Ja en dat kijken is dus gefuckt bij mijquote:Op maandag 14 januari 2008 16:57 schreef CasB het volgende:
Ik vind Rijswijk opzich wel meevallen...de eerste paar keren is het misschien kut, maar ik vind het niet erg om daar te rijden. Kwestie van goed kijken
Haha ja bij het spoor die 1 richtingsweggetjes en 50 hellingproeven na elkaarquote:Op maandag 14 januari 2008 17:15 schreef Addict89 het volgende:
Ik vond Rijswijk eigenlijk wel fijn, vrij overzichtelijk. Alleen als je pech hebt wijken ze uit naar Delft, dat is pas een kutstad om in te rijden.
Hellingproeven zijn ook zeker simpel maar als je er 50 achter elkaar hebquote:Op maandag 14 januari 2008 18:04 schreef CasB het volgende:
Hellingsproeven zijn simpel, tenminste in een diesel welIn een benzine-auto heb ik daar nog geen ervaring mee
Ik heb daarom afgereden in Leiden, en dat was heel fijnquote:Op maandag 14 januari 2008 16:13 schreef CasB het volgende:
Ik moet in Gouda afrijden omdat m'n instructeur geen andere plaatsen kon bemachtigen.
En wat voor weer het is maakt me niet uit, zolang het maar geen sneeuw of ijzel is
Wat is er zo erg aan Delft? Je hoeft toch zeker niet door de binnenstad te rijdenquote:Op maandag 14 januari 2008 18:06 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Maar ik hoef morgen niet bang te zijn dat ze naar Delft gaan. rijswijk - delft halen ze nooit met die drukte om 8 uur.
Nijmegen!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:58 schreef Credence het volgende:
Morgenochtend TTT (zat in m'n pakket, dus ga 'm gewoon doen) in Nijmegen, dus ik ben benieuwd.
Ik betaal trouwens 40 euro voor 60 minuten + uitloop (waardoor ik gemiddeld iets van 65 minuten rijd) aan de rijschool met de beste slagingspercentages in mijn omgeving.
Wat deed je fout?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:48 schreef Jodelaar het volgende:.. Weer gezakt, maar nu weet ik ook zeker dat ik het fout deed. Maarja..
Ja moest dus wel naar Delftquote:
Delft is continu hellingproef, kleine smalle steegjes waar van alles van rechts komt, vage constructies, etc. En jammer Jodelaar, gelukkig hoef je niet heel lang te wachten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:03 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan Delft? Je hoeft toch zeker niet door de binnenstad te rijden
140 rijden en joyriden? maar wel klagen over druktequote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:10 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ja moest dus wel naar Delft![]()
(goden verzoeken enzo). En bij een kruispunt staat er een vrachtwagen voor me die langzaam optrekt en ik rij achter hem aan, stopt hij en sta ik midden op kruispunt stil.. Natuurlijk mijn fout maar ook zijn fout. En nog wat meer kleine foutjes, veelste druk in rijswijk / delft.. Maar kijken ging nu wel goed en ik reed niet meer 140 in een examen
. Komt wel goed een keer. over 2 weken weer proberen
en de examinitor was feyenoorder![]()
Blijft dus gewoon komende tijd joyriden of met de fietsHeb al wel een auto (honda civic) maar nog geen papiertje..
![]()
Nou zo erg is het nou ook weer niet, soms als ik geen andere mogelijkheid zie (maar wie doet dat nou niet?) ga ik even stuk met de auto en bij mn 2e examen reed ik 140, niet dat ik altijd 140 rij hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
140 rijden en joyriden? maar wel klagen over drukte
volgens mij maar goed dat je voorlopig nog niet je rijbewijs hebt
Volgens mij doen dat de meeste nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:43 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Nou zo erg is het nou ook weer niet, soms als ik geen andere mogelijkheid zie (maar wie doet dat nou niet?) ga ik even stuk met de auto en bij mn 2e examen reed ik 140, niet dat ik altijd 140 rij hoor
Arme Jodelaarquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:48 schreef Jodelaar het volgende:.. Weer gezakt, maar nu weet ik ook zeker dat ik het fout deed. Maarja..
Nu naar bnor ofzo, iemand ervaring ermee?
Volgens mijn rijinstructeur kan ik daar binnen 2 a 3 weken al terecht omdat niet veel mensen er 5 keer over doenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:15 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Arme Jodelaar. Had nog nooit van bnor gehoord, maar na een beetje zoeken op internet kwam ik erachter dat ze daar minder streng zijn. Wat meer de tijd voor je nemen, rustig aan doen, als je zenuwachtig bent stoppen ze even etc. Dus er is nog hoop!
(ik las wel dat ze daar meer bezig zijn met veilig rijden dan met hard rijden, dus die 140 km/u zou ik achterwegen laten
). Moet je daar ook zo lang wachten als bij een 'normaal' examen? Of kun je daar sneller terecht?
Meen je niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:03 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
Ik ben gezakt, eerste keer, alles ging goed, echt alles. Kijken, snelheid, bijzondere verrichtingen, alleen ik nam een, lees 1 bocht te ruim...
Daarop moet je dus zakken, en ook nog zeggen; Ik vind het jammer je te laten zakken, want je deed een hoop dingen echt heel goed.
CBR, goed bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |