Street Fighter 2 Alpha Turbo jwtquote:Op zondag 6 januari 2008 15:12 schreef Dementor het volgende:
Al die helden hier komen met allerlei streetfighter 2 en streetfighter turbo acties aanzetten.
Over wat ze wel niet zouden doen zus en zo.
![]()
Meteen in het begin hoor je iemand de politie bellen hoor..quote:Op zondag 6 januari 2008 16:26 schreef dontf0kwithme het volgende:
De sukkelige omstanders bellen ook niet ff de politie of een ambulance maar staan te filmen
Als je goed luistert dan hoor je gelijk aan het begin een man in gesprek met de politie met de mededeling dat er iemand neergestoken wordtquote:Op zondag 6 januari 2008 16:26 schreef dontf0kwithme het volgende:
De sukkelige omstanders bellen ook niet ff de politie of een ambulance maar staan te filmen
mijn ervaring is dat bij dergelijke 'gevallen' er tig naar 112 bellen, meteen... en dat de meesten aan de grond genageld staan.. wat in dit specifieke geval niet zo raar is... niet alleen omdat de man een mes heeft, maar omdat de hele situatie voor de meesten van ons compleet surreal is, je gelooft letterlijk je ogen niet en dus handel je niet... en dan is er zoals al gezegd, de logische verlammende angst.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:26 schreef dontf0kwithme het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2008 17:14 schreef tequi3 het volgende:
Ik had 3 klappen uitgedeelt. 1-1-2.
Het zou handig zijn als je 112 klapte en daarna het knopje bellenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:14 schreef tequi3 het volgende:
Ik had 3 klappen uitgedeelt. 1-1-2.
Dat is mij helemaal niet verteld in de reclamequote:Op zondag 6 januari 2008 17:50 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als je 112 klapte en daarna het knopje bellen
dat vond ik ook, maar ik las ergens dat ze wél 8 uur hebben geopereerd of zo...quote:Op zondag 6 januari 2008 17:58 schreef Caesu het volgende:
niet te geloven dat ze zoiets overleeft zeg.
70 steken en zo te zien veel rond de hals.
en ze heeft er nog dagelijks last van las ik in AD-artikelquote:Op zondag 6 januari 2008 18:02 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dat vond ik ook, maar ik las ergens dat ze wél 8 uur hebben geopereerd of zo...
Nounouquote:Op zondag 6 januari 2008 17:24 schreef Tennessee het volgende:
Ik zat een keer in de tram, in het achterste deel, dat flink vol was... op elke bank zat bijna wel iemand... ik zat rechts op de enkele stoelen en een rij of vijf voor me, links, op de dubbele bankjes zaten een jongen en een meisje van een jaar of 17 die ruzie maakten... bij een halte sleurde hij haar ineens aan haar haar de tram uit en niemand deed iets... Ik ben er toen achteraan gegaan en heb in de deur staand tegen hem gezegd dat hij haar los moest laten... verder deed er niemand iets... In eerste instantie wou hij haar niet loslaten maar ik ben toch wel vrij lang en kan best wel boos kijken dus gelukkig liet hij haar na een paar minuten of zo weer los... ik kreeg nog een paar scheldwoorden naar mijn hoofd en toen liep hij weg en zij kwam huilend de tram in... gelukkig waren er toen wel een paar dames die zich over haar ontfermden... was wel spannend... en ik was best wel trots op mezelluf
Of misschien een camera?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:18 schreef ASroma het volgende:
hulde voor het ingrijpen [afbeelding] zeker als je al dat bloed ziet (het schrikeffect is groot) en dan erbij je weet nooit wat voor ziektes die mensen hebben [afbeelding] Wel jammer dat ze op het einde de dader beschermen (misschien "vrienden"? van de dader?) wat mij betreft had de mocro met dweil nog een paar keer flink mogen rammen, wat een zieke gast [afbeelding] Laat die gast de komende 10 jaar maar lekker brommen, bah [afbeelding]
bij het help roepen van de vrouw wordt gelijk ingegrepen trouwens, hulde [afbeelding]
die mensen wisten toch ook helemaal niet waar het hier om ging, een gerichte actie (van een doorgedraide ex) of een of andere redeloze gek die toevallig op die vrouw insteekt omdat ze daar was op dat moment, maar een gek, die ms zo weer een ander kiest... ja, dan ben je voorzichtig met ingrijpen, ongewapend idd.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:17 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een gelul hier zeg.
Je ziet zo dat die kerel alles behalve helder is, ffs, hij steekt dat mens al 5 minuten ofzo en gaat gewoon door terwijl die getrapt wordt. Maar wij stoere fokkers zouden er zo even heen gaan en mevrouw redden.
Yeah right.
Als er een dikke stok lag zou ik hem misschien van achter tegen zijn hoofd slaan, maar vergeet het maar dat ik zonder wapen daar heen zou gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |