abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55824744
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:46 schreef blomst het volgende:

[..]

Lieke zei toen de beveiliging er was van nu durf je zeker niet mee, waarop Huub een vaas stuk gooide,schopte.
wat is het toch een vals kreng.
iemand die knetter lam is gaan uitdagen, wetende dat hij toch geen controle meer heeft.

ik lag gisteren wel in een deuk, trouwens.
de villa was zo ontzettend saai toen huub met jaap naar die optreden was,
huub komt thuis en de hele villa ligt meteen op z'n kop!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55824770
Sorry, hij is achterover van het bordes gesodemietert volgens Mike!

Mike: Dan weet je vanaf nu wat je te wachten staat!
pi_55824791
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_55824810
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:56 schreef jassy het volgende:

Leuk die loslippige Mikey.Zo komen wij ook van alles te weten.
  Moderator zondag 6 januari 2008 @ 15:57:34 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55824811
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:50 schreef beequeen het volgende:
Brian had toen hij studeerde een OV jaarkaart voor door de week maar ook voor het weekend, hij had een gab gevonden....wat is het toch een slimme bedrieger.
Zou er iets zijn wat Brian op een eerlijke manier heeft verkregen?
Z'n celstraf?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_55824816
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:54 schreef jassy het volgende:
Volgens Huub zijn geen regels overtreden.
Echt weer zo vaag:
Als Lieke spuugt naar Huub omdat ie op 1 cm van haar gezicht aan het schreeuwen is, dan krijgt ze direct een boete...maar als Huub Lieke in haar gezicht likt (wat dezelfde vloeistof is), dan is dat wel okay? En daar krijg je dan geen boete voor...vaag hoor.
Redactie, wees eens consequent!
Make my day!
  zondag 6 januari 2008 @ 15:57:56 #57
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55824822
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:53 schreef TheUnreal het volgende:

[..]

Foutje

Maar ligt het nou aan mij of doet die Mikey een poging om Claire in te palmen? Vind ze wel leuk samen hoor dat wel, maar het valt me gewoon een beetje op.
De anderen zitten allemaal al zo lang in de kooi dat die band met anderen zo sterk is dat ie dar niet tussen komt, bij Claire begint iedereen vanaf nul, dus kan me voorstellen dat ie naar haar toetrekt. Of ie haar echt wil inpalmen. . .hmm, weet ik niet.
pi_55824826
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:55 schreef miesy het volgende:

[..]

iemand die knetter lam is gaan uitdagen, wetende dat hij toch geen controle meer heeft.
Dat is Lieke voluit, min vies wijf .
  zondag 6 januari 2008 @ 15:58:36 #59
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_55824833
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:56 schreef jassy het volgende:

Wat ik nog niet begrijp, is waarom brian zich ermee moest bemoeien en Huub een klap na moest geven.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zondag 6 januari 2008 @ 15:59:10 #60
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_55824849
Bij het teruglezen mis ik iets :

Vorig topic : [COS #3137] Waar smorgens al een streamlock was
Dit topic : [COS]#3139 Brian gaf nog een klap na.

Waarschijnlijk een nummerfoutje ?
Keep the Sunny Side Up
pi_55824863
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:55 schreef miesy het volgende:

[..]

ik lag gisteren wel in een deuk, trouwens.
de villa was zo ontzettend saai toen huub met jaap naar die optreden was,
huub komt thuis en de hele villa ligt meteen op z'n kop!
Lijkt met toch dat Huub zelf verantwoordelijk is voor zijn daden, en niet Lieke.

Toch?
Make my day!
pi_55824865
Gaan ze kijken naar de knie van Huub.
pi_55824871
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:57 schreef agter het volgende:

[..]

Echt weer zo vaag:
Als Lieke spuugt naar Huub omdat ie op 1 cm van haar gezicht aan het schreeuwen is, dan krijgt ze direct een boete...maar als Huub Lieke in haar gezicht likt (wat dezelfde vloeistof is), dan is dat wel okay? En daar krijg je dan geen boete voor...vaag hoor.
dat is afwachten, de brief is nog niet binnen.
De vorige lik is niet door gebeld, en dat moet toch gebeuren, daarom krijgt brian ook geen boete van het douche gebeuren omdat Amanda dat niet door belt
Goedemorgen :W
pi_55824875
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:38 schreef schatje het volgende:
Volgens Huub gaf Brian hem een klap ofzo toen de beveiliging hem de private uitgooide.

Lieke is definitief het spoor bijster door bij Brian en Amanda in bed te gaan liggen. Brian die haar geslagen en geschopt heeft, uitgescholden heeft voor alles en nog wat, haar begeluurd heeft terwijl ze aan het douchen was, foto's nam terwijl ze onder de zonnebank lag en mee deed aan de groepsaanranding.
het is net een soap
pi_55824880
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:57 schreef agter het volgende:

[..]

Echt weer zo vaag:
Is de redactie ooit consequent geweest?? Zoals het slaan van de pump van Amanda op Huub zn schouder? Of Brian die Amanda mepte, en daarna zijn ook heel veel voorbeelden te noemen waaruit blijkt dat ze iniedergeval NIET consequent zijn..
pi_55824881
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:58 schreef Dark het volgende:
Wat ik nog niet begrijp, is waarom brian zich ermee moest bemoeien en Huub een klap na moest geven.
Heeft ie toch zelf al gezegt? Hij wilde Huub uit gaan lokken nu ie weer dronken was.
  zondag 6 januari 2008 @ 16:01:24 #67
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_55824902
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bij het teruglezen mis ik iets :

Vorig topic : [COS #3137] Waar smorgens al een streamlock was
Dit topic : [COS]#3139 Brian gaf nog een klap na.

Waarschijnlijk een nummerfoutje ?
Gert, zou je het willen aanpassen? Dank!
  zondag 6 januari 2008 @ 16:01:31 #68
114531 TheUnreal
Zo ja, waarom niet?
pi_55824908
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:58 schreef Dark het volgende:

[..]

Dat is Brain zijn aard gewoon, hij bemoeit zich (te snel) met dingen. Als er geschreeuwd wordt oid komt hij er al bij. En de laatste tijd zijn de meeste toch al aardig opgefokt, zo komen ze bij mij wel over tenminste.

Huub zit ook nog niet echt lekker in z'n vel, ik denk niet dat hij gerust is over wat er voorgevallen is gister. Hij is nogal kortaf.
pi_55824912
Moet wel lachen dat Huub zo het hokje weer is uitgerend.Zulke beelden zou ik nu graag zien.Dat is pas tv.
pi_55824914
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:00 schreef blomst het volgende:
dat is afwachten, de brief is nog niet binnen.
De vorige lik is niet door gebeld, en dat moet toch gebeuren, daarom krijgt brian ook geen boete van het douche gebeuren omdat Amanda dat niet door belt
Er hoeft niet gebeld te worden, er zijn genoeg momenten geweest dat er niet gebeld is.
pi_55824935
Dus Huub zat al achter..en op de streams daar zag en hoorde hij Brian en Lieke van alles tegen Clair en Mike vertellen/liegen..en daar werd hij kwaad over en sprinte terug naar het huis...niemand kon hem tegen houden..pas in het huis kregen ze hem te pakken..Huub is dus over de stenen trap van boven naar beneden gevallen..Brian: als een rollade rolde hij over de trappen..

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_55824984
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:01 schreef TheUnreal het volgende:

[..]

Dat is Brain zijn aard gewoon, hij bemoeit zich (te snel) met dingen.
Dat is gelul. Hij zei dat ie Huub wilde uitlokken omdat die dronken was.
  zondag 6 januari 2008 @ 16:04:13 #73
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55824986
Ik heb alles een beetje door zitten bladeren, maar ik snap er helemaal geen hol van wat er allemaal is gebeurt
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55824992
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:38 schreef schatje het volgende:

Lieke is definitief het spoor bijster door bij Brian en Amanda in bed te gaan liggen.
het gaat me allemaal veel te snel om het bij te houden, maar ik droom lekker verder met mijn theorietje dat Lieke het doet om Brian en Amanda uit elkaar te drijven
Zou zo maar eens een snood JaapLieke plannetje kunnen zijn

Ik ga er vanavond eens goed voor zitten om alles na te lezen en filmpjes te kijken
pi_55824998
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:02 schreef Katewalker het volgende:
Dus Huub zat al achter..en op de streams daar zag en hoorde hij Brian en Lieke van alles tegen Clair en Mike vertellen/liegen..en daar werd hij kwaad over en sprinte terug naar het huis...niemand kon hem tegen houden..pas in het huis kregen ze hem te pakken..Huub is dus over de stenen trap van boven naar beneden gevallen..Brian: als een rollade rolde hij over de trappen..

Huub en zelfbeheersing...
Gaat niet goed samen.
Oh ja, en het is natuurlijk allemaal Lieke d'r schuld...
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')