abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56516595
Ik vond Charlene - op die uitglijers na - erg goed gister. Maar ze had gewoon de pech dat ze 1. als eerste zong en 2. Pauline, Neil, Nikki, Nathalie en Nigel allemaal (heel erg) goed waren gister. Denk dat de mensen haar gewoon even vergeten waren .
Volgende week gaan we weer knallen met Charlene .
pi_56524704
Net het optreden gezien en ik denk dat de goede optredens van de rest en het feit dat ze qua uitstraling noch vlees noch vis is haar op de kruk heeft doen belanden...

Feit blijft dat Charlene me gewoon niets doet, ze is echt de Floortje voor mij van deze editie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 4 februari 2008 @ 13:22:13 #203
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56524750
Het was een goed optreden, ze zag er top uit maar die uitstraling nekt haar gewoon, of ze er iets aan kan doen of niet.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_56524870
quote:
Op zondag 3 februari 2008 01:21 schreef Greys het volgende:
Nog steeds een goede zangeres, maar een oninteressante persoonlijkheid en een onsympathiek type.
Geen Idol voor mij
Helemaal mee eens. Op de een of andere manier doet ze me gewoon niets.
Zoals ik in het Nikki-topic al zei: ik snap eigenlijk nog steeds niet wat zovelen nou in Charlene zien... Okee, ze heeft een prima stem en zet ook meestal wel een goede performance neer... maar ik vind er nog steeds iets te veel 'braafs' aan zitten, waardoor ze wat mij betreft net niet pittig en uitdagend genoeg is voor een popidool.
Bovendien heeft ze daarnaast ook iets koels en afstandelijks over zich, waardoor ze (ten onrechte, denk ik) misschien soms wat arrogant over kan komen.

Daarom doen Nathalie en Nikki mij veel meer. Die tonen meer echte inleving en emotie, en komen bovendien ook veel zelfverzekerder en wat 'brutaler' over. Dat beetje meer lef is iets wat ik altijd wel waardeer in een popidool.

Charlene doet de laatste tijd wel haar best om wat meer 'sexappeal' te tonen, maar op de één of andere manier kan je merken dat ze dat niet van nature in zich heeft. Het komt me altijd net een beetje te 'aangeleerd' over eigenlijk.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_56526264
Charlene was in de eerste liveshows juist héél pittig. Steeds lekker terugbitchen naar de jury en naar Wendy (dat gospel-gedoe is nog wekenlang doorgegaan). En dat was net dat beetje extra wat Charlene heeft/had. De laatste tijd komt het er niet meer zo goed uit. Misschien is het onzekerheid, misschien voelt ze zich niet meer thuis in Idols, ik weet niet wat het is. Maar de sprankelende, grappige Charlene van de eerste liveshows is er in elk geval niet meer . Erg jammer, hoop dat ze zichzelf herpakt en zaterdag weer als vanouds vocaal en humoristisch gaat knallen! !!!
pi_56533516
Vind dat Tom_tom wel een punt heeft.. Het zou me niets verbazen als ze zich niet meer helemaal oké voelt binnen Idols.. Wie weet dat ze meer dingen 'weet' dan wij of dat ze liever meer 'in de here' wil zingen (o.i.d.) en zich niet kan verenigen met het idols concept. Ze wekt de indruk dat ze een soort van angstig is om een nieuw idool te worden? Ze kijkt soms echt als een schaap dat naar de slachtbank moet.. Erg jammer en bovendien best irriterend!!
pi_56537801
Ik denk dat ze zich wel kan herpakken. Dat hoop ik ook natuurlijk.
That's all folks!
pi_56632322
wat was ze GOED he
  zaterdag 9 februari 2008 @ 23:04:07 #209
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56633884
CHARLENE !!!

Na True To Your Heart wilde ik echt met haar trouwen en minstens 15 kinderen .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 23:10:24 #210
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56634087
Is die huilende geek waar ze steeds op inzoomen in het publiek haar vriendje trouwens? Wat een flapdrol, waarom papt ze niet met een leuker type aan zoals Bas of zo!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_56634139
Ik ben verliefd op Charlene. (L)

Ik hoop wel dat ze wint.
pi_56634206
Ze is echt zo'n Floortje geworden.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 23:24:55 #213
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_56634472
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 23:04 schreef Marble het volgende:
CHARLENE !!!

Na True To Your Heart wilde ik echt met haar trouwen en minstens 15 kinderen .
jammer dat ze bezet is
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 9 februari 2008 @ 23:26:31 #214
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56634507
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 23:24 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

jammer dat ze bezet is
. "That don't stop me. A ring don't mean a thing!"
  zaterdag 9 februari 2008 @ 23:35:08 #215
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_56634758
15 kinderen wauw Charlene is je droom vrouw
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_56637603
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 23:10 schreef Marble het volgende:
Is die huilende geek waar ze steeds op inzoomen in het publiek haar vriendje trouwens? Wat een flapdrol, waarom papt ze niet met een leuker type aan zoals Bas of zo!
Ik vond 'm wel cute eigenlijk.

En Bas... als-ie z'n mond houd is-ie wel ok ja.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_56639106
Ik vond Neil ook wel cute!

Enne... nu die Charlene eruit... wat een takketrol is dat!

Nathalie moet winnen!
Nothing takes the past away like the future!
pi_56639676
Jezus, wat is Run To You een lelijk lied zeg . Gelukkig was Charlene zo briljant dat het enigszins aan te horen was. En True To Your Heart was gewoon briljant fantastisch .

Charlene is terug waar ze hoort! !
  zondag 10 februari 2008 @ 11:06:03 #219
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56639693
Kan haar artiestennaam niet veranderd worden naar Charly? .
Bij dat Charlene denk ik altijd aan die ellendige muts:

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 10 februari 2008 @ 11:06:36 #220
22273 Dizer
Save the beard!
pi_56639699
quote:
Op zondag 10 februari 2008 11:06 schreef BVO het volgende:

[ afbeelding ]
Dan ben je de enige (hoop ik)
Friends don't let friends remain beardless...
pi_56639853
A little bit hateful
pi_56640330
Wat was ze weer goed !

En lief
pi_56640609
Charlene was echt goed , alleen had ik liever gehad dat ze "I Have Nothing" had gedaan van Whitney. Maar ja, dan heb je het probleem dat ze never never noooooooit niet kan tippen aan Leona Lewis die dat nummer ook deed tijdens X-Factor UK... hoe goed Charlene ook is... Leona is toch een klasse apart.
pi_56641012
Ik vind Charlene een ongelooflijk nest; haar reactie toen ze vorige week op de kruk kwam was echt not done. Ze jankte als zo'n turntrutje dat naast de medailles greep. Bah.
pi_56641054
Ik vond haar reactie vorige week helemaal niet zo raar hoor. Logisch dat je huilt, als je er (bijna) uit moet? Ze gedroeg zich ten minste niet zo debiel als Bas .
pi_56641547
quote:
Op zondag 10 februari 2008 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond haar reactie vorige week helemaal niet zo raar hoor. Logisch dat je huilt, als je er (bijna) uit moet? Ze gedroeg zich ten minste niet zo debiel als Bas .
Ik snap haar ook best! De spanning die daar in zo'n studio hangt is echt heel erg groot!

Maar ze is echt niet 'arrogant' ofzo! En haar moeder is heeeel lief
pi_56641827
Ik snap ook niet waarom mensen haar (overigens zeer menselijke) reactie raar vinden. Moet ze daar dan lachend als een boer met kiespijn gaan zitten? Ze laat tenminste haar emoties zien. Gisteren ook weer. Ze was enorm geschokt dat ze niet naar de kruk hoefde. Ze toonde geen haast enkele vorm van blijdschap toen ze mocht blijven zitten. Deed ze dat omdat ze een ongelovelijk nest is? Nee, dat deed ze omdat ze 1) zeer verbaasd was en 2) omdat een goede vriend van haar wel naar de kruk moest. Pas toen Nigel terug mocht komen, begon ze weer te stralen.

Charlene is gewoon een gevoelsmens en soms vraag ik me wel af of ze in het glamourwereldje past waar blijkbaar van je verwacht wordt dat je alle tegenslagen met een smile moet kunnen incasseren omdat je anders meteen voor ongelooflijk nest wordt uitgemaakt als je dat niet doet.
pi_56646618
Ik ben weer helemaal fan . En True to your heart is zo'n tof nummer ! Was het liedje alweer helemaal vergeten, je hoort het ook nooit op de radio. Maar allebei de nummers waren supergoed gezongen, ik vond zelfs de eerste boeiend, ondanks dat het origineel zo saai is.
pi_56647060
quote:
Op zondag 10 februari 2008 16:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben weer helemaal fan . En True to your heart is zo'n tof nummer ! Was het liedje alweer helemaal vergeten, je hoort het ook nooit op de radio. Maar allebei de nummers waren supergoed gezongen, ik vond zelfs de eerste boeiend, ondanks dat het origineel zo saai is.
Inderdaad! Bij Run to you in Whitney's versie viel ik echt in slaap!
pi_56648142
quote:

[ afbeelding ]
O jee. Ik denk bij de naam Charlene altijd aan die zangeres van dat liedje I've never been to me. Deze dus, en die was echt niet verkeerd, dus van mij mag ze haar naam houden. Maar goed, dat zal het generatieverschil zijn ...
pi_56648355
quote:

[ afbeelding ]
Haar naam spreek je anders uit Als Charleene, waar de halve jury nog steeds niet achter is
pi_56660763
quote:

[ afbeelding ]
I fucked a priest, but I've never been to me!
  maandag 11 februari 2008 @ 11:10:27 #233
165854 Meeldraad
Lekker doorstampen
pi_56661426
Nu ben ik meestal niet zo van dit soort topics, maar als het op Charlene aankomt moet ik toch even zeggen dat het een hartstikke lieve en leuke meid is en dat er absoluut niks arrogants in zit. Ik ken d'r een beetje en als voorbeeldje: de eerste keer dat ik 'r sprak zaten we o.a. een beetje te praten over eten en daarbij had ik het naast allerlei andere dingen ook over een bepaald type ontbijt. De tweede keer dat ik 'r zag was toen er een week later 's ochtends op m'n deur werd geklopt en ze zei: "Goedemorgen MD, je ontbijt is bijna klaar, kom je zo ook??" of iets in die strekking. Juist, ze had 't onthouden, gegoogled op het recept, was naar de supermarkt gegaan en etc. En nee, er speelde niks tussen ons, ze was gewoon zichzelf, super spontaan en erg lief... die ochtend... Haha, nee oké, ze is gewoon altijd echt lief! Dit was maar één voorbeeld! Zo en nou wil ik er niks meer over horen...
Contemnunt spinam cum rosae deliberant
pi_56663032
Dat is wel schattig van d'r .
pi_56663733
Wat lief.
  maandag 11 februari 2008 @ 13:07:40 #236
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56663845
ss, kan jij die vriend van d'r niet nemen? Dan neem ik Charlene wel . Ze is leuk !
pi_56664037
Die janknerd met dat piekhaar en dat nepdiamantje in z'n oor? Nee dankje .
  maandag 11 februari 2008 @ 13:18:42 #238
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56664067
. Ik vond het wel een type voor je eigenlijk .
pi_56664158
Wat een belediging weer . Maar ik denk dat Nigel heel jaloers wordt als je voor Charlene gaat. Dat wil je hem toch niet aandoen ?
  maandag 11 februari 2008 @ 13:25:56 #240
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56664178
Ze zijn goede vrienden toch? Die delen alles .
pi_56664267
Nigel lijkt me anders niet zo vrijgevig .
pi_56673214
True to your heart was erg goed gedaan maar ze gaat wat mij betreft de finale niet halen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_56673766
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die janknerd met dat piekhaar en dat nepdiamantje in z'n oor? Nee dankje .
Ik vind 't eigenlijk een best lekker hapje Behalve die diamant dan!

En dat huilen vond ik eigenlijk heel lieeef
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:13:01 #244
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56709447
Op ieder potje past een dekseltje, zeggen we dan maar .
pi_56724665
Charlene heeft ons gemaild !

Trouwens ook leuk die fans in 't buitenland:
quote:
She def had rough spots but the entire performance was so much better than most stuff you'd see on Am Idol!

[ Bericht 57% gewijzigd door Hockeylotje op 14-02-2008 14:54:05 ]
  donderdag 14 februari 2008 @ 23:58:23 #246
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56739364
Hit me!
pi_56751467
Een blije Charlene na vorige week!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 19:45:52 #248
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56756719
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 23:58 schreef BVO het volgende:
Hit me!
Ik vind dat Charly toe is aan nieuwe catchphrase . Dat Hit Me komt zo SM-erig over.
pi_56777003
Datw as best een cool zangoptreden, Aretha. Maar ze doet me gewoon niks, ze is geen persoonlijkheid op dat podium.
Whatever I want.
pi_56777061
Ik vond het op zich wel mooi, maar te gladjes.
pi_56777096
R E S P E C T

Die uithaal
pi_56777122
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:19 schreef PeRi het volgende:
Datw as best een cool zangoptreden, Aretha. Maar ze doet me gewoon niks, ze is geen persoonlijkheid op dat podium.
nathalie zeker wel, in dat korte broekje
pi_56777214
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:24 schreef robert2006 het volgende:

[..]

nathalie zeker wel, in dat korte broekje [afbeelding]
Je relevantie is weer ver te zoeken hè . Begin maar niet weer hier zo anti-Nathalie te doen, maar elders ofzo.
Whatever I want.
pi_56777315
Wow, echt een top-optreden Ze heeft echt laten zien dat ze ook power in zich heeft
  zaterdag 16 februari 2008 @ 20:30:52 #255
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56777318
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:27 schreef PeRi het volgende:

[..]

Je relevantie is weer ver te zoeken hè [ afbeelding ]. Begin maar niet weer hier zo anti-Nathalie te doen, maar elders ofzo.
Is dit opeens de pro-Nathalie-fanclub of zo? .
pi_56777352
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:30 schreef Marble het volgende:

[..]

Is dit opeens de pro-Nathalie-fanclub of zo? [afbeelding].
Nee hoor, maar dat ge-anti of ge-pro Nathalie hoeft niet hier, hier gaat het om Charlene.
Whatever I want.
pi_56777916
Geweldig optreden! Ik hoop op een finale tussen Nikki en Charlene.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 21:14:12 #258
88233 Steve
Still the best.
pi_56778525
Jammer dat ze Carwash heeft gekozen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_56778819
Idd, Carwash vind ik een suf lied.. ze deed het wel goed verder.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 23:12:35 #260
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_56781877
Een finale Charlene/Nikki zou geweldig zijn!!!
Ik vrees alleen niet dat dat er in zit...
Don't come closer, I might hurt you
pi_56783155
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:12 schreef Lindytje het volgende:
Een finale Charlene/Nikki zou geweldig zijn!!!
Ik vrees alleen niet dat dat er in zit...
Ik snap je gedachtesprongetjes, maar ik denk juist dat de fans net zoals vorige week (toen ze misschien zelfs de meeste stemmen gehad zou kunnen hebben) deze week weer wakker zijn geschud!

Ze is op dit moment in ieder geval wel de underdog geworden, maarja wat wil je met deze 3, dan heb je sowieso een geweldig talent op nummer 3 en ik vind dat, wie 't ook wordt, diegene echt niet te klagen heeft!

Ik hoop trouwens dat de buurt nog slaapt, want ik gilde echt zo hard dat ze door ging van blijdschap!
pi_56783532
Het wordt idd moeilijk, maar Charlene kan dat aan
pi_56783634
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:27 schreef PeRi het volgende:

[..]

Je relevantie is weer ver te zoeken hè [ afbeelding ]. Begin maar niet weer hier zo anti-Nathalie te doen, maar elders ofzo.
Nathalie zingt best goed maar ze is zo lelijk als de nacht. En ja een idool moet er toch ook wel een beetje toonbaar uitzien...
X
X
X
pi_56785111
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:44 schreef Frasier het volgende:

[..]

Nathalie zingt best goed maar ze is zo lelijk als de nacht. En ja een idool moet er toch ook wel een beetje toonbaar uitzien...
Nee Charlene met haar chagrijnige ontevreden rotkop als ze op de kruk zit, ik krijg er spontaan buikpijn van
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  zondag 17 februari 2008 @ 03:02:02 #265
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56785213
quote:
Op zondag 17 februari 2008 02:50 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Nee Charlene met haar chagrijnige ontevreden rotkop als ze op de kruk zit, ik krijg er spontaan buikpijn van
Dat is geen chagrijnigheid maar spanning/angst om weggestemd te worden. Duh.
pi_56795287
quote:
Op zondag 17 februari 2008 03:02 schreef Marble het volgende:

[..]

Dat is geen chagrijnigheid maar spanning/angst om weggestemd te worden. Duh.
Alsnog geen prettig gezicht om naar te kijken.
Snap die angst wel, hoor, je kunt ook (half) in janken uitbarsten als je er écht uit ligt. Dat hoeft niet van tevoren. Net als bij Neil stoort me dat vreselijk.
Liej
pi_56798323
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:41 schreef Leigh het volgende:

[..]

Alsnog geen prettig gezicht om naar te kijken.
Snap die angst wel, hoor, je kunt ook (half) in janken uitbarsten als je er écht uit ligt. Dat hoeft niet van tevoren. Net als bij Neil stoort me dat vreselijk.
Ik denk niet dat jij ooit zelf op de kruk hebt gezeten, dus ik vind het knap dat je dan kunt voorspellen hoe iemand gaat reageren!

En daarnaast snap ik best dat ze huilt, omdat haar maatje er uit moet.. Maar goed dat is misschien mijn inlevingsvermogen..
  zondag 17 februari 2008 @ 20:07:01 #268
182751 MisterO
wispelvurig
pi_56798568
Charlene moet echt winnen
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_56799244
Charlene is supergoed,En ik ben er van overtuigd dat ze het ver gaat schoppen.
Maar laat Nathalie toch maar winnen
pi_56800287
Vind het echt moeilijk wie dr moet winnen van deze 3. Ze zijn alle 3 goed en leuk. Als ik een voorspelling moet doen, wordt het denk ik Nikki die gaat winnen, Charlene 2de.
  zondag 17 februari 2008 @ 22:44:55 #271
182751 MisterO
wispelvurig
pi_56803441
Zo wat ging die uithaal aan het einde van R.E.S.P.E.C.T toch fóut
maar verder was het briljant
pi_56814374
quote:
Op zondag 17 februari 2008 19:57 schreef Hockeylotje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij ooit zelf op de kruk hebt gezeten, dus ik vind het knap dat je dan kunt voorspellen hoe iemand gaat reageren!
Kom kom, niet zo argressief. Iedereen met en beetje gevoel heeft inlevingsvermogen, maar dat betekent niet dat iedereen het prettig moet vinden om naar te kijken.

En ik ben blij dat ik niet op die kruk hoef te zitten of aan Idols mee do, for that matter
quote:
En daarnaast snap ik best dat ze huilt, omdat haar maatje er uit moet.. Maar goed dat is misschien mijn inlevingsvermogen..
Ooohhh, je hebt het over haar huilen omdat Nigel eruit moest.
Ja, daar ging de aanvankelijke reactie die ik quote niet over, en daar had ik het met mijn reactie derhalve dus ook niet over
Liej
pi_56832902
Ik hoop nu eigenlijk dat ze niet wint. Ze moet leuke muziek a la Jamiroquai maken. Lekker funky stuff. Als ze wint, dan moet ze standaard popliedjes gaan zingen.

Laat Nikki of Nathalie maar winnen.
pi_56833098
Ik vind het een beetje achterhaald hoor, die bewering dat de winnaar 'standaard popliedjes' moet zingen. Dat was misschien bij Jamai nog het geval, maar ik denk dat dat ook zijn stijl was. Boris zijn album vond ik nou niet bepaald standaard pop, zeker z'n tweede album niet. Raffaela's album was wel slecht geloof ik, maar zelfs daarop stonden wat Nederlandstalige nummers wat ik nou ook niet direct schaar onder standaard pop, zoals het duet met Paul de Leeuw. Vooral nu Ewbank betrokken zal zijn bij het album denk ik dat ze de winnares gewoon in hun waarde laten en een album maken dat echt bij haar past. Het zal nooit een supergoede cd worden omdat het in korte tijd moet worden geproduceerd, dat is misschien het enige minpunt. De nummer twee en drie kunnen langer over hun cd doen.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:23:46 #275
182751 MisterO
wispelvurig
pi_56833111
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:13 schreef CJ het volgende:
Ik hoop nu eigenlijk dat ze niet wint. Ze moet leuke muziek a la Jamiroquai maken. Lekker funky stuff. Als ze wint, dan moet ze standaard popliedjes gaan zingen.

Laat Nikki of Nathalie maar winnen.
Ach laten we eerlijk zijn, geen 1 kandidaat zal een carriere kunnen maken.. Het zijn leuke shows, de winnares krijgt een nummer 1 en daarna zullen we niks meer van ze horen
pi_56835447
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het een beetje achterhaald hoor, die bewering dat de winnaar 'standaard popliedjes' moet zingen. Dat was misschien bij Jamai nog het geval, maar ik denk dat dat ook zijn stijl was. Boris zijn album vond ik nou niet bepaald standaard pop, zeker z'n tweede album niet. Raffaela's album was wel slecht geloof ik, maar zelfs daarop stonden wat Nederlandstalige nummers wat ik nou ook niet direct schaar onder standaard pop, zoals het duet met Paul de Leeuw. Vooral nu Ewbank betrokken zal zijn bij het album denk ik dat ze de winnares gewoon in hun waarde laten en een album maken dat echt bij haar past. Het zal nooit een supergoede cd worden omdat het in korte tijd moet worden geproduceerd, dat is misschien het enige minpunt. De nummer twee en drie kunnen langer over hun cd doen.
Klopt inderdaad!

Ik denk dat ze met John een hele goede binnen hebben gehaald!
pi_56879392
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het een beetje achterhaald hoor, die bewering dat de winnaar 'standaard popliedjes' moet zingen. Dat was misschien bij Jamai nog het geval, maar ik denk dat dat ook zijn stijl was. Boris zijn album vond ik nou niet bepaald standaard pop, zeker z'n tweede album niet. Raffaela's album was wel slecht geloof ik, maar zelfs daarop stonden wat Nederlandstalige nummers wat ik nou ook niet direct schaar onder standaard pop, zoals het duet met Paul de Leeuw.
Het is niet zo achterhaald als je denkt hoor. Het winnende lied moet zowiezo scoren, dus gaat men op veilig. Jamai kwam met het poppy "Step Right Up" wat het refrein rechtstreeks leende van het nummer "Keep On Moving" van 5ive. Jim's nummer "Tell Her" werd geschreven door Fluitsma en Van Tijn en de opvolger This Love Is Real werd door het team van 2 Unlimited (Phil Wild & JP de Coster) geschreven en was een regelrechte kopie van Scandalous van Mis-teeq dat nog geen 5 maanden eerder in onze top 40 stond.... commercieler kan haast niet.

Boris kwam met de cover "When You Think Of Me" van country zanger Mark Wills, maar niet nadat die flink opge'popt' was.

Raffaela kwam met een cover van het winnende Zweedse Idols liedje van Agnes Carlsson wat geschreven werd door Jorgen Elofsson die liedjes schreef voor Westlife, Britney Spears, Geri Halliwel, Leona Lewis en Kelly Clarkson.

Het zou me niets verbazen als de winnares nu ook A Moment Like This (geschreven door diezelfde Jorgen) als winnende single zou hebben net zoals Kelly Clarkson in 2002 en Leona Lewis in 2006.
quote:
Vooral nu Ewbank betrokken zal zijn bij het album denk ik dat ze de winnares gewoon in hun waarde laten en een album maken dat echt bij haar past.
John Ewbank. Effe kijken. Zijn geschiedenis laat o.a. zien:
- Gordon
- Tim Immers
- Laura Vlasblom
- Marco Borsato
- Maud
- Romeo

Zeer hoogstaand dus... not. Alleen Van Velzen en z'n samenwerking met Ferry Corsten (Gouryella - Ligaya) waren imo nog een beetje van redelijk hoog niveau. De rest is vrij standaard pop. Reken maar op standaard popwerk voor de winnares.
quote:
Het zal nooit een supergoede cd worden omdat het in korte tijd moet worden geproduceerd, dat is misschien het enige minpunt. De nummer twee en drie kunnen langer over hun cd doen.
John en Erik hebben zo veel nummers op de plank staan... zo veel demo's waar je alleen maar even over heen hoeft te zingen... De nummers staan al lang klaar... het is nu een kwestie van inzingen. Wat betreft productietijd zal het echt geen probleem worden. Het is meer de keuze van de liedjes die er voor zorgen of iets een supergoede CD wordt of niet.

Raffaela heeft een kans laten liggen omdat ze zwanger was. Daarom werd er op veilig gespeeld. Als ze het album vol met nieuwe nummers had gezet, dan had ze dit nooit kunnen promoten vanwege haar zwangerschap. Dat zou dus weg gegooid geld zijn. Men heeft er toen gewoon voor gekozen om gemakkelijk te cashen door veel covers en een bekende naam (Paul de Leeuw) te koppelen aan het album.

Maar het zal inderdaad wel zo gaan dat we niet veel van de winnaars van Idols zullen horen. We hebben hier helaas geen talent van het kaliber Leona Lewis zitten.
pi_56885356
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:21 schreef CJ het volgende:
Maar het zal inderdaad wel zo gaan dat we niet veel van de winnaars van Idols zullen horen. We hebben hier helaas geen talent van het kaliber Leona Lewis zitten.
En daar snap ik dus nog steeds niet van wat er zo goed aan is! Ze is goed, maar zo geweldig als iedereen beweert, dat vind ik nog steeds niet!

Charlene na de show over het vertrek van haar 'mattie'!
http://www.rtl.nl/(/,vm=/(...)f_goed.avi_plain.xml
pi_56885910
BVO ze zegt 't weer !

Of ik heb 't niet goed gehoord, maar volgens mij zegt ze weer Hit me

HIER Rond 1.09/1.10!
pi_56886223
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 15:24 schreef Hockeylotje het volgende:

[..]

En daar snap ik dus nog steeds niet van wat er zo goed aan is! Ze is goed, maar zo geweldig als iedereen beweert, dat vind ik nog steeds niet!
Ik snapte alle ophef ook niet, totdat ik zelf de moeite nam om eens al haar X-Factor filmpjes te bekijken op Youtube. Toen was ook ik 'om'.

Check al haar optredens tijdens X-Factor UK eens op Youtube. Zo zuiver, strak, toonvast als zij zingt, doet niemand in Idols NL. Tel daarbij op dat ze niet eens doorheeft hoe goed ze is... zo verlegen en puur.... En het bereik dat ze heeft... Charlene komt een beetje in de buurt, maar Leona....

Bv:
- Summertime met bigband
- I Will Always Love You
- All By Myself in de finale... die uithaal
- Over The Rainbow
- I Have Nothing briljant!

Zoals zij zingt... zingt niemand in Idols NL.... en dat is ook het verschil... Leona staat nu op 1 in meerdere landen in Europa en ook Amerika gaat overstag. Zie je dat Charlene en Nikki doen? Nathalie misschien... maar die moet het hebben van haar hele uitstraling en niet zo zeer van haar zang wat vergeleken bij Charlene en Nikki toch iets 'minder' is. Ik ben wel van mening dat het dit jaar bij de laatste drie van een hogere kwaliteit is dan de afgelopen paar jaren, maar het kaliber van een Leona Lewis... nee.
pi_56886833
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:01 schreef CJ het volgende:

[..]

Ik snapte alle ophef ook niet, totdat ik zelf de moeite nam om eens al haar X-Factor filmpjes te bekijken op Youtube. Toen was ook ik 'om'.

Check al haar optredens tijdens X-Factor UK eens op Youtube. Zo zuiver, strak, toonvast als zij zingt, doet niemand in Idols NL. Tel daarbij op dat ze niet eens doorheeft hoe goed ze is... zo verlegen en puur.... En het bereik dat ze heeft... Charlene komt een beetje in de buurt, maar Leona....

Bv:
- Summertime met bigband
- I Will Always Love You
- All By Myself in de finale... die uithaal
- Over The Rainbow
- I Have Nothing briljant!

Zoals zij zingt... zingt niemand in Idols NL.... en dat is ook het verschil... Leona staat nu op 1 in meerdere landen in Europa en ook Amerika gaat overstag. Zie je dat Charlene en Nikki doen? Nathalie misschien... maar die moet het hebben van haar hele uitstraling en niet zo zeer van haar zang wat vergeleken bij Charlene en Nikki toch iets 'minder' is. Ik ben wel van mening dat het dit jaar bij de laatste drie van een hogere kwaliteit is dan de afgelopen paar jaren, maar het kaliber van een Leona Lewis... nee.
Oké ik ga om! Ze is wel heel erg goed! Is ook al zo'n bescheiden meisje volgens mij

Zoals die Sharon al zegt bij Summertime: You don't know how good you are

Maar nu weer over op Charlene
pi_56887312
Charlene is wel mijn favoriet hoor. Maar ik vrees het ergste voor zaterdag.

En tot overmaat van ramp kan ik de uitzending niet zien. Zit dan in de bios.
pi_56887459
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:52 schreef CJ het volgende:
Charlene is wel mijn favoriet hoor. Maar ik vrees het ergste voor zaterdag.

En tot overmaat van ramp kan ik de uitzending niet zien. Zit dan in de bios.
Mijn favo is ze ook (maar dat was denk ik wel duidelijk ) ik vrees ook 't ergste idd!
Zou wel heel onterecht zijn, aangezien Charlene de enige is die een constant goed heeft gepresteerd (in tegenstelling tot Nikki die pas vanaf liveshow 5 een beetje begon en Nathalie die af en toe een hele goede heeft en voor de rest redelijk presteert) EN de beste stem heeft!

Jammer dat je 't niet kan zien!
pi_56894739
Het is juist in Charlene's voordeel dat zij als 3e is geeindigd bij de vorige show. Het publiek weet nu dat Charlene hun stem heel hard nodig heeft en ik denk dat ze daarvan zal profiteren
pi_56894909
Ik hoop het ook. Zo heeft Nathalie waarschijnlijk ook extra veel stemmen gekregen afgelopen keer. Als Nigel nu nog effe al z'n fans oproept om voor z'n goede vriendin Charlene te sms-en/bellen, dan helpt dat misschien ook.
pi_56908208
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 22:13 schreef MisterO het volgende:
Het is juist in Charlene's voordeel dat zij als 3e is geeindigd bij de vorige show. Het publiek weet nu dat Charlene hun stem heel hard nodig heeft en ik denk dat ze daarvan zal profiteren
Klopt! Is ook één van mijn redenen waarom ik denk dat Nathalie er uit gaat!
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 22:19 schreef CJ het volgende:
Ik hoop het ook. Zo heeft Nathalie waarschijnlijk ook extra veel stemmen gekregen afgelopen keer. Als Nigel nu nog effe al z'n fans oproept om voor z'n goede vriendin Charlene te sms-en/bellen, dan helpt dat misschien ook.
Maar Nikki is ook een goede vriendin, dus dan zal die veel stemmen wel krijgen ! Het is ook moeilijk kiezen, want 't zijn twee mensen uit precies hetzelfde koor, dus veel gemeenschappelijke vrienden.
pi_56909078
Ik was pro-Nigel en nu pro-Nathalie. Dus het hoeft allemaal niks te zeggen.
pi_56920458
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 16:08 schreef Hockeylotje het volgende:
Maar Nikki is ook een goede vriendin, dus dan zal die veel stemmen wel krijgen ! Het is ook moeilijk kiezen, want 't zijn twee mensen uit precies hetzelfde koor, dus veel gemeenschappelijke vrienden.
Als Nigel toch moet kiezen, dan weet ik 99% zeker dat hij kiest hij voor Charlene. Charlene en Miranda zaten in Nigels backingkoor en Nikki niet. Ja, ze zaten samen in het gospelkoor, maar Nikki kwam er later bij en het koor is zo enorm groot... Daarnaast zie je op de youtube filmpjes altijd Nigel, Charlene en Miranda bij elkaar.

Zie ook Nigel met Charlene in z'n achtergrondkoor:
http://www.youtube.com/watch?v=3aMV7tjEDVs
http://www.youtube.com/watch?v=5-svyAITwVo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=jc9ebd7jgdA&feature=related
pi_56923284
Charlene<3 vanavond door naar de finale!!!
pi_56923330
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 03:06 schreef CJ het volgende:

[..]

Als Nigel toch moet kiezen, dan weet ik 99% zeker dat hij kiest hij voor Charlene. Charlene en Miranda zaten in Nigels backingkoor en Nikki niet. Ja, ze zaten samen in het gospelkoor, maar Nikki kwam er later bij en het koor is zo enorm groot... Daarnaast zie je op de youtube filmpjes altijd Nigel, Charlene en Miranda bij elkaar.

Zie ook Nigel met Charlene in z'n achtergrondkoor:
http://www.youtube.com/watch?v=3aMV7tjEDVs
http://www.youtube.com/watch?v=5-svyAITwVo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=jc9ebd7jgdA&feature=related
yup. nikki is oddman out
A little bit hateful
pi_56923767
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:14 schreef MisterO het volgende:
Charlene<3 vanavond door naar de finale!!!
Ik hoop het zo! Zij is iig de eerste die het verdient! De enige die heeft laten zien dat ze constant kan presteren en daarnaast een aantal GEWELDIGE optrendens heeft gegeven (denk aan Can't stop loving you, Best of my love, Just fine, True to your heart enz.)!

Helaas is ze niet zo populair, maar ze is absoluut wel de beste, qua zangtechniek en overall ZEKER!
  zaterdag 23 februari 2008 @ 16:53:19 #292
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56927961
ik val altijd in slaap... dat ze niet populair is komt voornamelijk dat ze 0,0 uitstraling heeft en dat trekt geen stemmen, dat ze mooi kan zingen staat buiten kijf maar owee..

als ze nog een keer "hit me" zingt...
  ESF Reporter zaterdag 23 februari 2008 @ 16:57:01 #293
87554 Cee
Welluk?
pi_56928032
Ik moet toegeven, ze zingt geweldig, ziet er oké uit, qua performance is het ook goed maar om een of andere reden heeft ze zo'n constante blik van Afwezigheid, ik mis die glinster in de ogen, die drive, de honger, de....mag ik het woord noemen?....x-factor.
pi_56928041
Vanavond Shut up and drive dus, perfect geschikt weer om er een hit me'tje doorheen te gooien.
pi_56928125
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 16:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond Shut up and drive dus, perfect geschikt weer om er een hit me'tje doorheen te gooien.
Oh dat was 'm dus leek ook echt niet op R U Kidding me, maar goed :S dat is mijn muziekkennis, wat, welke? nee die heb ik dus niet..

Wel een kut nummer trouwens..
  zaterdag 23 februari 2008 @ 17:02:53 #296
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56928147
Dat vind ik dus juist weer wel een tof nummver voor Charly!
  ESF Reporter zaterdag 23 februari 2008 @ 17:03:24 #297
87554 Cee
Welluk?
pi_56928157
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 16:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk dat de zin "Shut up and hit me" misschien wel voor zal komen. Of "Shut up and drive and hit me"? Of "Hit me and drive"? De keuzes zijn oneindig.
pi_56928514
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 17:03 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik denk dat de zin "Shut up and hit me" misschien wel voor zal komen. Of "Shut up and drive and hit me"? Of "Hit me and drive"? De keuzes zijn oneindig.
Hahha

BVO heb je de hit me in Carwash al gehoord?

Ik hoop dat ze ook nog een hele mooie ballad zoals Run to you gaat zingen, daar kan ze echt mensen mee pakken! En met technische hoogstandjes natuurlijk, dat is het gebied waarop Charlene uitblinkt!

Maar daarom zijn deze laatste 3 zo leuk: ze zijn alle drie goed, misschien niet op alle gebieden, maar hebben allemaal een bepaald gebied waarop ze echt GEWELDIG zijn!
  zaterdag 23 februari 2008 @ 17:26:18 #299
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56928560
het wordt dus gewoon een lekkere halve finale
pi_56928948
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 17:26 schreef Re het volgende:
het wordt dus gewoon een lekkere halve finale
Inderdaad!! Met drie hele goeden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo