quote:In South Korea, the most wired country on earth, computer gaming is a national obsession.
Top players, known as 'e-athletes', can earn hundreds of thousands of pounds and some are worshipped like pop stars.
The girl in the pink fluffy sweater giggles when I ask about the roll of paper she is clutching in her hand.
With a furtive glance at her boyfriend, she unrolls the poster. Written in felt-tip pen and decorated with hearts, it reads "Lim Yo Hwan - Marry Me!"
http://news.bbc.co.uk/2/h(...)ntinents/7167890.stm
Wat ook niet zo gek is aangezien de gemiddelde ir het sociale intellect heeft van een 12 jarig breezer sletjequote:Op zondag 6 januari 2008 14:47 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Daar laten ze technici hun werk gewoon doen. Helaas wordt in Nederland een techneut als nerd/loser/etc gezien die begeleidt moet worden door een manager. Een ir staat in Nederland ver onder een drs.``
Ik ben niet links.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Hallo, ik ben de hele avond bezig geweest met oudjes verzorgen, zooi opruimen, afwassen en andere dingen zodat oudjes en minder bedeelden een avond goed konden eten ... en wat hebben jullie linksies gedaan? lekker bier gedronken en nieuwe belastingen bedacht?
ik heb m'n administratie gedaan en m'n pc gerepareerd...En ik ben NIET links.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Hallo, ik ben de hele avond bezig geweest met oudjes verzorgen, zooi opruimen, afwassen en andere dingen zodat oudjes en minder bedeelden een avond goed konden eten ... en wat hebben jullie linksies gedaan? lekker bier gedronken en nieuwe belastingen bedacht?
Als niets links mag je ook best wat doen, wat heb jij gedaan Apropos?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:19 schreef Apropos het volgende:
Ik ben niet links.
Ik heb mijn literatuur voor het komend semester gelezen en uitgezocht hoe ik woensdag op de plek kan arriveren waar ik geacht word te solliciteren.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als niets links mag je ook best wat doen, wat heb jij gedaan Apropos?
Goed punt kippie.Schoenmaker en iets met leest.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:20 schreef Reya het volgende:
Ik heb helemaal niets gedaan. Tenslotte, ik moet wel aan de goede kant van de lijn blijven, zodat ik van de maatschappij profiteer, en niet omgekeerd. Je bent tenslotte niet voor niets links.
Wel voor een tijdelijke baan mag ik hopen...quote:Op zondag 6 januari 2008 21:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik heb mijn literatuur voor het komend semester gelezen en uitgezocht hoe ik woensdag op de plek kan arriveren waar ik geacht word te solliciteren.
Door gebruik te maken van een staatsbedrijf.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:22 schreef Apropos het volgende:
uitgezocht hoe ik woensdag op de plek kan arriveren waar ik geacht word te solliciteren.
Gatsie, ga je aan de werkelarij?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:22 schreef Apropos het volgende:
Ik heb mijn literatuur voor het komend semester gelezen en uitgezocht hoe ik woensdag op de plek kan arriveren waar ik geacht word te solliciteren.
Wat doe je voor vrijwilligerswerk appeltjeshater?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef du_ke het volgende:
Ik heb bier gezopen, veel zelfs. M'n vrijwilligerswerk heb ik vrijdag en zaterdag al gedaan en ook morgen weer een portie
.
Waarom?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wel voor een tijdelijke baan mag ik hopen...
Iets met zijn brandende liefde voor bomenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat doe je voor vrijwilligerswerk appeltjeshater?
En dus kwam Dominiqueheld erachter dat dimanche van domingo komt en dus gewoon dag van de heer betekent.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef Reya het volgende:
Overigens rustte de HEERE op de zevende dag, en dat zou ik bepaaldelijk geen links dogma noemen.
Je heb mij nog nooit verteld wat ik moet doen voor die lamburgertjes van je ... ik ben slecht in spontaan mensen overtuigen, schijnt, tenminste, daar had M. nogal wat klachten over.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:23 schreef sigme het volgende:
Ik zit autonoom naast mijn houtkachel, in het schijnsel van kaarslicht.
Duivels des duivels en branden in de hel zal je mijn kind .... lang hard en diep! branden!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:25 schreef Apropos het volgende:
Dat was al in 2007 zo.
Ja er kwam wel wat fik aan te pasquote:Op zondag 6 januari 2008 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Iets met zijn brandende liefde voor bomen.
Pfew. Nou, je zal minstens eerst moeten verschijnen op de polvergadering, denk ik zo. Als je heel graag wil zou ik wel een pakketje coteletjes mee kunnen nemen daarheen.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je heb mij nog nooit verteld wat ik moet doen voor die lamburgertjes van je ... ik ben slecht in spontaan mensen overtuigen, schijnt, tenminste, daar had M. nogal wat klachten over.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:27 schreef Reya het volgende:
Overigens maak ik geheel rechtmatig gebruik van wat wegens successie mij vergeven is. Dat moet je toch aanspreken, Boze_Appel.
Ik (bege)leid wat bij de plaatselijke padvindersquote:
OEOEOE! Koteletjes.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:28 schreef sigme het volgende:
Pfew. Nou, je zal minstens eerst moeten verschijnen op de polvergadering, denk ik zo. Als je heel graag wil zou ik wel een pakketje coteletjes mee kunnen nemen daarheen.
Waar dacht je me spontaan van te hebben moeten overtuigen?
Als er nou toch een fascistisch instituut is in Nederland, behalve dan de SP...quote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik (bege)leid wat bij de plaatselijke padvinders.
Ah, een scout, wat dus betekend veel bierzuipen en wat kinders begeleiden af en toe ... jeej ....quote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik (bege)leid wat bij de plaatselijke padvinders. Daarnaast wat onderhoud van het gebouw enzo
.
Dat ik leef van een erfenis. En daarover moest ik zelfs nog belasting betalen. Vloeken in de linkse kerk, maar soms overkomt het je.quote:
Hitler Jugend bedoelde je te zeggen?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:32 schreef Apropos het volgende:
Als er nou toch een fascistisch instituut is in Nederland, behalve dan de SP...
Jij bezit dus louter eerste drukken Lucebert.quote:
Het is een prima verhouding tussen gezeligheid en het gevoel hebben nuttig werk te doenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah, een scout, wat dus betekend veel bierzuipen en wat kinders begeleiden af en toe ... jeej ....
Dat gun ik je van harte ... en elke cent belasting die je moet betalen niet. Dat is waanzin ....quote:Op zondag 6 januari 2008 21:32 schreef Reya het volgende:
Dat ik leef van een erfenis. En daarover moest ik zelfs nog belasting betalen. Vloeken in de linkse kerk, maar soms overkomt het je.
Oh, wel, ik reageer veruit het nuttigst op duidelijke instructies / wensen. Maar uit deze ingewikkelde constructie jouwerzijds begrijp ik dat je het zou waarderen als ik een puutje koteletjes voor je meeneem naar Utrecht?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
OEOEOE! Koteletjes.![]()
Nouja, ik moet je overtuigen dat ik wat van die burgertjes of koteletjes in handen krijg .... maar ik weet nog niet hoe je te overtuigen bent ... en ik ben er sowieso as. pol meet
Ik ben geen VVD lid.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:32 schreef Apropos het volgende:
[..]
Als er nou toch een fascistisch instituut is in Nederland, behalve dan de SP...
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat gun ik je van harte ... en elke cent belasting die je moet betalen niet. Dat is waanzin ....
Ach ja, ik krijg het via de achterdeur weer terug via een (bescheiden) beurs. Het geeft me nog net de ruimte om de tijd tot fulltime werken min of meer zorgeloos door te komen.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat gun ik je van harte ... en elke cent belasting die je moet betalen niet. Dat is waanzin ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |