quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef Juweel het volgende:
Claire is familie van Ans Aarsema en Bea Hofman!
[ afbeelding ]
Wat denk je ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Zouden ze achter ook glazen deuren hebben?
Heroine was het zelfs en daar kan geen oil of olaz tegenopquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cocaine- en alcoholverslaving is ook niet echt anti-aging
Nou snap ik er niets meer van.... Vorige week deed IkWeetNiets nog zo verbaasd toen hij meedeelde dat Huub's site zo snel was bijgewerkt met Caps van Fok. Toen vroeg ik hem nog dat hij toch de webmaster was... dat leek ie te ontkennen. Maar dus, toch wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, IWN (webmaster van Huub's site) heeft Claire gisteren al gebeld. .......
MAAK ME BLIJ.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien dreigt voor Brian wel de toneelhaak, hij loopt al zo lang vakantie te houden
![]()
Bij Sylvia werden toen ook een voor een de activiteiten gestaakt
Jakkes, nu moet ik ineens weer aan Naad denken....dat eeuwige gepluk en geaai door heur haar.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef avonne het volgende:
Is dat nou geil? Zo door je haar woelen? Bedroom-look?
smaken verschillen, ik vond Syl mooiquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:50 schreef agter het volgende:
[..]
Ik dacht bij Syl altijd: wat zou haar mond naar rook stinken zeg. En dan die tanden nog.
Claire daarentegen heeft wel een leuk koppie!
tja, al die opwinding dat er een nieuwe miljonair is moet toch eruit...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef Mika25 het volgende:
Er wordt hier een beetje TE veel over het uiterlijk van Claire gepraat.
En die posts zijn voornamelijk van de FOK-dames, en dat begint toch echt wel een beetje op te vallen
ik wil ook wel wat zeggen over Klaartje maar dan moet ze eerst maar eens neuken in die Zooi.je weet dat hoort er bij.....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef Mika25 het volgende:
Er wordt hier een beetje TE veel over het uiterlijk van Claire gepraat.
En die posts zijn voornamelijk van de FOK-dames, en dat begint toch echt wel een beetje op te vallen
Kijk, dat gevoel heb ik ook steeds als ik hoor, dat hij pas 38 jaar is.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:53 schreef Starlie het volgende:
Jeetje les net dat Mikey 38 is... zo zie je maar wat een "zwaar" leven etc. iets met iemands uiterlijk (gezicht) kan doen...
Er is maar een officiële Huubsite , die staat in mijn sig. Die van IWN is nep. Wel leuk hoor, maar toch.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou snap ik er niets meer van.... Vorige week deed IkWeetNiets nog zo verbaasd toen hij meedeelde dat Huub's site zo snel was bijgewerkt met Caps van Fok. Toen vroeg ik hem nog dat hij toch de webmaster was... dat leek ie te ontkennen. Maar dus, toch wel.
Jij hebt vast een hekel aan Huub.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef coldstar het volgende:
De fan site van Huub was als eerste erbij om Clair te bellen. Het telefoon nummer hadden ze van haar Hyves. Jammer dat Claire niet zegt waarom ze gebeld hebben. Ik hoor het al....Ja, hallo met de voorzitster van de Huub site, we willen je even vertellen dat het heel erg goed is om met Huub samen te spelen. Doe lekker sexen met hem en pijp hedm lekker, dan kom je heel erg hoog op de popu lijst.Daar zullen wij voor zorgen.![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:53 schreef Starlie het volgende:
Jeetje les net dat Mikey 38 is... zo zie je maar wat een "zwaar" leven etc. iets met iemands uiterlijk (gezicht) kan doen...
Ik vind het wel lekker ironisch dat de "zwerver" betere manieren heeft dan de "miljonairs". Geeft goed aan hoe slecht het gesteld is in dat huis daarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Kijk Mikey eens lekker bezig zijn, hij vangt zelfs ze kruimels in zijn hand op i.p.v. ze op de grond te vegen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |