abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56777096
R E S P E C T

Die uithaal
pi_56777122
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:19 schreef PeRi het volgende:
Datw as best een cool zangoptreden, Aretha. Maar ze doet me gewoon niks, ze is geen persoonlijkheid op dat podium.
nathalie zeker wel, in dat korte broekje
pi_56777214
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:24 schreef robert2006 het volgende:

[..]

nathalie zeker wel, in dat korte broekje [afbeelding]
Je relevantie is weer ver te zoeken hè . Begin maar niet weer hier zo anti-Nathalie te doen, maar elders ofzo.
Whatever I want.
pi_56777315
Wow, echt een top-optreden Ze heeft echt laten zien dat ze ook power in zich heeft
  zaterdag 16 februari 2008 @ 20:30:52 #255
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56777318
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:27 schreef PeRi het volgende:

[..]

Je relevantie is weer ver te zoeken hè [ afbeelding ]. Begin maar niet weer hier zo anti-Nathalie te doen, maar elders ofzo.
Is dit opeens de pro-Nathalie-fanclub of zo? .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_56777352
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:30 schreef Marble het volgende:

[..]

Is dit opeens de pro-Nathalie-fanclub of zo? [afbeelding].
Nee hoor, maar dat ge-anti of ge-pro Nathalie hoeft niet hier, hier gaat het om Charlene.
Whatever I want.
pi_56777916
Geweldig optreden! Ik hoop op een finale tussen Nikki en Charlene.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 21:14:12 #258
88233 Steve
Still the best.
pi_56778525
Jammer dat ze Carwash heeft gekozen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_56778819
Idd, Carwash vind ik een suf lied.. ze deed het wel goed verder.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 23:12:35 #260
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_56781877
Een finale Charlene/Nikki zou geweldig zijn!!!
Ik vrees alleen niet dat dat er in zit...
Don't come closer, I might hurt you
pi_56783155
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:12 schreef Lindytje het volgende:
Een finale Charlene/Nikki zou geweldig zijn!!!
Ik vrees alleen niet dat dat er in zit...
Ik snap je gedachtesprongetjes, maar ik denk juist dat de fans net zoals vorige week (toen ze misschien zelfs de meeste stemmen gehad zou kunnen hebben) deze week weer wakker zijn geschud!

Ze is op dit moment in ieder geval wel de underdog geworden, maarja wat wil je met deze 3, dan heb je sowieso een geweldig talent op nummer 3 en ik vind dat, wie 't ook wordt, diegene echt niet te klagen heeft!

Ik hoop trouwens dat de buurt nog slaapt, want ik gilde echt zo hard dat ze door ging van blijdschap!
pi_56783532
Het wordt idd moeilijk, maar Charlene kan dat aan
pi_56783634
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:27 schreef PeRi het volgende:

[..]

Je relevantie is weer ver te zoeken hè [ afbeelding ]. Begin maar niet weer hier zo anti-Nathalie te doen, maar elders ofzo.
Nathalie zingt best goed maar ze is zo lelijk als de nacht. En ja een idool moet er toch ook wel een beetje toonbaar uitzien...
X
X
X
pi_56785111
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:44 schreef Frasier het volgende:

[..]

Nathalie zingt best goed maar ze is zo lelijk als de nacht. En ja een idool moet er toch ook wel een beetje toonbaar uitzien...
Nee Charlene met haar chagrijnige ontevreden rotkop als ze op de kruk zit, ik krijg er spontaan buikpijn van
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  zondag 17 februari 2008 @ 03:02:02 #265
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56785213
quote:
Op zondag 17 februari 2008 02:50 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Nee Charlene met haar chagrijnige ontevreden rotkop als ze op de kruk zit, ik krijg er spontaan buikpijn van
Dat is geen chagrijnigheid maar spanning/angst om weggestemd te worden. Duh.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_56795287
quote:
Op zondag 17 februari 2008 03:02 schreef Marble het volgende:

[..]

Dat is geen chagrijnigheid maar spanning/angst om weggestemd te worden. Duh.
Alsnog geen prettig gezicht om naar te kijken.
Snap die angst wel, hoor, je kunt ook (half) in janken uitbarsten als je er écht uit ligt. Dat hoeft niet van tevoren. Net als bij Neil stoort me dat vreselijk.
Liej
pi_56798323
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:41 schreef Leigh het volgende:

[..]

Alsnog geen prettig gezicht om naar te kijken.
Snap die angst wel, hoor, je kunt ook (half) in janken uitbarsten als je er écht uit ligt. Dat hoeft niet van tevoren. Net als bij Neil stoort me dat vreselijk.
Ik denk niet dat jij ooit zelf op de kruk hebt gezeten, dus ik vind het knap dat je dan kunt voorspellen hoe iemand gaat reageren!

En daarnaast snap ik best dat ze huilt, omdat haar maatje er uit moet.. Maar goed dat is misschien mijn inlevingsvermogen..
  zondag 17 februari 2008 @ 20:07:01 #268
182751 MisterO
wispelvurig
pi_56798568
Charlene moet echt winnen
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_56799244
Charlene is supergoed,En ik ben er van overtuigd dat ze het ver gaat schoppen.
Maar laat Nathalie toch maar winnen
pi_56800287
Vind het echt moeilijk wie dr moet winnen van deze 3. Ze zijn alle 3 goed en leuk. Als ik een voorspelling moet doen, wordt het denk ik Nikki die gaat winnen, Charlene 2de.
  zondag 17 februari 2008 @ 22:44:55 #271
182751 MisterO
wispelvurig
pi_56803441
Zo wat ging die uithaal aan het einde van R.E.S.P.E.C.T toch fóut
maar verder was het briljant
pi_56814374
quote:
Op zondag 17 februari 2008 19:57 schreef Hockeylotje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij ooit zelf op de kruk hebt gezeten, dus ik vind het knap dat je dan kunt voorspellen hoe iemand gaat reageren!
Kom kom, niet zo argressief. Iedereen met en beetje gevoel heeft inlevingsvermogen, maar dat betekent niet dat iedereen het prettig moet vinden om naar te kijken.

En ik ben blij dat ik niet op die kruk hoef te zitten of aan Idols mee do, for that matter
quote:
En daarnaast snap ik best dat ze huilt, omdat haar maatje er uit moet.. Maar goed dat is misschien mijn inlevingsvermogen..
Ooohhh, je hebt het over haar huilen omdat Nigel eruit moest.
Ja, daar ging de aanvankelijke reactie die ik quote niet over, en daar had ik het met mijn reactie derhalve dus ook niet over
Liej
pi_56832902
Ik hoop nu eigenlijk dat ze niet wint. Ze moet leuke muziek a la Jamiroquai maken. Lekker funky stuff. Als ze wint, dan moet ze standaard popliedjes gaan zingen.

Laat Nikki of Nathalie maar winnen.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_56833098
Ik vind het een beetje achterhaald hoor, die bewering dat de winnaar 'standaard popliedjes' moet zingen. Dat was misschien bij Jamai nog het geval, maar ik denk dat dat ook zijn stijl was. Boris zijn album vond ik nou niet bepaald standaard pop, zeker z'n tweede album niet. Raffaela's album was wel slecht geloof ik, maar zelfs daarop stonden wat Nederlandstalige nummers wat ik nou ook niet direct schaar onder standaard pop, zoals het duet met Paul de Leeuw. Vooral nu Ewbank betrokken zal zijn bij het album denk ik dat ze de winnares gewoon in hun waarde laten en een album maken dat echt bij haar past. Het zal nooit een supergoede cd worden omdat het in korte tijd moet worden geproduceerd, dat is misschien het enige minpunt. De nummer twee en drie kunnen langer over hun cd doen.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:23:46 #275
182751 MisterO
wispelvurig
pi_56833111
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:13 schreef CJ het volgende:
Ik hoop nu eigenlijk dat ze niet wint. Ze moet leuke muziek a la Jamiroquai maken. Lekker funky stuff. Als ze wint, dan moet ze standaard popliedjes gaan zingen.

Laat Nikki of Nathalie maar winnen.
Ach laten we eerlijk zijn, geen 1 kandidaat zal een carriere kunnen maken.. Het zijn leuke shows, de winnares krijgt een nummer 1 en daarna zullen we niks meer van ze horen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')