Haha, dat doet Fons ook zo.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:28 schreef Moonah het volgende:
Sinds deze week heeft Thies een nieuwe manier van zichzelf duidelijk maken. Hij pakt heel dwingend mijn hand en begeleidt die naar hetgeen hij gedaan wil hebben. In het begin was ik helemaal vertederd, maar mijn hemel, het houdt niet op.
Ik zag de Sendung mit der Maus altijd bij opa en oma in Winterswijk. Zo leuk dat Lucie nu ook het Molletje kan zien.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:17 schreef cattie het volgende:
Het molletje was vroeger op de Duitse tv, bij de Sendung mit der Maus. (typfouten voorbehouden, mijn Duits is bagger).
Wij hebben ook die dvd serie Macka! 4 uur het molletje.
Grolsch bier is gezond tralalalalala!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:14 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik zag de Sendung mit der Maus altijd bij opa en oma in Winterswijk. Zo leuk dat Lucie nu ook het Molletje kan zien.
en ja, ik weet als westerling dus wel waar Groenlo ligt![]()
Mikael ligt al onder een dekbedje. Hij lag zo vaak bij mij in bed onder mijn dekbed. Dus denk niet dat dat veel kwaad kan. Eigenlijk mag het pas vanaf 2 geloof ik. Heb er ook al sterk aan gedacht om voor Mikael zo'n beginnerskussen te kopen aangezien ie nu steeds op zijn beertjes en armen gaat liggen. Maar dat wil ik eiegnlijk liever toch nog niet heb ik besloten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:05 schreef ik80 het volgende:
pm, ik hoorde alleen maar iets over vlekjes, zou het verder ook neit weten?
Wanneer mogen ze onder een dekbedje? (en wanneer mogen ze een kussen)
klinkt stom, maar ik heb wel gehoord over de regels van de babyperiode, maar wat dan?
Dat hebben we hier ook, hij denkt dan dat hij hem niet krijgt, omdat ik het nog in mijn handen heb.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:17 schreef Vivi het volgende:
Het lijkt wel of ie de Hulk wil nadoen ofzo!
Dean heeft ook iets raars; hij pikt de hele dag sinaasappels die hij vervolgens stiekem met schil probeert te verorderen, ik houd het nu natuurlijk in de smiezen, en ga dan ff een sinaasappeltje voor hem pellen. Waarop hij dus een ongelooflijke driftbui krijgt![]()
Hij wil sinaasappels mét schil?!
quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:29 schreef MeNicole het volgende:
Kan iemand mijn zoon even vertellen dat als ie dorst heeft dat ie dan ook gewoon even om drinken kan vragen! Zit op op zijn handen en knieen uit de waterbak van de hond te drinken
Is hij niet allergisch voor hondenwaterquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:24 schreef MeNicole het volgende:
Kan het zijn dat Mikael voor de 2de keer de zesde ziekte heeft? Hij zit weer helemaal onder dezelfde pukkels als toen maar dan iets erger nog. Maar nu ook heel erg in zijn gezicht. Dus misschien de vijfde ziekte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |