tssss, Faith is geniaal [/nostalgie]. Die andere is 3 keer bagger inderdaad.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:18 schreef n0r het volgende:
[..]
Limp Bizkit - Faith (George Micheal)
Oké, George Michael is dan misschien een beetje fout. Die van Limp Bizkit begint dan nog wel leuk, maar dat refrein, is gewoon bagger![]()
Limp Bizkit - Behind Blue Eyes(The Who)
Hoor ik serieus een beat? En waar is het geweldige versnelde einde dat The Who zo gaaf speelt?
Gelukkig hebben we nu tegenwoordig het internet om dingen op te zoeken, zodat we nooit worden geremd daarbij door beperkingen als "naar mijn weten". Nummer is wel degelijk een single geweest.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Uninvited" is één van de beste nummers (zo niet het beste) van Alanis Morrisette. Bij mijn beste weten is het nooit een single geweest. Ik vind dat een nummer in status (niet kwaliteit) stijgt als het een single is geweest.
Hij is niet echt goed, maar wel grappig.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Losing my religion van R.E.M. door Graveworm.
Als je echt wilt lachen moet je dit filmpje downloaden waar een of ander bandje de Wicked Game-cover van HIM covertquote:Op maandag 7 januari 2008 11:19 schreef eer-ik het volgende:
HIM heeft trouwens ook een paar barre covers gemaakt zeg
HIM - Wicked Game
HIM - Join Me In Death
Toch is het niet slecht gedaan. Heel mooi in de eigen stijl gecoverd, en nog goed ook.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sound of silence van Simon & Garfunkel door Nevermore. Ik gok dat bij heel wat mensen de nekharen overeind gaan staan van deze cover.
Ík denk dat het wel mee valt hoor en dat er meer mensen zijn die covers niet per definitie slecht vinden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:19 schreef Young_David het volgende:
Aaaah, covers. Soms goed, soms verfrissend, vaak slecht. 't valt me wel op dat veel mensen cover's per definitie afkeuren. Ben wel benieuwd naar meningen van de volgende, wat mij betreft goede, covers:
Mark Ronson ft. Lilly Allen - Oh My God (Origineel: Kaiser Chiefs)
Disturbed - Land Of Confusion (Origineel: Genesis)
Johnny Cash - Hurt (Origineel: Nine Inch Nails)
Reel Big Fish - Take on me (Origineel: Aha)
Ik kan er zo niet meer bedenken.
Van 'Take on Me' bestaan echt letterlijk dozijnen covers door punk/ska-bandjes, die ook echt allemaal exact hetzelfde klinken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:19 schreef Young_David het volgende:
offtopic: Fok! Cover Top 100quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:19 schreef Young_David het volgende:
Aaaah, covers. Soms goed, soms verfrissend, vaak slecht. 't valt me wel op dat veel mensen cover's per definitie afkeuren. Ben wel benieuwd naar meningen van de volgende, wat mij betreft goede, covers:
Mark Ronson ft. Lilly Allen - Oh My God (Origineel: Kaiser Chiefs)
Ik kan er zo niet meer bedenken.
Die vind ik niet zo bijzonder. Niet slecht maar zeker niet eentje om in te lijsten. Een beetje van het niveau 'top 40 coverbandje dat nooit zal doorbreken', terwijl ik Disturbed wel aardig vind.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:19 schreef Young_David het volgende:
Ben wel benieuwd naar meningen van de volgende, wat mij betreft goede, covers:
Dat is inderdaad vreemd, alsof er maar één goede uitvoering van een compositie kan zijn, en dat is van degene die het als eerste opnam.quote:'t valt me wel op dat veel mensen cover's per definitie afkeuren.
Ik dacht dat Trent Razor zelfs aangaf de versie van Cash beter te vinden dan zijn eigen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:19 schreef Young_David het volgende:
Och, dat was ook wel een klassieker die een trap onder de kont verdiende. Ik vind de All Saints versie op zich nog wel wat hebben, eigenlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:03 schreef Acathla het volgende:
All Saints - Around the Bridge.
Komt gewoon op een LOI-cursus 'Hoe verkracht ik een klassieker' neer.
Dat cursusje zou uitstekend gegeven kunnen worden door The Braids, makers van een r&b-cover van Bohemian Rhapsody.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:03 schreef Acathla het volgende:
Inderdaad, gaat nergens over.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Edit: Oh ja...idd de totaal onmenselijke verkrachting van Time after Time van Cindi Lauper in die radio reclame...die mag op dit moment wel op nummer 1 in de lijst.![]()
Ik vond de cover van Oh My God ook helemaal niks, het enige grappige was dat de Kaiser Chiefs zelf in de videoclip zaten..quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:39 schreef female81 het volgende:
[..]
Die ene 'Oh my god'-cover van Mark Ronson & Lily Allen die hierboven genoemd werd verdraag ik ook niet. Er zaten twee op zich rédelijke artiesten bij elkaar en dan komt er toch zoiets bloedeloos uit. Raar. Het origineel vind ik persoonlijk wel lekker.
Het is UNDER the bridgequote:Op donderdag 10 januari 2008 09:03 schreef Acathla het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |