* Againzender schenkt een mooie Ardbeg inquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:38 schreef golfer het volgende:
Ik skip het bier en ga gelijk voor het toetje: whisky.
Moet ik nog even naar je "knie" kijken trouwens?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:39 schreef Againzender het volgende:
* Againzender schenkt een mooie Ardbeg in
Van welke van zn drie benen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet ik nog even naar je "knie" kijken trouwens?
Guinnessquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:35 schreef borisz het volgende:
vooraf Pils
hoofdgerecht Abdijbier
dessert Guinness
ofzo ?
beverwijk ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:43 schreef appelsientje het volgende:
Oi
En weer terug van de zwarte markt..
Yupquote:
En niet eens zwaaien naar borisz en mij? Pfft...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup
Jaren geleden eens geweest..
Was wel leuk... gelukkig niet zo druk
wat EC zegtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup
Jaren geleden eens geweest..
Was wel leuk... gelukkig niet zo druk
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En niet eens zwaaien naar borisz en mij? Pfft...
Of heb je gezwaaid en heb ik het niet gezien?
Wat heb je gekocht? Make-upjes? Mobieltjes? Kebab?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik gezwaaid... zelfs nog keihard geroepen.. maar niemand reageerde
wel veel goedkope spulletjes
Deodorant.. en een luchtje en een vest (moest ik nog hebben)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht? Make-upjes? Mobieltjes? Kebab?
Tja we moeten nog een keer.... we waren er veel te laat (tegen 2 uur)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:56 schreef borisz het volgende:
Ik moet weer langs chinatown trouwens. Mijn bamisoup is op.
oh en de lekkerste patat op de zwarte markt kan je krijgen bij de kraam die je tegen komt richting de oosterse markt
Ik ga er denk ik ook een gewoonte van maken even langs te wippen af en toe. En dan voornamelijk de Orientaalse supermarkt en de Oosterse markt. Erg handig en lekker, als je het goede meeneemtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:56 schreef borisz het volgende:
Ik moet weer langs chinatown trouwens. Mijn bamisoup is op.
oh en de lekkerste patat op de zwarte markt kan je krijgen bij de kraam die je tegen komt richting de oosterse markt
Klopt. Was er in de kerstvakantie voor het eerst geweest met EnGPoesjuh. Kon hem eerst nooit vinden, maar wat een rare dingen heb je daar zegquote:
Van biersoep, tot vis in bier, tot bierijs. Alles wat je wil.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:57 schreef DarkShine het volgende:
Heb je ook biersoep?
heb je speciale dingen nodig dan is die echtquote:Op zondag 6 januari 2008 00:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. Was er in de kerstvakantie voor het eerst geweest met EnGPoesjuh. Kon hem eerst nooit vinden, maar wat een rare dingen heb je daar zeg
Je was wel heul dicht bij me hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:53 schreef appelsientje het volgende:
Natuurlijk heb ik gezwaaid... zelfs nog keihard geroepen.. maar niemand reageerde
wel veel goedkope spulletjes
We hadden onder andere gekleurde sterretjeskroepoek gekocht. Geweldigquote:Op zondag 6 januari 2008 00:01 schreef borisz het volgende:
[..]
heb je speciale dingen nodig dan is die echt
Ik heb net een geniale ingeving, spreek je je username nou uit als Eng Katje?quote:Op zondag 6 januari 2008 00:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
We hadden onder andere gekleurde sterretjeskroepoek gekocht. Geweldig
Nee SCH, geen gebleekte sterretjes.
Ja ja .. ik weet het... de volgende keer ga ik alleen met appeldinnetje... en dan komen we ff langsquote:
dat heb ik gemist... Maar goed komende week of de week daarna een bezoekje brengenquote:Op zondag 6 januari 2008 00:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
We hadden onder andere gekleurde sterretjeskroepoek gekocht. Geweldig
Nee SCH, geen gebleekte sterretjes.
Sorry dat ik het zeg, maar zelfs BonJovi had het eerder door.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb net een geniale ingeving, spreek je je username nou uit als Eng Katje?
En we hebben een winnaar!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 00:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb net een geniale ingeving, spreek je je username nou uit als Eng Katje?
vandaag is net 10 minuten oud....quote:Op zondag 6 januari 2008 00:10 schreef appelsientje het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag
truste
ga je voor scheermesjes helemaal naar beverwijk?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Deodorant.. en een luchtje en een vest (moest ik nog hebben)
Oja.. scheermesjes ook nog
Ik brak er altijd m'n Tong over, maar door dat EngPoesjuh kreeg ik hem doorquote:Op zondag 6 januari 2008 00:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar zelfs BonJovi had het eerder door.
Ik kende WIDM wel! Alleen ik keek er nooit naar!quote:Op zondag 6 januari 2008 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Pfffffffff Voreg, je bent toch wat wereldvreemd hoor
Wie is de mol ken je niet, gatje weet je niet uit te spreken
Nou, gelukkig, zijn we het daar over eensquote:Op zondag 6 januari 2008 00:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik brak er altijd m'n Tong over, maar door dat EngPoesjuh kreeg ik hem door.
Dankjequote:Op zondag 6 januari 2008 07:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Mooie dienst toegewenst Appelsientje
Ja lekkerquote:
Ja, ik word tegengewerkt op dit forum, niet normaal.quote:
Van mij heb je geen last, ik heb er 4 zag ik.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Allemaal jaloezie vanwege m'n Fok!Award.
En ofquote:
Wie komt er mee-eten?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb nog soep.
En straks heul veul lasagne maken.
Niemand, alles is voor Bassiequote:
Moet je een grapje vertellen.quote:
"Wat zie jij d'r beroerd uit!", zegt het ene paard tegen het andere. "Geen wonder," zegt het andere, "ik heb vannacht een nachtmerrie gehad!quote:
Zie je, je doet niet meer dood nu!quote:Op zondag 6 januari 2008 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
"Wat zie jij d'r beroerd uit!", zegt het ene paard tegen het andere. "Geen wonder," zegt het andere, "ik heb vannacht een nachtmerrie gehad!.
Ik denk dat ik liever dood doe dan dat ik de ganse tijd stomme mopjes vertel!quote:Op zondag 6 januari 2008 15:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zie je, je doet niet meer dood nu!
Werkt altijd
Jammer. Je was zo op dreef.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever dood doe dan dat ik de ganse tijd stomme mopjes vertel!
ik ga even kijkenquote:Op zondag 6 januari 2008 16:11 schreef methodmich het volgende:
Rubbereend, heb het achtergrondstuk geschreven in het Sportplaza. Gezien?
Het werkt welquote:Op zondag 6 januari 2008 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Het staat in de wei en het morst.
Een knoei..
Zitten een Belg en een Japanner in de kroeg. "Wel," zegt die Belg, "toon mij eens iets van die Japanse vechtkunst." Dus die Japanner doet "aaaaaaaiaaaaa-haaaaaaaaaaai" en de Belg ligt op de grond. "Wat was dat?" vraagt hij. "Dat was jiu-jitsu," zegt de Japanner. "Heb je nog meer?" vraagt die Belg. Waarop de Japanner "oeoei-hoeiiiiiii" doet en de Belg weer op de grond ligt. "Wat is dat dan?" vraagt de Belg. "Dat was karate," zegt de Japanner. "Okee," zegt de Belg, "nu ik." KADENG!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Een knoei..
En dat is de schuld van de politie, want...?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Gisteren in Nijmegen gaan stappen met vrienden en een collega van me.
We stonden te wildplassen (ik en die collega) kwam er een politiebusje aanrijden, dus ik zet het op een lopen een steeg in collega achter me aan, politie met piepende banden achter ons aan! Roept mijn collega "hier links" steegje in waar geen auto's in konden. Afgeschud....
Komt mijn collega 10 min later aan lopen onder het bloed. Was uitgegeleden toen hij de bocht maakte en frontaal op een paaltje geknald met zijn hoofd, stuk van zijn tand snee op zijn kin (moest gehecht worden)....
Waar zeg ik dat het de schuld van de politie is?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
En dat is de schuld van de politie, want...?
Omdat je een rondje gaf vanwege hun.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het de schuld van de politie is?
Ik wil ze alleen bedanken voor de superavond, ik heb me helemaal de tering gelachen!
Ah, hij is eindelijk volwassen dus.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Mijn collega was nog redelijk "maagdelijk", nooit in een vechtpartij beland, geen schade opgelopen met zuipen (bek kapot vallen enzo), maar nu hoort ie er ook bij! haha!
Toch knap, tot je 29e schade vrij geweest...quote:Op zondag 6 januari 2008 17:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ah, hij is eindelijk volwassen dus.
Je bent toch wel eens een keer op je bek gegaan na het zuipen neem ik aan?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Och, zoveel gekkigheid heb ik wat dat betreft ook nooit gehad.
Dan weet je dit vast wel!quote:Op zondag 6 januari 2008 14:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nog maar een rondje van mij dan, heb mn Wiskunde L gehaald.
Grootste schade die ik ooit heb opgelopen is een schrammetje, omdat ik de bocht iets had onderschat. Het was toch glad en ik stuiterde mooi doorquote:Op zondag 6 januari 2008 17:33 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je bent toch wel eens een keer op je bek gegaan na het zuipen neem ik aan?
38.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan weet je dit vast wel!
Welk getal hoort hier niet bij:
4 - 9 - 11 - 13 - 18 - 26 - 34 - 38
Ik ga alleen op mn bek als ik níet gezopen hebquote:Op zondag 6 januari 2008 17:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Toch knap, tot je 29e schade vrij geweest...
Omdat dat 39 zou moeten zijn.quote:
dat is het antwoord op alles natuurlijkquote:
Omdat het 2e, 5e en dus 8e getal 5 meer moet zijn dan z'n voorganger. Zo zie ik het tenminste.quote:
Volgens mij ookquote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 17:42 schreef methodmich het volgende:
Okee. Het was 11. Dat is het enige gerecht op de kaart zonder nasi.
Whehequote:Op zondag 6 januari 2008 17:42 schreef methodmich het volgende:
Ik had het voor mezelf op papier gezet...quote:Op zondag 6 januari 2008 17:49 schreef methodmich het volgende:
Leuker is ie trouwens als je een reeks op papier zet voor iemand en die dus echt heel erg nadenkend gaat zitten kijken.
Ik ook...quote:Op zondag 6 januari 2008 17:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had het voor mezelf op papier gezet...
Nijmegenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Gisteren in Nijmegen gaan stappen met vrienden en een collega van me.
We stonden te wildplassen (ik en die collega) kwam er een politiebusje aanrijden, dus ik zet het op een lopen een steeg in collega achter me aan, politie met piepende banden achter ons aan! Roept mijn collega "hier links" steegje in waar geen auto's in konden. Afgeschud....
Komt mijn collega 10 min later aan lopen onder het bloed. Was uitgegeleden toen hij de bocht maakte en frontaal op een paaltje geknald met zijn hoofd, stuk van zijn tand snee op zijn kin (moest gehecht worden)....
Ja die gooide Anderson van het bord vernam ikquote:
Die was tweede geplaatstquote:Op zondag 6 januari 2008 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja die gooide Anderson van het bord vernam ik.
Eeeh, eerst bij een kroeg waar ik de naam niet van weet, toen bij een kroeg Boogie nog wat, draaide ze allemaal jaren tachtig muziek. Toen hectiek. En daarna Inferno en El Sombrero....quote:Op zondag 6 januari 2008 18:22 schreef rubbereend het volgende:
waar ben je allemaal geweest? En je moet natuurlijk wel weten waar je moet wildplassen in Nijmegen, plekker zat, zoals bijvoorbeeld die steegjes waar geen auto's in kunnen
boogie wonderlandquote:Op zondag 6 januari 2008 19:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Eeeh, eerst bij een kroeg waar ik de naam niet van weet, toen bij een kroeg Boogie nog wat, draaide ze allemaal jaren tachtig muziek. Toen hectiek. En daarna Inferno en El Sombrero....
Geen dropshot gezien, of ik heb iets gemist...quote:Op zondag 6 januari 2008 19:21 schreef pascalheister het volgende:
boogie wonderland![]()
![]()
inferno met die dropshots bij de ingang?
ow laatste keer dat ik er was met 4 man de hele fles toen weggetiktquote:Op zondag 6 januari 2008 19:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Geen dropshot gezien, of ik heb iets gemist...
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ow laatste keer dat ik er was met 4 man de hele fles toen weggetikt
en binnen een sambuca gedronken die wel erg zwaar viel
quote:Op zondag 6 januari 2008 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Een knoei..
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Eeeh, eerst bij een kroeg waar ik de naam niet van weet, toen bij een kroeg Boogie nog wat, draaide ze allemaal jaren tachtig muziek. Toen hectiek. En daarna Inferno en El Sombrero....
Sorry, alleen maar erwtjes!quote:
Ja, moet zeggen was zeer gezellig, en een relaxte sfeer!quote:
moet je tijdens de vierdaagsefeesten, ook erg leukquote:Op zondag 6 januari 2008 19:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja, moet zeggen was zeer gezellig, en een relaxte sfeer!Maar wil eigenlijk een keer op donderdagavond Nijmegen onveilig maken!
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:38 schreef rubbereend het volgende:
moet je tijdens de vierdaagsefeesten, ook erg leuk
En dan zien we jou ook nog langs lopenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je tijdens de vierdaagsefeesten, ook erg leuk
neu dat ook weer nietquote:Op zondag 6 januari 2008 19:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En dat was het laatste wat je nog weet van die avond
Hoe bevalt je reciever?
paar maanden geleden geweest ja, gezellig en veel mooie vrouwtjesquote:Op zondag 6 januari 2008 19:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]halve centrum gezien dus
Pascal ook al aan het stappen in Nijmegen?
wat een charismaquote:Op zondag 6 januari 2008 19:38 schreef tong80 het volgende:
Nu darten kijken op de BBC lieve Hoolers. De Nieuwe Nederlandse sensatie.
Ik ben altijd beterquote:Op zondag 6 januari 2008 19:47 schreef Messenga het volgende:
Whoho, ik ben goed.
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En dan zien we jou ook nog langs lopen
Kom je zaterdag nog?
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
paar maanden geleden geweest ja, gezellig en veel mooie vrouwtjes
Maas & Waalquote:Op zondag 6 januari 2008 20:12 schreef Messenga het volgende:
Tussen welke Rubber?
De Donau en de Amazone?
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]dan zie je mij langslopen ja
tijdens de vierdaagsefeesten hè, niet de 4 daagse zelf.
en op je 2e vraag: nog onduidelijk
Pff en maar klagenquote:Op zondag 6 januari 2008 20:53 schreef Eilanden het volgende:
Happy Three King Day!
Het regent hier al uren zo hard ... zoveel regen halen we in Nederland niet eens in 2 maanden!
Is natuurlijk altijd teleurstellend zonder Leo Driessenquote:Op zondag 6 januari 2008 20:57 schreef tong80 het volgende:
Net live Engels voetbal gezien. Wat een bagger
Alles is daar natuurlijk weer beterquote:Op zondag 6 januari 2008 20:53 schreef Eilanden het volgende:
Happy Three King Day!
Het regent hier al uren zo hard ... zoveel regen halen we in Nederland niet eens in 2 maanden!
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:15 schreef SCH het volgende:
Komend weekend heb je nog genoeg te klagen Eilantsie
Word jij tegenwoordig gesponsord door de Nationale filmbond ?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:24 schreef golfer het volgende:
Even het laatste stukje van de film The Kite Runner bekeken.
Mooie film, wel.
Binnenkort in de bioscoop te zien.
Nee, door IMDb.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:28 schreef tong80 het volgende:
Word jij tegenwoordig gesponsord door de Nationale filmbond ?
Gewoon gek op filmsquote:Op zondag 6 januari 2008 23:28 schreef tong80 het volgende:
Word jij tegenwoordig gesponsord door de Nationale filmbond ?
Ontdekt?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:37 schreef pascalheister het volgende:
golfer en bluezz hebben imdb ook ontdekt
jaquote:
Al die, wat jij oude films noemt, kennen we namelijk al vanuit onze jeugd.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:47 schreef pascalheister het volgende:
ohja jullie kijken alleen maar nieuwe films
Je hebt alweer in de spiegel gekeken?quote:
Kut. Kut kut kut kut kut. Die was om 23.45 ja... Hopen dat mijn uitzendinggemist de cookies inmiddels gevonden heeft...quote:Op zondag 6 januari 2008 23:54 schreef rubbereend het volgende:
leuk nog even de docu over Krezip kijken
idioten zijn hetquote:Op maandag 7 januari 2008 06:42 schreef tha_dark het volgende:
Wat zijn jullie toch weer vroeg op mensen!
Wat ben jij vrolijkquote:Op maandag 7 januari 2008 07:16 schreef RayMania het volgende:
Gooooooooooooooooooeiemorgen.
Die 'o' bleef hangen, ben gewoon ouderwets chagerijnigquote:
Je bedoelt chagrijnigquote:Op maandag 7 januari 2008 07:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die 'o' bleef hangen, ben gewoon ouderwets chagerijnig.
Eens!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
paar maanden geleden geweest ja, gezellig en veel mooie vrouwtjes
quote:
quote:
Ik neem aan dat je niet een 1.1 hebt.quote:
neequote:Op maandag 7 januari 2008 10:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet een 1.1 hebt.
Mogge.
een keer een tentamen fysische chemie geprobeerd te maken met griep en dikke koorts.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:15 schreef tong80 het volgende:
Ik heb wel eens een 1 gehaald voor een tentamen. Ze hadden door dat ik niet één Engels boek had gelezen. De 9 voor het tentamen Nederlandse literatuur vergoedde dat weer.
Voor examens etc, 2.9 voor Wiskunde.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:54 schreef borisz het volgende:
[..]
nee, het is dan jaargang 1 periode 1 (1.1)
Ik heb nooit een 1 gehaald voor een tentamen, laagste was een 3,3 voor filosofie vorig jaar
Goed begin van het jaar.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:07 schreef appelsientje het volgende:
Paniek hier.. .de koffie is op...
Dat is klotequote:Op maandag 7 januari 2008 11:07 schreef appelsientje het volgende:
Paniek hier.. .de koffie is op...
Zekers.. er lopen al collega's verdwaasd rond..quote:
Duits & woordjes lerenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Voor examens etc, 2.9 voor Wiskunde.
Overhoringen ooit een 1.8 voor Duits.(Stomme rotwoordjes.
)
een niet nader te noemen pakket doet niet helemaal wat je wilt?quote:
Ik heb wel eens tentamens gehad, waar commentaar bij stond als "schande" enzoquote:Op maandag 7 januari 2008 10:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Voor examens etc, 2.9 voor Wiskunde.
Overhoringen ooit een 1.8 voor Duits.(Stomme rotwoordjes.
)
Op zulke momenten ben ik toch blij dat ik die bucht niet moetquote:
Net weer even een zooi lasagne opgewarmt. Mooi toch dat je daar twee dagen van kan etenquote:
altijd handig voor 2 dagen kokenquote:Op maandag 7 januari 2008 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Net weer even een zooi lasagne opgewarmt. Mooi toch dat je daar twee dagen van kan eten.
was erg leukquote:Op maandag 7 januari 2008 01:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kut. Kut kut kut kut kut. Die was om 23.45 ja... Hopen dat mijn uitzendinggemist de cookies inmiddels gevonden heeft...
als je zaterdag maar een beter humeur hebtquote:Op maandag 7 januari 2008 07:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die 'o' bleef hangen, ben gewoon ouderwets chagerijnig.
heb je er zin an?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je zaterdag maar een beter humeur hebt
Heb jij ff gelukquote:Op maandag 7 januari 2008 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Op zulke momenten ben ik toch blij dat ik die bucht niet moet.
Wat voor rubriek heb je?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was net bij zo'n asofamilie voor m'n krantenrubriek. Gesproken met een toffe gast, maar ik verbaasde me over de zooi daar thuis. Die moeder rookte als een gek, ik kreeg al bier aangeboden. (gelukkig was er een Senseo) Enzovoort.
Gezocht/aangeboden. Ik zoek op Marktplaats naar iets opvallends wat er aangeboden/gezocht wordt in de regio en ga op zoek naar het verhaal achter de advertentie. Doe ik meestal enkel telefonisch, maar dit was dichtbij, dus ging ik er naartoe.quote:
Dramavisionquote:Op maandag 7 januari 2008 12:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
een niet nader te noemen pakket doet niet helemaal wat je wilt?
ben blij dat ik deze maand ff geen college hebquote:Op maandag 7 januari 2008 15:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo maar even mn boeken proberen te halen bij die klotewinkel van de WUR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |