Speciaal voor jou omgekleedquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie idd een cleavage....
[ afbeelding ]
als hij echt geen uitleg heeft gekregen dat lijkt mij zijn reactie vrij logisch.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:32 schreef Desii het volgende:
[..]
is Brian niet naar het hokje geroepen??
Hij wordt benadeeld door de schimhet is oneerlijk dat ook Japie zijn schnabels ook naar het goeie doel gaan dat hij en Huub samen uitgekozen hebben.
Arme jonguh![]()
Brian.. oneindige cp, elke vrijdag een paar uur golven, gratis uitje DOB, overnachting Witte Bergen, oneindige voorraad pammetjes.
Met een lelijke bek hoef je wat mij betreft nog niet op te krassen hoor. Met een lelijk rot karakter wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan moet ze echt zo snel mogelijk opkrassen![]()
![]()
![]()
Brain mag niet meer. Krijgt te veel info van buiten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is pissing, ze hebben hem zelfs niet eens uitgelegd waarom z'n optredens worden gestopt.
[ afbeelding ]
Klopt, had Sylvia ook, maar die probeerde er niet zo mee op de voorgrond te treden. Bij Syl viel het niet bij elk woord dat ze zei op, bij Claire kun je er gewoon niet omheen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:33 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
haar tanden zijn dramatisch idd.
Maar dat had Sylvia ook!
Er zal binnenkort wel een aantal tandartssessies en zo'n bleeksessie gepland worden.
Wat doet Claire dan? Zet ze haar gebit op de voorgrond?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt, had Sylvia ook, maar die probeerde er niet zo mee op de voorgrond te treden. Bij Syl viel het niet bij elk woord dat ze zei op, bij Claire kun je er gewoon niet omheen.
Ik gun hem de teleurstelling welquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:36 schreef Rotterdammert het volgende:
als hij echt geen uitleg heeft gekregen dat lijkt mij zijn reactie vrij logisch.
Nou, als ik aan Syl denk, zie ik haar tanden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt, had Sylvia ook, maar die probeerde er niet zo mee op de voorgrond te treden. Bij Syl viel het niet bij elk woord dat ze zei op, bij Claire kun je er gewoon niet omheen.
nee hoor, dit is ruim een week geleden bekend gemaakt door Danny Voeten, die daarvoor speciaal naar de villa kwamquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik gun hem de teleurstelling wel
Maar als hij niet op de hoogte gesteld is door de redaktie is dat wel heel erg slordig. Op de forums ging iedereen er ook vanuit dat hij vandaag gewoon samen met Huub weg zou gaan. Maar dat is dus een last-minute change geweest blijkbaar...
Inderdaad, ze heeft een giga-voorhoofdquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:37 schreef Starlie het volgende:
Een pony zou Claire wel goed staan denk ik.....
Ze heeft het over onsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:39 schreef Dark het volgende:
Amanda is weer aan het uitleggen dat streamers soms ziek zijn en eenzaam, invalide, ongelukkig.....etc
Ze was toch 12 kilo kwijtgeraakt? Dan mag ze wel eens wat eten hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:37 schreef rooie3 het volgende:
Lieke is alweer aan het vreten.Is dat de gewoonte in Alphen ofzo.Straks nog een soeppiee en bakje gezonde zooi.Ze begint echt op Dennis te lijken.
Ik vind z'n teleurstelling nog net even te kleinquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar als hij niet op de hoogte gesteld is door de redaktie is dat wel heel erg slordig. Op de forums ging iedereen er ook vanuit dat hij vandaag gewoon samen met Huub weg zou gaan. Maar dat is dus een last-minute change geweest blijkbaar...
we zullen het vanzelf zien of het pretenties zijn of dat ze het echt kan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dacht dat iemand zei dat ze juist WEL haar visagie-diploma had? Dus dan heeft ze in ieder geval een opleiding, en dat kunnen de andere bewoners niet zeggen.
quote:
Ooooo komt het daardoor.... het ligt aan Alphen.... niet aan mij dus!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:37 schreef rooie3 het volgende:
Lieke is alweer aan het vreten.Is dat de gewoonte in Alphen ofzo.Straks nog een soeppiee en bakje gezonde zooi.Ze begint echt op Dennis te lijken.
En die arme kindertjes op Bonaire (?) eten nog liever boomschors dan een door Jaap gesponsorde boterham.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:32 schreef Desii het volgende:
Hij wordt benadeeld door de schimhet is oneerlijk dat ook Japie zijn schnabels ook naar het goeie doel gaan dat hij en Huub samen uitgekozen hebben.
Arme jonguh![]()
Koningin Victoria van Engeland, liet heur haar op haar voorhoofd scheren of epileren........vond ze mooi?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft een giga-voorhoofd
was het hier in de COS ook gezegd dat hij op Villa Vandaag gekscherend "hoofd huishouding" werd genoemd?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:37 schreef agter het volgende:
ik denk dat mikey zijn toekomst in de huishouding probeert veilig te stellen!
Ja ja, Claire vertelde dat ze haar Visagie-diploma heeft. Amande vertelde dat ze slechts een certificaat gehaald heeft.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:41 schreef avonne het volgende:
[..]
we zullen het vanzelf zien of het pretenties zijn of dat ze het echt kan.
Selene heeft geen diploma's en kan mooi kappen.
Ik hoop dat Mike nog een tijdje blijft. Gewoon heerlijk om iemand zonder pretenties en zonder egoïsme te zien
Niet zo gemeen doen, daar mankeert helemaal niks aanquote:
Van mij mag ie ook nog wel een tijdje blijven. Voegt veel meer toe als een Luc of Selene, en heeft af en toe ook nog eens wat nuttigs te zeggen in discussies.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:41 schreef avonne het volgende:
Ik hoop dat Mike nog een tijdje blijft. Gewoon heerlijk om iemand zonder pretenties en zonder egoïsme te zien
Arme kindertjes op Bonaire?!?! Ammehoela, het geld is voor de Stichting voor Loverboys.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die arme kindertjes op Bonaire (?) eten nog liever boomschors dan een door Jaap gesponsorde boterham.
Je hebt er wel lol in zo te zienquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Arme kindertjes op Bonaire?!?! Ammehoela, het geld is voor de Stichting voor Loverboys.
Bedacht door Amanda
Ik dacht dat je het met die 2e zin wel zou begrijpenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat doet Claire dan? Zet ze haar gebit op de voorgrond?
De redaktie heeft rat brrrrrian vaak genoeg de hand boven het hoofd gehouden, van mij mag die redaktie nog wel slordiger worden richting brrrrrian.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Oh ja, die arme loverboys dan. Moeten ze met geld van Jaap cadeautjes voor hun Amanda's kopen. Daar kan je toch niet mee aankomen, bij je matties?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Arme kindertjes op Bonaire?!?! Ammehoela, het geld is voor de Stichting voor Loverboys.
Bedacht door Amanda
Een discussie aangaan met een aggressief persoon kost tijd, je bent constant bezig om hem te kalmerenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef agter het volgende:
Brian blijft wel lang weg.
Zo moeilijk kan die uitleg toch niet zijn?
De uitleg niet, het snuiven duurt iets langer.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef agter het volgende:
Grappig, ik had het bij Syl een stuk minder dan bij Clairequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:38 schreef agter het volgende:
[..]
ire
Nou, als ik aan Syl denk, zie ik haar tanden.
Nachtmerries zijn het.
Misschien dreigt voor Brian wel de toneelhaakquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De redaktie heeft rat brrrrrian vaak genoeg de hand boven het hoofd gehouden, van mij mag die redaktie nog wel slordiger worden richting brrrrrian.
Ik denk, dat Mike graag wil bijven en zijn best aan het doen is.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huisman Mikey ruimt alles op in de keuken. Zoiets zie je menig ander niet doen !
Zouden ze achter ook glazen deuren hebben?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een discussie aangaan met een aggressief persoon kost tijd, je bent constant bezig om hem te kalmeren
Jij maakt ze alleen maar mooier.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet zo gemeen doen, daar mankeert helemaal niks aan
[ afbeelding ]
Ik ook, het lijkt wel een gnoom, maar daar ben je toch zelf bij?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef avonne het volgende:
Clair vond haar foto in de telegraaf lelijk.
Kokette bescheidenheid of eerlijkheid?
Ik vond het ook een stomme foto
Ik dacht bij Syl altijd: wat zou haar mond naar rook stinken zeg. En dan die tanden nog.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Grappig, ik had het bij Syl een stuk minder dan bij Claire
Brian je moet niet zo zeiken, jouw nummer past niet in het carnavalssfeertje.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:46 schreef agter het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:50 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Jij maakt ze alleen maar mooier.![]()
Ja, dat zou kunnen, niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien dreigt voor Brian wel de toneelhaak, hij loopt al zo lang vakantie te houden
![]()
Bij Sylvia werden toen ook een voor een de activiteiten gestaakt
Volgens mij worden de bewoners iets meegedeeld in het hokje en daarna in een kamertje apart gezet om af te koelen. Daarna mogen ze weer naar binnen. Zeker bij Brain is dit nodig haha.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een discussie aangaan met een aggressief persoon kost tijd, je bent constant bezig om hem te kalmeren
Cocaine- en alcoholverslaving is ook niet echt anti-agingquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik denk, dat Mike graag wil bijven en zijn best aan het doen is.
Iets anders is, dat ik me maar steeds niet kan voorstellen, dat die man pas 38 jaar is.
Oké. Het zwerversleven hakt er in, maar volgens mij is hij echt ouder. Hij toont zeker als een 45/50 jarige.
Maar goed. In de Kooi is niets, zoals het lijkt.................
Ik begrijp je volkomen, je kan er niet omheen, toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het met die 2e zin wel zou begrijpen
Er worden natuurlijk veel foto's gemaakt, en later zoekt de redactie er één uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, het lijkt wel een gnoom, maar daar ben je toch zelf bij?
Of is dat persvrijheid?
nee er wordt een Johan Cruyff geval neergeploft voor de kinders in Bonairequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedacht door Amanda
Gewoon lekker loslaten op Amanda in de douche, zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Volgens mij worden de bewoners iets meegedeeld in het hokje en daarna in een kamertje apart gezet om af te koelen. Daarna mogen ze weer naar binnen. Zeker bij Brain is dit het geval haha.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef Juweel het volgende:
Claire is familie van Ans Aarsema en Bea Hofman!
[ afbeelding ]
Wat denk je ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Zouden ze achter ook glazen deuren hebben?
Heroine was het zelfs en daar kan geen oil of olaz tegenopquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cocaine- en alcoholverslaving is ook niet echt anti-aging
Nou snap ik er niets meer van.... Vorige week deed IkWeetNiets nog zo verbaasd toen hij meedeelde dat Huub's site zo snel was bijgewerkt met Caps van Fok. Toen vroeg ik hem nog dat hij toch de webmaster was... dat leek ie te ontkennen. Maar dus, toch wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, IWN (webmaster van Huub's site) heeft Claire gisteren al gebeld. .......
MAAK ME BLIJ.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien dreigt voor Brian wel de toneelhaak, hij loopt al zo lang vakantie te houden
![]()
Bij Sylvia werden toen ook een voor een de activiteiten gestaakt
Jakkes, nu moet ik ineens weer aan Naad denken....dat eeuwige gepluk en geaai door heur haar.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef avonne het volgende:
Is dat nou geil? Zo door je haar woelen? Bedroom-look?
smaken verschillen, ik vond Syl mooiquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:50 schreef agter het volgende:
[..]
Ik dacht bij Syl altijd: wat zou haar mond naar rook stinken zeg. En dan die tanden nog.
Claire daarentegen heeft wel een leuk koppie!
tja, al die opwinding dat er een nieuwe miljonair is moet toch eruit...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef Mika25 het volgende:
Er wordt hier een beetje TE veel over het uiterlijk van Claire gepraat.
En die posts zijn voornamelijk van de FOK-dames, en dat begint toch echt wel een beetje op te vallen
ik wil ook wel wat zeggen over Klaartje maar dan moet ze eerst maar eens neuken in die Zooi.je weet dat hoort er bij.....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef Mika25 het volgende:
Er wordt hier een beetje TE veel over het uiterlijk van Claire gepraat.
En die posts zijn voornamelijk van de FOK-dames, en dat begint toch echt wel een beetje op te vallen
Kijk, dat gevoel heb ik ook steeds als ik hoor, dat hij pas 38 jaar is.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:53 schreef Starlie het volgende:
Jeetje les net dat Mikey 38 is... zo zie je maar wat een "zwaar" leven etc. iets met iemands uiterlijk (gezicht) kan doen...
Er is maar een officiële Huubsite , die staat in mijn sig. Die van IWN is nep. Wel leuk hoor, maar toch.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou snap ik er niets meer van.... Vorige week deed IkWeetNiets nog zo verbaasd toen hij meedeelde dat Huub's site zo snel was bijgewerkt met Caps van Fok. Toen vroeg ik hem nog dat hij toch de webmaster was... dat leek ie te ontkennen. Maar dus, toch wel.
Jij hebt vast een hekel aan Huub.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef coldstar het volgende:
De fan site van Huub was als eerste erbij om Clair te bellen. Het telefoon nummer hadden ze van haar Hyves. Jammer dat Claire niet zegt waarom ze gebeld hebben. Ik hoor het al....Ja, hallo met de voorzitster van de Huub site, we willen je even vertellen dat het heel erg goed is om met Huub samen te spelen. Doe lekker sexen met hem en pijp hedm lekker, dan kom je heel erg hoog op de popu lijst.Daar zullen wij voor zorgen.![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:53 schreef Starlie het volgende:
Jeetje les net dat Mikey 38 is... zo zie je maar wat een "zwaar" leven etc. iets met iemands uiterlijk (gezicht) kan doen...
Ik vind het wel lekker ironisch dat de "zwerver" betere manieren heeft dan de "miljonairs". Geeft goed aan hoe slecht het gesteld is in dat huis daarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Kijk Mikey eens lekker bezig zijn, hij vangt zelfs ze kruimels in zijn hand op i.p.v. ze op de grond te vegen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |