Uh... Okay, Ben is dus niet IWN.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet echt belangrijk maar de site in mijn sig is idd van Ben, de rest is duimzuigerij. Nogmaals, heel leuk maar heeft dus niks met Huub of Ben te maken.
Jaap is met Huub en danseressen naar Stadskanaal, optreden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Waar is Jaap eigenlijk.
Die werd tijdens het binnen komen van Claire weg geroepen.
Is hij daarna nog gesignaleerd??
Waarom in godsnaam, wat voegt zij nou toe in die villa?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Mikey vindt het heel druk worden in huis, Selene komt ook nog terug, zegt ie.
Jaap is een drie kwartier met Huub vertrokken naar een optreden... dus je moet evenb geduld doen als je op Jaap zit te wachten.... zal wel weer rond 3 uur of later worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:12 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Waar is Jaap eigenlijk.
Die werd tijdens het binnen komen van Claire weg geroepen.
Is hij daarna nog gesignaleerd??
Die heeft er o.a. vast wel de pest in, dat er weer een vrouw de Kooi in is gekomen.
Wat? Wat een fucking hufter is dat zeg.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel![]()
Hij vindt het cool dat Dilana katten doodbijt.
En nu zet ze ook weer eens Michael Bubble opquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:14 schreef Dark het volgende:
Wordt helemaal gek van dat gewauwel van Lieke..............
Syl heeft een leuk bekkie. En aan die tanden van haar mankeert niets zo te zien.quote:
Ik denk dat mijn longen er minder fris uit zienquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en je longen?![]()
ik rook ook hoor en ook al jaren
"mute" is een heerlijk, reiki-achtige handeling... geeft rust en een vredigheid in je gemoedquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:14 schreef Dark het volgende:
Wordt helemaal gek van dat gewauwel van Lieke..............
Nu nog even wachten en ze vouwt haar handen........quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:15 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft de orgeltonen gevonden en begint aan de heilige mis voor de zalige Brian!
Zat me net af te vragen, zijn we er zeker van dat ze niet gezopen heeft?quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu zet ze ook weer eens Michael Bubble op
Advies opgevolgt en mijn mute chakra is warrrrrrrrmmmmmmmmmm, heerlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:16 schreef Desii het volgende:
[..]
"mute" is een heerlijk, reiki-achtige handeling... geeft rust en een vredigheid in je gemoed
Shit, is Idols afgelopen, denk ik eindelijk eens naar die nieuwe te kunnen gaan luisteren, kan het dus weer nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu zet ze ook weer eens Michael Bubble op
Aan haar stem te horen moet ze nog even flink doordrinken voor die gesmeerd is...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zat me net af te vragen, zijn we er zeker van dat ze niet gezopen heeft?
Het is wel heel vermakelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:18 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Aan haar stem te horen moet ze nog even flink doordrinken voor die gesmeerd is...
Heb nog ergens een flesje water uit Lourdes.........misschien opsturen naar amanda om brian te zalven?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:16 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nu nog even wachten en ze vouwt haar handen........
Ja en dan huren ze een leeuw die dan Dilana door bijt?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:18 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wanneer is Mike eigenlijk jarig?
Krijgt hij dan ook een feesie?
Of gaat hij zijn verjaardag niet halen in de Kooi.
Ik ook, kan er gewoon echt niet naar luisteren.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:19 schreef akveor het volgende:
Ik had graag wat meer van Claire willen weten maar ik erger me aan de manier van praten van Lieke.
Zit met hetzelfde probleem.Maar ben er wel achter dat zonder Jaap en huub het echt saai daar is.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:19 schreef akveor het volgende:
Ik had graag wat meer van Claire willen weten maar ik erger me aan de manier van praten van Lieke.
moooooiiii, dan gaan we nu visualiserenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Advies opgevolgt en mijn mute chakra is warrrrrrrrmmmmmmmmmm, heerlijk
Laat hij dan liever Mike door bijten. DIE vond het toch cool, dat zijn hond dat doet??quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja en dan huren ze een leeuw die dan Dilana door bijt?![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik begrijp je volkomen, je kan er niet omheen, toch?
Heb Lieke op mute en dat is heerlijk............quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:19 schreef akveor het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn longen er minder fris uit zien
Maar ik heb niet genoeg ruggegraat om te stoppen, al zou ik het wel heel graag willen
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
moooooiiii, dan gaan we nu visualiseren
Denk in balletjes.... 1 van de balletjes wordt een bewoner van dgk![]()
Degene aan wie je nu denkt (Lieke), stoppen we in een bubble-raket naar de maan en dan zeggen we![]()
![]()
tot nooit meer ziensss
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:17 schreef Marieke_B het volgende:
Claire vindt dat Lieke nogal ' omgeslagen is' Jij mocht Amanda toch helemaal niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |