quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:42 schreef snoopy het volgende:
Lis (nu 15 maanden) kan wel kleine stukjes lopen maar vindt kruipen en op haar knietjes lopen nog steeds veel makkelijker.
Verder zegt ze al een tijdje woordjes als: mama, papa, poe(s), k(l)aar, kom maar, lekker, aai, au en geeft kusjes en handkusjes. Ze vertelt ook hele verhalen in haar eigen taaltje. Het klinkt iig heel echt
Ze helpt ook heel goed met opruimen itt haar broer van 3![]()
Het is grappig om te zien dat ze ook echt meisjesdingen doet zoals helpen met haar kleertjes aandoen, en graag een (speelgoed)ketting draagt. Maar het is ook een klein boefje dat ik nog niet zo snel zie in nette jurkjes met lakschoentjesZe is nergens bang voor en trekt aan Morris z'n haar als het haar uitkomt.
Verder is ze supervrolijk en houdt van muziek en dansen. Soms hoor ik haar zachtjes nurieën![]()
Ze is een makkelijke eter en slaper. Kortom, ik ben zo blij met mijn kleine knuffelmeisje
Hehequote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:36 schreef PM-girl het volgende:
Leuk om te lezen hoe het gaat met Kyllian!
En over Finn ook meteen een update, het viel me ineens op dat je er gisteren weer was Jojogirl! Zomaar?
Lekker stoertje!quote:Op zondag 6 januari 2008 23:17 schreef E.T. het volgende:
HoiIk ben Tijn.. sinds gister ook dreumes
[ afbeelding ]
Molletje is leuk! Bij de Blokker hebben ze een mooie Molletje DVD cassette, die kregen Lucie en ik laatst cadeau van lief.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:50 schreef cattie het volgende:
Ive is nu helemaal gek van barbapapa. Telkens komt hij met de dvd aangelopen en zegt dan babapapa. Erg schattig. Het molletje kijkt hij ook graag.
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:17 schreef cattie het volgende:
Het molletje was vroeger op de Duitse tv, bij de Sendung mit der Maus. (typfouten voorbehouden, mijn Duits is bagger).
Ik weet er geen naam van. Hij zit in het havermoutpaplied en in een stukje waarin Ernie gaat tellen in een hotel. Het is geen vast personage, meer iets dat af en toe voorbij komt huppelen.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:29 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad!!
O, welk hondje van Sesamstraat? Ik ben toch redelijk bekend met sesamstraat, maar ik ken hem niet?
Oh, beterschap!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:39 schreef snoopy het volgende:
Lis heeft vannacht overgegeven in ons beden vandaag heeft ze de hele dag al diarree. Voor de rest lijkt ze nergens last van te hebben.
Haha, dat doet Fons ook zo.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:28 schreef Moonah het volgende:
Sinds deze week heeft Thies een nieuwe manier van zichzelf duidelijk maken. Hij pakt heel dwingend mijn hand en begeleidt die naar hetgeen hij gedaan wil hebben. In het begin was ik helemaal vertederd, maar mijn hemel, het houdt niet op.
Ik zag de Sendung mit der Maus altijd bij opa en oma in Winterswijk. Zo leuk dat Lucie nu ook het Molletje kan zien.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:17 schreef cattie het volgende:
Het molletje was vroeger op de Duitse tv, bij de Sendung mit der Maus. (typfouten voorbehouden, mijn Duits is bagger).
Wij hebben ook die dvd serie Macka! 4 uur het molletje.
Grolsch bier is gezond tralalalalala!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:14 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik zag de Sendung mit der Maus altijd bij opa en oma in Winterswijk. Zo leuk dat Lucie nu ook het Molletje kan zien.
en ja, ik weet als westerling dus wel waar Groenlo ligt![]()
Mikael ligt al onder een dekbedje. Hij lag zo vaak bij mij in bed onder mijn dekbed. Dus denk niet dat dat veel kwaad kan. Eigenlijk mag het pas vanaf 2 geloof ik. Heb er ook al sterk aan gedacht om voor Mikael zo'n beginnerskussen te kopen aangezien ie nu steeds op zijn beertjes en armen gaat liggen. Maar dat wil ik eiegnlijk liever toch nog niet heb ik besloten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:05 schreef ik80 het volgende:
pm, ik hoorde alleen maar iets over vlekjes, zou het verder ook neit weten?
Wanneer mogen ze onder een dekbedje? (en wanneer mogen ze een kussen)
klinkt stom, maar ik heb wel gehoord over de regels van de babyperiode, maar wat dan?
Dat hebben we hier ook, hij denkt dan dat hij hem niet krijgt, omdat ik het nog in mijn handen heb.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:17 schreef Vivi het volgende:
Het lijkt wel of ie de Hulk wil nadoen ofzo!
Dean heeft ook iets raars; hij pikt de hele dag sinaasappels die hij vervolgens stiekem met schil probeert te verorderen, ik houd het nu natuurlijk in de smiezen, en ga dan ff een sinaasappeltje voor hem pellen. Waarop hij dus een ongelooflijke driftbui krijgt![]()
Hij wil sinaasappels mét schil?!
quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:29 schreef MeNicole het volgende:
Kan iemand mijn zoon even vertellen dat als ie dorst heeft dat ie dan ook gewoon even om drinken kan vragen! Zit op op zijn handen en knieen uit de waterbak van de hond te drinken
Is hij niet allergisch voor hondenwaterquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:24 schreef MeNicole het volgende:
Kan het zijn dat Mikael voor de 2de keer de zesde ziekte heeft? Hij zit weer helemaal onder dezelfde pukkels als toen maar dan iets erger nog. Maar nu ook heel erg in zijn gezicht. Dus misschien de vijfde ziekte?
Whaha zou ook kunnenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:29 schreef sjak het volgende:
[..]
Is hij niet allergisch voor hondenwater![]()
Sorry, ik weet het antwoord niet.
Kan misschien ook een virus zijn!quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:24 schreef MeNicole het volgende:
Kan het zijn dat Mikael voor de 2de keer de zesde ziekte heeft? Hij zit weer helemaal onder dezelfde pukkels als toen maar dan iets erger nog. Maar nu ook heel erg in zijn gezicht. Dus misschien de vijfde ziekte?
Aww, nou beterschap dan maar.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:38 schreef MeNicole het volgende:
Ondertussen weet ik van de dokter zeker dat het de vijfde ziekte is. Hij is vandaag ook heel hangerig en ik heb het idee dat ie wel last heeft van jeuk want hij schuift steeds met zijn rug langs de bank. Dus heb hem net ff in een zemelenbad gedaan. Je weet maar nooit of het helpt. Meteen ook maar even een zetpil. Nu hangt ie lekker op het bed tv te kijken!
Laat hem zijn huisarts bellen of inlezen op internet, zou ik zeggen!quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:47 schreef MeNicole het volgende:
En nu wil Kevin hem vanavond niet hebben omdat het besmettelijk kan zijn. Krijg hem niet aan het verstand dat de besmettingstijd al geweest is en zijn neefje en nichtje dan allang besmet zijn.
Tja. Nu heeft ie al pech. Nou blijft Mikael gewoon lekker hier.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:49 schreef appelsap het volgende:
[..]
Laat hem zijn huisarts bellen of inlezen op internet, zou ik zeggen!
Haha, dat doet Thies ook! Zo grappig, telkens weer iets nieuws aan zijn lijf/motoriek ontdekken. Hij kan ook enthousiast ja knikkend en nee schuddend rondkruipen tot hij zo dolgedraaid is dat hij zijn evenwicht verliest.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:11 schreef Bass-Miss het volgende:
Fons heeft echt iets geks de laatste tijd. Hij kijkt je aan en doet dan zijn hoofd naar beneden en dan draait hij zijn ogen naar boven. Heel maf om te zien.
Hij heeft gister veel geslapen maar vandaag was ie weer de Mikael die ik ken. Lekker ondeugend, veel praatjes en eten alsof je leven ervan afhangt. Ook weer helemaal bij gedronkken. Volgens mij heeft ie vandaag ruim 2 liter gehad. Maar gister bijna niks dus dat is voor een keer niet erg. De velkjes zijn gelukkig ook al een heel stuk minder alleen in zijn gezicht nog niet. Maar die heeft ie al een tijdje dus denk dat dat vlekjes zijn van de kou ofzo.quote:
Beetje boullion en lichte pap. Al het andere komt er weer uit, binnen 5 minuten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Ach gut, Cas. Ik hoop dat hij een goed lange middagdut heeft (gehad) Dutch. Eet hij nog wel een beetje? En zoja, wat geef je hem nu? Beterschap hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |