Ja, zoals de cultuur van ''weg met ons''!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:18 schreef sigme het volgende:
D'r zijn toch allerlei culturen waarbinnen geweld als een juiste en geldige manier om te beoordelen wie gelijk krijgt, geldt?
Om maar even aan te tonen wat voor 'n boefje het was.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.sotaliraq.com/id/executed-grenade.html
Die parlementsleden hadden gewoon een betere DRO in moeten huren.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Om maar even aan te tonen wat voor 'n boefje het was.
Ja, ik had laatst nog iets gelezen van Geweldige Schrijver. Hij schrijft onder het pseudoniem Autodidact.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:23 schreef sigme het volgende:
Geweldige schrijver, iemand er wel eens wat van gelezen?
Yup. Helmond.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:18 schreef sigme het volgende:
D'r zijn toch allerlei culturen waarbinnen geweld als een juiste en geldige manier om te beoordelen wie gelijk krijgt, geldt?
Dat was ook wel handig, alles en iedereen Al-Qaeda noemen. Nu kan iedere malloot zich erbij voegen en voortborduren op de angst die andere malloten in die naam veroorzaakt hebben.quote:Amerikaan bedreigt Bush namens al-Qaeda
Dubai, 6 jan. Een Amerikaan die zich tot de groepering al-Qaeda rekent, Adam Gadahn of Azzam de Amerikaan, heeft via internet de Amerikaanse president Bush bedreigd.
Hij drong er in zijn boodschap op aan Bush komende week in het Midden-Oosten niet met bloemen maar met bommen te ontvangen.
Hij verscheurde zijn Amerikaanse paspoort en riep op tot vrijlating van de islamieten die de Verenigde Staten gevangen houden.
Bush vertrekt dinsdag voor een reis die tot 16 januari duurt en die hem langs Israël, de Westelijke Jordaanoever, Saoedi-Arabië, Egypte, Koeweit, Bahrein en de Verenigde Arabische Emiraten voert.
Ach, ja, details, details.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:52 schreef sigme het volgende:
Eh, je paspoort verscheuren is niet het opgeven van je nationaliteit.
Dit is een vent die echt bij Al-Kaida zit. Ergens in Pakistan, ofzo.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:51 schreef Yildiz het volgende:
Hey, een moslim die zijn dubbele nationaliteit opgeeft. Oplossing voor problemen TM Wilders.
[..]
Dat was ook wel handig, alles en iedereen Al-Qaeda noemen. Nu kan iedere malloot zich erbij voegen en voortborduren op de angst die andere malloten in die naam veroorzaakt hebben.
En is dan bijna onherkenbaar.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, ik had laatst nog iets gelezen van Geweldige Schrijver. Hij schrijft onder het pseudoniem Autodidact.
Dirty rotten ovulation.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:34 schreef sigme het volgende:
Dirty Rotten Overheid?
'zouden de russen een betere job hebben gedaan in irak?'quote:Op zondag 6 januari 2008 17:34 schreef sigme het volgende:
Dirty Rotten Overheid?
quote:'Islamitische extremisme creëert no-go area'
LONDEN - Islamitisch extremisme heeft delen van het Verenigd Koninkrijk verboden gebied gemaakt voor niet-moslims.
ANP
Dit stelde zondag de Anglicaanse bisschop van Rochester, Michael Nazir-Ali, in het dagblad de Sunday Telegraph.
De in Pakistan geboren geestelijke waarschuwde dat reeds gescheiden levende gemeenschappen volkomen no-go areas worden door islamitisch extremisme, wat in die gemeenschappen acceptabel wordt.
Britse Moslimraad
De Britse Moslimraad (MCB) liet in een reactie weten dat Nazir-Ali onzin praat. Hij handelt bovendien onverantwoordelijk met zijn op niets gebaseerde bangmakerij.
Welke plaatsen heeft hij het eigenlijk over? Vroeg een MCB-woordvoerder verbaasd. Het land telt meer dan 60 miljoen mensen waarvan naar schatting 1,8 miljoen mensen islamitische Britten zijn.
Hoewel ik tegen de verhoogde vliegtax ben moest ik toch lachen om dit bericht.quote:Trouw: Schiphol verwacht stagnatie door vliegbelasting
SCHIPHOL (ANP) - Schiphol verwacht dat het aantal te verwerken passagiers en het aantal vluchten niet zal groeien ten opzichte van 2007. De stagnatie wijt de luchthaven aan de vliegbelasting die op 1 juli dit jaar zal worden ingevoerd.
Schiphol zal tegen de invoering in beroep gaan, zo zei topman Gerlach Cerfontaine van het luchtvaartbedrijf vrijdag.
,,Schiphol zal in 2008 op het gebied van passagiers en vliegtuigbewegingen marktaandeel verliezen ten opzichte van de andere grote luchthavens in Europa. Dat is een slechte zaak'', aldus Cerfontaine. De topman deed zijn uitspraken in zijn nieuwjaarstoespraak.
quote:Welke plaatsen heeft hij het eigenlijk over? Vroeg een MCB-woordvoerder verbaasd.
O, nou, gelukkig, dan kunnen er nooit wijken ontstaan waar het gevaarlijk is om als niet-gelovige te verkeren.quote:Het land telt meer dan 60 miljoen mensen waarvan naar schatting 1,8 miljoen mensen islamitische Britten zijn
Hoezo? Ryan-Air e.d. maken al aanstalten voor vertrek...quote:Op zondag 6 januari 2008 18:09 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hoewel ik tegen de verhoogde vliegtax ben moest ik toch lachen om dit bericht.
"Wij van WC-eend adviseren WC-eend."
True!quote:
Wat bedoel je met 'voor vertrek'?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoezo? Ryan-Air e.d. maken al aanstalten voor vertrek...
Jij schrijft opstellen van 75 blafzijden?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat studeer je. Psychologie, bestuurskunde, ...?
Meer dan twee zinnen achter elkaar krijg ik niet fatsoenlijk op papierquote:Op zondag 6 januari 2008 18:32 schreef Apropos het volgende:
[..]
Jij schrijft opstellen van 75 blafzijden?
Andere gebieden genieten misschien van een beter investeringsklimaat, maar de exploitatie van de Nederlandse markt duurt gewoon voort.quote:
Ik mis mensen. Ik zie vooral geen mooie vrouwenquote:Op zondag 6 januari 2008 18:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo dan:
[ afbeelding ]
Build you whores, build more!
Verschrikkelijk.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
Zeurpiet.
Eerste taalcursus gehad?quote:Op zondag 6 januari 2008 18:53 schreef Mutant01 het volgende:
Meneertje koekepeertje!
Tsja. De kans dat je de associatie met D.R.I herkent lijkt me heel gering, maar het leek me voor Boze_Appel niet uitgesloten.quote:
Waf waf.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:32 schreef Apropos het volgende:
[..]
Jij schrijft opstellen van 75 blafzijden?
Ik weet niet wat in Marokko normale omgangsvormen zijn, maar in Nederland wordt een dergelijk antwoord niet op prijs gesteld.quote:
Ah, de tijd dat er nog Echte Metal werd gemaaktquote:Op zondag 6 januari 2008 18:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja. De kans dat je de associatie met D.R.I herkent lijkt me heel gering, maar het leek me voor Boze_Appel niet uitgesloten.
Och jeej, ik dacht dat het inmiddels een gewoonte was in de Westerse wereld om sexueel getinte grappen over dieren te maken. Hoe kom ik daar toch op.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik weet niet wat in Marokko normale omgangsvormen zijn, maar in Nederland wordt een dergelijk antwoord niet op prijs gesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |