jaap
*grand canyon*
4. Lieke
5. Brian
Boete voor Brianquote:Op zondag 6 januari 2008 15:37 schreef blomst het volgende:
Huub zat achter en hoorde Lieke van alles tegen Claire zeggen, en toen nam hij een sprintje.
Brian gaf Huub nog een klap na toen de beveiliging huub meenam.
Dat is echt Brian.
Het is dus weer eens duidelijk dat zolang Brian en Huub in dat huis zitten er altijd fysiek geweld zal zijn. Tijd om die 2 ventjes te vervangen. Maar de redaktie heeft een kijkcijfer-obsessie, dus er zal nooit wat veranderen daarquote:Op zondag 6 januari 2008 15:36 schreef rooie3 het volgende:
Dus Huub en Brian hebben ruzie gehad.Huub is door de bewaker van de trap gegooid en Brian gaf nog effe een duw na.
En dan moet er ook nog een trio komen, wat een armoe.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:38 schreef schatje het volgende:
Volgens Huub gaf Brian hem een klap ofzo toen de beveiliging hem de private uitgooide.
Lieke is definitief het spoor bijster door bij Brian en Amanda in bed te gaan liggen. Brian die haar geslagen en geschopt heeft, uitgescholden heeft voor alles en nog wat, haar begeluurd heeft terwijl ze aan het douchen was, foto's nam terwijl ze onder de zonnebank lag en mee deed aan de groepsaanranding.
prima optie... of restrictie van 2 per dagquote:Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef Katewalker het volgende:
Huub uit bed..hij loopt mank..Claire zegt dat dat waarschijnlijk komt doordat Huub tegen een muur heeft geschopt..en wijst naar een beschadigde muur..Neuh..zegt Huub..ik ben van de trap af geduwd..
door een beveiliger..
die geen andere keus had zegt Mike...dat beaamt Huub..hij was erg driftig maar toen Brian hem nog ff een tik na gaf ( terwijl hij al bedwongen werd door een beveiliger) was hij niet meer te houden..
Huub krijgt vast weer een alcoholverbod..
Zou pas echt eng zijn als Brian er tussen in zou liggenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:43 schreef Copycat het volgende:
Wat een eng beeld; Amanda en Lieke in elkaars armen en Brian als gitaarspelende sekteleider ernaast.
Huub heeft ook zo weinig zelfbeheersing.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef Desii het volgende:
Huub zou de stekker eruit getrokken hebben van de telefoon
Toen wilde Huub nog iets kapot slaan, Lieke zei, dat durf je toch niet... waarop Huub een vaas met bloemen kapot sloeg
De beveiliging is naar binnen gekomen, die Huub de trap af hebben gedouwt (terecht zegt Huub) en Brian zou hem nog een klap na gegeven heeft.
Daarna hoorde Huub alle "hypocriete" praatjes van Lieke en wilde hij nogmaals de villa instormen
Mikey: denk je dat het nog gevolgen heeft
Huub: weet ik niet, dat merken we vanmiddag wel
Volgens mij is hij nog steeds behoorlijk pissed....
Lieke zei toen de beveiliging er was van nu durf je zeker niet mee, waarop Huub een vaas stuk gooide,schopte.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef Desii het volgende:
Huub zou de stekker eruit getrokken hebben van de telefoon
Toen wilde Huub nog iets kapot slaan, Lieke zei, dat durf je toch niet... waarop Huub een vaas met bloemen kapot sloeg
De beveiliging is naar binnen gekomen, die Huub de trap af hebben gedouwt (terecht zegt Huub) en Brian zou hem nog een klap na gegeven heeft.
Daarna hoorde Huub alle "hypocriete" praatjes van Lieke en wilde hij nogmaals de villa instormen
Mikey: denk je dat het nog gevolgen heeft
Huub: weet ik niet, dat merken we vanmiddag wel
Volgens mij is hij nog steeds behoorlijk pissed....
Ik mag toch hopen dat dat ook voor Brian geldt. Hij is inmiddels net zo schor als Amanda en dat ligt niet aan een keelontsteking.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef Katewalker het volgende:
Huub uit bed..hij loopt mank..Claire zegt dat dat waarschijnlijk komt doordat Huub tegen een muur heeft geschopt..en wijst naar een beschadigde muur..Neuh..zegt Huub..ik ben van de trap af geduwd..
door een beveiliger..
die geen andere keus had zegt Mike...dat beaamt Huub..hij was erg driftig maar toen Brian hem nog ff een tik na gaf ( terwijl hij al bedwongen werd door een beveiliger) was hij niet meer te houden..
Eens, wat mij betreft zijn ze beiden even erg en hebben ze beide met diverse geweldsaangelegenheden de regels zo vaak overtreden dat ze allerbei exit moeten.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is dus weer eens duidelijk dat zolang Brian en Huub in dat huis zitten er altijd fysiek geweld zal zijn. Tijd om die 2 ventjes te vervangen. Maar de redaktie heeft een kijkcijfer-obsessie, dus er zal nooit wat veranderen daar
oké, dat kan... miste een stukje stond in de keukenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke zei toen de beveiliging er was van nu durf je zeker niet mee, waarop Huub een vaas stuk gooide,schopte.
Kerel over al jou posts zit echt een anti-brian laag. Praat nou is gewoon over die streams, tering.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat ook voor Brian geldt. Hij is inmiddels net zo schor als Amanda en dat ligt niet aan een keelontsteking.
daar kan ik me ook in vindenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:47 schreef agter het volgende:
[..]
Eens, wat mij betreft zijn ze beiden even erg en hebben ze beide met diverse geweldsaangelegenheden de regels zo vaak overtreden dat ze allerbei exit moeten.
Huub en Brian EXIT!
Kerel!quote:Op zondag 6 januari 2008 15:48 schreef TheUnreal het volgende:
[..]
Kerel over al jou posts zit echt een anti-brian laag. Praat nou is gewoon over die streams, tering.
Beequeen is een vrouwquote:Op zondag 6 januari 2008 15:48 schreef TheUnreal het volgende:
[..]
Kerel over al jou posts zit echt een anti-brian laag. Praat nou is gewoon over die streams, tering.
Dat gaat mijn verbeelding nog te boven. Gelukkig.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:45 schreef Marrije het volgende:
Zou pas echt eng zijn als Brian er tussen in zou liggen
Wat heb jij..quote:Op zondag 6 januari 2008 15:48 schreef TheUnreal het volgende:
[..]
Amanda. Die was zelf zo stom om voor hem te vallenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:50 schreef beequeen het volgende:
Brian had toen hij studeerde een OV jaarkaart voor door de week maar ook voor het weekend, hij had een gab gevonden....wat is het toch een slimme bedrieger.
Zou er iets zijn wat Brian op een eerlijke manier heeft verkregen?
Wel eens een mannelijke queen gezien?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:48 schreef TheUnreal het volgende:
[..]
Foutjequote:
Zelfs dat niet eens, daar had hij Natasja voor nodig.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amanda. Die was zelf zo stom om voor hem te vallen
Lijkt me duidelijk dat Huub weer een boete moet krijgen, daar kan ie niet onderuit komen. Ik ben echter meer nieuwsgierig naar de actie tegenover Brian, zeker als het waar is dat hij weer eens geslagen heeft.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:48 schreef Marrije het volgende:
Laat die envelop maar op de mat vallen. Neem aan dat Huub een boete krijgt voor het aflikken van Lieke.
wat is het toch een vals kreng.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke zei toen de beveiliging er was van nu durf je zeker niet mee, waarop Huub een vaas stuk gooide,schopte.
Leuk die loslippige Mikey.Zo komen wij ook van alles te weten.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:56 schreef jassy het volgende:
Sorry, hij is achterover van het bordes gesodemietert volgens Mike!
Mike: Dan weet je vanaf nu wat je te wachten staat!
Z'n celstraf?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:50 schreef beequeen het volgende:
Brian had toen hij studeerde een OV jaarkaart voor door de week maar ook voor het weekend, hij had een gab gevonden....wat is het toch een slimme bedrieger.
Zou er iets zijn wat Brian op een eerlijke manier heeft verkregen?
Echt weer zo vaag:quote:Op zondag 6 januari 2008 15:54 schreef jassy het volgende:
Volgens Huub zijn geen regels overtreden.
De anderen zitten allemaal al zo lang in de kooi dat die band met anderen zo sterk is dat ie dar niet tussen komt, bij Claire begint iedereen vanaf nul, dus kan me voorstellen dat ie naar haar toetrekt. Of ie haar echt wil inpalmen. . .hmm, weet ik niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:53 schreef TheUnreal het volgende:
[..]
Foutje![]()
Maar ligt het nou aan mij of doet die Mikey een poging om Claire in te palmen? Vind ze wel leuk samen hoor dat wel, maar het valt me gewoon een beetje op.
Dat is Lieke voluit, min vies wijfquote:Op zondag 6 januari 2008 15:55 schreef miesy het volgende:
[..]
wat is het toch een vals kreng.
iemand die knetter lam is gaan uitdagen, wetende dat hij toch geen controle meer heeft.
Wat ik nog niet begrijp, is waarom brian zich ermee moest bemoeien en Huub een klap na moest geven.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:56 schreef jassy het volgende:
Sorry, hij is achterover van het bordes gesodemietert volgens Mike!
Mike: Dan weet je vanaf nu wat je te wachten staat!
Lijkt met toch dat Huub zelf verantwoordelijk is voor zijn daden, en niet Lieke.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:55 schreef miesy het volgende:
[..]
wat is het toch een vals kreng.
iemand die knetter lam is gaan uitdagen, wetende dat hij toch geen controle meer heeft.
ik lag gisteren wel in een deuk, trouwens.
de villa was zo ontzettend saai toen huub met jaap naar die optreden was,
huub komt thuis en de hele villa ligt meteen op z'n kop!
dat is afwachten, de brief is nog niet binnen.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:57 schreef agter het volgende:
[..]
Echt weer zo vaag:
Als Lieke spuugt naar Huub omdat ie op 1 cm van haar gezicht aan het schreeuwen is, dan krijgt ze direct een boete...maar als Huub Lieke in haar gezicht likt (wat dezelfde vloeistof is), dan is dat wel okay? En daar krijg je dan geen boete voor...vaag hoor.
Redactie, wees eens consequent!
het is net een soapquote:Op zondag 6 januari 2008 15:38 schreef schatje het volgende:
Volgens Huub gaf Brian hem een klap ofzo toen de beveiliging hem de private uitgooide.
Lieke is definitief het spoor bijster door bij Brian en Amanda in bed te gaan liggen. Brian die haar geslagen en geschopt heeft, uitgescholden heeft voor alles en nog wat, haar begeluurd heeft terwijl ze aan het douchen was, foto's nam terwijl ze onder de zonnebank lag en mee deed aan de groepsaanranding.
Is de redactie ooit consequent geweest?? Zoals het slaan van de pump van Amanda op Huub zn schouder? Of Brian die Amanda mepte, en daarna zijn ook heel veel voorbeelden te noemen waaruit blijkt dat ze iniedergeval NIET consequent zijn..quote:Op zondag 6 januari 2008 15:57 schreef agter het volgende:
[..]
Echt weer zo vaag:
Als Lieke spuugt naar Huub omdat ie op 1 cm van haar gezicht aan het schreeuwen is, dan krijgt ze direct een boete...maar als Huub Lieke in haar gezicht likt (wat dezelfde vloeistof is), dan is dat wel okay? En daar krijg je dan geen boete voor...vaag hoor.
Redactie, wees eens consequent!
Heeft ie toch zelf al gezegt? Hij wilde Huub uit gaan lokken nu ie weer dronken was.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:58 schreef Dark het volgende:
Wat ik nog niet begrijp, is waarom brian zich ermee moest bemoeien en Huub een klap na moest geven.
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bij het teruglezen mis ik iets :
Vorig topic : [COS #3137] Waar smorgens al een streamlock was
Dit topic : [COS]#3139 Brian gaf nog een klap na.
Waarschijnlijk een nummerfoutje ?
Dat is Brain zijn aard gewoon, hij bemoeit zich (te snel) met dingen. Als er geschreeuwd wordt oid komt hij er al bij. En de laatste tijd zijn de meeste toch al aardig opgefokt, zo komen ze bij mij wel over tenminste.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik nog niet begrijp, is waarom brian zich ermee moest bemoeien en Huub een klap na moest geven.
Er hoeft niet gebeld te worden, er zijn genoeg momenten geweest dat er niet gebeld is.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:00 schreef blomst het volgende:
dat is afwachten, de brief is nog niet binnen.
De vorige lik is niet door gebeld, en dat moet toch gebeuren, daarom krijgt brian ook geen boete van het douche gebeuren omdat Amanda dat niet door belt
Dat is gelul. Hij zei dat ie Huub wilde uitlokken omdat die dronken was.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:01 schreef TheUnreal het volgende:
[..]
Dat is Brain zijn aard gewoon, hij bemoeit zich (te snel) met dingen.
het gaat me allemaal veel te snel om het bij te houden, maar ik droom lekker verder met mijn theorietje dat Lieke het doet om Brian en Amanda uit elkaar te drijvenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:38 schreef schatje het volgende:
Lieke is definitief het spoor bijster door bij Brian en Amanda in bed te gaan liggen.
Huub en zelfbeheersing...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:02 schreef Katewalker het volgende:
Dus Huub zat al achter..en op de streams daar zag en hoorde hij Brian en Lieke van alles tegen Clair en Mike vertellen/liegen..en daar werd hij kwaad over en sprinte terug naar het huis...niemand kon hem tegen houden..pas in het huis kregen ze hem te pakken..Huub is dus over de stenen trap van boven naar beneden gevallen..Brian: als een rollade rolde hij over de trappen..
en dat is zulke onzin van de regie........ Dennis kreeg ook een boete voor het verscheuren van een briefkaart, waar niemand wat vanaf wistquote:Op zondag 6 januari 2008 16:00 schreef blomst het volgende:
[..]
De vorige lik is niet door gebeld, en dat moet toch gebeuren, daarom krijgt brian ook geen boete van het douche gebeuren omdat Amanda dat niet door belt
ja hoor dat mag , maarrrrrrrrrr dan weet ik er ook nog wel een paar zonder ze te noemen!quote:Op zondag 6 januari 2008 15:48 schreef Marrije het volgende:
Laat die envelop maar op de mat vallen. Neem aan dat Huub een boete krijgt voor het aflikken van Lieke.
Dus als ik het goed begrijp is het wel toegestaan dat de beveiliging geweld gebruikt?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:02 schreef Katewalker het volgende:
Dus Huub zat al achter..en op de streams daar zag en hoorde hij Brian en Lieke van alles tegen Clair en Mike vertellen/liegen..en daar werd hij kwaad over en sprinte terug naar het huis...niemand kon hem tegen houden..pas in het huis kregen ze hem te pakken..Huub is dus over de stenen trap van boven naar beneden gevallen..Brian: als een rollade rolde hij over de trappen..
De beveiliging was er bij, maar maak je niet druk, het was niet op de streams dus Brian krijgt vast geen boete.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:04 schreef Rotterdammert het volgende:
Weet huub dat Brian hem een trap na gaf?
lijkt me ook wel hilarisch.... Claire zei nog je bent gewooon door hun benen gekropen en zo weer terug de villa inquote:Op zondag 6 januari 2008 16:01 schreef rooie3 het volgende:
Moet wel lachen dat Huub zo het hokje weer is uitgerend.Zulke beelden zou ik nu graag zien.Dat is pas tv.
Dan was het vast over en uit geweest.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is het wel toegestaan dat de beveiliging geweld gebruikt?
Je gooit toch niet zomaar iemand van de trap af??? Stelletje imbecielen!! Wat nou als Huub zijn nek had gebroken?
Ik denk dat dat wel meevalt. Huub was hardstikke boos en holde vanuit het hokje terug naar het hok, ik denk dat hij zelf gevallen is met zijn ietwat dronken kop.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is het wel toegestaan dat de beveiliging geweld gebruikt?
Je gooit toch niet zomaar iemand van de trap af??? Stelletje imbecielen!! Wat nou als Huub zijn nek had gebroken?
Ik hoop het.. Huub heeft tenslotte ook Lieke genaaid met een boete voor spugen.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:48 schreef Marrije het volgende:
Voor dat douche gebeuren had Brian ECHT een boete moeten krijgen!quote:Op zondag 6 januari 2008 16:00 schreef blomst het volgende:
[..]
de meest logische verklaring is dat Huub zo wild was dat de beveiliging moeite had om hem netjes tegen te houdenquote:Op zondag 6 januari 2008 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lang leve de mute knopquote:Op zondag 6 januari 2008 16:06 schreef jassy het volgende:
Het is toch echt niet normaal dat je al dat campingvolk wat nu beneden zit door het hele huis hoort galmen!!! Je hoort ALTIJD Amanda door dat huis schreeuwen! Hoezo asociaal volk...
Dat zeg ik niet!quote:Op zondag 6 januari 2008 16:04 schreef agter het volgende:
[..]
Huub en zelfbeheersing...
Gaat niet goed samen.
Oh ja, en het is natuurlijk allemaal Lieke d'r schuld...
Ja, ik vind het nog altijd shocking als ze mensen van vroeger met voornaam en achternaam noemt...weet je nog van die leraar op haar school? Amanda beseft echt niet dat dat niet kan...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lang leve de mute knop![]()
Het zijn altijd dezelfde asoverhalen van Amanda, die heb ik nu al tig keer gehoord.
alweerquote:Op zondag 6 januari 2008 16:11 schreef agter het volgende:
Hoorde van Brian dat hij en Huub elkaar een tijdje MOETEN ontlopen.
tuurlijk, maar het blijft vals, toch?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:59 schreef agter het volgende:
[..]
Lijkt met toch dat Huub zelf verantwoordelijk is voor zijn daden, en niet Lieke.
Toch?
Je denkt toch niet echt dat Brian bang is voor Huub. Brian gaf zelf aan dat hij Huub aan zou gaan pakken omdat Huub dronken was. De bewaking had Huub vast, toen gaf Brian hem een klap.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:09 schreef avonne het volgende:
[..]
de meest logische verklaring is dat Huub zo wild was dat de beveiliging moeite had om hem netjes tegen te houden
zou zo maar kunnen dat de klap/duw/trap van Brian in dat kader er eentje van angst/verlate verdediging was.
Dan zijn het dus gewoon een stelletje amateurs.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:09 schreef avonne het volgende:
[..]
de meest logische verklaring is dat Huub zo wild was dat de beveiliging moeite had om hem netjes tegen te houden
zou zo maar kunnen dat de klap/duw/trap van Brian in dat kader er eentje van angst/verlate verdediging was.
ja, huub zou zoiets nooit doen he?quote:
ze moeten gewoon geen streamlock meer doen.Zowel Huub, Brian als Jaap maken daar heel veel gebruik van.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:12 schreef diedirk het volgende:
Denk dat het en nu echt eens tijd wordt dat REDACTIE/FEBO eens kiest voor het programma en dat boven Huub gaat stellen.
Moet er nu elke keer een streamlock komen als Huub aggressief wordt?
Het is nu zover dat hij gewoon bewakers aanvalt.
Lieke is doodsbang van hem; hij reageert niet op afstand, likt haar nu weer en molt telefoon inde private.
En hij leest structureel haar persoonlijke brieven
Flinke boete en afpakken optredens lijkt me op zijn plaats.
Los van het definitieve alcholverbod natuurlijk, wat nooit opgeheven had mogen worden.
Als ik Mikey goed begreep kreeg Huub een trap van Brian in de private toen de bewaking Huub kwam weghalen. Bij de voordeur heeft Huub zich nogal verzet en 'n paar keer heel hard tegen de deur gestampt. Mikey denkt dat de voordeur dikker is dan de andere deuren. Vervolgens kregen ze Huub buiten en daarbij rolde/viel Huub van het bordes af.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Uhmz...vervang Huub door Brian en je krijgt hetzelfde verhaalquote:Op zondag 6 januari 2008 16:12 schreef diedirk het volgende:
Denk dat het en nu echt eens tijd wordt dat REDACTIE/FEBO eens kiest voor het programma en dat boven Huub gaat stellen.
Lieke is doodsbang van hem; hij reageert niet op afstand, likt haar nu weer en molt telefoon inde private.
Los van het definitieve alcholverbod natuurlijk, wat nooit opgeheven had mogen worden.
was het op beeld? Weten we precies wat dat stelletje leugenaars liegen en wat niet?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat Brian bang is voor Huub. Brian gaf zelf aan dat hij Huub aan zou gaan pakken omdat Huub dronken was. De bewaking had Huub vast, toen gaf Brian hem een klap.
Dat was al bekend bij de eerste kennismaking, de zogenaamde (fake) selectie van de danseressen. Amanda herkende haar meteen.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:15 schreef noekje het volgende:
Oooh, ik wist niet eens dat het danseresje Amanda en Nena kende van vroeger.
Ik begrijp dat ook niet..als beveiliger heb je bepaalde grepen geleerd om iemand in bedwang te houden..quote:Op zondag 6 januari 2008 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ontslag voor de beveiligingquote:Op zondag 6 januari 2008 16:15 schreef schatje het volgende:
Wat mij betreft een boete voor Huub wegens likken Lieke, uitlokking tot vernieling door Lieke en Brian die Huub een klap gaf.
Dat zou een terechte straf zijn (exits voor B&H zou nog beter zijn), maar denk dat alleen Huub een boete zal gaan krijgen. Voor uitlokking zijn ze nog nooit streng geweest in het verleden, alleen als Huub het deed.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:15 schreef schatje het volgende:
Wat mij betreft een boete voor Huub wegens likken Lieke, uitlokking tot vernieling door Lieke en Brian die Huub een klap gaf.
Oké maar ik wist het niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat was al bekend bij de eerste kennismaking, de zogenaamde (fake) selectie van de danseressen. Amanda herkende haar meteen.
Prima, maar laat die regels dan ook gelden voor Brian.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:12 schreef diedirk het volgende:
Hij moet de volgende keer gewoon Lieke de douche inrammen, en de doucheslang om haar nek heen wikkelen. Dat schijnt binnen de regels te vallen.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat zou een terechte straf zijn (exits voor B&H zou nog beter zijn), maar denk dat alleen Huub een boete zal gaan krijgen. Voor uitlokking zijn ze nog nooit streng geweest in het verleden, alleen als Huub het deed.
Daarom haalde ik de uitspraak van Mikey aan. Ik denk dat hij wel eerlijk vertelde wat er gebuerde.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:17 schreef avonne het volgende:
[..]
was het op beeld? Weten we precies wat dat stelletje leugenaars liegen en wat niet?
Weten we precies hoe agressief Huub was dat de beveiliging geweld moet gebruiken?
Ik vind het niet zó vreemd dat Brian geweld gebruikt (bemoeial) als de beveiliging dat ook doet.
Die beveiligers zijn 2 koppen groter dan Huub, dan moet het extra makkelijk zijn om hem in bedwang te houden. Dus ik denk dat het geen professionele opgeleide beveiligers waren, daar zal ook wel op bezuinigt zijn...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:18 schreef Katewalker het volgende:
Ik begrijp dat ook niet..als beveiliger heb je bepaalde grepen geleerd om iemand in bedwang te houden..
Dan hadden ze pas echt een piek in de kijkcijfers gehad.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
als je het heel nuchter bekijkt... Huub en Lieke een boetequote:Op zondag 6 januari 2008 16:15 schreef schatje het volgende:
Precies! Je bent mij voor!quote:Op zondag 6 januari 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
Het toekomstige echtpaar Kubatz, miljonairs van de bovenste plank.
[ afbeelding ]
Je kunt ook niet alles weten.quote:
Huub boete, terechtquote:Op zondag 6 januari 2008 16:21 schreef Desii het volgende:
[..]
als je het heel nuchter bekijkt... Huub en Lieke een boete
Brian exit
Maar wat mij betreft, laten ze het zo geven ze een einddatum 01-03-2008 en gaan aan de eindfase beginnen
quote:Op zondag 6 januari 2008 16:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet de volgende keer gewoon Lieke de douche inrammen, en de doucheslang om haar nek heen wikkelen. Dat schijnt binnen de regels te vallen.
Goed planquote:Op zondag 6 januari 2008 15:39 schreef Katewalker het volgende:
door een beveiliger..
(ik heb hem even gepikt)quote:Op zondag 6 januari 2008 16:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij moet de volgende keer gewoon Lieke de douche inrammen, en de doucheslang om haar nek heen wikkelen. Dat schijnt binnen de regels te vallen.
Voor zover wij weten is Brian de enige die geslagen heeft, en als Mickey dat zegt geloof ik dat wel in tegenstelling als 1 van de "miljonairs" zoiets zegt. Maar Huub gaat zeker niet vrij uit, hoewel vernielingen van een vaas en een deur mogen tegenwoordigquote:Op zondag 6 januari 2008 16:24 schreef mootie het volgende:
Heeft Mikey ook gezegd dat Huub geslagen heeft?
Ik heb het anders gehoord..quote:Op zondag 6 januari 2008 16:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als ik Mikey goed begreep kreeg Huub een trap van Brian in de private toen de bewaking Huub kwam weghalen. Bij de voordeur heeft Huub zich nogal verzet en 'n paar keer heel hard tegen de deur gestampt. Mikey denkt dat de voordeur dikker is dan de andere deuren. Vervolgens kregen ze Huub buiten en daarbij rolde/viel Huub van het bordes af.
Huub hinkt een beetke met z'n linker been. Dat zou van die val komen. Maar ze wezen ook op een schoenafdruk juist onder de twee plasma's op de muur. Die is van Huub.
ik zie hem er wel voor aan, ja.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:14 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
ja, huub zou zoiets nooit doen he?
En dan moet Lieke niet al te veel tegensputteren (met concumptie) anders krijgt Lieke nog een boete voor spugen erbijquote:Op zondag 6 januari 2008 16:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nope, Huub heeft een trap tegen de muur gegeven en dit is wat VV dan schrijft.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:24 schreef mootie het volgende:
Heeft Mikey ook gezegd dat Huub geslagen heeft?
quote:Het blijkt nogal een roerige nacht te zijn geweest. Huub en Lieke lagen weer in de clinch en de sporen zijn duidelijk zichtbaar. “Ik weet nu precies welke schoenmaat je hebt”, lacht Mike. Huub kijkt niet-begrijpend hem. “Daar”, wijst Claire. Dan ziet ook Huub zijn vieze voet op de muur. Nou ja, liever een trap tegen de muur dan tegen Lieke!
quote:Op zondag 6 januari 2008 16:28 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik heb het anders gehoord..ja, ik kan het ook niet helpen..
Huub werd door de beveiliging naar buiten gewerkt, door de voordeur..en Huub kreeg van achteren van Brian een tik tegen zijn hoofd..toen werd Huub nog veel kwader en was niet meer te houden..waarna de beveiliging Huub de trap af duwde..Huub viel achterover de trap af en rolde om en om..
Die pijn in Huub zijn been kan ook heel goed komen van de trap tegen die muur..
Ik begreep het ook zo.... maar eigenlijk maakt het weinig verschil met het verhaal van BSOLquote:Op zondag 6 januari 2008 16:28 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub werd door de beveiliging naar buiten gewerkt, door de voordeur..en Huub kreeg van achteren van Brian een tik tegen zijn hoofd..toen werd Huub nog veel kwader en was niet meer te houden..waarna de beveiliging Huub de trap af duwde..Huub viel achterover de trap af en rolde om en om..
Dat klinkt nu al dat ALS er een boete komt, dat Huub de enige is die er 1 zal krijgen... maar dat hebben we al vaker meegemaakt...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:
Nope, Huub heeft een trap tegen de muur gegeven en dit is wat VV dan schrijft.
[..]
Vreselijkquote:
Verida... ik moet je gelijk geven....quote:Op zondag 6 januari 2008 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
En dan moet Lieke niet al te veel tegensputteren (met concumptie) anders krijgt Lieke nog een boete voor spugen erbij
Echt Brian.............quote:Op zondag 6 januari 2008 16:28 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Mijn God, wat een pauperplaatje. Ik mis alleen nog een jankend zigeunerkind aan de muur (zo'n schilderij dan, niet een echte).quote:
Daar erger ik me al een tijdje aan..hahahaha..ze doen het daar allemaal..met hun schoenen op de bank..maar ze mogen niet zonder schoenen lopen heb ik begrepen..dan krijg je dat..quote:Op zondag 6 januari 2008 16:33 schreef mootie het volgende:
Zo vreemd, met je schoenen op de bank gaan zitten...
De klap van Brian staat niet op camera , daar kun je bijna gif op innemen.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:32 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat klinkt nu al dat ALS er een boete komt, dat Huub de enige is die er 1 zal krijgen... maar dat hebben we al vaker meegemaakt...
Gisteravond liepen ze allemaal op blote voeten, behalve Lieke...... die sjokte weer rond op gouden pumpsquote:Op zondag 6 januari 2008 16:36 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Daar erger ik me al een tijdje aan..hahahaha..ze doen het daar allemaal..met hun schoenen op de bank..maar ze mogen niet zonder schoenen lopen heb ik begrepen..dan krijg je dat..
De redaktie durft geen risicos te nemen. Het gaat momenteel vrij goed met de kijkcijfers, en dat moment willen ze zo lang mogelijk rekken. Als je een bewoner er uit gooit dan loop je het risico dat de vervangers niet in staat zullen zijn om tv momenten te leveren.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:35 schreef Carlaa het volgende:
Overigens, als de regels écht nageleefd werden, waren Huub, Brian en Amanda er al lang niet meer geweest.
Opvallend dat de VV nu opeens wel verslag doet van dingen die er zich 's nachts hebben afgespeeld. Normaal gesproken verzweigen ze dit soort dingen...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, Huub heeft een trap tegen de muur gegeven en dit is wat VV dan schrijft.
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. De fout die het hokje maakt is dat ze niet consequent zijn in het uitdelen van de boetes.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:35 schreef Carlaa het volgende:
Overigens, als de regels écht nageleefd werden, waren Huub, Brian en Amanda er al lang niet meer geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |