quote:
Flens zal zo wel bellen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is pissing, ze hebben hem zelfs niet eens uitgelegd waarom z'n optredens worden gestopt.
[ afbeelding ]
Oh dat heb ik ook niet meegekregen, wat vaag.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is pissing, ze hebben hem zelfs niet eens uitgelegd waarom z'n optredens worden gestopt.
[ afbeelding ]
Met een rode neus op kan hij best door voor een clown!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:15 schreef rooie3 het volgende:
Snapt die sukkel van een Brian niet dat hij met zijn plaat niet op carnaval kan staan.
Het was net andersom, Claire vond het niet nodig om haar mening over de miljonairs te geven.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Om vervolgens te zeggen 'ik wil niks negatiefs over dr zeggen' (Amanda) en 'leuk hoor een nieuwe miljonair erin' (Lieke). Amanda vond het alleen erg raar dat als ze net het huis in kwam dat ze dingen ging zeggen over bewoners want die kent ze nog helemaal niet (als ik het goed heb begrepen want ik schakelde net in).
Maar wat mij betreft kan deze Claire niet genoeg afgeplast worden. Ik moet dr niet.
Hij zei er ook nog bij dat de buitenwereld denkt dat hij voorgetrokken wordt en ze daarom zijn optredens niet meer door laten gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, zo, ik dacht dat ze in Stadskanaal niet aan carnaval deden, maar goed.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:15 schreef lorence1 het volgende:
brian snapt niet waarom het avontuur met huub voor hem stopt....
is toch al meerdere keren uitgelegd.... dit is voor carnaval.... jaaps liedje en huubsliedje kunnen er door met carnaval en brians nummer niet...
brian vindt dat huub wordt voorgetrokken
Ik denk dat Brian inspeelt om het zg rechtvaardigheids gevoel van Lieke.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Vertel, vertel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:18 schreef avonne het volgende:
Ik vind Clair (en dat zeg ik niet gauw)
Het is gewoon even afwachten ze heeft me in die paar uurtjes nog niet geirriteerd... Vind dat mensen hier wel erg snel oordelen...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:17 schreef rooie3 het volgende:
Ben ik de enige hier die haar wel pittig vind.Ze valt me mee.
Ik vind Clair ook!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:18 schreef avonne het volgende:
Nou Avonne (gewone saaie user), ik vind dat nogal een uitspraak!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:18 schreef avonne het volgende:
Brian vertelde vannacht dat hij na de Gouden Kooi flink wil gaan snabbelen en zo wil beginnen met een carriere als DJ (en Amanda als paaldanseres). Hij was héél serieus. Dus dat hij niet meer naar de schnabbels mag zal hij zeker wel heel erg kut vindenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:15 schreef lorence1 het volgende:
brian snapt niet waarom het avontuur met huub voor hem stopt....
is toch al meerdere keren uitgelegd.... dit is voor carnaval.... jaaps liedje en huubsliedje kunnen er door met carnaval en brians nummer niet...
brian vindt dat huub wordt voorgetrokken
Maar ze zei wel dat ze Huub een irritant ventje vond?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was net andersom, Claire vond het niet nodig om haar mening over de miljonairs te geven.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:43 schreef Katewalker het volgende:
Tussen de buffer door hoorde ik Huub zeggen dat Claire wel wat van Silvia weg heeft...( Brian vond dat ook)
Ik denk nog steeds dat Claire het wel met Huub kan gaan vinden..ze vindt Huub een irritant ventje...tja dat is hij toch ook..maar nog geen reden om geen lol met hem te hebben..
1e indruk hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is gewoon even afwachten ze heeft me in die paar uurtjes nog niet geirriteerd... Vind dat mensen hier wel erg snel oordelen...
Ordinair als in Amanda of als in gewoontjes?quote:
Kenny, mama netty, flensie!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zei er ook nog bij dat de buitenwereld denkt dat hij voorgetrokken wordt en ze daarom zijn optredens niet meer door laten gaan.
Hoe zou hij daar nou bij op gekomen zijn?
Brrrrian heeft helemaal geen attributen nodig om voor clown door te gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:16 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Met een rode neus op kan hij best door voor een clown!
Wil graag Claire horen maar ben genoodzaakt om nu te muten.Van Lieke krijg ik de kriebels met haar hapjes en monotone zeurstem.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:20 schreef Starlie het volgende:
Lieke kan mensen echt niet laten uitpraten... zo irritant...
Hij kan niet schaken!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:23 schreef avonne het volgende:
Ik loop nog steeds te leuren met mijn stelling dat elk mens nare trekjes heeft.
Is er al iets negatiefs aan Mike opgevallen?
Ik kan nog steeds niks vinden
Die zijn er volgens mij ook echt niet. Het is zo'n goed mens.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:23 schreef avonne het volgende:
Dat had hij ook natuurlijk gewoon niet moeten zeggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian vertelde vannacht dat hij na de Gouden Kooi flink wil gaan snabbelen en zo wil beginnen met een carriere als DJ (en Amanda als paaldanseres). Hij was héél serieus. Dus dat hij niet meer naar de schnabbels mag zal hij zeker wel heel erg kut vinden
Mij ook wel, tot nu toe. Ik wacht af hoe het gaat ontwikkelen, hoop alleen niet dat ze al na een paar dagen af gaat gleiden naar het roddel-niveau van een Amanda of Nadia etc. En ik vrees dat ze TE veel tijd in de kapperssalon gaat doorbrengen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:17 schreef rooie3 het volgende:
Ben ik de enige hier die haar wel pittig vind.Ze valt me mee.
Ze doet me denken aan die dochter van Harry Mensquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef yvonne het volgende:
Wat een raar hoofd heeft ze,
en jajajaja, dat is onaardig enzo
Jawelquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:23 schreef avonne het volgende:
Ik heb al 2 x gemeld dat ik vind dat ze een rotbek heeft, maar ben tot nu toe de enigequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef tutjehola het volgende:
Check die tanden op de foto in de OP.
Huub zei het ook al (Brian beamde het) en ik vind het ookquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:57 schreef Sonique het volgende:
Zou een zus van Sylvia kunnen zijn.. Ze heeft wel wat weg van Syl qua uiterlijk...
Dat was ik. Je rukt mijn opmerking wel uit zijn verband hoor!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:21 schreef tutjehola het volgende:
Las in de vorige cos dat iemand Claire stijl vond hebben. Mijn god, wat een achterstandswijk tilburgs accent. Ze knauwt woorden eruit. Volgens mij is ze leuk gepimpt, maar type alla Amanda. We zullen zien.
Suzequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan die dochter van Harry Mens
Vind je het gek als je een jurkje met een halternekje en laag uitgesneden achterkant achterstevoren aantrekt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:26 schreef beequeen het volgende:
Claire vindt sexy kleding wel leuk maar niet de kleding van Amanda, die vindt ze te sexy ( ik denk dat ze ordi bedoelt)
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:27 schreef yvonne het volgende:
Zijn die tanden écht zo als op de cap in de OP?
Claires hoofdje valt best mee hoor!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb al 2 x gemeld dat ik vind dat ze een rotbek heeft, maar ben tot nu toe de enige
Toch woont ze echt niet in een achterstandswijk .... Echt nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:21 schreef tutjehola het volgende:
Las in de vorige cos dat iemand Claire stijl vond hebben. Mijn god, wat een achterstandswijk tilburgs accent. Ze knauwt woorden eruit. Volgens mij is ze leuk gepimpt, maar type alla Amanda. We zullen zien.
Ook zo'n nepwijf, Suze.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef Scandalous het volgende:
[..]
quote:
En dat zegt Amanda.Maar die Claire zal ook wel weer net de andere kant opgekeken hebben als Brian de fout inging.Heel toevallig heeft nog nooit iemand dat gezien.En van Huub zien ze net allesquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:27 schreef noekje het volgende:
Ze zijn nu met z'n drieën aan het praten over Huub. Amanda wil het nu over gewone relaasies hebben.
Daar heeft ze inderdaad wel wat van, maar die ziet er toch net ff wat beter uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja ze heeft een lelijke mond.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef tutjehola het volgende:
Check die tanden op de foto in de OP.
Dan heb je gelijkquote:
nouja, ik heb de streams nog niet zo lang aan, maar mijn eerste indruk is asociale bitch met een zeer breed repertoire aan scheldwoordenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ordinair als in Amanda of als in gewoontjes?
Ik eerder in gewoontjes.
Om Amanda vervolgens uit te gaan horenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:28 schreef akveor het volgende:
Brian heeft best wel wat vertrouwen in Amanda... hij laat haar samen met Lieke bij Claire.
NEE JOH???quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:26 schreef STAP01 het volgende:
Nou, dat is snel! Het gaat weer eens over HUUB!
Ik zie idd een cleavage....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind je het gek als je een jurkje met een halternekje en laag uitgesneden achterkant achterstevoren aantrekt.![]()
HALLOOOOOO IK HEB TIETEN!
Haha!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:29 schreef coldstar het volgende:
Ze zal met Huub nooit wat beginnen, Lieke zegt, zeg nooit ,nooit. Toch weet Clair zeker dat ze echt nooit wat met Huub zal hebben. Dus, huub is niet de type van Clair. Dat kan nog wat worden.
Ik zei al, ik zal zien, mijn eerste indruk, afgaand op haar accent is ze alla Amanda. Ze porbeert netjes te pranten, maar het accent is net iets te "volks"om het netjes te zeggen. Af en toe floept ze er dingen uit........quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:27 schreef agter het volgende:
[..]
Dat was ik. Je rukt mijn opmerking wel uit zijn verband hoor!
Ik doelde op het vergelijk Amanda - Claire, en schreef daarover in verhouding met Visagie e.d.
Mijn eerste indruk is dat C wat dat betreft meer stijl heeft dan A...
Niet mee eens?
is Brian niet naar het hokje geroepen??quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:28 schreef akveor het volgende:
Brian heeft best wel wat vertrouwen in Amanda... hij laat haar samen met Lieke bij Claire.
Dat vind ik wel een heel fout trekje.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel![]()
Hij vindt het cool dat Dilana katten doodbijt.
Tja, als je verwacht had dat de nieuwe bewoner stijl en klasse zou hebben dan ben je wel erg naief hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:30 schreef avonne het volgende:
nouja, ik heb de streams nog niet zo lang aan, maar mijn eerste indruk is asociale bitch met een zeer breed repertoire aan scheldwoorden
haar tanden zijn dramatisch idd.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb al 2 x gemeld dat ik vind dat ze een rotbek heeft, maar ben tot nu toe de enige
+1quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:30 schreef avonne het volgende:
[..]
nouja, ik heb de streams nog niet zo lang aan, maar mijn eerste indruk is asociale bitch met een zeer breed repertoire aan scheldwoorden
Idd!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:30 schreef beequeen het volgende:
Ze laten Mike gewoon achter met de troep en de lieverd ruimt de zooi van een ander maar weer eens op.
Op het moment dat ze begint te zeggen dat ze zo mooi is en anderen zo lelijk (zoals Nadia dat dagelijks deed) doe ik met je meequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die tanden!quote:
Nou, Claire heeft zich in ieder geval wat beter/ rustiger opgemaakt dan Amandeltje.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:31 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik zei al, ik zal zien, mijn eerste indruk, afgaand op haar accent is ze alla Amanda. Ze porbeert netjes te pranten, maar het accent is net iets te "volks"om het netjes te zeggen. Af en toe floept ze er dingen uit........
In verhouding met de visagie denk ik dat ze net zo niets is als Amanda. heeft school verlaten om bij moeders in de zaak te gaan, heeft opleiding nooit afgemaakt. Ik vrees het ergste, maar nogmaals, het is mijn eerste indruk, we zullen zien.
Dacht dat iemand zei dat ze juist WEL haar visagie-diploma had? Dus dan heeft ze in ieder geval een opleiding, en dat kunnen de andere bewoners niet zeggen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:31 schreef tutjehola het volgende:
In verhouding met de visagie denk ik dat ze net zo niets is als Amanda. heeft school verlaten om bij moeders in de zaak te gaan, heeft opleiding nooit afgemaakt.
Speciaal voor jou omgekleedquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie idd een cleavage....
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |