abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55823812
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:12 schreef Dementor het volgende:
Al die helden hier komen met allerlei streetfighter 2 en streetfighter turbo acties aanzetten.
Over wat ze wel niet zouden doen zus en zo.
Street Fighter 2 Alpha Turbo jwt
  zondag 6 januari 2008 @ 15:18:26 #102
97934 ASroma
Flamboyant
pi_55823814
hulde voor het ingrijpen zeker als je al dat bloed ziet (het schrikeffect is groot) en dan erbij je weet nooit wat voor ziektes die mensen hebben Wel jammer dat ze op het einde de dader beschermen (misschien "vrienden"? van de dader?) wat mij betreft had de mocro met dweil nog een paar keer flink mogen rammen, wat een zieke gast Laat die gast de komende 10 jaar maar lekker brommen, bah

bij het help roepen van de vrouw wordt gelijk ingegrepen trouwens, hulde
pi_55823866
Die mensen hebben perfect gehandeld... Je moet wel heel erg goed weten wat je doet voordat je iemand aanpakt die niet alleen gewapend is maar dat wapen ook op die manier aan het gebruiken is want voordat je het weet lig je naast die vrouw met een mes in je keel... Wat je in zo'n situatie moet doen is zorgen dat je hulp krijgt en dan met een paar tegelijk ingrijpen, precies wat er gebeurt is... Niet iedereen heeft een zwarte band karate en die man met dat mes had er net zo goed wél een kunnen hebben... Of een pistool...

En dat die man nadat hij onschadelijk is gemaakt beschermd wordt tegen mensen die hem dán ineens wél durven te schoppen is ook perfect! Precies zoals het hoort... Lynchen doen we niet in Nederland...

[ Bericht 7% gewijzigd door Tennessee op 06-01-2008 15:27:35 ]
pi_55825476
De sukkelige omstanders bellen ook niet ff de politie of een ambulance maar staan te filmen
pi_55825516
Heerlijk om te zien dat die marrokanen nog even een paar trappen nageven aan die kerel terwijl hij al onder bedwang is.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_55825530
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:26 schreef dontf0kwithme het volgende:
De sukkelige omstanders bellen ook niet ff de politie of een ambulance maar staan te filmen
Meteen in het begin hoor je iemand de politie bellen hoor..
  zondag 6 januari 2008 @ 16:32:49 #107
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_55825635
quote:
Als je goed luistert dan hoor je gelijk aan het begin een man in gesprek met de politie met de mededeling dat er iemand neergestoken wordt
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_55826501
quote:
mijn ervaring is dat bij dergelijke 'gevallen' er tig naar 112 bellen, meteen... en dat de meesten aan de grond genageld staan.. wat in dit specifieke geval niet zo raar is... niet alleen omdat de man een mes heeft, maar omdat de hele situatie voor de meesten van ons compleet surreal is, je gelooft letterlijk je ogen niet en dus handel je niet... en dan is er zoals al gezegd, de logische verlammende angst.

dit filmpje, je maag draait er van om, althans de mijne, maar ergens is het wel eens goed dat 'men' eens ziet wat het "gestoken door een doorgedraaide' nu precies inhoudt.
het lezen in de krant is 1 ding, maar het zien is van een compleet andere orde, en ms wordt er dan ook eens wat minder begrip getoond voor de dader, wat je bij andere gevallen nog wel eens ziet gebeuren "ach, de man is ziek, hij kan er niets aan doen, hij moet behandeld worden, niet in de gevangenis, hij dit hij dat hij zus hij zo" , sommigen lijken vooral begaan met de dader, die arme doorgedraaide die verbaal forumnaal ( ) gelynched wordt.

nu zie je eens wat het inhoudt, echt inhoudt, ja, je bent uiteraard fucking ziek als je dit doet, compleet van god en alles los, maar er zijn mensen die nog excuses weten te verzinnen voor een doorgedraaide die non stop insteekt op een UWV beambte, op een Slotervaartse politieagent(e) etc etc...

wat die gasten wilden doen hier, de man reeds van mes ontdaan en weerloos, nog eens een paar klappen na geven, is niet zoals "het hoort" nee, maar godallejezus, je zal er bij gestaan hebben en hebben zien gebeuren, en dan niet zo 'voorbereid' als wij, veilig vanachter onze pc, waar we 'allemaal' precies weten hoe wij gehandeld zouden hebben, hoe veel kordater wij geweest waren, en hoe veel meer we ons ingehouden hadden achteraf..
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55826633
Ik had 3 klappen uitgedeelt. 1-1-2.
pi_55826902
Ik zat een keer in de tram, in het achterste deel, dat flink vol was... op elke bank zat bijna wel iemand... ik zat rechts op de enkele stoelen en een rij of vijf voor me, links, op de dubbele bankjes zaten een jongen en een meisje van een jaar of 17 die ruzie maakten... bij een halte sleurde hij haar ineens aan haar haar de tram uit en niemand deed iets... Ik ben er toen achteraan gegaan en heb in de deur staand tegen hem gezegd dat hij haar los moest laten... verder deed er niemand iets... In eerste instantie wou hij haar niet loslaten maar ik ben toch wel vrij lang en kan best wel boos kijken dus gelukkig liet hij haar na een paar minuten of zo weer los... ik kreeg nog een paar scheldwoorden naar mijn hoofd en toen liep hij weg en zij kwam huilend de tram in... gelukkig waren er toen wel een paar dames die zich over haar ontfermden... was wel spannend... en ik was best wel trots op mezelluf
pi_55826922
verkeerde knop
pi_55827404
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:14 schreef tequi3 het volgende:

3 tikken.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_55827591
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:14 schreef tequi3 het volgende:
Het zou handig zijn als je 112 klapte en daarna het knopje bellen
pi_55827684
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:50 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Het zou handig zijn als je 112 klapte en daarna het knopje bellen
Dat is mij helemaal niet verteld in de reclame !!!. Vandaar dat ik vorige keer niemand aan de lijn kreeg.
pi_55827795
niet te geloven dat ze zoiets overleeft zeg.
70 steken en zo te zien veel rond de hals.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_55827889
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:58 schreef Caesu het volgende:
niet te geloven dat ze zoiets overleeft zeg.
70 steken en zo te zien veel rond de hals.
dat vond ik ook, maar ik las ergens dat ze wél 8 uur hebben geopereerd of zo...
  zondag 6 januari 2008 @ 18:04:21 #117
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_55827916
Tering, wat een filmpje
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_55827935
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:02 schreef Tennessee het volgende:

[..]

dat vond ik ook, maar ik las ergens dat ze wél 8 uur hebben geopereerd of zo...
en ze heeft er nog dagelijks last van las ik in AD-artikel
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_55827999
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:04 schreef Scandalous het volgende:
Tering, wat een filmpje
Je hoort die mannen in dat filmpje ook gewoon zeggen
Ik kan dit niet aan zien etc.
  zondag 6 januari 2008 @ 18:13:03 #120
69994 seto
-|||--------|||-
pi_55828089
Hulde voor de gasten die die vrouw proberen te helpen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 6 januari 2008 @ 18:16:11 #121
69994 seto
-|||--------|||-
pi_55828157
Hij is trouwens van Youtube verwijderd, voor de mensen die hem nog niet gezien hebben:

http://www.dumpert.nl/med(...)uw_in_rotterdam.html
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_55828168
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:24 schreef Tennessee het volgende:
Ik zat een keer in de tram, in het achterste deel, dat flink vol was... op elke bank zat bijna wel iemand... ik zat rechts op de enkele stoelen en een rij of vijf voor me, links, op de dubbele bankjes zaten een jongen en een meisje van een jaar of 17 die ruzie maakten... bij een halte sleurde hij haar ineens aan haar haar de tram uit en niemand deed iets... Ik ben er toen achteraan gegaan en heb in de deur staand tegen hem gezegd dat hij haar los moest laten... verder deed er niemand iets... In eerste instantie wou hij haar niet loslaten maar ik ben toch wel vrij lang en kan best wel boos kijken dus gelukkig liet hij haar na een paar minuten of zo weer los... ik kreeg nog een paar scheldwoorden naar mijn hoofd en toen liep hij weg en zij kwam huilend de tram in... gelukkig waren er toen wel een paar dames die zich over haar ontfermden... was wel spannend... en ik was best wel trots op mezelluf
Nounou
  zondag 6 januari 2008 @ 18:17:32 #123
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55828196
Wat een gelul hier zeg.

Je ziet zo dat die kerel alles behalve helder is, ffs, hij steekt dat mens al 5 minuten ofzo en gaat gewoon door terwijl die getrapt wordt. Maar wij stoere fokkers zouden er zo even heen gaan en mevrouw redden.

Yeah right.

Als er een dikke stok lag zou ik hem misschien van achter tegen zijn hoofd slaan, maar vergeet het maar dat ik zonder wapen daar heen zou gaan.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 6 januari 2008 @ 18:19:58 #124
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55828253
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:18 schreef ASroma het volgende:
hulde voor het ingrijpen [afbeelding] zeker als je al dat bloed ziet (het schrikeffect is groot) en dan erbij je weet nooit wat voor ziektes die mensen hebben [afbeelding] Wel jammer dat ze op het einde de dader beschermen (misschien "vrienden"? van de dader?) wat mij betreft had de mocro met dweil nog een paar keer flink mogen rammen, wat een zieke gast [afbeelding] Laat die gast de komende 10 jaar maar lekker brommen, bah [afbeelding]

bij het help roepen van de vrouw wordt gelijk ingegrepen trouwens, hulde [afbeelding]
Of misschien een camera?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_55828349
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:17 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een gelul hier zeg.

Je ziet zo dat die kerel alles behalve helder is, ffs, hij steekt dat mens al 5 minuten ofzo en gaat gewoon door terwijl die getrapt wordt. Maar wij stoere fokkers zouden er zo even heen gaan en mevrouw redden.

Yeah right.

Als er een dikke stok lag zou ik hem misschien van achter tegen zijn hoofd slaan, maar vergeet het maar dat ik zonder wapen daar heen zou gaan.
die mensen wisten toch ook helemaal niet waar het hier om ging, een gerichte actie (van een doorgedraide ex) of een of andere redeloze gek die toevallig op die vrouw insteekt omdat ze daar was op dat moment, maar een gek, die ms zo weer een ander kiest... ja, dan ben je voorzichtig met ingrijpen, ongewapend idd.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 6 januari 2008 @ 18:30:23 #126
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_55828498
De gemiddelde Fokker zou naar huis rennen, en een topic openen met het filmpje van de steekpartij en deze: http://youtube.com/watch?v=qrkgBVNuFcQ
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
  zondag 6 januari 2008 @ 20:36:30 #127
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_55831535
Ik vind ook dat ze goed gehandeld hebben. Eerst ff de situatie inschatten en kijken of die nog meer wapens heeft en daarna ingrijpen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_55839356
ziek hoor, ik vind het knap dat er nog mensen zijn die ingrijpen, toch erg link als je ziet waar zo'n gek toe in staat is. Vraag me af wat ik gedaan had...

Wat ik toch wel schokkend vind is dat de filmer al staat te filmen terwijl er volgens mij nog niet echt omstanders zijn, ipv dat die gast dan hulp gaat halen of iets doet ofzo
  maandag 7 januari 2008 @ 04:06:42 #129
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_55839404
Heb jij je geluid uitstaan, Repeat? Hij (of iemand bij hem) belt duidelijk 112
pi_55864663
Hoe kan zij dit ooit overleefd hebben? !!
Dan moet het toch voornamelijk prikken geweest zijn. Lijkt me.

Goed optreden van de omstanders trouwens. Hulde!
pi_55864702
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 03:42 schreef Cracka-ass het volgende:

Goed optreden van de omstanders trouwens. Hulde!
Wel flink dan, het is net of de man met tomaten heeft staan smijten.
pi_55881003
Half Fok hoort eigenlijk thuis bij het Korps Mariniers zo te horen. Alhoewel, ik geef jullie iets te weinig krediet, Dienst Speciale Interventies is ook volkomen haalbaar voor de meeste helden in dit topic.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 21:43:41 #133
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55884039
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 03:42 schreef Cracka-ass het volgende:
ik weet niet of je het mes van die dader gezien hebt, maar dat kan je idd overleven als hij maar niets vitaals raakt.

klein kutmesje. en maar goed ook.

jammer dat er geen marokkanen waren om mohamed b van van gogh te trappen/trekken. maar ja die zijn niet zo vroeg wakker.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')