Nee het is een photoshop.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:29 schreef One_conundrum het volgende:
Hij was er dus bij op de eerste training?
Je zal maar Devrim heten ...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:34 schreef Devrim_ het volgende:
Je zal maar Kermit heten...
Donkere jongens komen daar doorgaans goed mee weg.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:34 schreef Beschouw het volgende:
Ik hoop dat hij ook opvalt door zijn voetbalkwaliteiten, anders is in de Kuip het rap gedaan met dat ventje met de idiote haardracht. Henk Vos werd alleen al voor zijn witte schoenen verketterd.
Dat was wel even een andere tijd zeg.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:34 schreef Beschouw het volgende:
Ik hoop dat hij ook opvalt door zijn voetbalkwaliteiten, anders is in de Kuip het rap gedaan met dat ventje met de idiote haardracht. Henk Vos werd alleen al voor zijn witte schoenen verketterd.
Wat ik dan alleen niet begrijp is dat je DAM zijn reactie laat staan en de rest weghaalt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Offtopic tussen Happel en DAM verwijderd.
quote:Ruim vijf minuten later kroonde Biseswar zich ook tot topscorer van de wedstrijd, door op aangeven van Kermit Erasmus de 1-9 binnen te schieten. Het was direct ook het laatste doelpunt van de middag.
Die naam gecombineerd met die fotoshop is toch een grap?quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:49 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat ik dan alleen niet begrijp is dat je DAM zijn reactie laat staan en de rest weghaalt.
"Dit is toch een grap" blinkt nou niet echt uit in de categorie 'zinvolle reacties' zou je zeggen
Nee hoor, het is geen photoshop..quote:Op zondag 13 juli 2008 03:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die naam gecombineerd met die fotoshop is toch een grap?
Ik hoop tenminste dat het een fotosjop is
quote:Scoreverloop:
0-1 Mols (15')
0-2 Erasmus (20')
0-3 Janota (33')
1-3 Schooneman (37')
1-4 Erasmus (44')
Rustig aan brengen, hij moet de tijd krjigen aan het niveau te wennen. Zal lichamelijk waarschijnlijk ook een stuk zwaarder zjin dan de Zuid-Afrikaanse competitie. Alle tijd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
And again:
[ afbeelding ]
Hopelijk pakt ie morgen wat minuten, in de basis begint ie helaas niet.
Morgen? Vandaag zal je bedoelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik vind hem ook enorme cultheld potentie hebben!quote:Op zondag 13 juli 2008 03:11 schreef Tim86 het volgende:
Klein, dik, een witte hanenkam, voornaam Kermit, achternaam Erasmus...2 of 3 van die dingen waren ook al wel genoeg voor een cultstatus geweest..dit is een beetje overkill
Ik vond hem behoorlijk leuk spelen tegen DOTO. Je ziet dat hij behoorlijk wat kwaliteiten heeft. Een trainer als Verbeek moet daar wel iets mee kunnen doen denk ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
And again:
[ afbeelding ]
Goede vraag. Ondanks alle personele problemen voorin geven ze hem geen kans. Blijkbaar is hij er (nog) niet klaar voor...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:37 schreef sjimz het volgende:
Wanneer krijgt deze kleine acrobaat zijn kans in Feyenoord 1?
Zeker nu het voorin een stuk minder gaat.
Tot nu toe heeft Janota altijd de voorkeur gekregen toch? Tegen Top Oss en NEC iig wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zou hij dit weekend een kans krijgen? Mols en Biseswar zijn de enige echte spitsen die nog 'heel' zijn in de selectie.
Hij zal wel veel in het Rotterdamse nachtleven aanwezig zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Onze kikker is al snel ingeburgerd: http://pancake35.hyves.nl/ .
Had wel mogen scoren.quote:Op zondag 23 november 2008 14:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Puik ingevallen vandaag..
De reden dat zijn hyves Pancake heet, is omdat hij regelmatig pannenkoeken eet.
Die bal had hij er niet ingekregen, hoek was inderdaad te moeilijk.quote:Op zondag 23 november 2008 16:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Moeilijke hoek leek het.. heb het niet goed gezien tho'.
Klopt. Vraag me af wat die mankeertquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:10 schreef heiden6 het volgende:
Weinig meer van vernomen de laatste tijd.
quote:Op zondag 23 november 2008 14:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De reden dat zijn hyves Pancake heet, is omdat hij regelmatig pannenkoeken eet.
Eind januari speelde hij nog met Jong Feyenoord. Dus voorlopig gewoon vooral in het tweede spelend.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Klopt. Vraag me af wat die mankeert
in dit Feyenoord kan niemand doorbrekenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Is volgens mij eventjes geblesseerd geweest. In de minuten dat hij speelde maakte hij op mij een goede indruk in ieder geval. Toch vrees ik dat je met 1.63 moeilijk kan doorbreken. Zeker in dit Feyenoord, die op de 'lange bal' spelen.
Heel rustig, hij kan er gewoon niks van.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:37 schreef Happel het volgende:
Zal niks aan de hand zijn. De beste jongen wordt rustig gebracht door Feijenoord.
Messi: 1.69quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:29 schreef Ruud het volgende:
[..]
in dit Feyenoord kan niemand doorbreken
maar lengte maakt niet uit, zie bijvoorbeeld Messi en Sneijder (al zijn zij niet zo klein als Erasmus)
het is maar net hoe je de speler gebruikt
Is ie ooit langer dan een kwartier ingevallen dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heel rustig, hij kan er gewoon niks van.
Heeft die met zijn invalbeurten al laten zien ook
Die paar centimeters maken natuurlijk ook geen verschil meer. Sowieso een belachelijke opvatting, dat lengte er toe doet. Het is handig uiteraard, maar je hebt het alleen écht nodig om te slagen als je een keeper bent.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Messi: 1.69
Sneijder: 1.70
Kermit: 1.67
Ja, nog basis in uefa cup match, is gewoon zeer zwakquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:57 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Is ie ooit langer dan een kwartier ingevallen dan?
Houd eens op met dat getroll.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Weer een goede wedstrijd van die jongen.quote:Jong Feyenoord heeft maandagmiddag gewonnen van Jong De Graafschap. Het duel eindigde in een 3-1 overwinning voor de Rotterdammers. De doelpunten kwamen op naam van Jordao Pattinama, Clint van Stee en Kermit Erasmus. Tim Vincken en Serginho Greene maakten met succes hun rentree. Kevin Wattamaleo kreeg voor het eerst weer speeltijd, nadat hij de afgelopen weken kampte met liesklachten.
[...]
De Graafschap, dat met een schot op de paal van Oussama Assaidi haar grootste kans voor rust kreeg, was zo gewaarschuwd, maar kon niet voorkomen dat Feyenoord na een halfuur spelen verdiend op voorsprong kwam. Kermit Erasmus bediende hierbij vanaf de rechterflank Jordao Pattinama, die prima binnen schoot in de verre hoek: 1-0.
[...]
Een kwartier later werd de marge voor de Rotterdammers nog iets groter, toen Michal Janota met een knappe actie dwars door het centrum van de defensie van De Graafschap sneed. Vervolgens legde hij de bal af op Kermit Erasmus, die eerst de doelman omspeelde voordat hij binnen tikte.
Assist en een doelpunt dus.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Weer een goede wedstrijd van die jongen.
Hij zal nooit topscoorder van de eredivisie wordenquote:Op zondag 8 februari 2009 10:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft zat kwaliteit, heeft ie wel laten zien bij de beloften en buiten dat is het z'n eerste jaar bij Feyenoord en speelde ie in het eerste op een onwennige plek.
Die jongen heeft zat potentie, of ie het ook redt is weer een ander verhaal natuurlijk.
Makaay en Tomasson ook niet meer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij zal nooit topscoorder van de eredivisie worden
Nee, daarom moet je ook een opvolger halen die Feyenoord waardig is en dat wel zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Makaay en Tomasson ook niet meer.
Niet alle waardevolle spelers worden topscorer van de eredivisie he.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij zal nooit topscoorder van de eredivisie worden
Voor spelers waar je van te voren al bij weet dat ze die potentie hebben, moeten zich dus al bewezen hebben op hoog niveau en dus onhaalbaar voor Feyenoord gezien de financiën.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, daarom moet je ook een opvolger halen die Feyenoord waardig is en dat wel zou kunnen worden.
Ton is dol op Braziliaans sambavoetbal...quote:Op maandag 9 februari 2009 23:46 schreef Waris7 het volgende:
Waarom heten de zonen van Ton Pattinama Jordão en Edinho?
In Fifa 2009 is hij idd abnormaal goed. Ik kan hem ook bijna niet houden in dat spel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:28 schreef RobbinvWolfs het volgende:
Hij heeft echt wel potentie hoor. Zoals ik die kerel heb zien voetballen laatst, niet te houden. Toen ik tegen hem moest voetballen moest ik ongeveer 10 minuten rechtsreeks tegen hem spelen. Hij was echt niet te houden.
In Fifa 2009 is Feyenoord een 3,5 sterren team tegenover 3 voor AZ en Twente.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In Fifa 2009 is hij idd abnormaal goed. Ik kan hem ook bijna niet houden in dat spel.
Fifa 2009 kan de toekomst voorspellen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:10 schreef Kriegel het volgende:
[..]
In Fifa 2009 is Feyenoord een 3,5 sterren team tegenover 3 voor AZ en Twente.
Of hij heeft de pest in dat ie zelf Ton heet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ton is dol op Braziliaans sambavoetbal...
Geinig kapseltje ook. Of is dat inmiddels alweer verdwenen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Leuk spelertje. Lekker rap en een goede actie. Zit wel potentie in.
Volgens mij vorig jaar al.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Geinig kapseltje ook. Of is dat inmiddels alweer verdwenen?
Oh, en weet iemand of ie al voor Zuid-Afrika gespeeld heeft?
Zo hee, die gaat goed. Kan ie volgend jaar gelijk naar het WK.quote:
Paar jaar geleden was hij assistent van van Marwijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:10 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Zo hee, die gaat goed. Kan ie volgend jaar gelijk naar het WK.
Off-topic: Hoe kom jij nou aan een plaatje van Mario in Feyenoord-trainingspak?
van toen die assistent was. Plaatje is volgens mij van het eerste jaar Kappa bij Feyenoordquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:10 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Zo hee, die gaat goed. Kan ie volgend jaar gelijk naar het WK.
Off-topic: Hoe kom jij nou aan een plaatje van Mario in Feyenoord-trainingspak?
Oh ja verrek, nou zie ik het ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
van toen die assistent was. Plaatje is volgens mij van het eerste jaar Kappa bij Feyenoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |