En Jerney die daarna in een deuk lagquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:42 schreef LeBeau het volgende:
Net even het jury commentaar bij Nikki nog een keer geluisterd. De hilariteit.
Gordon: "Ik ben ook zo blij dat Jerney vandaag opgemaakt is."![]()
![]()
![]()
Ik snap je zin maar nauwelijksquote:
Je gaat je gang maar hoor.quote:
Mag ik kots op homo's als enige dan.quote:
Aha. Nou, dan ben ik het met 'm eens.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mag ik kots op homo's als enige dan.
Vertaling:
Ik ben te dom om m'n eigen veters te strikken.
Computers says no.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
Biecht: ik zit even Little Britain te kijken![]()
Waar, waar, waaar?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
alles mag, alles...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar hoor.Niemand die je serieus neemt [whehe, nemen
].
*KLIK!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
BBC Prime
Zap maar snel terug lekkertjequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
BBC Prime
Ik denk dat het publiek ook echt weinig op haar stemt hoor, ik vind haar ook nogal nietszeggendquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:47 schreef Liquidootje het volgende:
Als Asnat vandaag eruit gaat, dan weten we hoe het stemmen is daar bij idols.
Slim ben je iedergeval niet neequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mag ik kots(en) op homo's, als enige dan.
Vertaling:
Ik ben te dom om m'n eigen veters te strikken.
But I'm a laaaaaaaaaady.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
En toch begrijp ik wel wat hij post.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Slim ben je iedergeval niet nee
nee hoor.quote:
Maar Bas doet het elke weekquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:49 schreef Cairon het volgende:
maar die tiffany zong net zo vals als bas![]()
![]()
![]()
Dat ligt aan jou.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En toch begrijp ik wel wat hij post.
Blablabla, still blablabla.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef Greys het volgende:
Welnee, dit is alleen nog maar gezemel dat we al wisten, dat de dames beter zijn dan de heren
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En toch begrijp ik wel wat hij post.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef Ice_Tea het volgende:
Nou, kom maar op met die kutreclame...
Morgen zou sowieso stom zijn. Ex-puber !!(moet nog even van die schrik bekomenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef Liquidootje het volgende:
Al die meisjes voelen zich nu beledigd en sms'en morgen niet meer
Vandaar dat ik niet geloofde dat ik al terug moest zappenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef Svensational het volgende:
Backstage duurde kort maar vanavond iit vorige week.
Die had een vrouw uit het publiek naar hem gegooid, zei hijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef dronkeykong het volgende:
Waarom heeft die Bas een tulp in zijn hand??
Zij oma die onlangs is gestorven heeft 12 tulpenbollen achter gelaten. Vandaag is er eentje uitgebloeid. Als een lucky charm neemt hij het mee.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef dronkeykong het volgende:
Waarom heeft die Bas een tulp in zijn hand??
Liedjes zijn leuk maar 't is steeds zo tenenkrommend slecht bij Idols.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:53 schreef Wilskracht het volgende:
kut thema disco
Als ze nu al zeggen dat Mirjam en Nigel doorgaan is het niet spannend meer.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Anders doe je even alle voorspelbare namen eerst.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohmy, en dan gaan ze straks zeggen. D'r vallen d'r 5 af![]()
Kom op, verliezen van een josti. Ga je diep schamenquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:55 schreef conleche het volgende:
kutjeperen
het is echt niet te hopen dat hij gaat winnenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:56 schreef vw_caddy het volgende:
Neil gaat deze Idols gewoon fukking winnen. [ afbeelding ]
WAT ZEG JE NOU???quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Nathalie mag er nu wel uit...
Idd.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:57 schreef Wilskracht het volgende:
Reclame
Ik stem voor.quote:
Tuurlijk wint ie nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:57 schreef amaranta het volgende:
En wat als Neil wint? Alsof hij een glansrijke carriere tegemoet gaat. Zelfs dries Roelvink verkoopt meer platen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze er niet een reclame ingooien, ik moet pissen
Charter jij Shining even? Ik ben zo weg, dus kan die studio niet verbouwen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
Asnat er uit is goed voor mijn prono.
Bas er uit is goed voor mijn humeur.
Nigel mag er nog niet uit
Net zo glansrijk als de popcarrières van Raffaëla en Jamai. Maak je geen zorgen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:57 schreef amaranta het volgende:
En wat als Neil wint? Alsof hij een glansrijke carriere tegemoet gaat. Zelfs dries Roelvink verkoopt meer platen.
Carriere als zijn pa. Als zijn pa!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Net zo glansrijk als de popcarrières van Raffaëla en Jamai. Maak je geen zorgen!
Jamai heeft aardig geboerd van zijn Idols avontuur hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Net zo glansrijk als de popcarrières van Raffaëla en Jamai. Maak je geen zorgen!
hij kan in ieder geval de eerste periode met de hele familie gaan schnabbelen, discotheek in en uit dat wordt leuk geld verdienenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:57 schreef amaranta het volgende:
Adem innnnnnnnnnnnquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Neem een glaasje water, Greys, hij meent het vast niet zo.
En een putlucht dat er uit z'n bek kwam...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jamai heeft aardig geboerd van zijn Idols avontuur hoor.
Naast het stelen van energie voor hun wietplantages hebben ze vast ook wel een beltegoed machine op campus.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:59 schreef Treezz het volgende:
hoe? zal die pa gewoon iedereen opgebeld hebben... "stemmen op mijn zoon"
Ik kan me hier volledig in vinden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:59 schreef dronkeykong het volgende:
Gewoon de eerste 4 dames laten staan en de rest wegschoppen scheelt weer 5 uitzendingen van Idols
Lees terug...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Adem innnnnnnnnnnn
Adem uittttttttttttttttttttttt
Oke, het gaat wel weer
Maar hij meent het wel volgens mij.
En toch is MM lief
De afkeer van Nathalie slaan we er wel uit
Een soort van Kelly familyquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij kan in ieder geval de eerste periode met de hele familie gaan schnabbelen, discotheek in en uit dat wordt leuk geld verdienen
Alsof dat het doel van Idols isquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:57 schreef amaranta het volgende:
Die pa heeft laatst een keer opgetreden tijdens een FC Groningen wedstrijd. In een vol stadion riep hij na afloop iedereen op om op Neil te stemmen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:59 schreef Treezz het volgende:
hoe? zal die pa gewoon iedereen opgebeld hebben... "stemmen op mijn zoon"
Iemand die zo'n opmerking maakt als "ik ben gewoon lekker fucking los gegaan gewoon" wint heus niet. En anders ga ik echt voortijdig emigreren.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:57 schreef amaranta het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En een putlucht dat er uit z'n bek kwam...
Nou ja, misschien wel, maar alsof dat ooit al gelukt isquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof dat het doel van Idols is.
Ja maar daarom zei ik ook 'popcarrière', z'n musical-carrière gaat helemaal de goede kant op!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jamai heeft aardig geboerd van zijn Idols avontuur hoor.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
Ah, hij meende het niet gelukkig
MM, leuk dat je hier ook langs komt, miste je me?
en wat dan nog, op dit forum mag je alles zeggen, toch???quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Neem een glaasje water, Greys, hij meent het vast niet zo.
triest mannetjequote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:01 schreef CJ het volgende:
[..]
Die pa heeft laatst een keer opgetreden tijdens een FC Groningen wedstrijd. In een vol stadion riep hij na afloop iedereen op om op Neil te stemmen.
Dat zou ik echt kut vinden, als Asnat eruit ligt. Ik vind haar wel leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:02 schreef Heleen17 het volgende:
Ik hoop dat Bas eruit gaat. Maar ik vrees voor Asnast.
ja smartlaappen united ofzo?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:02 schreef Treezz het volgende:
[..]
triest mannetjedie pa, die had toch zo'n ander programma gewonnen..... nooit meer van gehoord....
Wat ben je toch een irritant kereltje zeg.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en wat dan nog, op dit forum mag je alles zeggen, toch???
3 en een half voor elk!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:04 schreef BVO het volgende:
Bas of Nigel exit betekent 7 vrouwen en 2 mannen.
Die o-nek en jasje zonder kraag + lange nek is funessequote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Wat is er nou anders aan het gezicht van Bas vandaag?
Is hij nou ineens mager in zijn gezicht geworden ofzo?
Waterhoofdquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Die o-nek en jasje zonder kraag + lange nek is funesse
Ja, die lage hals. Nog net geen décolleté.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan die vent in de Efteling...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid:quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
Doe Asnat er maar uit dan, als Bas er in blijft is lekker voor de erger-factor en Nigel is een schatje.
Nu ben ik weer helemaal kwaad omdat Sandy eruit ligtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:04 schreef Cee het volgende:
"Gordon heeft backstage staan relnichten en heeft er eigenhandig voor gezorgd dat jullie met z'n drieën moeten wieberen en Sandy terug komt. Hierrrrrrrrr is Sandyyyyy!"
Niet gedaan inderdaad... maar hij is dooooooooooorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |