Archaïsche spelling.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Och jeej, ik dacht dat het inmiddels een gewoonte was in de Westerse wereld om sexueel getinte grappen over dieren te maken. Hoe kom ik daar toch op.
Ken je deze?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:59 schreef gronk het volgende:
[..]
Ah, de tijd dat er nog Echte Metal werd gemaakt
Heb je hem al vereeuwigd in de foutengalerij? Dat verdient 'ie namelijk wel.quote:
De kippen gaan op stok?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:08 schreef Mutant01 het volgende:
Dag.
Wel van gehoord, nooit gehoord.quote:
Vreselijkquote:Op zondag 6 januari 2008 18:58 schreef Monidique het volgende:
Een van de ziekste filmpjes ooit door mij gezien.
Nee. Al zou ik het mogen doen, het zou me niet fraai staan.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Heb je hem al vereeuwigd in de foutengalerij? Dat verdient 'ie namelijk wel.
Waarom niet?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Al zou ik het mogen doen, het zou me niet fraai staan.
De ironie,quote:Op zondag 6 januari 2008 19:21 schreef Monidique het volgende:
Hebben we een foutengallerij?
Nee, maar misschien komt het doordat mijn ex-buren één van de grootste slachterijen van Nederland hebben.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vind jij van niet, dan? Ik vind het tamelijk ziek.
Ik heb nog wel ergens een cassettebandje. Twee keer een optreden van gezien, eenmaal ergens in Friesland, met compleet uit het dak gaand publiek, en een weekje later in Amsterdam (Melkweg) met publiek dat hooguit het hoofd af en toe op de maat liet knikken.quote:
Waar staat de z voor in ''ZOMG''?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:23 schreef Monidique het volgende:
Ik zou nooit, nooit, nooit!, zulke flauwe grapjes maken.
Dat kan.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nee, maar misschien komt het doordat mijn ex-buren één van de grootste slachterijen van Nederland hebben.
Och. Ik maak zovaak fouten die niet daarheen gekopieerd worden. En ik beperk me tot fouten die ik grappig vind. Een echte typefout die niet echt grappig is, dat vind ik niet leuk om speciaal in dat topic te plaatsen.quote:
Zijn mijn tikfouten niet grappig?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Och. Ik maak zovaak fouten die niet daarheen gekopieerd worden. En ik beperk me tot fouten die ik grappig vind. Een echte typefout die niet echt grappig is, dat vind ik niet leuk om speciaal in dat topic te plaatsen.
-edit- ik dacht ook nog aan dat argument van van Doorn bij het typen van die post![]()
Raar volk, die amsterdammers.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:23 schreef sigme het volgende:
Ik heb nog wel ergens een cassettebandje. Twee keer een optreden van gezien, eenmaal ergens in Friesland, met compleet uit het dak gaand publiek, en een weekje later in Amsterdam (Melkweg) met publiek dat hooguit het hoofd af en toe op de maat liet knikken.
Het was niet mijn bedoeling je te beledigen, het was mijn bedoeling je niet te beledigen.quote:
Het was mijn bedoeling het zwaard te brengen.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling je te beledigen, het was mijn bedoeling je niet te beledigen.
Ik was mijn handen in onschuld door ze niet te bezoedelen.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het was mijn bedoeling het zwaard te brengen.
Was dat het al dan niet beruchte concert waarbij mensen van het balkon werden gegooid?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een cassettebandje. Twee keer een optreden van gezien, eenmaal ergens in Friesland, met compleet uit het dak gaand publiek, en een weekje later in Amsterdam (Melkweg) met publiek dat hooguit het hoofd af en toe op de maat liet knikken.
Dan zaten er nu zes miljoen joden in Palestina en een handjevol in Oeganda.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:24 schreef problematiQue het volgende:
Hoe zou het zijn geweest als de Britten tóch voor Oeganda hadden gekozen als het land voor de joden, in plaats van Palestina?
Die man articuleert wel mooi. Ik tik bandjes uit tot brieven in een ziekenhuis, en wij hebben één arts die ook heel duidelijk articuleert. Dan zit ik stiekem toch wel te genieten.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:15 schreef Monidique het volgende:
http://youtube.com/watch?v=wa_XCnhg2t0
Waarom was dit voor de tweede wereldoorlog dan niet het geval? Of was dat al zo? Ik weet eigenlijk zo weinig over de historie van israel, palestina, etc.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan zaten er nu zes miljoen joden in Palestina en een handjevol in Oeganda.
Hoe jezelf verdacht te maken, les 1.quote:Musharraf queries how Bhutto died
Pakistan's President Musharraf has said for the first time that murdered opposition leader Benazir Bhutto may have been shot.
Until now Pakistani officials have maintained that Ms Bhutto had banged her head on part of her car's sunroof.
But asked in a US television interview if a gunshot could have caused her head injury he replied: "Yes, absolutely, yes. Possibility."
http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/7173966.stm
Volgens mij lieg jij in je profiel.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:29 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Die man articuleert wel mooi. Ik tik bandjes uit tot brieven in een ziekenhuis, en wij hebben één arts die ook heel duidelijk articuleert. Dan zit ik stiekem toch wel te genieten.
Restrictief toelatingsbeleid, met het oog op de onlusten die al gaande waren.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:31 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Waarom was dit voor de tweede wereldoorlog dan niet het geval?
Nou, ik was erbij, en er zeilden mensen van het balkon naar beneden, maar ik had beslist niet de indruk dat die gegooid werden.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Was dat het al dan niet beruchte concert waarbij mensen van het balkon werden gegooid?
Dat zou heel goed kunnen, ik zal eens kijken.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:33 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij lieg jij in je profiel.
Leestip: Leon Uris- Exodus.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:31 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Waarom was dit voor de tweede wereldoorlog dan niet het geval? Of was dat al zo? Ik weet eigenlijk zo weinig over de historie van israel, palestina, etc.
Dank, staat ge-verlanglijst op bol.comquote:Op zondag 6 januari 2008 20:39 schreef gronk het volgende:
[..]
Leestip: Leon Uris- Exodus.
Valt je meteen op dat 't hele israel-probleem al speelt vanaf 1890 ofzo.
Je moet haast wel een vrouw zijn en dus kan je ook geen Kevin heten.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:39 schreef problematiQue het volgende:
Wat zou er gelogen zijn?
Mensen die liegen tegen Arnon Grunberg kunnen bij mij wel een potje breken.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:44 schreef Autodidact het volgende:
Wat een clown is die Van Dis hè. Maar ik mag 'm wel.
Hé, het is maar een tijdelijk baantje.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:43 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je moet haast wel een vrouw zijn en dus kan je ook geen Kevin heten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |