Nou Avonne (gewone saaie user), ik vind dat nogal een uitspraak!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:18 schreef avonne het volgende:
Ik vind Clair (en dat zeg ik niet gauw)
Brian vertelde vannacht dat hij na de Gouden Kooi flink wil gaan snabbelen en zo wil beginnen met een carriere als DJ (en Amanda als paaldanseres). Hij was héél serieus. Dus dat hij niet meer naar de schnabbels mag zal hij zeker wel heel erg kut vindenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:15 schreef lorence1 het volgende:
brian snapt niet waarom het avontuur met huub voor hem stopt....
is toch al meerdere keren uitgelegd.... dit is voor carnaval.... jaaps liedje en huubsliedje kunnen er door met carnaval en brians nummer niet...
brian vindt dat huub wordt voorgetrokken
Maar ze zei wel dat ze Huub een irritant ventje vond?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was net andersom, Claire vond het niet nodig om haar mening over de miljonairs te geven.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:43 schreef Katewalker het volgende:
Tussen de buffer door hoorde ik Huub zeggen dat Claire wel wat van Silvia weg heeft...( Brian vond dat ook)
Ik denk nog steeds dat Claire het wel met Huub kan gaan vinden..ze vindt Huub een irritant ventje...tja dat is hij toch ook..maar nog geen reden om geen lol met hem te hebben..
1e indruk hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is gewoon even afwachten ze heeft me in die paar uurtjes nog niet geirriteerd... Vind dat mensen hier wel erg snel oordelen...
Ordinair als in Amanda of als in gewoontjes?quote:
Kenny, mama netty, flensie!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zei er ook nog bij dat de buitenwereld denkt dat hij voorgetrokken wordt en ze daarom zijn optredens niet meer door laten gaan.
Hoe zou hij daar nou bij op gekomen zijn?
Brrrrian heeft helemaal geen attributen nodig om voor clown door te gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:16 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Met een rode neus op kan hij best door voor een clown!
Wil graag Claire horen maar ben genoodzaakt om nu te muten.Van Lieke krijg ik de kriebels met haar hapjes en monotone zeurstem.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:20 schreef Starlie het volgende:
Lieke kan mensen echt niet laten uitpraten... zo irritant...
Hij kan niet schaken!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:23 schreef avonne het volgende:
Ik loop nog steeds te leuren met mijn stelling dat elk mens nare trekjes heeft.
Is er al iets negatiefs aan Mike opgevallen?
Ik kan nog steeds niks vinden
Die zijn er volgens mij ook echt niet. Het is zo'n goed mens.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:23 schreef avonne het volgende:
Ik loop nog steeds te leuren met mijn stelling dat elk mens nare trekjes heeft.
Is er al iets negatiefs aan Mike opgevallen?
Ik kan nog steeds niks vinden
Dat had hij ook natuurlijk gewoon niet moeten zeggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian vertelde vannacht dat hij na de Gouden Kooi flink wil gaan snabbelen en zo wil beginnen met een carriere als DJ (en Amanda als paaldanseres). Hij was héél serieus. Dus dat hij niet meer naar de schnabbels mag zal hij zeker wel heel erg kut vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |