quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohmy, en dan gaan ze straks zeggen. D'r vallen d'r 5 af![]()
Kom op, verliezen van een josti. Ga je diep schamenquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:55 schreef conleche het volgende:
kutjeperen
het is echt niet te hopen dat hij gaat winnenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:56 schreef vw_caddy het volgende:
Neil gaat deze Idols gewoon fukking winnen. [ afbeelding ]
WAT ZEG JE NOU???quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Nathalie mag er nu wel uit...
Idd.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:57 schreef Wilskracht het volgende:
Reclame
Ik stem voor.quote:
Tuurlijk wint ie nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:57 schreef amaranta het volgende:
En wat als Neil wint? Alsof hij een glansrijke carriere tegemoet gaat. Zelfs dries Roelvink verkoopt meer platen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze er niet een reclame ingooien, ik moet pissen
Charter jij Shining even? Ik ben zo weg, dus kan die studio niet verbouwen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
Asnat er uit is goed voor mijn prono.
Bas er uit is goed voor mijn humeur.
Nigel mag er nog niet uit
Net zo glansrijk als de popcarrières van Raffaëla en Jamai. Maak je geen zorgen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:57 schreef amaranta het volgende:
En wat als Neil wint? Alsof hij een glansrijke carriere tegemoet gaat. Zelfs dries Roelvink verkoopt meer platen.
Carriere als zijn pa. Als zijn pa!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Net zo glansrijk als de popcarrières van Raffaëla en Jamai. Maak je geen zorgen!
Jamai heeft aardig geboerd van zijn Idols avontuur hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Net zo glansrijk als de popcarrières van Raffaëla en Jamai. Maak je geen zorgen!
hij kan in ieder geval de eerste periode met de hele familie gaan schnabbelen, discotheek in en uit dat wordt leuk geld verdienenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:57 schreef amaranta het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |