quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Helaas zal ik waarschijnlijk liever wonen in een wijk waar du_ke woont dan waar Fastmatti woont ... en hoezo helaas eigenlijk ...?
HAHAHAHHAHAHA, smakelijk om gelachen om hoe het nergens op slaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:15 schreef Montov het volgende:
[..]
Mike Huckabee weet tenminste dat je met luchtigheid mensen kan overtuigen.
Maar anyway, het verschil tussen contract afsluiten en dwang is hetzelfde als bier drinken en een kater.
Ik ben voor de keuze van abortus en euthanasie, neutraal wat betreft homohuwelijk en vrouwen mogen van mij werkenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad beweren dat Andre Rouvoet en zijn CU rechts zijn. Alleen al door hun standpunten over abortus, euthenasie, homorechten, vrouwenrechten etc etc
Je wilt niet met mij in één wijk wonenquote:
Ik ga over één jaar naar een echte grote stad. Tenminste als alles lukt wat ik wilquote:En ik ga heel erg waarschijnlijk dit jaar nog verhuizen naar de suburbs.
Veel van die wederopbouw wijken zijn helemaal niet zo slecht qua ontsluiting en voorzieningenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Helaas zal ik waarschijnlijk liever wonen in een wijk waar du_ke woont dan waar Fastmatti woont ... en hoezo helaas eigenlijk ...?
Op die gebieden, en die vind ik belangrijk in de beoordeling links-rechts, ben je dus linksquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben voor de keuze van abortus en euthanasie, neutraal wat betreft homohuwelijk en vrouwen mogen van mij werken.
Ik beschouw mezelf als rechts maar ik ben dus links? Sexy![]()
Na het schrikkeljaar kennen wij nu ook het negatieve jaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:24 schreef Fastmatti het volgende:
Ik ga over nee jaar
Abortus vind ik toch altijd wel lastig hoor. Er is toch nog een ander 'wezen' bij betrokken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben voor de keuze van abortus en euthanasie, neutraal wat betreft homohuwelijk en vrouwen mogen van mij werken.
Ik beschouw mezelf als rechts maar ik ben dus links? Sexy![]()
Ik op dit moment ook ... maar uhm, dat gaat veranderen voor mijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:24 schreef du_ke het volgende:
vind ik handiger en belangrijker dan geen schotels aan de muur.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:26 schreef Apropos het volgende:
[..]
Na het schrikkeljaar kennen wij nu ook het negatieve jaar.
Hoeveel overheden ken jij die vrijwillig macht af zullen staan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:27 schreef Reya het volgende:
Overigens, over dat empirische bewijs, Boze_Appel; waarom hebben er nog nooit (moderne) libertarische samenlevingen bestaan, als er zoveel heil van verwacht kan worden? Blijkbaar is er toch iets dat dergelijke samenlevingen ofwel niet geliefd maakt, ofwel niet werkbaar maakt.
Waarom zouden dat geen rechtse ideeën kunnen zijn? Dan maak je een vrij ouderwets onderscheid.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:25 schreef du_ke het volgende:
Op die gebieden, en die vind ik belangrijk in de beoordeling links-rechts, ben je dus links
Conservatieven vinden die zaken over het algemeen erg eng en linksquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom zouden dat geen rechtse ideeën kunnen zijn? Dan maak je een vrij ouderwets onderscheid.
Zouden het een geldig argument zijn voor tegenstanders van de verzorgingsstaat in het begin van de vorige eeuw?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:27 schreef Reya het volgende:
Overigens, over dat empirische bewijs, Boze_Appel; waarom hebben er nog nooit (moderne) libertarische samenlevingen bestaan, als er zoveel heil van verwacht kan worden? Blijkbaar is er toch iets dat dergelijke samenlevingen ofwel niet geliefd maakt, ofwel niet werkbaar maakt.
Ach ik zal er ook geen 10 jaar wonen maar dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik op dit moment ook ... maar uhm, dat gaat veranderen voor mij
Die verzorgingsstaten zijn dan ook niet vanuit zo'n geheel vooropgezet en zogenaamd onderbouwd idee ontstaanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zouden het een geldig argument zijn voor tegenstanders van de verzorgingsstaat in het begin van de vorige eeuw?
"Waarom hebben er nog nooit (moderne) verzorgingsstaten bestaan, als er zoveel heil van verwacht kan worden? Blijkbaar is er toch iets dat dergelijke samenlevingen ofwel niet geliefd maakt, ofwel niet werkbaar maakt."
Het gebrek aan emprische ondersteuning voor libertarisme vind je dus te wijten aan de historische dominantie van de overheid? Er zijn alleen al in de afgelopen vijftig jaar genoeg landen geweest die zichzelf onafhankelijk hebben verklaard en daarbij ook hadden kunnen kiezen op een samebleving op (minarchisch-)libertarische leest. Toch is er iedere keer weer duidelijk etatisme uit komen rollen. Bovendien is de aanwezigheid van de overheid an sich natuurlijk geen argument voor het libertarisme; het punt van de gebrekkige empirische onderbouwing blijft.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoeveel overheden ken jij die vrijwillig macht af zullen staan?
Tot je een vrouw, kinderen en hond hebtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:38 schreef Autodidact het volgende:
Vinex en voorstad. Geen haar op mijn hoofd die er serieus aan denkt.
Ik zou hier nog prima 30 jaar kunnen wonen hoor, superuitzicht, superplaats, superbetaalbaar, maarja, nieuw werk vereist het eea. want een bitch wordt als ik hier blijf zitten. Dan kan ik kiezen, of leuk werk, maar crappy salaris, of onbekend werk met geniaal salaris ...en nieuw huis ....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:37 schreef du_ke het volgende:
Ach ik zal er ook geen 10 jaar wonen maar dat maakt niet uit.
Met dien verschil dat destijds door democratische processen de verzorgingsstaat is ingesteld; het voorzag (ogenschijnlijk) in een behoefte die vrij breed werd gedragen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zouden het een geldig argument zijn voor tegenstanders van de verzorgingsstaat in het begin van de vorige eeuw?
"Waarom hebben er nog nooit (moderne) verzorgingsstaten bestaan, als er zoveel heil van verwacht kan worden? Blijkbaar is er toch iets dat dergelijke samenlevingen ofwel niet geliefd maakt, ofwel niet werkbaar maakt."
Dat is zo maar de keuze voor abortus is iets tussen een vrouw, haar partner en een arts. Ik als derde heb daar niets over te vertellen. Althans zo zie ik het.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:26 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Abortus vind ik toch altijd wel lastig hoor. Er is toch nog een ander 'wezen' bij betrokken.
De rest doe je jezelf aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |