Dat viel mij ook op iddquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:36 schreef Macka66 het volgende:
Ronja, knapperd! Wat loopt ze meteen al zeker.
Zat in het verkeerde topic.quote:Alles weer goed met Brent, Rockabella?
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:01 schreef poemojn het volgende:
Beterschap voor Lis!
waar wonen jullie eigenlijk Snoopy, vlakbij de uva? 'k Heb nog aan jullie gedacht dinsdag toen ik daar rondjes liep.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:35 schreef Bass-Miss het volgende:
Zijn jullie dreumessen ook zo bezig met stapelen? Hier is Fons de hele tijd bezig. Met blokjes, met blikjes spa, met potjes kruiden,... alles wat hij in handen krijgt wordt een toren.
Nou, dat dacht ik vanochtend letterlijk. Ik twijfelde zelfs of ik het wel zou invoeren, om die reden dus.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:56 schreef Belana het volgende:
moonahow wat erg, het is de goden verzoeken he
Dutch als je lange tijd Ventolin moet gebruiken is het beter voor je longen om een corticosteroide te gebruiken, gewoon voor de lange termijn onderhoud. Dat is groeiremmend en weet ik wat nog meer, en dat doen ze niet snel bij kindjes. Moet je ook niet willen overigens, maar als het moet dan moet het.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:02 schreef dutchie het volgende:
Kusjes met snot.
Cortisoden ken ik niet, wel ventholin of hoe je dat ook schrijft. Is die 'blauwe'. Dat hielp Léon destijds goed. Ook mee gestopt inmiddels, gaat prima nu.
Waarschijnlijk zei de arts corticosteroidenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:00 schreef kozakken het volgende:
Maar de kinderarts vond de cortisoden (?? oid)
Ja maar, ja maar, ja maar dat kregen ze in totaalquote:
nog steeds lichtgevend roodquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:23 schreef YPPY het volgende:
Hoe gaat het vandaag met Tijn?
Gaat Tijn niet overal tegenaan plassen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:34 schreef E.T. het volgende:
Leem???
Van die klei maar dan net ff anders??
Heb ik ook niet zo 123 liggen(en weet ik van maizena nog waar ik 't binnen 5 minuten kan halen... van leem zou ik dat dus echt niet weten)
Blote billetjes in een boxershortje staat wel onwijs cool trouwens bij zo'n dreumes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |