abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:08:30 #101
24188 Belana
kloon van belana
pi_56041781
ik vond het wel grappig. het is een gloednieuwe hier.
Nick is op dit moment met Ezra naar het cb, ik ben zo nieuwsgierig hoe groot ie is en hoe zwaar, want hij is voor ons gevoel vreselijk gegroeid.

edit: hij is 85.5 cm en 12.2 kilo precies op het gemiddelde. en idd flink gegroeid.
wij vinden hem enorm, omdat we Liam gewend zijn, dat is altijd een ukkie geweest.
die was op dezelfde leeftijd maar 10 kilo en 82 cm.

[ Bericht 30% gewijzigd door Belana op 15-01-2008 09:26:57 ]
stormy waters...
sailin'
pi_56042010
Welkom Saskia!

Ik wil even trots komen melden dat we éin-de-lijk weer uit de vervelende periode zijn. Combineer sprongetje met ziek zijn, kerstdrukte en ritmeloze vakantieweken en je wordt er niet vrolijk van
Maar de afgelopen nacht sliep ze weer eens door, eergister is ze gaan lopen en ze gaat ook weer zonder verdriet naar het KDV.
Wat een rust weer

[ Bericht 5% gewijzigd door owlet op 15-01-2008 09:40:24 ]
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:28:47 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_56042033
wat fijn owlet wat kan dat schelen he!
stormy waters...
sailin'
pi_56042089
Welkom Saskia, leuk als er een nieuw iemand mee komt posten.

Knappe Ronja.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 15 januari 2008 @ 10:51:40 #105
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_56043539
zo lief al die stappende kindjes!

hier zijn vier hoektanden aan het doorkomen geloof ik, alleen duurt dat wel even. ben benieuwd wanneer ze doorbreken. daarna hoeven we nog maar 4 kiezen en dan zijn we er even voorlopig! (Geloof ik)
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:44:23 #106
108648 cattie
lieve moeder
pi_56045980
Owlet, wat fijn dat het beter gaat. En leuk dat Ronja nu ook kan lopen!

Belana, wat grappig, Ezra is net ietsje kleiner dan Ive. Hij is dus idd flink gegroeid zeg! Ik weet nog dat hij een tijd geleden een stuk kleiner was dan Ive. Wat jammer dat jullie oppas er mee stopt. Spannend dat Ezra nu naar een kdv zal gaan. Toch wel weer wat anders.
pi_56046053
Wat een liefie, lopende Ronja
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † dinsdag 15 januari 2008 @ 13:36:54 #108
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_56047217
Ronja, knapperd! Wat loopt ze meteen al zeker.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_56047726
*glim*
ze loopt inderdaad zeker. Grappig was dat ze voordat ze ziek werd wel een beetje aan het oefenen was met een stapje los maar het kon haar eigenlijk nog niet echt boeien. Toen ze ziek was kroop ze alleen maar en daarna leek ze het wel vergeten.
Tot ik haar op haar voeten zette en zei dat ze wel kon lopen, toen liep ze zo weg
Straks gaan we voor het eerst de nieuwe rugdrager uitproberen. Tot nu toe lijkt hij prettig in gebruik maar de OV-reis met drie keer overstappen moet nog komen.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:48:02 #110
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56048787
Ik wil helemaal niet met Cas naar het cb momenteel, ben veel te bang voor die weegschaal. Kind is nu vel over pijn door die griep.
Ik ga hem eerst proberen vet te mesten. Mission impossible.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:56:02 #111
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56048989
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:36 schreef Macka66 het volgende:
Ronja, knapperd! Wat loopt ze meteen al zeker.
Dat viel mij ook op idd Knap hoor!
Tijn loopt nu al een maand los, maar die wil te veel en te snel en lijkt dus net zo'n poppetje dat je op de kermis kan winnen; valt steeds op z'n billen, blijft lachen, en zoekt vervolgens het eerste beste steunpunt om weer te gaan staan en verder te lopen
Lois moest er erg om lachen iig

Slagroom door de yoghurt, dutch En anders: ene oor in, andere oor uit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 18:00:39 #112
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56053127
Dutch, bij het CB is het meestal toch niet goed. Te dik, dun, klein, groot, sloom, snel etc... Trek je er niets van aan joh. Als ie lekker in zijn vel zit en veel lacht en vooruitgang boekt dan is het toch prima?!

Ik weet echt niet waar Brent zijn eetgedrag weg heeft maar die kan juist de hele dag door wel eten. Zijn gewichtscurve is ietsje omlaag gezakt (hij is aan het kwakkelen geweest en sindsdien lijkt hij een stuk langer) maar nog steeds ruim boven gemiddeld. Hij is >81cm en weet >12,5kg
Elke keer als ik de keuken sta loopt hij naar me toe, kijkt me aan en wijst op iets dat hij wel lekker zou vinden. Dat smak-geluidje gevolgd door een Hamyamyamyam wat ie doet is erg schattig maar hij krijgt van mij echt niet meer als dat hij behoort te krijgen. Genen?...
CB vindt em trouwens ook altijd te dik.
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 19:24:24 #113
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56055145
quote:
Alles weer goed met Brent, Rockabella?
Zat in het verkeerde topic.
pi_56055881
Hallo meiden,

Nou ik ben blij te lezen dat jullie het leuk vinden dat ik hier kom posten. Zal nog wel even duren voor ik jullie namen (nicknamen) een beetje weet en de namen van jullie kindjes maar goed daar groei ik wel in hoop ik. Rockabella moest ik ook effe aan wennen, ik ken haar onder een andere naam haha. Hier houd ik t wel op rockabella.

Och t CB daar word je dus helemaal niet goed van vind ik. De een is te dik de ander te dun, t is nooit gewoon goed. Ik zat op een oproep te wachten voor Timo want hij moet zijn veertien maanden prikken hebben (of is t er eentje) maar niks gehoord dus. Vorige week gebeld en de wijkverpleegkundige zou terugbellen dat heeft ze gisteren gedaan. Kon ik niet meer ingepland worden bij de arts, ze zegt is t erg als ik zijn prikken geef, nou maakt mij niet uit hoor, verder doet Timo t goed dus vragen e.d. heb ik toch niet. En als je wat vraagt krijg je ook niet altijd een bevredigend antwoord is mijn ervaring met Rick, mijn oudste. Dus dat heb ik afgeleerd, ik ga erheen voor de prikken en voor de rest t ene oor in en t andere uit.
pi_56056000
Ik probeerde een smilie in te voeren maar drukte per ongeluk op invoeren haha. Nou ja dan maar twee berichten vandaag.

Owlet: leuk heh dat lopen, hier ook lopen lopen en nog s lopen, kruipen word steeds minder maar ik vind t zo leuk om te zien hoe voorzichtig hij loopt haha.

Belana: Das wel grappig, mijn oudste was ook veel lichter als Timo. Rick was met een jaar nog geen tien kilo hoor, ik denk dat Timo er nu wel overheen is, volgende week zal t blijken.

Timo is zoiezo een heel ander kind dan Rick, Rick heeft nooit gekropen bijvoorbeeld en Rick was ruim anderhalf toen ie pas voorzichtig ging proberen te lopen. Maar ik vind t wel leuk hoor twee verschillende kids. En Rick was weer heel vlot met praten, denk dat Timo daar langer over doet.

Nou heel verhaal geworden....
  dinsdag 15 januari 2008 @ 21:30:37 #116
190853 RockabeIIa
pi_56058435
Hoi Sas

Wat ik er van begrepen heb is dat de 14 maandenprik verplicht gegeven moet worden door een arts. Schijnt een andere manier van prikken te zijn dan de andere prikken.
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:24 schreef dutchie het volgende:

[..]
Zat in het verkeerde topic.

Dutchie wat waar doe je!
Hij's prima in orde hoor. Hij probeert wel heel erg zijn zin door te drijven sinds gisteren. Telkens weer de pruillip laten hangen. En vanavond heb ik em al 12 keer ingestopt omdat hij weer wakker wordt. Ik vermoed het beruchte sprongetje...

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 15-01-2008 21:36:04 ]
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:11:33 #117
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56059517
Saskia, je kan je post gewoon wijzigen hoor! Druk maar op dat icoontje linksboven, 2e van rechts! Het hele rechter icoontje kan je gebruiken om mensen te quoten, als je op een post van die persoon wil reageren

Oh, en die andere nick van Rockabella kennen wij ook hoor....
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 22:25:48 #118
190853 RockabeIIa
pi_56059925
Vivi, die ken jij niet en Saskia kent mijn oude hier ook niet Ssssstttt
pi_56082992
haha die Rockabella, hoeveel namen heb je eigenlijk gehad joh.

Bedankt voor de tips Vivi, t werkt hier een beetje anders dan ik gewend ben haha, maar dat gaat vast goedkomen hoor.

Hier een flutdag vandaag. Vanmorgen alles nog prima maar tussen de middag wilde Rick niet eten. Hij klaagde over keelpijn, en even later kwam dus alles er uit, tot twee keer toe vandaag, alles over mijn laminaatvloer, de wc lukte niet meer....Met TImo gaat alles prima, ik hoop maar niet dat Rick hem gaat aansteken...
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:39:54 #120
190853 RockabeIIa
pi_56083417
Sas, stuk of wat! Sometimes you need a change
Het heerst he, al dat geziek. Zelfs op mijn werk is het 50% bezetting minder als normaal.
Ben benieuwd op Brent nog ziek gaat worden van de BMR-prik. Inmiddels de 8e dag.
pi_56083662
Lis moest gisteren zowaar overgeven En nu heeft ze hele dunne poep. Misschien ook een beetje norovirus, net als Morris.
pi_56084502
Nou dan heerst t dus echt, ik wens iedereen van harte beterschap!

Rockabella denk niet dat Brent dan nog last gaat krijgen hoor. Hoop t ook niet voor je!
  woensdag 16 januari 2008 @ 21:13:31 #123
190853 RockabeIIa
pi_56084592
Arme Lisje, dunne poep of spuitluiers? Brent heeft in 1,5 uur tijd 3 spuiters gehad. 't Lucht wel op maar fris vind ik het niet hoor.

Sas, op het CB zeiden ze dat het rond de 10 dagen piekt en dat er dan pukkeltjes en koorts kunnen komen.
pi_56084821
Dunne poep, het liep er vorige week echt helemaal uit maar toen dacht ik dat het over was en nu is het er weer. Net als bij Morris eigenlijk. Raar gedoe...
  woensdag 16 januari 2008 @ 21:37:08 #125
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56085452
Mmm, dat heeft Finn dus ook al sinds het weekend. Ik gaf nieuwe kiesjes (ook onderweg) al de schuld, maar nu ik dit lees en er zelf ook last van begin te krijgen ga ik toch wat anders denken
pi_56098834
Beterschap voor Lis!
waar wonen jullie eigenlijk Snoopy, vlakbij de uva? 'k Heb nog aan jullie gedacht dinsdag toen ik daar rondjes liep.

Tijd dan voor de Juliette-update, lief dat jullie naar haar vragen!
Gisteren is ze 13 mnd geworden, wat we zonder uitgebreide viering doorgemaakt hebben. Juultje is een vrolijk en gevaarlijk klimgeitje. Ze is gek op ons 3 mnd oudere buurmeisje, houdt van knuffelen, aaien en kusjes geven, en speelt graag met Myrthe. Ze is ook al een echt poppenmoedertje aan het worden.
Dinsdag heeft ze meegedaan met een onderzoek in Amsterdam (naar verstandelijke ontwikkeling, ze zit in de controlegroep, bedoeling is onderzoeken of kinderen met een achterstand vroeger op te sporen zijn) en dat heeft ze erg enthousiast gedaan. Was voor mij ook leuk ze nemen veel tijd voor ouders en kind en zijn zelf ook enthousiast over de kinderen. Na afloop hebben we een dvd gekregen waarop het speelgedeelte van het onderzoek is te bekijken. Ze zoeken nog meer kinderen voor in de 'normale' en 'mogelijk langzamere' groep, dus als je kindje net 1 jaar is of bijna 1 wordt (tot april dacht ik) kun je nog meedoen. Wat mij betreft wel een aanrader dus.
pi_56107029
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:01 schreef poemojn het volgende:
Beterschap voor Lis!
waar wonen jullie eigenlijk Snoopy, vlakbij de uva? 'k Heb nog aan jullie gedacht dinsdag toen ik daar rondjes liep.

Leuk om wat over Juliette te lezen
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:49:10 #128
24188 Belana
kloon van belana
pi_56108379
interessant onderzoek poemojn en fijn dat het met julliette zo goed gaat

hoe is het nu met Lis?
stormy waters...
sailin'
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:47:52 #129
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56112640
Aiai, meer kindjes met dat nare buikvirus. Ik heb echt gedacht dat Cas gewoon niet meer zou gaan eten en drinken op een gegeven moment. Maar ik kan jullie geruststellen, dat doen ze dus wel. Dus als je even in die frustrerende situatie zit en het blijft er maar uitkomen aan alle kanten, het komt goed!
Beterschap allemaal.

Poemojn, echt leuk om weer eens wat over je jongste te lezen. Nu nog iets over je oudste.
pi_56112710
Lis lijkt weer ok. Het valt mee denk ik.
Ze is vandaag op de creche even apart gezet omdat ze kindjes heeft geslagen Wat is er met mijn zoete lieve Lisje gebeurd
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:55:04 #131
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_56112829
Juultje, dat klinkt lief.
En verder 'klinkt' ze ook lief, erg vergelijkbaar met Storm, moet ik zeggen! Ook dat knuffelige en klimmen... Leuk!

Laatst schrok ik behoorlijk, ik hielp Maria op de wc en Storm drentelt dan altijd wat rondom ons, soms een paar traptreden op, maar altijd in mijn vizier. Deze keer niet. Ineens dacht ik: ik hoor 'm niet dichtbij, dadelijk zit 'ie op de trap! Snel de trap op dus en intussen hoorde ik hem al echt op de overloop lopen! Zo snel, zo pijlsnel naar boven geklommen, geruisloos en zelfs al op weg naar trap nr. 2...
Echt tijd voor hekjes.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 09:04:18 #132
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56121796
Fijn dat Lis weer opgeknapt is. Haha, en ook zij wordt gewoon een dreumes
Pff, Storm, dat is schrikken. Jetske houdt zich tot nu toe nog in met traplopen maar ik ben bang dat ze niet heel lang nog luistert naar mijn (uiteraard goedbedoelde) adviezen. Dus hier gaan ook nog meer traphekjes komen. Straks hebben we 2 trappen en 4 hekjes...

Jetske is vandaag trouwens 1,5 jaar Een echte dame al. Soms zo'n vreselijke dramadreumes. maar meestal zooooooo lief
Lekker douchen!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:03:56 #133
190853 RockabeIIa
pi_56125948
Sjak, van harte met je kleine 1,5jarige meid Tijd voor gebak! En foto's!
Hoe is het eigenlijk met jou en je buik? En wat vind Jetske er van?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 13:25:22 #134
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56128131
Hier allerlei positieve berichten lees ik.
Da's mooi!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_56139377
Zijn jullie dreumessen ook zo bezig met stapelen? Hier is Fons de hele tijd bezig. Met blokjes, met blikjes spa, met potjes kruiden,... alles wat hij in handen krijgt wordt een toren.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 20:52:11 #136
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56139918
Zoooooooooooooooooooo dan. We zijn terug van vakantie en ook in Duitsland kun je dat spuug/diaree-virus ook vangen. Maud heeft het inmiddels al 4 dagen en ik ben blij dat ze tussen het slapen door nog vrolijk is, dat ze de bv (van Piglet) binnenhoudt en dat ik daar nog een beetje van het heb staan.

Zie dat er behoorlijk wat ontwikkelingen zijn geweest....lopertjes (Ronja ), maar ook een Lisje die erg aan het boeven is. Fons die aan de bouw is en Jetske die alweer 1,5 is woh.

Maud heeft het klauteren flink te pakken. Ze klimt de trap goed op, maar naar beneden mogen we gelukkig nog tillen. En ze lijkt (met de nadruk op lijkt) woordjes te maken. Naast, meme (zeg het maar op ze agresiefs als je kan verzinnen) en paaaapa (op zijn Italiaans, dus met alle passie) hoor ik ook tille (met uitgesterkte armpjes), die, dat, neeee, happpuh en tjuh (als in Fleurtjuh) en last but not least: Aaaaaaahhhhhhhh en dan met een knuffel tegen je aanliggen en kroelen (of alleen met knuffel).

En ze kan ook al erg goed neeschudden, met d'r jas aan komen sjouwen om aan te geven dat ze weg wil en zelf d'r sjaal om doen. Dus we krijgen steeds meer een vorm van communicatie. Steeds minder baby en steeds meer dreumes.
pi_56140688
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:35 schreef Bass-Miss het volgende:
Zijn jullie dreumessen ook zo bezig met stapelen? Hier is Fons de hele tijd bezig. Met blokjes, met blikjes spa, met potjes kruiden,... alles wat hij in handen krijgt wordt een toren.
Lis kan ook al leuk met Duplo bouwen.

Chaca, welkom terug
  vrijdag 18 januari 2008 @ 21:33:50 #138
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_56140970
Bouwen, ja hier ook met stukjes pannenkoek, blokjes, duplo (samen) enz.

Echt dat virus gaat iedereen af, niemand wordt bijna overgeslagen zeg pfff valt niet mee. Ben blij dat wij het ergste al in december hadden gehad.

Lotte sjouwt hier ook de hele dag rond met poppen, kleertjes aan, kleertjes uit je kent het werk wel.
En idd alles nadoen, maar dan ook alles!

Oh en kastjes worden heel interessant, alleen vinden wij dat niet leuk, vooral niet als er gevaarlijke spulletjes inliggen zoals scheermesjes enzo. Alles moet dus een beetje Lotte proof gemaakt worden hier.
pi_56141083
Goedenavond,

Na een paar vreselijke dagen, mijn oudste is dus echt ziek geweest, gaat t nu gelukkig weer wat beter. Gisteren was hij zo zielig, en zoooooo warm niet normaal meer. Vandaag heeft ie weer wat gegeten dus we gaan de goede kant weer op. Dit weekend blijft ie nog maar lekker binnen en dan maandag hopelijk weer naar school maar dat zal wel hoor.

Hier geen bouwer maar meer een sloper haha. Werkelijk alles moet t ontgelden, als ie wat in zijn handen kan krijgen dan is t of plof op de grond of hij stopt t in zijn mond om er als een soort tijger op te gaan zitten knauwen, ik hoop toch dat die fase nog s over gaat hoor, word daar zo moe van dat alles in die mond verdwijnt, doen die van jullie dat ook zo erg?

Jetske, gefeliciteerd met je 1,5 jaartje. Wat gaat t hard heh. En begrijp ik goed dat je mama een broertje of zusje voor jou in haar buik heeft? Wat leuk! Hopelijk gaat alles goed, wanneer is het zover?

Sugar: traphekjes zijn idd geen overbodige luxe hoor, wij hebben ze laten zitten, Rick is nu vier dus die heeft ze niet meer nodig maar aangezien Timo nu ook overal heen wandelt...pff je moet er toch niet aan denken dat ze van de trap afvallen, is met Rick trouwens wel een keer gebeurd, gelukkig goed afgelopen, Twan (mijn man) kon m nog net bij zijn kraag grijpen...

Lis is dus in de fase van andere kindjes slaan, Timo probeerde mij gisteren te bijten, zo vervelend, Rick heeft t ook een keer gedaan, ik heb toen teruggebeten en hij heeft t nooit meer gedaan.

Chacama: leuk heh dat geklets, ik kijk er ook naar uit dat Timo dat gaat doen, vind dat zo gezellig.

Nou ik ga nog effe verder rondneuzen op t net....
  zaterdag 19 januari 2008 @ 12:56:52 #140
3011 E.T.
pi_56151338
hoe gaat het met de zieke kindjes?
Tijn lijkt er een klein tikje van te hebben.. twee extra poepluiers per dag en dan ook vreselijk stinkend en wat dunnner, maar verder lijkt er niks aan de hand gelukkig.

ik moest daarnet zo lachen; Normaal eten wij heel donker, grof brood en voor de kinderen heb ik gewoon bruin of kinderwit, maar Tijn is altijd gek op stukjes van ons brood met kaas. Dus net maar eens een donkere boterham met kaas voor 'm gemaakt. Hebben ze toch verdomd snel in de gaten dat ze het makkelijkst eerst de kaas er tussenuit kunnen eten, dan de zachte middenstukken en de korstjes als laatste bewaren om mee te spelen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 22:02:10 #141
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56164442
Cas is 'ontziekt' gelukkig. Eet en drinkt alles wat hij op zijn pad tegenkomt. En is de lieve ondeugd zelf weer. Hoop van harte dat alle andere kindjes ook zo snel weer opknappen.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 22:36:06 #142
103793 kozakken
Living the life
pi_56165425
Snel even bijgelezen, maar ook hier alweer zoveel nieuws zeg

Ronja die loopt En wat een schattig loopje
Ezra is toch zo'n lekker mannetje. Ben idd heel benieuwd hoe het vergaat op het kdv.
KlimStorm Daar heb ik er hier dus ook een van. We hebben dus idd overal maar traphekjes want hij is levensgevaarlijk. Echt.. ook zo sneaky naar boven klimmen. Dat zou Romme ook kunnen zijn geweest.
Brent is gewoon valbestendig gebouwd. das alles

voor zieke kindjes.

Ik heb trouwens Romme volgens mij in zijn hele leven (;) ) echt maar een paar weken snotterbelvrij gezien. Echt... hij is zo vaak verkouden. Ben benieuwd of me dat later nog wat oplevert qua 'nu al opgedaan'.

En hoi Saskia Leuk dat je post!!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 23:14:15 #143
24188 Belana
kloon van belana
pi_56166661
Ezra is van de week van de trap gevallen hij was al naar boven geklommen voor we er erg in hadden. meestal hebben we dus de huiskamerdeur dicht zitten, nu was ik bezig en nick was Liam's schoenen aan het aan doen, het is echt zo gebeurt. niks ernstigs verder gelukkig, maar je schrikt wel. ook al zo'n ondernemend kereltje dus
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 19 januari 2008 @ 23:37:10 #144
190853 RockabeIIa
pi_56167206
Valbestendig gebouwd? Brent is zijn hele voorhoofd en neus kapotgevallen een paar dagen terug, Kozakken... Ziet er heel zielig uit zo met die bruine korsten op zijn neus. En hij zit er ook telkens aan omdat het ' TOET' doet als hij op zijn neus drukt
  zaterdag 19 januari 2008 @ 23:48:10 #145
103793 kozakken
Living the life
pi_56167443
Ah... Brent
en Ezra ook al gevallen

Romme dus ook vorige week vrijdag Vanaf de bank zo *ploenk* met z'n voorhoofd op 't salontafeltje.
Toch maar even naar de dokter vanwege de enerme bult die aan 't ontstaan was. en heel gezellig er een paar keer 's nachts uitgeweest.
Klein dondersteentje
  zondag 20 januari 2008 @ 09:36:47 #146
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56171845
Oeh, wat een valpartijen.
Ik klop het maar even snel af....
Ik zet de stoelen tegenwoordig maar een eind van de tafel af, anders blíjf ik bezig Thies van de tafel te plukken.
  zondag 20 januari 2008 @ 09:44:50 #147
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56171882
Nou jaaaaah!
Ik heb net op invoeren gedrukt, KLABAM! Valt hij met stoel en al keihard op zijn snoetje.
Schaafwondje op zijn kin.
  zondag 20 januari 2008 @ 11:34:35 #148
108648 cattie
lieve moeder
pi_56173120
Aaaah, wat sneu, al die valpartijen!
Ive had woensdag een valdag. Maar over het algemeen valt het tegenwoordig erg mee, zeker gezien zijn klauterpartijen!
  zondag 20 januari 2008 @ 11:56:00 #149
24188 Belana
kloon van belana
pi_56173520
moonah ow wat erg, het is de goden verzoeken he
stormy waters...
sailin'
  zondag 20 januari 2008 @ 19:13:54 #150
108648 cattie
lieve moeder
pi_56184270
Vandaag zijn we voor het eerst met Ive uit eten geweest. Naar een pannenkoekenhuis. Daar hadden ze een lekker tempo qua serveren, wat echt ideaal was. Ive heeft heerlijk gesmikkeld en wij ook. Erg leuk! En toen Ive het zat was, waren we ook klaar.
  zondag 20 januari 2008 @ 19:17:00 #151
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56184343
quote:
Op zondag 20 januari 2008 11:56 schreef Belana het volgende:
moonah ow wat erg, het is de goden verzoeken he
Nou, dat dacht ik vanochtend letterlijk. Ik twijfelde zelfs of ik het wel zou invoeren, om die reden dus.
pi_56184451
Kijk Cattie dat is mooi, dat Ive zo gesmikkeld heeft. En heerlijk als ze in een restaurant s een keer een beetje tempo hebben, wij hebben wel s een keer twee uur zitten wachten, gelukkig toen zonder kinderen maar das niet leuk meer hoor...Ik kan met Timo ook goed naar een restaurant gaan en met Rick ook, ze zijn gelukkig nooit vervelend, ja of t moet echt te lang gaan duren.

Ach al die arme kindjes met die valpartijen, gebeurt hier ook regelmatig, Rick heeft altijd kapotte knieen en Timo had pas ook een mooie grote blauwe plek op zijn voorhoofd.

Hier is t trouwens erg gezellig vandaag, niet dus. Rick was eindelijk wat opgeknapt en nu vandaag was t weer minder met hem, weet nog niet of ik m dus morgen naar school laat gaan.

Ook Twan ligt nu al op bed, die heeft vanmiddag ook al op bed gelegen, en mannen zijn zo zielig heh als ze ziek zijn *zucht*, hopelijk zijn ze gauw allemaal weer beter. En ik hoop dat Timo t niet krijgt want ik moet donderdag met hem naar CB voor zijn prikken.
pi_56184560
Tja je zult t altijd zien heh Moonah, je hebt t nog niet gezegd of t gebeurt....typisch!
pi_56184655
Kozakken: Hier ook vaak verkouden hoor, die kleintjes moeten natuurlijk alle virussen doormaken, en dat zijn er nog al wat, gelukkig krijgen ze ze niet allemaal....
  zondag 20 januari 2008 @ 19:38:41 #155
103793 kozakken
Living the life
pi_56184899
Nou... niet allemaal
Ik geloof dat er nog niet eens door iemand naar hem gezwaaid kan worden zo vanaf de andere kant van de winkel of meneer heeft het al

Maar goed. Is vast heeel goed voor zijn uiteindelijke weerstand

Moonah! Dat zul je dan altijd zien!
  zondag 20 januari 2008 @ 19:42:37 #156
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56184998
Dat Romme toch zo vaak verkouden is Koz....
Ik wilde bijna schrijven dat ik iets ga afkloppen wat dat betreft maar dat doe ik dus mooi niet!
Laat ik het er op houden dat Thies wrs de weerstand van zijn moeder heeft.

Saskia, beterschap voor je mannen! Als Timo toch ziek wordt, niet prikken he, dat weet je wel he?
  zondag 20 januari 2008 @ 19:47:38 #157
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56185143
Cattie dat is leuk hč, met je kind uit eten? Pannekoekenhuis doet het goed, chinees is ook lekker rap en we hebben hier ook een paar tentjes waar ze een speciale speelhoek voor kinderen hebben. Helemaal ingericht op kinderen van 0 tot 10 zeg maar.

Moonah, het is fok!telepathie/kinese/karma/vibe of hoe je het ook noemen wilt. NOOIT meer iets hier zeggen zonder af te kloppen.
Met de schrik vrij gekomen hoop ik?

Kozakken, vast een spuit elf-reactie; maar heb je Romme wel eens naar de longen laten luisteren of iets waardoor men erachter kan komen of hij niet toevallig astmatische aanleg heeft? Is wel wat vroeg, maar ik vind het wel veel.
  zondag 20 januari 2008 @ 19:54:18 #158
56471 pinquit
oh my lama!
pi_56185344
het is nooit te vroeg om zoiets te ontdekken natuurlijk!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 20 januari 2008 @ 20:00:29 #159
103793 kozakken
Living the life
pi_56185547
Hij heeft een hele tijd een inhalator gehad. Maar na overleg met de kinderarts (ook al geweest idd ) is hij 'gewoon veel verkouden, mevrouw'.
Ik geloof dat hij ongeveer vanaf een maand of zeven tot een maand of elf de inhalator heeft gebruikt. Maar de kinderarts vond de cortisoden (?? oid) eigenlijk wel iets te grof geschut voor dat kleine mannetje. Dus vandaar toch maar geprobeerd zonder.
Longen klonken ook zonder inhalator gelukkig wel goed. Plus dat bij de huisarts hij laatst wel vol zat, maar gelukkig qua longen redelijk schoon klonk.
't is gewoon een verkoudheidsgevoelig meneertje die verder ook een verkoudheid met een enorme grijns te lijf gaat. Dat dan weer wel

Hij houdt gewoon van snot -brood met snot, broek met snot, jas met snot, das met snot, beker drinken met snot -
  zondag 20 januari 2008 @ 20:02:40 #160
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56185614
Kusjes met snot.
Cortisoden ken ik niet, wel ventholin of hoe je dat ook schrijft. Is die 'blauwe'. Dat hielp Léon destijds goed. Ook mee gestopt inmiddels, gaat prima nu.
  zondag 20 januari 2008 @ 20:03:09 #161
190853 RockabeIIa
pi_56185629
Kozakken, zo zie je in elk geval wat zijn spullen zijn als je em van het kdv afhaalt!
  zondag 20 januari 2008 @ 20:04:55 #162
108648 cattie
lieve moeder
pi_56185673
Wat vervelend dat Romme chronisch verkouden is.
  Jubileum moderator zondag 20 januari 2008 @ 20:08:36 #163
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56185795
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:02 schreef dutchie het volgende:
Kusjes met snot.
Cortisoden ken ik niet, wel ventholin of hoe je dat ook schrijft. Is die 'blauwe'. Dat hielp Léon destijds goed. Ook mee gestopt inmiddels, gaat prima nu.
Dutch als je lange tijd Ventolin moet gebruiken is het beter voor je longen om een corticosteroide te gebruiken, gewoon voor de lange termijn onderhoud. Dat is groeiremmend en weet ik wat nog meer, en dat doen ze niet snel bij kindjes. Moet je ook niet willen overigens, maar als het moet dan moet het.

Chronisch verkouden is trouwens helemaal niet erg, zolang het maar stroomt. Juist snottebellen zijn een goed teken, als dat al lastig wordt krijg je al gauw te maken met amandelverwijdering e.d.
Snot is goed dus, laat dat dan maar een mantra worden naast "het is een faaaase"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2008 @ 20:12:18 #164
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56185912
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:00 schreef kozakken het volgende:
Maar de kinderarts vond de cortisoden (?? oid)
Waarschijnlijk zei de arts corticosteroiden Is een ontstekingsremmer, maar inderdaad vrij heftig.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2008 @ 20:12:48 #165
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56185931
O ja, let niet op mij in dit topic. Ik ben vast aan het inlezen voor als Milo ook een dreumes is over twee weken.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 20 januari 2008 @ 20:16:54 #166
190853 RockabeIIa
pi_56186032
Milo al bijna 1

Zal ik nog een foto plaatsen van het kapotte kopke van Brent? Hij lijkt wel stoer.
pi_56186136
Wel vervelend hoor Kozakken dat dat dan de diagnose is: Gewoon veel verkouden. Daar kun je ook lekker veel mee heh. maar goed t is idd wel belangrijk dat t er dan ook uit komt en dus niet vast gaat zitten. Dus haal op die wekker.......
  zondag 20 januari 2008 @ 20:42:34 #168
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56186713
Snot is goed.
Dank je voor je uitleg Lois.
  zondag 20 januari 2008 @ 20:46:28 #169
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56186817
Cattie, wat gezellig he is dat, uit eten gaan met je dreumes.
Ohhhhh, moonah, wat een stom toeval.
Kozakken wat vervelend. Al dat snot overal Sterkte ermee!
en wat gaan jullie snel vandaag
Lekker douchen!
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2008 @ 21:37:27 #170
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56188005
Doe maar een stoere foto van Brent hoor

Wat hebben jullie trouwens gevraagd voor de 1e verjaardag van jullie dreumes? Ons leek in ieder geval duplo en autootjes een goed idee. Toch vind ik het een lastige leeftijd. Veel speelgoed is alweer te baby-achtig en ander speelgoed nog iets te ingewikkeld.
  zondag 20 januari 2008 @ 21:51:20 #171
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56188410
Is inderdaad een rotleeftijd. Wij hebben een autostoel gevraagd met bijbehorende speeltjes en 'eerste' loopschoenen. Verder heeft een vriendin van me een leuke cd met kinderliedjes gegeven en heeft Maud de dvd van Bumba gekregen, en ook muziekinstumentjes (bellen, sambabal, trommel) en een bromtol. (trouwens samenvoeging van Fleur en Maud verjaardagen). Duplo wel bij Fleur niet bij Maud. Nu krijgen ze dat van Sinterklaas. Die geeft het namelijk aan hun allebei. Dan is er ook geen mijn-dijn verhaal.

Thies, boem auw kusje..... En al die andere vallers ook. Maud valt wel, maar meer dan een flinke bult heeft ze er tot nu toe nog niet aan overgehouden.... en heeft de nodige blauwe plekken en bulten.

En Snotte-Romme. Vent dat is toch wel vervelend... hopelijk ben je snel door die fase heen.

Een stoere foto van Brent mag altijd natuurlijk...

[ Bericht 9% gewijzigd door chacama op 20-01-2008 21:53:12 (Duplo verhaal) ]
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2008 @ 22:20:34 #172
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56189321
Dank je wel voor de tips chaca. We hebben in ieder geval al wel een houten xylofoon gekocht voor Milo en een houten speelkubus met van alles en nog wat erop en eraan.
  zondag 20 januari 2008 @ 22:45:21 #173
3011 E.T.
pi_56190058
Eerste verjaardag.. loopauto (voorzover nog niet aanwezig), vormenstoof, Autotransporter van playskool, grote autotransporter van little tikes, pluchen kegelspel (de kegels worden dan wel niet gebruikt als kegels maar wel vaak gepakt om mee te rammelen of om op te kluiven ), duplo, little people, zo'n pop-up ding , bromtol,

.. en toen was m'n inspiratie op
  zondag 20 januari 2008 @ 23:18:16 #174
103793 kozakken
Living the life
pi_56190726
Sjak, ik geloof dat dat inderdaad het vervelendste is hoor: snot overal.
En voor de rest zijn we er redelijk nuchter onder. Ik bedoel, het is zoals het is en het maakt alleen maar dat we iets vaker met een poetsdoek in de weer zijn en dat zijn bedje vaak hoger staat bij 't hoofdeinde.
(en dat mijn uienvoorraad sneller slinkt dan voor die tijd )

Snot is goed Lois, heldin van me Die houden we er zeker in!! (En het is idd waar. Als 't gaat lopen ben ik vaak ook veel minder bezorgd dan wanneer ik voel en hoor dat het vast zit.)

Slaapmeisje, dank je (Ik had ook gewoon geen zin tijd meer op 't op te zoeken )
Hij vond het inderdaad vrij heftig en ik deelde die mening ook absoluut. Vooral omdat we en ze ook niet zeker wisten of het uberhaupt wel effect had.

Hij is er ook niet echt ziek van. Gewoonweg alleen veel meer sporengevoelig

Leuk speelgoed voor kindjes: hamertje tik in allerlei varianten. Wij hebben er een met drie ballen en een belletje.
Of alvast investeren in duplo. Romme raakt beurtelings gefrustreerd dan wel opgetogen van alle blokken.
Een eigen speelgoedkist of tafeltje en stoeltje. Een prachtig voorleesboek met verschillende verhalen.
zoiets vind ik voor kinderen van 1 ook heel erg leuk. (Of een houten trein met blokken die heel goed door de kamer heen kunnen zeilen )
  maandag 21 januari 2008 @ 10:01:23 #175
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56193189
Slaapmeisje ( ), wij hebben o.a. deze driewieler voor Dean's eerste verjaardag:

'BabyToo'. Driewieler met o.a. stuurblokkering en veiligheidsriem.

Eigenschappen

Voor kinderen vanaf 10 maanden tot 4 jaar
Frame is verstelbaar in 4 posities
Verstelbare en demontabele duwstang
Stuurblokkering en veiligheidsriem
Dubbele rem op de achterwielen

Daar heeft ie dus ook lekker lang wat aan, verder natuurlijk het befaamde springkasteel

Veelzijdig springkasteel inclusief 24 Funballen.
De hoge muren en de dubbeldikke springkussens garanderen veilig springplezier.
De torens zijn tevens een vangbak voor de ballen en in de kasteelmuur zijn gaten aangebracht waar de ballen doorheen geduwd kunnen worden.
Er worden twee opblaasbare zwaarden bijgeleverd, waarmee het kasteel verdedigd kan worden. Maximaal draagvermogen is 54 kg.

En dit leerstoeltje van Fisher Price:

Verder krijgt ie Hopla verstoppertje:

In dit spel, met spelregels voor babies, dreumessen en kleuters, gaat het kind op zoek naar Hopla. Er zijn heel veel verstopplekken in huis waar Hopla zich kan verschuilen. Gelukkig verraadt Hopla zichzelf, doordat ze elke 10 seconden haar eigen naam zegt. Verstoppertje spelen is geweldig leuk om te spelen en het stimuleert de ontwikkeling van het kind.

En nog wat kleine dingetjes, zoals o.a. een Bumba popje

Best veel eigenlijk...
pi_56193247
Vivi, je kan een speelparadijs beginnen

Morris kreeg voor zijn eerste verjaardag oa een loopfiets, Duplo en een waterbaan.
Lis kreeg een schommel, poppen en een blokkentoren.
  maandag 21 januari 2008 @ 10:07:26 #177
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56193300
Da's net zo veel Snoop .
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2008 @ 20:12:02 #178
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56207024
Leuk om al die tips te lezen hier. Iets van hamertje tik of grote houten blokken is niet zo geschikt voor onze Bokito op dit moment. Hij heeft al wel een houten stapeltoren van Ikea, maar die dingen gooit hij door de hele woonkamer heen en hij ramt overal tegenaan met die dingen. Natuurlijk ook regelmatig op zijn eigen gezicht of vingers Onze kersenhouten salontafel zal nooit meer genezen van Milo's behandeling Een hamertje (van tik) lijkt me dan nu zeker niet zo geschikt. Ik ben al erg dapper met die xylofoon, maar wel van plan erbij te blijven als ie met dat ding speelt
  maandag 21 januari 2008 @ 20:47:46 #179
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56207906
Ah, dan moet je voor een Bokitobestendige ballenbak gaan Slaapmeisje!
Wij hebben een opblaasbaar badje met 150 zachte plastic ballen. Enorm succes! Erin rondstruinen, ballen eruit gooien, mama er weer in laten gooien, ballen tegen elkaar 'ketsen', ballenbak omkieperen en onder de bak gaan zitten, daarmee de hele kamer rondkruipen etcetc. Echt geweldig!

En Vief, wat een leuk fietsje! Wij hebben ook zo'n ding, maar dan maar met één stang. Krijg altijd een beetje een lamme hand als we wat langer ermee wandelen.
Maar ook zo'n fietsje is een aanrader! Thies wil alleen per sé niet meer in de buggy...
  maandag 21 januari 2008 @ 22:16:53 #180
3011 E.T.
pi_56210042
Tijn geeft licht

Zijn billen zijn zó rood en pijnlijk.. echt zielig gewoon. En dan heeft ie ook nog eens veel meer poepluiers dan normaal.. Billendoekjes doen pijn, dus we gaan nu maar over op natte, lauwwarme washandjes en veel, heel veel zalf op z'n billen.

Ik hoop maar dat 't snel over is. Zou best tanden kunnen zijn en een spoortje virus dat heerst ofzo.. Tis iig wel sneu. Morgen maar weer even in z'n blote billen rond laten lopen.
pi_56210113
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:07 schreef Vivi het volgende:
Da's net zo veel Snoop .
Ja maar, ja maar, ja maar dat kregen ze in totaal dus ook van de opa en oma's.

Dat klinkt niet zo fijn voor Tijn Hopelijk is hij er snel vanaf!
  maandag 21 januari 2008 @ 22:23:22 #182
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56210230
Auwa Tijn. Dat zal zeker pijn doen.... maar lekker in je blote billen...

Een 3 wieler tot 4 jaar. Dat vind ik erg enthousiast. Fleur was daar met 2,5 jaar al op uitgekeken en kreeg toen een gewone kinderfiets, die nu inmiddels al weer vervangen is door een grotere. Maar desondanks wel een super cadeau voor een eerste verjaardag. En dat Hopla-spel lijkt me ook super. Poppen zijn voor een 'poppen-kind' uiteraard ook een leuk cadeau. Maud vind er niets aan, maar Fleur was/ is er helemaal gek van.
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2008 @ 22:29:06 #183
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56210381
Agossie arme Tijn met zijn rode billen. Natte washandjes gaan inderdaad een stuk beter dan de billendoekjes in deze alarmfase. Lekker rond laten lopen in zijn blote billen schijnt nog beter te zijn (als je niet net als wij te lang wacht en je hele bankstel ondergescheten is).

Ballenbak klinkt erg leuk Moonah!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:17:36 #184
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56217986
Och, wat sneu die billetjes van Tijn...
pi_56218081
Hoe gaat het vandaag met Tijn?

Zo lang we in een flatje zitten heeft een driewieler oid geen haast. Ik heb ook niet het idee dat ze daar veel behoefte aan heeft. Ze is nu zo bezig met lopen. Dat vind ze echt prachtig. Ze liep een tijdlang veel achter een poppenwagen, maar dat doet ze nu ook bijna niet meer. Vooral buiten lopen vindt ze prachtig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:32:34 #186
3011 E.T.
pi_56218240
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 10:23 schreef YPPY het volgende:
Hoe gaat het vandaag met Tijn?
nog steeds lichtgevend rood
Gelukkig heeft ie nog geen poepbroek gehad, dus dat scheelt in de pijn. Verder nog steeds veel verschonen en washandjes.
Straks ook voor de zekerheid maar even maizena halen
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:44:11 #187
24188 Belana
kloon van belana
pi_56218470
och arme Tijn!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:05:00 #188
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56218981
Die ken ik nog niet; wat doe je met die maizena afgezien van saus indikken?
Sterkte met Tijn.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:14:12 #189
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56219207
Op de natte plekke poederen. Werk goed. Heb ik bij Maud d'r nek ook gedaan. Is zachter dan talk en absorbeert veel beter. Heel fijn spul....(staat bij mij trouwens inmiddels alleen nog maar bij Maud op de kamer en niet meer in de vooraadkast)
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:33:38 #190
3011 E.T.
pi_56219708
Schijnt idd geweldig te helpen bij rode/kapotte billen.
pi_56227081
Een beetje in een cacaostrooier is werkt helemaaaal makkelijk!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 16:20:20 #192
3011 E.T.
pi_56227535
ik ben het vergeten bij de supermarkt
pi_56227838
Et leem werkt ook heel goed. Aanbrengen en dan in laten drogen. Hier ook gebruikt op aanraden van de Tuinen.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 22 januari 2008 @ 16:34:35 #194
3011 E.T.
pi_56227930
Leem???
Van die klei maar dan net ff anders??

Heb ik ook niet zo 123 liggen (en weet ik van maizena nog waar ik 't binnen 5 minuten kan halen... van leem zou ik dat dus echt niet weten)

Blote billetjes in een boxershortje staat wel onwijs cool trouwens bij zo'n dreumes
pi_56227973
Ja leem van die klei maar dan anders.

Net als een maskertje maar dan op billetjes en laten drogen aan de lucht.

Stuur je Swets even uit zijn werk!

Blote billetjes in een box zijn lief...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_56228571
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:34 schreef E.T. het volgende:
Leem???
Van die klei maar dan net ff anders??

Heb ik ook niet zo 123 liggen (en weet ik van maizena nog waar ik 't binnen 5 minuten kan halen... van leem zou ik dat dus echt niet weten)

Blote billetjes in een boxershortje staat wel onwijs cool trouwens bij zo'n dreumes
Gaat Tijn niet overal tegenaan plassen.
Toen ik Mikael voor een paar maand terug in zijn blote kont lipe lopen had ie binnen een uur door dat ie zo overal tegenaan kon plassen. De bank, stoelen, muur, televisiekastje. Alles moest eraan geloven
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_56233121
Ach die arme Tijn met die kapotte billetjes. Zielig joh. Ik doe er gewoon altijd van dat Weleda billenbalsem op en dat helpt hier super maar de tip van Maizena zal ik zeker onthouden.

Rick is nog steeds niet helemaal opgeknapt, eten gaat nog niet zo fantastisch maar goed dat komt weer wel. Hij kijkt iig al wat helderder uit zijn ogen en donderdag ga ik dan ook weer proberen om m naar school te laten gaan. met Timo is alles nog ok. Hoop toch zo dat ie niet ziek gaat worden...ik ben ook nog steeds niet aangestoken...hopen dat t zo blijft. Twan is ook geveld hoor, is vandaag wel naar zijn cursus geweest, t was de laatste lesdag dus wou ie perse naar toe maar is eigenlijk nog zieker teruggekomen...

Ik zal s effe een foto plaatsen van mijn stel dan weten jullie over wie ik t heb...

Grtjs.
pi_56233167

En dit ben ik:
  dinsdag 22 januari 2008 @ 20:40:41 #199
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56233752
Zodan. Knappe kerels zeg...

Mika....plassen tegen alles aan.....foei toch. Je bent geen hondje.

Maud is opgeknapt. En heeft ontdekt dat ze echt een eigen willetje heeft. Drama-queen 86 is geboren. Wohoooo Als mama Nee zegt, dan laat ik mij vallen op de grond. Hoofd als eerste en begin dan heeeeeeeel hard en heeeeeeeeeeeeeeel zielig te huilen. Uit volle borst en dit hou ik vol tot ik opgetild wordt, want het rare is dat als ik eenmaal begin, ik vergeet dat ik ook kan stoppen.....

Ze krijgt dus niet d'r zin, want meestal wil ze iets hebben dat van Fleur of ons is, maar ze stopt dus gewoon niet met huilen/krijsen. Pas als ik ze optil en troost is ze stil. Echt, heel raar. Hopelijk krijgt ze snel door dat ze het ook zelf kan.
pi_56262256
Wat is t rustig hier vandaag? Alles goed met jullie allemaal? Hoe gaat t met de billen van Tijn?

Hier gaat t weer wat beter, Rick gaat morgen weer naar school en met Twan gaat t ook weer redelijk. Wij hebben sinds vandaag een computerkast (ipv tafeltje), staat super!

Morgen met Timo naar CB, ben benieuwd hoe hij gegroeid is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')