Oh ja, die arme loverboys dan. Moeten ze met geld van Jaap cadeautjes voor hun Amanda's kopen. Daar kan je toch niet mee aankomen, bij je matties?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Arme kindertjes op Bonaire?!?! Ammehoela, het geld is voor de Stichting voor Loverboys.
Bedacht door Amanda
Een discussie aangaan met een aggressief persoon kost tijd, je bent constant bezig om hem te kalmerenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef agter het volgende:
Brian blijft wel lang weg.
Zo moeilijk kan die uitleg toch niet zijn?
De uitleg niet, het snuiven duurt iets langer.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef agter het volgende:
Grappig, ik had het bij Syl een stuk minder dan bij Clairequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:38 schreef agter het volgende:
[..]
ire
Nou, als ik aan Syl denk, zie ik haar tanden.
Nachtmerries zijn het.
Misschien dreigt voor Brian wel de toneelhaakquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De redaktie heeft rat brrrrrian vaak genoeg de hand boven het hoofd gehouden, van mij mag die redaktie nog wel slordiger worden richting brrrrrian.
Ik denk, dat Mike graag wil bijven en zijn best aan het doen is.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huisman Mikey ruimt alles op in de keuken. Zoiets zie je menig ander niet doen !
Zouden ze achter ook glazen deuren hebben?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een discussie aangaan met een aggressief persoon kost tijd, je bent constant bezig om hem te kalmeren
Jij maakt ze alleen maar mooier.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet zo gemeen doen, daar mankeert helemaal niks aan
[ afbeelding ]
Ik ook, het lijkt wel een gnoom, maar daar ben je toch zelf bij?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef avonne het volgende:
Clair vond haar foto in de telegraaf lelijk.
Kokette bescheidenheid of eerlijkheid?
Ik vond het ook een stomme foto
Ik dacht bij Syl altijd: wat zou haar mond naar rook stinken zeg. En dan die tanden nog.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Grappig, ik had het bij Syl een stuk minder dan bij Claire
Brian je moet niet zo zeiken, jouw nummer past niet in het carnavalssfeertje.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef agter het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:50 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Jij maakt ze alleen maar mooier.![]()
Ja, dat zou kunnen, niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien dreigt voor Brian wel de toneelhaak, hij loopt al zo lang vakantie te houden
![]()
Bij Sylvia werden toen ook een voor een de activiteiten gestaakt
Volgens mij worden de bewoners iets meegedeeld in het hokje en daarna in een kamertje apart gezet om af te koelen. Daarna mogen ze weer naar binnen. Zeker bij Brain is dit nodig haha.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een discussie aangaan met een aggressief persoon kost tijd, je bent constant bezig om hem te kalmeren
Cocaine- en alcoholverslaving is ook niet echt anti-agingquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik denk, dat Mike graag wil bijven en zijn best aan het doen is.
Iets anders is, dat ik me maar steeds niet kan voorstellen, dat die man pas 38 jaar is.
Oké. Het zwerversleven hakt er in, maar volgens mij is hij echt ouder. Hij toont zeker als een 45/50 jarige.
Maar goed. In de Kooi is niets, zoals het lijkt.................
Ik begrijp je volkomen, je kan er niet omheen, toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het met die 2e zin wel zou begrijpen
Er worden natuurlijk veel foto's gemaakt, en later zoekt de redactie er één uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, het lijkt wel een gnoom, maar daar ben je toch zelf bij?
Of is dat persvrijheid?
nee er wordt een Johan Cruyff geval neergeploft voor de kinders in Bonairequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Arme kindertjes op Bonaire?!?! Ammehoela, het geld is voor de Stichting voor Loverboys.
Bedacht door Amanda
Gewoon lekker loslaten op Amanda in de douche, zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Volgens mij worden de bewoners iets meegedeeld in het hokje en daarna in een kamertje apart gezet om af te koelen. Daarna mogen ze weer naar binnen. Zeker bij Brain is dit het geval haha.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef Juweel het volgende:
Claire is familie van Ans Aarsema en Bea Hofman!
[ afbeelding ]
Wat denk je ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Zouden ze achter ook glazen deuren hebben?
Heroine was het zelfs en daar kan geen oil of olaz tegenopquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cocaine- en alcoholverslaving is ook niet echt anti-aging
Nou snap ik er niets meer van.... Vorige week deed IkWeetNiets nog zo verbaasd toen hij meedeelde dat Huub's site zo snel was bijgewerkt met Caps van Fok. Toen vroeg ik hem nog dat hij toch de webmaster was... dat leek ie te ontkennen. Maar dus, toch wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, IWN (webmaster van Huub's site) heeft Claire gisteren al gebeld. .......
MAAK ME BLIJ.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien dreigt voor Brian wel de toneelhaak, hij loopt al zo lang vakantie te houden
![]()
Bij Sylvia werden toen ook een voor een de activiteiten gestaakt
Jakkes, nu moet ik ineens weer aan Naad denken....dat eeuwige gepluk en geaai door heur haar.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef avonne het volgende:
Is dat nou geil? Zo door je haar woelen? Bedroom-look?
smaken verschillen, ik vond Syl mooiquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:50 schreef agter het volgende:
[..]
Ik dacht bij Syl altijd: wat zou haar mond naar rook stinken zeg. En dan die tanden nog.
Claire daarentegen heeft wel een leuk koppie!
tja, al die opwinding dat er een nieuwe miljonair is moet toch eruit...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef Mika25 het volgende:
Er wordt hier een beetje TE veel over het uiterlijk van Claire gepraat.
En die posts zijn voornamelijk van de FOK-dames, en dat begint toch echt wel een beetje op te vallen
ik wil ook wel wat zeggen over Klaartje maar dan moet ze eerst maar eens neuken in die Zooi.je weet dat hoort er bij.....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef Mika25 het volgende:
En die posts zijn voornamelijk van de FOK-dames, en dat begint toch echt wel een beetje op te vallen
Kijk, dat gevoel heb ik ook steeds als ik hoor, dat hij pas 38 jaar is.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:53 schreef Starlie het volgende:
Jeetje les net dat Mikey 38 is... zo zie je maar wat een "zwaar" leven etc. iets met iemands uiterlijk (gezicht) kan doen...
Er is maar een officiële Huubsite , die staat in mijn sig. Die van IWN is nep. Wel leuk hoor, maar toch.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou snap ik er niets meer van.... Vorige week deed IkWeetNiets nog zo verbaasd toen hij meedeelde dat Huub's site zo snel was bijgewerkt met Caps van Fok. Toen vroeg ik hem nog dat hij toch de webmaster was... dat leek ie te ontkennen. Maar dus, toch wel.
Jij hebt vast een hekel aan Huub.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef coldstar het volgende:
De fan site van Huub was als eerste erbij om Clair te bellen. Het telefoon nummer hadden ze van haar Hyves. Jammer dat Claire niet zegt waarom ze gebeld hebben. Ik hoor het al....Ja, hallo met de voorzitster van de Huub site, we willen je even vertellen dat het heel erg goed is om met Huub samen te spelen. Doe lekker sexen met hem en pijp hedm lekker, dan kom je heel erg hoog op de popu lijst.Daar zullen wij voor zorgen.![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:53 schreef Starlie het volgende:
Jeetje les net dat Mikey 38 is... zo zie je maar wat een "zwaar" leven etc. iets met iemands uiterlijk (gezicht) kan doen...
Ik vind het wel lekker ironisch dat de "zwerver" betere manieren heeft dan de "miljonairs". Geeft goed aan hoe slecht het gesteld is in dat huis daarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Kijk Mikey eens lekker bezig zijn, hij vangt zelfs ze kruimels in zijn hand op i.p.v. ze op de grond te vegen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:57 schreef BuffyJan het volgende:
Mikey brengt de koffers boven
Dat zou t kindje van God toch doen?
Oh nee, die is nu Jezus aan t pijpen achter
Ik vond Syl ook niet echt mooi maar toch deed ze wat bij me. Ze heeft een soort van rust waar ik wel voor val.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:55 schreef Desii het volgende:
[..]
smaken verschillen, ik vond Syl mooi![]()
Geen Nathalie/Nena mooi, maar ze mocht er zeker wel wezen
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:57 schreef BuffyJan het volgende:
Mikey brengt de koffers boven
Dat zou t kindje van God toch doen?
Oh nee, die is nu Jezus aan t pijpen achter
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:56 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ik wil ook wel wat zeggen over Klaartje maar dan moet ze eerst maar eens neuken in die Zooi.je weet dat hoort er bij.....
Oké, ik geef het toe ik ben jaloers op die tanden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef Mika25 het volgende:
Da's tactiek om Lieke eruit te krijgen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:56 schreef akveor het volgende:
Ligt het eigenlijk aan mij of is het de laatste week donkerder in het huis? Misschien tijd voor nieuwe lampen?
Dat ligt aan de lichtgevoeligheid van de camera. Die stellen ze iedere keer in als de lampen fel staan of gedimd. De ene keer zetten de gevoeligheid hoger dan de andere keer. Soms zie je dat ze op een wit vlak richten en de witbalans opnieuw instellen (Je ziet soms het instelmenu van de camera in beeld)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:56 schreef akveor het volgende:
Ligt het eigenlijk aan mij of is het de laatste week donkerder in het huis? Misschien tijd voor nieuwe lampen?
Weten wij al zeker of het wel een echte zwerver is??quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker ironisch dat de "zwerver" betere manieren heeft dan de "miljonairs". Geeft goed aan hoe slecht het gesteld is in dat huis daarDaar zou de redaktie wat aandacht aan moeten besteden in de uitzending!
Daar hebben we met name t-rex voor.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:59 schreef avonne het volgende:
dus mannen doen het neuk commentaar. OK !
Jij, mag nooit meer raden. En jij.......jij zeker aan Brain.....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:57 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Jij hebt vast een hekel aan Huub.
Toen Natasja en Sylvia er nog waren was het nooit zo laat, dus blijkbaar passen de bewoners zich daar aan elkaar aan met kleine dingetjes zoals uitslapen etc. Hoewel het gebrek aan activiteiten en het wegnemen van het internet ook wel bijdragen aan de verveling daar.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:59 schreef Dark het volgende:
Lieke - Je hebt mazzel hoor, Claire, morgen uitslapen tot 3 uur.
Claire - 3 uur? Dan ben ik toch allang wakker?
Lieke - Je zal het wel merken, er ligt veel druk op het huis.
ja, tot nu toe lekker spontaan, veel mimiek in haar gezicht.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Wat ik tot nu toe van Claire gezien heb lijkt ze mij wel een leuke meid, die niet op haar mondje gevallen is.
Mar ik ben altijd bereid om op mijn mening terug te komen
De 1ste 2 Caps die je ziet zijn van 'mij'..... IWN wist erg snel te vertellen dat de site van Huub zo snel bijgewerkt was...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is maar een officiële Huubsite , die staat in mijn sig. Die van IWN is nep. Wel leuk hoor, maar toch.
Hij heeft al eerder aan tv programmas meegewerkt en staat ingeschreven bij een casting buro, dus dat is verdacht. Maar echt zeker weten doet niemand het...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:00 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Weten wij al zeker of het wel een echte zwerver is??
klopt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vond Syl ook niet echt mooi maar toch deed ze wat bij me. Ze heeft een soort van rust waar ik wel voor val.
Mikey praat wel meer zijn mond voorbij hoorde ik Jaap gisteren zeggen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Mikey vindt het heel druk worden in huis, Selene komt ook nog terug, zegt ie.
Ik las laatst hier dat iemand hem van vroeger kon via het GAK ofzo? Toen scheen hij al zwerver te zijn...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij heeft al eerder aan tv programmas meegewerkt en staat ingeschreven bij een casting buro, dus dat is verdacht. Maar echt zeker weten doet niemand het...
schat, dat is dezelfdequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is maar een officiële Huubsite , die staat in mijn sig. Die van IWN is nep. Wel leuk hoor, maar toch.
Maar ja, vaak is Brian dan ook weg, naar netty een optreden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:05 schreef beequeen het volgende:
Amanda gaat om 23.00 uur pianospelen. Is dat om de aandacht van Brian af te leiden? Normaal is ze om deze tijd flink aan de zuip.
Selene - Claire, die lijken me wel botsen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:05 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Mikey praat wel meer zijn mond voorbij hoorde ik Jaap gisteren zeggen.
Dus helaas. Selene zal dan wel terug komen.
Of ligt dan al te pitten, samen met 'haar' mannetje.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:05 schreef beequeen het volgende:
Amanda gaat om 23.00 uur pianospelen. Is dat om de aandacht van Brian af te leiden? Normaal is ze om deze tijd flink aan de zuip.
Ik moet soms Caps een beetje meer Brightness geven... ik dacht eerst dat het aan mijn CRT monitor lag die aan mijn stream en CAP pc hangt. Maar als ik ze post via mijn andere pc lijken ze nog donker op mijn TFT. Dus lichtsterkte is hetzelfde alleen de camera staan iets minder gevoelig ingesteld.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat ligt aan de lichtgevoeligheid van de camera. Die stellen ze iedere keer in als de lampen fel staan of gedimd. De ene keer zetten de gevoeligheid hoger dan de andere keer. Soms zie je dat ze op een wit vlak richten en de witbalans opnieuw instellen (Je ziet soms het instelmenu van de camera in beeld)
Het is niet echt belangrijk maar de site in mijn sig is idd van Ben, de rest is duimzuigerij. Nogmaals, heel leuk maar heeft dus niks met Huub of Ben te maken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:03 schreef akveor het volgende:
[..]
De 1ste 2 Caps die je ziet zijn van 'mij'..... IWN wist erg snel te vertellen dat de site van Huub zo snel bijgewerkt was...
Ik dacht eigenlijk ook dat diegene die Huub's site bijhield ook die andere sites had gemaakt (Ben?)...
Kanonne!!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om over roken maar te zwijgen...
Claire steekt de 1 na de ander op...![]()
Hij is wel lang weg, ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:08 schreef Dark het volgende:
Hoop dat Brian behoorlijk parra van het hokje vandaan komt
Daar zeg je wat.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:07 schreef agter het volgende:
[..]
Selene - Claire, die lijken me wel botsen.
Kan nooit lang genoeg zijn.........quote:
Brian is iets aan het verbouwen in het hokje........quote:
en je longen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kanonne!!
Ik rook al heel wat jaartjes, maar mijn tanden zien er echt niet zo uit hoor
Hij krijgt ff door wat de bedoeling met Claire is...ze gaan natuurlijk niks doen zonder de goedkeuring van Brian.quote:
Klopt helemaal, BQ vergist zich.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:03 schreef akveor het volgende:
[..]
De 1ste 2 Caps die je ziet zijn van 'mij'..... IWN wist erg snel te vertellen dat de site van Huub zo snel bijgewerkt was...
Ik dacht eigenlijk ook dat diegene die Huub's site bijhield ook die andere sites had gemaakt (Ben?)...
Nee I love brrrrrian.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:02 schreef coldstar het volgende:
[..]
Jij, mag nooit meer raden. En jij.......jij zeker aan Brain.....
Dat denk ik ook maar toch mag Zeur wmb lekker in Tilburg blijven.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:07 schreef agter het volgende:
[..]
Selene - Claire, die lijken me wel botsen.
die is met Huub gaan optredenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Waar is Jaap eigenlijk.
Die werd tijdens het binnen komen van Claire weg geroepen.
Is hij daarna nog gesignaleerd??
Uh... Okay, Ben is dus niet IWN.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet echt belangrijk maar de site in mijn sig is idd van Ben, de rest is duimzuigerij. Nogmaals, heel leuk maar heeft dus niks met Huub of Ben te maken.
Jaap is met Huub en danseressen naar Stadskanaal, optreden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Waar is Jaap eigenlijk.
Waarom in godsnaam, wat voegt zij nou toe in die villa?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Mikey vindt het heel druk worden in huis, Selene komt ook nog terug, zegt ie.
Jaap is een drie kwartier met Huub vertrokken naar een optreden... dus je moet evenb geduld doen als je op Jaap zit te wachten.... zal wel weer rond 3 uur of later worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Waar is Jaap eigenlijk.
Die heeft er o.a. vast wel de pest in, dat er weer een vrouw de Kooi in is gekomen.
Wat? Wat een fucking hufter is dat zeg.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel![]()
Hij vindt het cool dat Dilana katten doodbijt.
En nu zet ze ook weer eens Michael Bubble opquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:14 schreef Dark het volgende:
Wordt helemaal gek van dat gewauwel van Lieke..............
Syl heeft een leuk bekkie. En aan die tanden van haar mankeert niets zo te zien.quote:
Ik denk dat mijn longen er minder fris uit zienquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en je longen?![]()
ik rook ook hoor en ook al jaren
"mute" is een heerlijk, reiki-achtige handeling... geeft rust en een vredigheid in je gemoedquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:14 schreef Dark het volgende:
Wordt helemaal gek van dat gewauwel van Lieke..............
Nu nog even wachten en ze vouwt haar handen........quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:15 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft de orgeltonen gevonden en begint aan de heilige mis voor de zalige Brian!
Zat me net af te vragen, zijn we er zeker van dat ze niet gezopen heeft?quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu zet ze ook weer eens Michael Bubble op
Advies opgevolgt en mijn mute chakra is warrrrrrrrmmmmmmmmmm, heerlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:16 schreef Desii het volgende:
[..]
"mute" is een heerlijk, reiki-achtige handeling... geeft rust en een vredigheid in je gemoed
Shit, is Idols afgelopen, denk ik eindelijk eens naar die nieuwe te kunnen gaan luisteren, kan het dus weer nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu zet ze ook weer eens Michael Bubble op
Aan haar stem te horen moet ze nog even flink doordrinken voor die gesmeerd is...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zat me net af te vragen, zijn we er zeker van dat ze niet gezopen heeft?
Het is wel heel vermakelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:18 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Aan haar stem te horen moet ze nog even flink doordrinken voor die gesmeerd is...
Heb nog ergens een flesje water uit Lourdes.........misschien opsturen naar amanda om brian te zalven?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:16 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nu nog even wachten en ze vouwt haar handen........
Ja en dan huren ze een leeuw die dan Dilana door bijt?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:18 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wanneer is Mike eigenlijk jarig?
Krijgt hij dan ook een feesie?
Of gaat hij zijn verjaardag niet halen in de Kooi.
Ik ook, kan er gewoon echt niet naar luisteren.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:19 schreef akveor het volgende:
Ik had graag wat meer van Claire willen weten maar ik erger me aan de manier van praten van Lieke.
Zit met hetzelfde probleem.Maar ben er wel achter dat zonder Jaap en huub het echt saai daar is.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:19 schreef akveor het volgende:
Ik had graag wat meer van Claire willen weten maar ik erger me aan de manier van praten van Lieke.
moooooiiii, dan gaan we nu visualiserenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Advies opgevolgt en mijn mute chakra is warrrrrrrrmmmmmmmmmm, heerlijk
Laat hij dan liever Mike door bijten. DIE vond het toch cool, dat zijn hond dat doet??quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja en dan huren ze een leeuw die dan Dilana door bijt?![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik begrijp je volkomen, je kan er niet omheen, toch?
Heb Lieke op mute en dat is heerlijk............quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:19 schreef akveor het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn longen er minder fris uit zien
Maar ik heb niet genoeg ruggegraat om te stoppen, al zou ik het wel heel graag willen
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
moooooiiii, dan gaan we nu visualiseren
Denk in balletjes.... 1 van de balletjes wordt een bewoner van dgk![]()
Degene aan wie je nu denkt (Lieke), stoppen we in een bubble-raket naar de maan en dan zeggen we![]()
![]()
tot nooit meer ziensss
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:17 schreef Marieke_B het volgende:
Claire vindt dat Lieke nogal ' omgeslagen is' Jij mocht Amanda toch helemaal niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |