nathalie zeker wel, in dat korte broekjequote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:19 schreef PeRi het volgende:
Datw as best een cool zangoptreden, Aretha. Maar ze doet me gewoon niks, ze is geen persoonlijkheid op dat podium.
Je relevantie is weer ver te zoeken hèquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nathalie zeker wel, in dat korte broekje [afbeelding]
Is dit opeens de pro-Nathalie-fanclub of zo?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je relevantie is weer ver te zoeken hè [ afbeelding ]. Begin maar niet weer hier zo anti-Nathalie te doen, maar elders ofzo.
Nee hoor, maar dat ge-anti of ge-pro Nathalie hoeft niet hier, hier gaat het om Charlene.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:30 schreef Marble het volgende:
[..]
Is dit opeens de pro-Nathalie-fanclub of zo? [afbeelding].
Ik snap je gedachtesprongetjes, maar ik denk juist dat de fans net zoals vorige week (toen ze misschien zelfs de meeste stemmen gehad zou kunnen hebben) deze week weer wakker zijn geschud!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:12 schreef Lindytje het volgende:
Een finale Charlene/Nikki zou geweldig zijn!!!
Ik vrees alleen niet dat dat er in zit...
Nathalie zingt best goed maar ze is zo lelijk als de nacht. En ja een idool moet er toch ook wel een beetje toonbaar uitzien...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je relevantie is weer ver te zoeken hè [ afbeelding ]. Begin maar niet weer hier zo anti-Nathalie te doen, maar elders ofzo.
Nee Charlene met haar chagrijnige ontevreden rotkop als ze op de kruk zit, ik krijg er spontaan buikpijn vanquote:Op zondag 17 februari 2008 00:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nathalie zingt best goed maar ze is zo lelijk als de nacht. En ja een idool moet er toch ook wel een beetje toonbaar uitzien...
Dat is geen chagrijnigheid maar spanning/angst om weggestemd te worden. Duh.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:50 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nee Charlene met haar chagrijnige ontevreden rotkop als ze op de kruk zit, ik krijg er spontaan buikpijn van
Alsnog geen prettig gezicht om naar te kijken.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:02 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat is geen chagrijnigheid maar spanning/angst om weggestemd te worden. Duh.
Ik denk niet dat jij ooit zelf op de kruk hebt gezeten, dus ik vind het knap dat je dan kunt voorspellen hoe iemand gaat reageren!quote:Op zondag 17 februari 2008 17:41 schreef Leigh het volgende:
[..]
Alsnog geen prettig gezicht om naar te kijken.
Snap die angst wel, hoor, je kunt ook (half) in janken uitbarsten als je er écht uit ligt. Dat hoeft niet van tevoren. Net als bij Neil stoort me dat vreselijk.
Kom kom, niet zo argressief. Iedereen met en beetje gevoel heeft inlevingsvermogen, maar dat betekent niet dat iedereen het prettig moet vinden om naar te kijken.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:57 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij ooit zelf op de kruk hebt gezeten, dus ik vind het knap dat je dan kunt voorspellen hoe iemand gaat reageren!
Ooohhh, je hebt het over haar huilen omdat Nigel eruit moest.quote:En daarnaast snap ik best dat ze huilt, omdat haar maatje er uit moet.. Maar goed dat is misschien mijn inlevingsvermogen..
Ach laten we eerlijk zijn, geen 1 kandidaat zal een carriere kunnen maken.. Het zijn leuke shows, de winnares krijgt een nummer 1 en daarna zullen we niks meer van ze horenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:13 schreef CJ het volgende:
Ik hoop nu eigenlijk dat ze niet wint. Ze moet leuke muziek a la Jamiroquai maken. Lekker funky stuff. Als ze wint, dan moet ze standaard popliedjes gaan zingen.
Laat Nikki of Nathalie maar winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |