Beterschap voor Lis!
waar wonen jullie eigenlijk Snoopy, vlakbij de uva? 'k Heb nog aan jullie gedacht dinsdag toen ik daar rondjes liep.

Tijd dan voor de Juliette-update, lief dat jullie naar haar vragen!
Gisteren is ze 13 mnd geworden, wat we zonder uitgebreide viering doorgemaakt hebben.

Juultje is een vrolijk en gevaarlijk klimgeitje. Ze is gek op ons 3 mnd oudere buurmeisje, houdt van knuffelen, aaien en kusjes geven, en speelt graag met Myrthe. Ze is ook al een echt poppenmoedertje aan het worden.

Dinsdag heeft ze meegedaan met een onderzoek in Amsterdam (naar
verstandelijke ontwikkeling, ze zit in de controlegroep, bedoeling is onderzoeken of kinderen met een achterstand vroeger op te sporen zijn) en dat heeft ze erg enthousiast gedaan. Was voor mij ook leuk

ze nemen veel tijd voor ouders en kind en zijn zelf ook enthousiast over de kinderen. Na afloop hebben we een dvd gekregen waarop het speelgedeelte van het onderzoek is te bekijken. Ze zoeken nog meer kinderen voor in de 'normale' en 'mogelijk langzamere' groep, dus als je kindje net 1 jaar is of bijna 1 wordt (tot april dacht ik) kun je nog meedoen. Wat mij betreft wel een aanrader dus.