abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 januari 2008 @ 19:17:00 #151
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56184343
quote:
Op zondag 20 januari 2008 11:56 schreef Belana het volgende:
moonah ow wat erg, het is de goden verzoeken he
Nou, dat dacht ik vanochtend letterlijk. Ik twijfelde zelfs of ik het wel zou invoeren, om die reden dus.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_56184451
Kijk Cattie dat is mooi, dat Ive zo gesmikkeld heeft. En heerlijk als ze in een restaurant s een keer een beetje tempo hebben, wij hebben wel s een keer twee uur zitten wachten, gelukkig toen zonder kinderen maar das niet leuk meer hoor...Ik kan met Timo ook goed naar een restaurant gaan en met Rick ook, ze zijn gelukkig nooit vervelend, ja of t moet echt te lang gaan duren.

Ach al die arme kindjes met die valpartijen, gebeurt hier ook regelmatig, Rick heeft altijd kapotte knieen en Timo had pas ook een mooie grote blauwe plek op zijn voorhoofd.

Hier is t trouwens erg gezellig vandaag, niet dus. Rick was eindelijk wat opgeknapt en nu vandaag was t weer minder met hem, weet nog niet of ik m dus morgen naar school laat gaan.

Ook Twan ligt nu al op bed, die heeft vanmiddag ook al op bed gelegen, en mannen zijn zo zielig heh als ze ziek zijn *zucht*, hopelijk zijn ze gauw allemaal weer beter. En ik hoop dat Timo t niet krijgt want ik moet donderdag met hem naar CB voor zijn prikken.
pi_56184560
Tja je zult t altijd zien heh Moonah, je hebt t nog niet gezegd of t gebeurt....typisch!
pi_56184655
Kozakken: Hier ook vaak verkouden hoor, die kleintjes moeten natuurlijk alle virussen doormaken, en dat zijn er nog al wat, gelukkig krijgen ze ze niet allemaal....
  zondag 20 januari 2008 @ 19:38:41 #155
103793 kozakken
Living the life
pi_56184899
Nou... niet allemaal
Ik geloof dat er nog niet eens door iemand naar hem gezwaaid kan worden zo vanaf de andere kant van de winkel of meneer heeft het al

Maar goed. Is vast heeel goed voor zijn uiteindelijke weerstand

Moonah! Dat zul je dan altijd zien!
  zondag 20 januari 2008 @ 19:42:37 #156
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56184998
Dat Romme toch zo vaak verkouden is Koz....
Ik wilde bijna schrijven dat ik iets ga afkloppen wat dat betreft maar dat doe ik dus mooi niet!
Laat ik het er op houden dat Thies wrs de weerstand van zijn moeder heeft.

Saskia, beterschap voor je mannen! Als Timo toch ziek wordt, niet prikken he, dat weet je wel he?
  zondag 20 januari 2008 @ 19:47:38 #157
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56185143
Cattie dat is leuk hè, met je kind uit eten? Pannekoekenhuis doet het goed, chinees is ook lekker rap en we hebben hier ook een paar tentjes waar ze een speciale speelhoek voor kinderen hebben. Helemaal ingericht op kinderen van 0 tot 10 zeg maar.

Moonah, het is fok!telepathie/kinese/karma/vibe of hoe je het ook noemen wilt. NOOIT meer iets hier zeggen zonder af te kloppen.
Met de schrik vrij gekomen hoop ik?

Kozakken, vast een spuit elf-reactie; maar heb je Romme wel eens naar de longen laten luisteren of iets waardoor men erachter kan komen of hij niet toevallig astmatische aanleg heeft? Is wel wat vroeg, maar ik vind het wel veel.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 20 januari 2008 @ 19:54:18 #158
56471 pinquit
oh my lama!
pi_56185344
het is nooit te vroeg om zoiets te ontdekken natuurlijk!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 20 januari 2008 @ 20:00:29 #159
103793 kozakken
Living the life
pi_56185547
Hij heeft een hele tijd een inhalator gehad. Maar na overleg met de kinderarts (ook al geweest idd ) is hij 'gewoon veel verkouden, mevrouw'.
Ik geloof dat hij ongeveer vanaf een maand of zeven tot een maand of elf de inhalator heeft gebruikt. Maar de kinderarts vond de cortisoden (?? oid) eigenlijk wel iets te grof geschut voor dat kleine mannetje. Dus vandaar toch maar geprobeerd zonder.
Longen klonken ook zonder inhalator gelukkig wel goed. Plus dat bij de huisarts hij laatst wel vol zat, maar gelukkig qua longen redelijk schoon klonk.
't is gewoon een verkoudheidsgevoelig meneertje die verder ook een verkoudheid met een enorme grijns te lijf gaat. Dat dan weer wel

Hij houdt gewoon van snot -brood met snot, broek met snot, jas met snot, das met snot, beker drinken met snot -
  zondag 20 januari 2008 @ 20:02:40 #160
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56185614
Kusjes met snot.
Cortisoden ken ik niet, wel ventholin of hoe je dat ook schrijft. Is die 'blauwe'. Dat hielp Léon destijds goed. Ook mee gestopt inmiddels, gaat prima nu.
  zondag 20 januari 2008 @ 20:03:09 #161
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56185629
Kozakken, zo zie je in elk geval wat zijn spullen zijn als je em van het kdv afhaalt!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 20 januari 2008 @ 20:04:55 #162
108648 cattie
lieve moeder
pi_56185673
Wat vervelend dat Romme chronisch verkouden is.
  Jubileum moderator zondag 20 januari 2008 @ 20:08:36 #163
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56185795
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:02 schreef dutchie het volgende:
Kusjes met snot.
Cortisoden ken ik niet, wel ventholin of hoe je dat ook schrijft. Is die 'blauwe'. Dat hielp Léon destijds goed. Ook mee gestopt inmiddels, gaat prima nu.
Dutch als je lange tijd Ventolin moet gebruiken is het beter voor je longen om een corticosteroide te gebruiken, gewoon voor de lange termijn onderhoud. Dat is groeiremmend en weet ik wat nog meer, en dat doen ze niet snel bij kindjes. Moet je ook niet willen overigens, maar als het moet dan moet het.

Chronisch verkouden is trouwens helemaal niet erg, zolang het maar stroomt. Juist snottebellen zijn een goed teken, als dat al lastig wordt krijg je al gauw te maken met amandelverwijdering e.d.
Snot is goed dus, laat dat dan maar een mantra worden naast "het is een faaaase"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2008 @ 20:12:18 #164
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56185912
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:00 schreef kozakken het volgende:
Maar de kinderarts vond de cortisoden (?? oid)
Waarschijnlijk zei de arts corticosteroiden Is een ontstekingsremmer, maar inderdaad vrij heftig.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2008 @ 20:12:48 #165
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56185931
O ja, let niet op mij in dit topic. Ik ben vast aan het inlezen voor als Milo ook een dreumes is over twee weken.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 20 januari 2008 @ 20:16:54 #166
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56186032
Milo al bijna 1

Zal ik nog een foto plaatsen van het kapotte kopke van Brent? Hij lijkt wel stoer.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_56186136
Wel vervelend hoor Kozakken dat dat dan de diagnose is: Gewoon veel verkouden. Daar kun je ook lekker veel mee heh. maar goed t is idd wel belangrijk dat t er dan ook uit komt en dus niet vast gaat zitten. Dus haal op die wekker.......
  zondag 20 januari 2008 @ 20:42:34 #168
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56186713
Snot is goed.
Dank je voor je uitleg Lois.
  zondag 20 januari 2008 @ 20:46:28 #169
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56186817
Cattie, wat gezellig he is dat, uit eten gaan met je dreumes.
Ohhhhh, moonah, wat een stom toeval.
Kozakken wat vervelend. Al dat snot overal Sterkte ermee!
en wat gaan jullie snel vandaag
Lekker douchen!
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2008 @ 21:37:27 #170
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56188005
Doe maar een stoere foto van Brent hoor

Wat hebben jullie trouwens gevraagd voor de 1e verjaardag van jullie dreumes? Ons leek in ieder geval duplo en autootjes een goed idee. Toch vind ik het een lastige leeftijd. Veel speelgoed is alweer te baby-achtig en ander speelgoed nog iets te ingewikkeld.
  zondag 20 januari 2008 @ 21:51:20 #171
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56188410
Is inderdaad een rotleeftijd. Wij hebben een autostoel gevraagd met bijbehorende speeltjes en 'eerste' loopschoenen. Verder heeft een vriendin van me een leuke cd met kinderliedjes gegeven en heeft Maud de dvd van Bumba gekregen, en ook muziekinstumentjes (bellen, sambabal, trommel) en een bromtol. (trouwens samenvoeging van Fleur en Maud verjaardagen). Duplo wel bij Fleur niet bij Maud. Nu krijgen ze dat van Sinterklaas. Die geeft het namelijk aan hun allebei. Dan is er ook geen mijn-dijn verhaal.

Thies, boem auw kusje..... En al die andere vallers ook. Maud valt wel, maar meer dan een flinke bult heeft ze er tot nu toe nog niet aan overgehouden.... en heeft de nodige blauwe plekken en bulten.

En Snotte-Romme. Vent dat is toch wel vervelend... hopelijk ben je snel door die fase heen.

Een stoere foto van Brent mag altijd natuurlijk...

[ Bericht 9% gewijzigd door chacama op 20-01-2008 21:53:12 (Duplo verhaal) ]
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2008 @ 22:20:34 #172
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56189321
Dank je wel voor de tips chaca. We hebben in ieder geval al wel een houten xylofoon gekocht voor Milo en een houten speelkubus met van alles en nog wat erop en eraan.
  zondag 20 januari 2008 @ 22:45:21 #173
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56190058
Eerste verjaardag.. loopauto (voorzover nog niet aanwezig), vormenstoof, Autotransporter van playskool, grote autotransporter van little tikes, pluchen kegelspel (de kegels worden dan wel niet gebruikt als kegels maar wel vaak gepakt om mee te rammelen of om op te kluiven ), duplo, little people, zo'n pop-up ding , bromtol,

.. en toen was m'n inspiratie op
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 20 januari 2008 @ 23:18:16 #174
103793 kozakken
Living the life
pi_56190726
Sjak, ik geloof dat dat inderdaad het vervelendste is hoor: snot overal.
En voor de rest zijn we er redelijk nuchter onder. Ik bedoel, het is zoals het is en het maakt alleen maar dat we iets vaker met een poetsdoek in de weer zijn en dat zijn bedje vaak hoger staat bij 't hoofdeinde.
(en dat mijn uienvoorraad sneller slinkt dan voor die tijd )

Snot is goed Lois, heldin van me Die houden we er zeker in!! (En het is idd waar. Als 't gaat lopen ben ik vaak ook veel minder bezorgd dan wanneer ik voel en hoor dat het vast zit.)

Slaapmeisje, dank je (Ik had ook gewoon geen zin tijd meer op 't op te zoeken )
Hij vond het inderdaad vrij heftig en ik deelde die mening ook absoluut. Vooral omdat we en ze ook niet zeker wisten of het uberhaupt wel effect had.

Hij is er ook niet echt ziek van. Gewoonweg alleen veel meer sporengevoelig

Leuk speelgoed voor kindjes: hamertje tik in allerlei varianten. Wij hebben er een met drie ballen en een belletje.
Of alvast investeren in duplo. Romme raakt beurtelings gefrustreerd dan wel opgetogen van alle blokken.
Een eigen speelgoedkist of tafeltje en stoeltje. Een prachtig voorleesboek met verschillende verhalen.
zoiets vind ik voor kinderen van 1 ook heel erg leuk. (Of een houten trein met blokken die heel goed door de kamer heen kunnen zeilen )
  maandag 21 januari 2008 @ 10:01:23 #175
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56193189
Slaapmeisje ( ), wij hebben o.a. deze driewieler voor Dean's eerste verjaardag:

'BabyToo'. Driewieler met o.a. stuurblokkering en veiligheidsriem.

Eigenschappen

Voor kinderen vanaf 10 maanden tot 4 jaar
Frame is verstelbaar in 4 posities
Verstelbare en demontabele duwstang
Stuurblokkering en veiligheidsriem
Dubbele rem op de achterwielen

Daar heeft ie dus ook lekker lang wat aan, verder natuurlijk het befaamde springkasteel

Veelzijdig springkasteel inclusief 24 Funballen.
De hoge muren en de dubbeldikke springkussens garanderen veilig springplezier.
De torens zijn tevens een vangbak voor de ballen en in de kasteelmuur zijn gaten aangebracht waar de ballen doorheen geduwd kunnen worden.
Er worden twee opblaasbare zwaarden bijgeleverd, waarmee het kasteel verdedigd kan worden. Maximaal draagvermogen is 54 kg.

En dit leerstoeltje van Fisher Price:

Verder krijgt ie Hopla verstoppertje:

In dit spel, met spelregels voor babies, dreumessen en kleuters, gaat het kind op zoek naar Hopla. Er zijn heel veel verstopplekken in huis waar Hopla zich kan verschuilen. Gelukkig verraadt Hopla zichzelf, doordat ze elke 10 seconden haar eigen naam zegt. Verstoppertje spelen is geweldig leuk om te spelen en het stimuleert de ontwikkeling van het kind.

En nog wat kleine dingetjes, zoals o.a. een Bumba popje

Best veel eigenlijk...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_56193247
Vivi, je kan een speelparadijs beginnen

Morris kreeg voor zijn eerste verjaardag oa een loopfiets, Duplo en een waterbaan.
Lis kreeg een schommel, poppen en een blokkentoren.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 21 januari 2008 @ 10:07:26 #177
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56193300
Da's net zo veel Snoop .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2008 @ 20:12:02 #178
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56207024
Leuk om al die tips te lezen hier. Iets van hamertje tik of grote houten blokken is niet zo geschikt voor onze Bokito op dit moment. Hij heeft al wel een houten stapeltoren van Ikea, maar die dingen gooit hij door de hele woonkamer heen en hij ramt overal tegenaan met die dingen. Natuurlijk ook regelmatig op zijn eigen gezicht of vingers Onze kersenhouten salontafel zal nooit meer genezen van Milo's behandeling Een hamertje (van tik) lijkt me dan nu zeker niet zo geschikt. Ik ben al erg dapper met die xylofoon, maar wel van plan erbij te blijven als ie met dat ding speelt
  maandag 21 januari 2008 @ 20:47:46 #179
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56207906
Ah, dan moet je voor een Bokitobestendige ballenbak gaan Slaapmeisje!
Wij hebben een opblaasbaar badje met 150 zachte plastic ballen. Enorm succes! Erin rondstruinen, ballen eruit gooien, mama er weer in laten gooien, ballen tegen elkaar 'ketsen', ballenbak omkieperen en onder de bak gaan zitten, daarmee de hele kamer rondkruipen etcetc. Echt geweldig!

En Vief, wat een leuk fietsje! Wij hebben ook zo'n ding, maar dan maar met één stang. Krijg altijd een beetje een lamme hand als we wat langer ermee wandelen.
Maar ook zo'n fietsje is een aanrader! Thies wil alleen per sé niet meer in de buggy...
  maandag 21 januari 2008 @ 22:16:53 #180
3011 E.T.
pi_56210042
Tijn geeft licht

Zijn billen zijn zó rood en pijnlijk.. echt zielig gewoon. En dan heeft ie ook nog eens veel meer poepluiers dan normaal.. Billendoekjes doen pijn, dus we gaan nu maar over op natte, lauwwarme washandjes en veel, heel veel zalf op z'n billen.

Ik hoop maar dat 't snel over is. Zou best tanden kunnen zijn en een spoortje virus dat heerst ofzo.. Tis iig wel sneu. Morgen maar weer even in z'n blote billen rond laten lopen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56210113
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:07 schreef Vivi het volgende:
Da's net zo veel Snoop .
Ja maar, ja maar, ja maar dat kregen ze in totaal dus ook van de opa en oma's.

Dat klinkt niet zo fijn voor Tijn Hopelijk is hij er snel vanaf!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 21 januari 2008 @ 22:23:22 #182
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56210230
Auwa Tijn. Dat zal zeker pijn doen.... maar lekker in je blote billen...

Een 3 wieler tot 4 jaar. Dat vind ik erg enthousiast. Fleur was daar met 2,5 jaar al op uitgekeken en kreeg toen een gewone kinderfiets, die nu inmiddels al weer vervangen is door een grotere. Maar desondanks wel een super cadeau voor een eerste verjaardag. En dat Hopla-spel lijkt me ook super. Poppen zijn voor een 'poppen-kind' uiteraard ook een leuk cadeau. Maud vind er niets aan, maar Fleur was/ is er helemaal gek van.
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2008 @ 22:29:06 #183
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56210381
Agossie arme Tijn met zijn rode billen. Natte washandjes gaan inderdaad een stuk beter dan de billendoekjes in deze alarmfase. Lekker rond laten lopen in zijn blote billen schijnt nog beter te zijn (als je niet net als wij te lang wacht en je hele bankstel ondergescheten is).

Ballenbak klinkt erg leuk Moonah!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:17:36 #184
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56217986
Och, wat sneu die billetjes van Tijn...
pi_56218081
Hoe gaat het vandaag met Tijn?

Zo lang we in een flatje zitten heeft een driewieler oid geen haast. Ik heb ook niet het idee dat ze daar veel behoefte aan heeft. Ze is nu zo bezig met lopen. Dat vind ze echt prachtig. Ze liep een tijdlang veel achter een poppenwagen, maar dat doet ze nu ook bijna niet meer. Vooral buiten lopen vindt ze prachtig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:32:34 #186
3011 E.T.
pi_56218240
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 10:23 schreef YPPY het volgende:
Hoe gaat het vandaag met Tijn?
nog steeds lichtgevend rood
Gelukkig heeft ie nog geen poepbroek gehad, dus dat scheelt in de pijn. Verder nog steeds veel verschonen en washandjes.
Straks ook voor de zekerheid maar even maizena halen
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:44:11 #187
24188 Belana
kloon van belana
pi_56218470
och arme Tijn!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:05:00 #188
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56218981
Die ken ik nog niet; wat doe je met die maizena afgezien van saus indikken?
Sterkte met Tijn.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:14:12 #189
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56219207
Op de natte plekke poederen. Werk goed. Heb ik bij Maud d'r nek ook gedaan. Is zachter dan talk en absorbeert veel beter. Heel fijn spul....(staat bij mij trouwens inmiddels alleen nog maar bij Maud op de kamer en niet meer in de vooraadkast)
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:33:38 #190
3011 E.T.
pi_56219708
Schijnt idd geweldig te helpen bij rode/kapotte billen.
pi_56227081
Een beetje in een cacaostrooier is werkt helemaaaal makkelijk!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 16:20:20 #192
3011 E.T.
pi_56227535
ik ben het vergeten bij de supermarkt
pi_56227838
Et leem werkt ook heel goed. Aanbrengen en dan in laten drogen. Hier ook gebruikt op aanraden van de Tuinen.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 22 januari 2008 @ 16:34:35 #194
3011 E.T.
pi_56227930
Leem???
Van die klei maar dan net ff anders??

Heb ik ook niet zo 123 liggen (en weet ik van maizena nog waar ik 't binnen 5 minuten kan halen... van leem zou ik dat dus echt niet weten)

Blote billetjes in een boxershortje staat wel onwijs cool trouwens bij zo'n dreumes
pi_56227973
Ja leem van die klei maar dan anders.

Net als een maskertje maar dan op billetjes en laten drogen aan de lucht.

Stuur je Swets even uit zijn werk!

Blote billetjes in een box zijn lief...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_56228571
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:34 schreef E.T. het volgende:
Leem???
Van die klei maar dan net ff anders??

Heb ik ook niet zo 123 liggen (en weet ik van maizena nog waar ik 't binnen 5 minuten kan halen... van leem zou ik dat dus echt niet weten)

Blote billetjes in een boxershortje staat wel onwijs cool trouwens bij zo'n dreumes
Gaat Tijn niet overal tegenaan plassen.
Toen ik Mikael voor een paar maand terug in zijn blote kont lipe lopen had ie binnen een uur door dat ie zo overal tegenaan kon plassen. De bank, stoelen, muur, televisiekastje. Alles moest eraan geloven
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_56233121
Ach die arme Tijn met die kapotte billetjes. Zielig joh. Ik doe er gewoon altijd van dat Weleda billenbalsem op en dat helpt hier super maar de tip van Maizena zal ik zeker onthouden.

Rick is nog steeds niet helemaal opgeknapt, eten gaat nog niet zo fantastisch maar goed dat komt weer wel. Hij kijkt iig al wat helderder uit zijn ogen en donderdag ga ik dan ook weer proberen om m naar school te laten gaan. met Timo is alles nog ok. Hoop toch zo dat ie niet ziek gaat worden...ik ben ook nog steeds niet aangestoken...hopen dat t zo blijft. Twan is ook geveld hoor, is vandaag wel naar zijn cursus geweest, t was de laatste lesdag dus wou ie perse naar toe maar is eigenlijk nog zieker teruggekomen...

Ik zal s effe een foto plaatsen van mijn stel dan weten jullie over wie ik t heb...

Grtjs.
pi_56233167

En dit ben ik:
  dinsdag 22 januari 2008 @ 20:40:41 #199
144006 chacama
Ondernemend!
pi_56233752
Zodan. Knappe kerels zeg...

Mika....plassen tegen alles aan.....foei toch. Je bent geen hondje.

Maud is opgeknapt. En heeft ontdekt dat ze echt een eigen willetje heeft. Drama-queen 86 is geboren. Wohoooo Als mama Nee zegt, dan laat ik mij vallen op de grond. Hoofd als eerste en begin dan heeeeeeeel hard en heeeeeeeeeeeeeeel zielig te huilen. Uit volle borst en dit hou ik vol tot ik opgetild wordt, want het rare is dat als ik eenmaal begin, ik vergeet dat ik ook kan stoppen.....

Ze krijgt dus niet d'r zin, want meestal wil ze iets hebben dat van Fleur of ons is, maar ze stopt dus gewoon niet met huilen/krijsen. Pas als ik ze optil en troost is ze stil. Echt, heel raar. Hopelijk krijgt ze snel door dat ze het ook zelf kan.
pi_56262256
Wat is t rustig hier vandaag? Alles goed met jullie allemaal? Hoe gaat t met de billen van Tijn?

Hier gaat t weer wat beter, Rick gaat morgen weer naar school en met Twan gaat t ook weer redelijk. Wij hebben sinds vandaag een computerkast (ipv tafeltje), staat super!

Morgen met Timo naar CB, ben benieuwd hoe hij gegroeid is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')