abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 januari 2008 @ 17:20:44 #1
66825 Reya
Fier Wallon
pi_55798593
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder historische justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Velen zijn geroepen, maar weinigen uitverkoren.
pi_55798620
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Helaas zal ik waarschijnlijk liever wonen in een wijk waar du_ke woont dan waar Fastmatti woont ... en hoezo helaas eigenlijk ...?
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2008 @ 17:22:27 #3
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_55798630
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:15 schreef Montov het volgende:

[..]

Mike Huckabee weet tenminste dat je met luchtigheid mensen kan overtuigen.

Maar anyway, het verschil tussen contract afsluiten en dwang is hetzelfde als bier drinken en een kater.
HAHAHAHHAHAHA, smakelijk om gelachen om hoe het nergens op slaat.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2008 @ 17:23:12 #4
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_55798650
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:21 schreef Fastmatti het volgende:

Wat?

En ik ga heel erg waarschijnlijk dit jaar nog verhuizen naar de suburbs.
Carpe Libertatem
pi_55798661
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik wil inderdaad beweren dat Andre Rouvoet en zijn CU rechts zijn. Alleen al door hun standpunten over abortus, euthenasie, homorechten, vrouwenrechten etc etc
Ik ben voor de keuze van abortus en euthanasie, neutraal wat betreft homohuwelijk en vrouwen mogen van mij werken .

Ik beschouw mezelf als rechts maar ik ben dus links? Sexy
pi_55798674
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:23 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Wat?
Je wilt niet met mij in één wijk wonen
quote:
En ik ga heel erg waarschijnlijk dit jaar nog verhuizen naar de suburbs.
Ik ga over één jaar naar een echte grote stad. Tenminste als alles lukt wat ik wil
pi_55798680
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Helaas zal ik waarschijnlijk liever wonen in een wijk waar du_ke woont dan waar Fastmatti woont ... en hoezo helaas eigenlijk ...?
Veel van die wederopbouw wijken zijn helemaal niet zo slecht qua ontsluiting en voorzieningen . En dicht bij het centrum over het algemeen .

vind ik handiger en belangrijker dan geen schotels aan de muur.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_55798700
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:23 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik ben voor de keuze van abortus en euthanasie, neutraal wat betreft homohuwelijk en vrouwen mogen van mij werken .

Op die gebieden, en die vind ik belangrijk in de beoordeling links-rechts, ben je dus links
pi_55798722
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:24 schreef Fastmatti het volgende:
Ik ga over nee jaar
Na het schrikkeljaar kennen wij nu ook het negatieve jaar.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_55798742
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:23 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Abortus vind ik toch altijd wel lastig hoor. Er is toch nog een ander 'wezen' bij betrokken.

De rest doe je jezelf aan.
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2008 @ 17:26:54 #11
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_55798749
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:24 schreef du_ke het volgende:
vind ik handiger en belangrijker dan geen schotels aan de muur.
Ik op dit moment ook ... maar uhm, dat gaat veranderen voor mij
Carpe Libertatem
  zaterdag 5 januari 2008 @ 17:27:35 #12
66825 Reya
Fier Wallon
pi_55798764
Overigens, over dat empirische bewijs, Boze_Appel; waarom hebben er nog nooit (moderne) libertarische samenlevingen bestaan, als er zoveel heil van verwacht kan worden? Blijkbaar is er toch iets dat dergelijke samenlevingen ofwel niet geliefd maakt, ofwel niet werkbaar maakt.
pi_55798770
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:26 schreef Apropos het volgende:

[..]

Na het schrikkeljaar kennen wij nu ook het negatieve jaar.
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2008 @ 17:33:10 #14
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_55798902
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:27 schreef Reya het volgende:
Overigens, over dat empirische bewijs, Boze_Appel; waarom hebben er nog nooit (moderne) libertarische samenlevingen bestaan, als er zoveel heil van verwacht kan worden? Blijkbaar is er toch iets dat dergelijke samenlevingen ofwel niet geliefd maakt, ofwel niet werkbaar maakt.
Hoeveel overheden ken jij die vrijwillig macht af zullen staan?
Carpe Libertatem
pi_55798953
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:25 schreef du_ke het volgende:
Op die gebieden, en die vind ik belangrijk in de beoordeling links-rechts, ben je dus links
Waarom zouden dat geen rechtse ideeën kunnen zijn? Dan maak je een vrij ouderwets onderscheid.
pi_55798976
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:35 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Waarom zouden dat geen rechtse ideeën kunnen zijn? Dan maak je een vrij ouderwets onderscheid.
Conservatieven vinden die zaken over het algemeen erg eng en links .

Maar goed wat is jouw heldere modere onderscheid dan? Wel of niet alle moslims haten?
pi_55798984
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:27 schreef Reya het volgende:
Zouden het een geldig argument zijn voor tegenstanders van de verzorgingsstaat in het begin van de vorige eeuw?

"Waarom hebben er nog nooit (moderne) verzorgingsstaten bestaan, als er zoveel heil van verwacht kan worden? Blijkbaar is er toch iets dat dergelijke samenlevingen ofwel niet geliefd maakt, ofwel niet werkbaar maakt."
pi_55798998
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:26 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik op dit moment ook ... maar uhm, dat gaat veranderen voor mij
Ach ik zal er ook geen 10 jaar wonen maar dat maakt niet uit .
pi_55799023
Vinex en voorstad. Geen haar op mijn hoofd die er serieus aan denkt.
pi_55799024
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:36 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Zouden het een geldig argument zijn voor tegenstanders van de verzorgingsstaat in het begin van de vorige eeuw?

"Waarom hebben er nog nooit (moderne) verzorgingsstaten bestaan, als er zoveel heil van verwacht kan worden? Blijkbaar is er toch iets dat dergelijke samenlevingen ofwel niet geliefd maakt, ofwel niet werkbaar maakt."
Die verzorgingsstaten zijn dan ook niet vanuit zo'n geheel vooropgezet en zogenaamd onderbouwd idee ontstaan .
  zaterdag 5 januari 2008 @ 17:38:36 #21
66825 Reya
Fier Wallon
pi_55799026
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Hoeveel overheden ken jij die vrijwillig macht af zullen staan?
Het gebrek aan emprische ondersteuning voor libertarisme vind je dus te wijten aan de historische dominantie van de overheid? Er zijn alleen al in de afgelopen vijftig jaar genoeg landen geweest die zichzelf onafhankelijk hebben verklaard en daarbij ook hadden kunnen kiezen op een samebleving op (minarchisch-)libertarische leest. Toch is er iedere keer weer duidelijk etatisme uit komen rollen. Bovendien is de aanwezigheid van de overheid an sich natuurlijk geen argument voor het libertarisme; het punt van de gebrekkige empirische onderbouwing blijft.
pi_55799037
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:38 schreef Autodidact het volgende:
Vinex en voorstad. Geen haar op mijn hoofd die er serieus aan denkt.
Tot je een vrouw, kinderen en hond hebt .
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2008 @ 17:39:45 #23
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_55799060
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:37 schreef du_ke het volgende:
Ach ik zal er ook geen 10 jaar wonen maar dat maakt niet uit .
Ik zou hier nog prima 30 jaar kunnen wonen hoor, superuitzicht, superplaats, superbetaalbaar, maarja, nieuw werk vereist het eea. want een bitch wordt als ik hier blijf zitten. Dan kan ik kiezen, of leuk werk, maar crappy salaris, of onbekend werk met geniaal salaris ...en nieuw huis ....
Carpe Libertatem
  zaterdag 5 januari 2008 @ 17:40:08 #24
66825 Reya
Fier Wallon
pi_55799072
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:36 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Met dien verschil dat destijds door democratische processen de verzorgingsstaat is ingesteld; het voorzag (ogenschijnlijk) in een behoefte die vrij breed werd gedragen.
pi_55799078
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:26 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Abortus vind ik toch altijd wel lastig hoor. Er is toch nog een ander 'wezen' bij betrokken.

De rest doe je jezelf aan.
Dat is zo maar de keuze voor abortus is iets tussen een vrouw, haar partner en een arts. Ik als derde heb daar niets over te vertellen. Althans zo zie ik het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')