En Jerney die daarna in een deuk lagquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:42 schreef LeBeau het volgende:
Net even het jury commentaar bij Nikki nog een keer geluisterd. De hilariteit.
Gordon: "Ik ben ook zo blij dat Jerney vandaag opgemaakt is."![]()
![]()
![]()
Ik snap je zin maar nauwelijksquote:
Je gaat je gang maar hoor.quote:
Mag ik kots op homo's als enige dan.quote:
Aha. Nou, dan ben ik het met 'm eens.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mag ik kots op homo's als enige dan.
Vertaling:
Ik ben te dom om m'n eigen veters te strikken.
Computers says no.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
Biecht: ik zit even Little Britain te kijken![]()
Waar, waar, waaar?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
alles mag, alles...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar hoor.Niemand die je serieus neemt [whehe, nemen
].
*KLIK!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
BBC Prime
Zap maar snel terug lekkertjequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
BBC Prime
Ik denk dat het publiek ook echt weinig op haar stemt hoor, ik vind haar ook nogal nietszeggendquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:47 schreef Liquidootje het volgende:
Als Asnat vandaag eruit gaat, dan weten we hoe het stemmen is daar bij idols.
Slim ben je iedergeval niet neequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mag ik kots(en) op homo's, als enige dan.
Vertaling:
Ik ben te dom om m'n eigen veters te strikken.
But I'm a laaaaaaaaaady.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef Greys het volgende:
En toch begrijp ik wel wat hij post.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Slim ben je iedergeval niet nee
nee hoor.quote:
Maar Bas doet het elke weekquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:49 schreef Cairon het volgende:
maar die tiffany zong net zo vals als bas![]()
![]()
![]()
Dat ligt aan jou.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En toch begrijp ik wel wat hij post.
Blablabla, still blablabla.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef Greys het volgende:
Welnee, dit is alleen nog maar gezemel dat we al wisten, dat de dames beter zijn dan de heren
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En toch begrijp ik wel wat hij post.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef Ice_Tea het volgende:
Nou, kom maar op met die kutreclame...
Morgen zou sowieso stom zijn. Ex-puber !!(moet nog even van die schrik bekomenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef Liquidootje het volgende:
Al die meisjes voelen zich nu beledigd en sms'en morgen niet meer
Vandaar dat ik niet geloofde dat ik al terug moest zappenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef Svensational het volgende:
Backstage duurde kort maar vanavond iit vorige week.
Die had een vrouw uit het publiek naar hem gegooid, zei hijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef dronkeykong het volgende:
Waarom heeft die Bas een tulp in zijn hand??
Zij oma die onlangs is gestorven heeft 12 tulpenbollen achter gelaten. Vandaag is er eentje uitgebloeid. Als een lucky charm neemt hij het mee.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef dronkeykong het volgende:
Waarom heeft die Bas een tulp in zijn hand??
Liedjes zijn leuk maar 't is steeds zo tenenkrommend slecht bij Idols.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:53 schreef Wilskracht het volgende:
kut thema disco
Als ze nu al zeggen dat Mirjam en Nigel doorgaan is het niet spannend meer.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Anders doe je even alle voorspelbare namen eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |